Vriendschappelijke wedstrijden 2017

24 juli 2017 17:48
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Onderwerp Auteur
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #76

Het programma

Onderstaande betreft een voorlopig programma.

- 13.00 uur Start Werming-up 2017 -> Inloop spellen, stands, seizoenkaarten afhalen
- 14.45 uur Start spelerspresentatie
- 16.15 uur Start warming-up spelers
- 16.55 uur Line-up
- 17.00 uur Oefenwedstrijd MVV Maastricht
- 18.45 uur Einde wedstrijd
- 18.50 uur Start handtekeningen jagen & foto’s
- 20.00 uur Einde Werming-up 2017


Zo te lezen een oefenwedstrijd op de opendag
Discussie gesloten.
25 juli 2017 07:48
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #77
Wee zal de tegenstander zien vaan dees wedstrijd, Nederlands vrouwenelftal??
Discussie gesloten.
25 juli 2017 09:37
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #78
die meiden maken ons af die zijn best goed

Groeten oet Bierum : Delfzijl
Discussie gesloten.
25 juli 2017 12:16
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #79

peeke schreef : die meiden maken ons af die zijn best goed


De maaks e grepke hoop iech?

Die lande stèlle niks veur, gein inkel land dat mèt deit aon dat EK zal winne vaan 'n profclub.

Constant balle aonnùmme, controlere, en daan pas doorgeve. Ze zien neet in staot um de bal in eine kier te speule. En daan vergeet iech nog te melde tot dat aonnùmme 8 vaan de 10 kier ouch neet good geit.

En 'ne bal weier es 30 meter rechoet sjete, dat höb 'ch ouch pas 'ne zier inkele kier gezeen.

Iech sjat 't niveau eg neet hoeger es 'n Twiede Divisie club. Mesjiens tot ze tege FC Lienden mèt pijn en meujte winne...
Discussie gesloten.
25 juli 2017 14:01
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #80
Het niveau op zo'n EK kun je vergelijk met het 1e elftal van een 2e of 3e klasser. Meer niet.
Discussie gesloten.
25 juli 2017 14:51
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #81
Oké duidelijk. Bij een bekerwedstrijd zou het dus billenknijpen ( figuurlijk) worden :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bieske
Discussie gesloten.
25 juli 2017 15:26
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #82

Maikelll043 schreef :

Het programma

Onderstaande betreft een voorlopig programma.

- 13.00 uur Start Werming-up 2017 -> Inloop spellen, stands, seizoenkaarten afhalen
- 14.45 uur Start spelerspresentatie
- 16.15 uur Start warming-up spelers
- 16.55 uur Line-up
- 17.00 uur Oefenwedstrijd MVV Maastricht
- 18.45 uur Einde wedstrijd
- 18.50 uur Start handtekeningen jagen & foto’s
- 20.00 uur Einde Werming-up 2017


Zo te lezen een oefenwedstrijd op de opendag


Ik hou het op zoiets als Geusselt Sport of SCM, iets anders zal er wel niet in zitten.
Discussie gesloten.
25 juli 2017 17:37
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #83
Paul Penders leest zo te zien ook het forum,
Bijna letterlijk wat hier gezegd is over transfers
wedstrijden etc
www.mvv.nl/nieuws/algemeen-directeur-paul-penders-stavaza

Dekt zich m.i veel te veel in mbt de oefenwedstrijden en veiligheid...gewoon niet goed voorbereid? Zijn toch ook ploegen zoals Las Vegas of Carl zeiss jena vorig jaar die geen risico vormen.
1902 kaart heeft als gevolg hiervan sowieso geen meerwaarde meer komend seizoen tenzij er nog zeker 2 fatsoenlijke tegenstanders komen, standard u23 niet meegeteld...in de zomer is het hem te doen, niet in de winter.
Discussie gesloten.
26 juli 2017 07:47
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #84
En in de winter worden sommige wedstrijden in het geheim gespeeld
Discussie gesloten.
26 juli 2017 08:01
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 795
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #85

Roed en Wit 70 schreef : Paul Penders leest zo te zien ook het forum,
Bijna letterlijk wat hier gezegd is over transfers
wedstrijden etc
www.mvv.nl/nieuws/algemeen-directeur-paul-penders-stavaza

Dekt zich m.i veel te veel in mbt de oefenwedstrijden en veiligheid...gewoon niet goed voorbereid? Zijn toch ook ploegen zoals Las Vegas of Carl zeiss jena vorig jaar die geen risico vormen. .Ma
1902 kaart heeft als gevolg hiervan sowieso geen meerwaarde meer komend seizoen tenzij er nog zeker 2 fatsoenlijke tegenstanders komen, standard u23 niet meegeteld...in de zomer is het hem te doen, niet in de winter.


Ik vind je reactie iets te negatief, Roed en Wit 70. Misschien ben ik niet kritisch genoeg, maar ik vind het verhaal van Paul Penders in de link die je geeft ( www.mvv.nl/nieuws/algemeen-directeur-paul-penders-stavaza ) goed en duidelijk. MVV heeft nog steeds geen geweldig budget en wenst dat ook niet te overschrijden. MVV is druk bezig, maar kan daar op dit moment niks over vertellen. Dat is jammer, maar begrijpelijk. Toch? Dat toont volgens mij niet aan dat Penders zich indekt voor wat dat ook. Maar misschien begrijp ik je verkeerd.
Tja, en dan die 1902-kaart. Dat zie ik toch vooral als een ik-mats-MVV-wat-extra...-kaart. Och, ook al ben ik lid van Veer Zien MVV (en betaal ik per maand niet 10 maar 15 euro; zouden meer mensen moeten doen...), toch ga ik voor die 1902-kaart. Maar de voordelen van die kaart zijn inderdaad wel wat vaag, behalve dan dat die kaart extra inkomsten voor MVV betekent.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Discussie gesloten.
26 juli 2017 09:43
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #86
Met indekken doelde ik direct op de oefenwedstrijden in de Geusselt en de veiligheid. Als je beter bent voorbereid kun je ook aantrekkelijke oefenpartners vinden zonder veiligheidsrisico, maar das mijn mening.
Discussie gesloten.
28 juli 2017 08:35
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #87
Heel jammer om te zien dat er nog 2 oefenwedstrijden gespeeld worden waarvan 1 op de open dag. Tevens is die tegenstander nog onbekend dus of dat echt een oefen pot word is nog onduidelijk.
Maar ja aangezien ik hoop dat er nog zeker 4 a 5 basis spelers bij komen, zou het spelen van oefenpotjes niet echt nuttig zijn.

Of je het nu over werk hebt, sport, of zelfs een proefwerk week. Het feit blijft dat als je genoeg oefent en je voorbereid je meer kans maakt en er beter voorstaat dan iemand dat niet doet. tenzij je van de geluks-factor uitgaat of alleen maar messi en ronaldo's in je team hebt. Dit principe word bij MVV niet gehanteert.
Dat je de laatste week of de eerste week nog een speler bijkoopt kan ik begrijpen, maar dat je altijd maar wacht tot het aller laatste moment en tot na je oefen wedstrijden kan ik niet begrijpen.
Discussie gesloten.
28 juli 2017 12:46
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #88

Roed en Wit 70 schreef : Met indekken doelde ik direct op de oefenwedstrijden in de Geusselt en de veiligheid. Als je beter bent voorbereid kun je ook aantrekkelijke oefenpartners vinden zonder veiligheidsrisico, maar das mijn mening.



daar heb je gelijk in , de oefencampagne van MVV is een wassen neus....nu is het ook wel zo dat de driehoek veel afkeurt en er zal wel het een en ander achter gesloten deuren plaatsvinden.
Maar goed dan maar meer tegen amateurs , de beste training blijft de wedstrijd
Discussie gesloten.
28 juli 2017 12:48
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #89
Zeker als je nu veel testspelers krijgt, moet je zien wat ze kunnen.
Discussie gesloten.
29 juli 2017 12:16
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 243
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2017 #90

Roed en Wit 70 schreef : Zeker als je nu veel testspelers krijgt, moet je zien wat ze kunnen.


MVV speelt nu tegen Helmond Sport ( 2-0 )
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.414 seconden