MVV - Helmond Sport, Vr 5-4 20:00

03 apr 2024 10:14
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 250
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Helmond Sport, Vr 5-4 20:00 #1
Door alle andere consternatie twee dagen voor de wedstrijd nog geen topic, ongelooflijk.

Nochtans een belangrijke. Bij winst reken je definitief af met een rechtstreekse concurrent en het is niet ondenkbaar dat de andere drie dit weekend allen punten verspelen. Plek 8 is dus nog steeds niet ondenkbaar en de laatste periode is toch de 'gemakkelijkste' om te winnen, al is het programma zwaar. Een beetje hoop kunnen we wel gebruiken.

Qua opstelling zou ik Taşçı en Buifrahi wel eens samen in het team willen zien, al vermoed ik dat dat niet past in de speelwijze die Verberne voor ogen heeft. Verder Librici gewoon laten staan, ook als Zeegers er wel weer bij is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, jovkle, M.V.V. 1902, Buurke76, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2024 12:44
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV - Helmond Sport, Vr 5-4 20:00 #2
3 punten in een kolkende Geusselt. Oude tijden herleven. Verkesköp met de trekker naar huis sturen.

Met uitfans, ik mag toch hopen dat bij misdragingen het vak meteen wordt ontruimd zodat er geen reactie zal komen met alle gevolgen van dien.

De grachten moeten leeg blijven dus ik ga er vanuit dat er stewards op de AS staan. Vraag ik meteen vriendelijk om de trappen in de gaten te houden

Hopelijk stapt Verberne van zijn vastigheden af en laat hij inderdaad Librici en Buifrahi beginnen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2024 15:48
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 281
Meer
MVV - Helmond Sport, Vr 5-4 20:00 #3
Ondanks dat de echte strijd momenteel buiten het veld plaatsvindt, staat er tegen Helmond op sportief vlak veel op het spel.
Bij een overwinning schakelen we een directe concurrent zo goed als uit voor de play-offs en hebben we een redelijke kans dat we zélf op een play-offplek staan.

Helmond is daarbij onze favoriete tegenstander. De laatste vijf onderlinge ontmoetingen hebben we gewonnen, we zijn inmiddels acht wedstrijden ongeslagen tegen hen en van de laatste vijftien onderlinge duels verloren we er maar één.

Hun seizoen is redelijk vergelijkbaar met dat van ons. Aantal keer positief verrassen, dan weer een dikke nederlaag of een verliespartij tegen een laagvlieger. Helmond won bijvoorbeeld van de Graafschap en speelde gelijk uit bij Groningen, maar verloor thuis weer van TOP Oss.

De grote man bij hen is Martijn Kaars. Hij was bij de helft van hun doelpunten betrokken. Sterker nog, ze wonnen dit seizoen maar twee wedstrijden waarin hij niet scoorde. Het is duidelijk op wie Aktas zijn pijlen mag richten.

Voor de rest leuk om Anthony van den Hurk en Joeri (die daar linksback speelt) weer terug te zien in de Geusselt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kay

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2024 16:50
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV - Helmond Sport, Vr 5-4 20:00 #4

Larsbak schreef :
Voor de rest leuk om Anthony van den Hurk en Joeri (die daar linksback speelt) weer terug te zien in de Geusselt.

iemand die in de Geusselt in een Helmond shirt rondloopt is wat mij betreft per definitie niet leuk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2024 22:21
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 286
Meer
MVV - Helmond Sport, Vr 5-4 20:00 #5
Play offs gaan behaald worden, dat is voor mij een zekerheid.
#gruuts
#noetsdemoodverloreheet
#veerzienmvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2024 22:29
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 467
Meer
MVV - Helmond Sport, Vr 5-4 20:00 #6
De NC zou een opsteker zijn. Dat betekend extra inkomsten + een je weet maar nooit einde.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2024 22:42
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 286
Meer
MVV - Helmond Sport, Vr 5-4 20:00 #7

Mosae schreef : De NC zou een opsteker zijn. Dat betekend extra inkomsten + een je weet maar nooit einde.


Dat is de instelling!
‘Maar’ 6 wedstrijden om de eredivisie te bereiken.
Dromen mag zeg ik altijd !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2024 23:18 05 apr 2024 23:33 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Helmond Sport, Vr 5-4 20:00 #8
Vanavond wat een heerlijkheid 3-0 en 3 punten….supporters bedankt voor het doneren,angelside bedankt voor de actie waarbij ik een heel klein onderdeel mocht zijn ivm het ophangen van de kartonnen borden via discord.
Nogmaals zonder iemand tekort te doen supporters en spelers bedankt voor de vechtlust en inzet samen goon veer ut doen.
Staank op zing voor MVV hinnevel/sjevraoje…mierentietsjes….mijn avond kan niet meer kapot,hoe nu verder tegen Emmen/Willem2/Az en Vvv gaan we de NC halen?….
Maar voor nu ff verder dromen financieel ff de staatsloterij winnen en sportief boven ons zelf uitspringen….ook heerlijk voor Maurice nog steeds beetje onbegrip dat hij geen verlenging krijgt maar de wijze heren zullen het beter weten denk ik!
Dan commentaar van trainer geen 3-0 wedstrijd maar oké efficiënt?
Wat efficiënt had voor rust 3/4-0 kunnen staan later ook met die bal tegen de lat Slegers voor het inschieten…Belgische zever van de trainer van Helmond…mvrgr Ampa

Ps bok hebben wij niet bij elkaar gestaan na afloop?

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2024 23:42
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
MVV - Helmond Sport, Vr 5-4 20:00 #9
Heerlijke avond zonder ook maar 1 wanklank te horen. Chapeau MVV, chapeau supporters!
Zowel op als naast het veld hebben “we” laten zien dat deze club nog zoveel toekomst heeft en absoluut niet verloren mag gaan.
Een perfect visitekaartje!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2024 07:24 06 apr 2024 07:25 door MVV_Mestreech.
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 99
Meer
MVV - Helmond Sport, Vr 5-4 20:00 #10

Sander70 schreef : Play offs gaan behaald worden, dat is voor mij een zekerheid.
#gruuts
#noetsdemoodverloreheet
#veerzienmvv


Klopt het dat MVV op dit moment op de laatste playoff plek staat? Dat is t/m 8 maar omdat Jong AZ wegvalt schuift MVV nu op naar plek 8 en dat is de laatste playoff plek toch?

Wordt overigens nog zwaar de laatste 5 wedstrijden
Thuis: Willem 2 en VVV
Uit: Emmen, De Graafschap en Jong AZ

4/5 ploegen staan bij ons in de buurt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2024 07:25
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
MVV - Helmond Sport, Vr 5-4 20:00 #11

MVV_Mestreech schreef :

Sander70 schreef : Play offs gaan behaald worden, dat is voor mij een zekerheid.
#gruuts
#noetsdemoodverloreheet
#veerzienmvv


Klopt het dat MVV op dit moment op de laatste playoff plek staat? Dat is t/m 8 maar omdat Jong AZ wegvalt schuift MVV nu op naar plek 8 en dat is de laatste playoff plek toch?

Wordt overigens nog zwaar de laatste 5 wedstrijden
Thuis: Willem 2 en VVV
Uit: Emmen, De Graafschap en Jong AZ


Klopt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2024 07:41
Pierrot
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV - Helmond Sport, Vr 5-4 20:00 #12
Fantastische wedstrijd gezien gisteravond! Zelden zo'n volwassen MVV gezien, met een fantastisch centraal duo achterin. Van Livramento gaat ontzettend veel dreiging uit met zijn snelheid. Een stormachtige ontwikkeling die hij doormaakt. Hij heeft iets weg van Donyell Malen vind ik.

Het zal de laatste wedstrijden niet makkelijk worden, maar we weten wel dat we over 2 weken thuis tegen Willem 2 nog ergens voor spelen. Dat is voor de kassa en de beleving hartstikke mooi.

Nu Maurice de puzzel gelegd heeft zal het voor Bryan Smeets nog een kluif worden om terug te keren in de basis. Kleinen mag sowieso blijven staan, dus dan denk ik dat El Basri teruggaat naar de bank. Voor hem zie ik komend seizoen (als die er komt), wel een belangrijke rol weggelegd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u FatyPapy1990

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2024 09:32
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 181
Meer
MVV - Helmond Sport, Vr 5-4 20:00 #13
Nieling is net als Aktas als een rots in de branding, beiden zijn grote robuuste verdedigers die ook nog kunnen opbouwen.
Ook dit inzicht om Nieling centraal achterin te zetten kwam véél te laat. Jammer maar begrijpelijk dat hij dan volgend seizoen terugkeert naar FSC. ook al leen of huur je spelers dan nog moet je ze toch opstellen, om je doel (PO) te bereiken.
Smeets heeft als enigste middenvelder 8 x gescoord, dat kan ik de andere middenvelders verwijten dat ze te weinig doeltreffend zijn
(allen slechts 1 enkele treffer). Tgen DenBosch ging Smeets tot het gaatje daarom is geblesseerd.
Heb me best wel geërgerd aan Slegers, altijd net niet en 4 treffers en 5 assists in 28 wedstrijden is echt te weinig als aanvaller. De statistieken zeggen genoeg.
De wissels naar de 3-0 kwamen gisteren eigenlijk weer te laat, waarom spaar je je spelers niet voor blessures en geef je de anderen speelminuten.
Jammer dat Kleinen tegen zijn 7e gele kaart aanloopt, maar hij kan ze nog 1x geel veroorloven, voordat hij geschorst wordt.
Verberne kan nog verdere mutaties maken in zijn elftal want hij heeft 22 spelers.
Ik hoop overal dat ze volgend seizoen vooral niet sparen op een kundige trainer, dat is de basis, desnoods met 22 (nieuwe) amateurs,
en alles wat waarde heeft dan maar verkopen?. Kijk naar Librici er lopen genoeg jongens rond die iets kunnen.
Ze krijgen de laatste 2 thuis wedstrijden het stadion ook nog goed gevuld, dat had ik 3 wedstrijden terug toch niet verwacht in de wedstrijd tegen denBosch met 10 man.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2024 10:40 06 apr 2024 10:48 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 743
Meer
MVV - Helmond Sport, Vr 5-4 20:00 #14
Mooi resultaat, sjieke sfeer. Elftal mag grotendeels zo blijven staan. Librici is geen echte rechtsback, te verfijnd, meer rechtshalf/rechtsbuiten. Maar wel 'n verademing voetballend. Hoezo ziet een trainer dat niet eerder. Slegers kan nu ook al 'n paar wedstrijden niet bekoren. Zeer weinig echte doelgerichte acties, vaak slordig, laag rendement, verdedigend iets te min (body/felheid). Misschien iets te negatief over hem, ook hij is jong, maar is een mening. Buifrahi heeft meer energie, meer actie, maar die krijgt geen echte kans paar wedstrijden achter elkaar. Als je een goede rechtsback had, kon librici rechtsvoor. Verder Schenk, basisplaats goed opgepakt. Heeft z'n momentjes, maar laat maar staan, speelde gisteren prima. Dan Smeets...durft Verberne? ik zou zeggen, bankje beginnen. Twee belangrijke wedstrijden gewonnen en Basri loopt echt wel veel meer. Tuurlijk heeft Smeets betere passing, inzicht etc, maar vind dat team nu meer loopvermogen vraagt.
De coach. Velen vinden dat Verberne moet blijven, het is een prima uithangbord naar buiten toe, maar zoals hier ook vaker opgemerkt blijft Verberne in een aantal zaken volharden. Tis typisch een trainer die soms te lang vasthoudt aan een zelfde basis als er geen blessures/schorsingen zijn. Ook wissels gisteren te laat terwijl de energie op het veld al beduidend minder wordt. Wel spelers die een half uur warmlopen tot ah einde. Basri zat net na de 2-0 zelfs op de grond, dat zag je al eerder aankomen dat daar gewisseld moest worden. Ook Sleegers had er eerder uit gemoeten. Nieuwe trainer moet echter wel schot in de roos zijn om er net nog iets meer uit te halen, daarna kunnen we pas zeggen of Verberne toch dé trainer was. Volgende week een goed resultaat, minimaal een punt. Emmen is toch een lastige ploeg, maar ook wisselvallig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2024 10:51
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV - Helmond Sport, Vr 5-4 20:00 #15
Heel erg knap hoe de totale club opveert na een hele moeilijke week
MVV heer en meester over Helmond , zij met een budget aan spelers van 2,4 miljoen en wij met ergens een derde .

Voetballers worden vaak over betaald , die van ons mogen wat mij betreft iets extra's krijgen . Ook een compliment aan Verberne en zijn team , ik gun hem persoonlijk een mooi afscheid van deze competitie

Er was maar een ploeg die recht had op de 3 punten en dat was MVV en die hebben we ook gepakt .
Ik hoop dat het spannend blijft tot aan VVV want dat is goed voor de hele club .
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, kyleman333

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.413 seconden