MVV - Helmond Sport, Vr 5-4 20:00

06 apr 2024 12:15
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - Helmond Sport, Vr 5-4 20:00 #16
Even aparte complimenten voor Schenk: wat was die goed! Veel zekerder en ook beter in de opbouw dan voorheen. Livramento ook ontzettend gegroeid. Souren met hele goeie acties. Eigenlijk was iedereen goed voordat ik zo de hele ploeg opnoem. De speeltijd tussen Bufrai en Sleegers zou ik misschien wel iets gelijker verdelen nog. Op naar de playoffs!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kay, kyleman333

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2024 14:20
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV - Helmond Sport, Vr 5-4 20:00 #17
Ik wil hier toch graag nog een lans breken voor Verberne. Ik zie heel veel commentaar op wisselbeleid etc en nee, ik denk ook wel eens dat het anders moet, maar Maurice staat na 33 wedstrijden toch maar weer op de playoff plek!

Ook Tasci, waar zoveel roep naar is, is (zo lijkt het) niet in staat om 90 minuten vol te krijgen. Remans (ik ben er geen fan van) begint toch ineens belangrijk te worden.
Livramento? Was door ons vanaf de zijlijn nooit aan spelen toegekomen als je de meningen las na het vertrek van Kostons. Die gaat ons misschien nog het meest opleveren van ze allemaal.
Laat Maurice zijn ding maar doen! Hij ziet de spelers dagelijks en kan (met zn staf) de beste keuzes maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, kyleman333

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2024 19:02 06 apr 2024 19:02 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 467
Meer
MVV - Helmond Sport, Vr 5-4 20:00 #18
Tasci kan nog waarschijnlijk geen 90 minuten volmaken. Het begint te komen na de blessure. Dus dat lijkt me vrij logisch. De rest klopt. Livramento is/wordt een top spits. Wie had dit gedacht. Hij mag voor mij een meerjarig contract. Maar hey, we zijn er nog niet heh.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2024 22:14
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 286
Meer
MVV - Helmond Sport, Vr 5-4 20:00 #19
Vvv, Cambuur en Emmen verloren. Play offs here we come! :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.206 seconden