Nog maar 7 vrijwillige stewards bij MVV

10 nov 2023 08:05
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Nog maar 7 vrijwillige stewards bij MVV #16

Buurke76 schreef : Wie wil steward zijn ? krijgt alleen maar een grote bek terug en je moet tussen vechtende supporters springen als het zo ver is.
en dat voor 2 tientjes per wedstrijd ?

Afgelopen maandag in de rust worden kinderen van de trap gestuurd omdat ze zicht ontnemen van heel vak C. Nadat ze dit aan volwassen vroeg werd ze recht in haar gezicht uitgelachen.


Ik vond het ook een opmerkelijke keuze dat zij naar boven ging, maar ik blijf het de volgende thuiswedstrijden weer aangeven.
De afgelopen wedstrijden zie je het net bollen, en weet je dat er gescoord is.. Maar hoe die goal dan valt, geen idee.
Zelfde geldt voor de MEGA kans van Koen de wedstrijd ervoor, daar zie je helemaal niks van.

Sfeer is prima, maar als die trap leeg blijft zie je tenminste nog iets van de goal..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2023 09:36
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Nog maar 7 vrijwillige stewards bij MVV #17
ja inderdaad, je ziet Aktas koppen en opeens iedereen juichen. Klopt precies wat je allemaal zegt.
ik snap gewoon niet dat je het fatsoen niet hebt om voor je eigen stoel te gaan staan als een steward dit vraagt.



Ik vond het ook een opmerkelijke keuze dat zij naar boven ging, maar ik blijf het de volgende thuiswedstrijden weer aangeven.
De afgelopen wedstrijden zie je het net bollen, en weet je dat er gescoord is.. Maar hoe die goal dan valt, geen idee.
Zelfde geldt voor de MEGA kans van Koen de wedstrijd ervoor, daar zie je helemaal niks van.

Sfeer is prima, maar als die trap leeg blijft zie je tenminste nog iets van de goal..[/quote]

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2023 21:35
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Nog maar 7 vrijwillige stewards bij MVV #18
Wie wilt nou steward worden.
Je word uitgescholden en alles voor een paar euro.
Je moet aan meer eisen voldoen.
Je wordt als uitschot gezien.
En daar bovenop als ik het zo moet geloven ging mvv nooit goed om met de stewards.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.207 seconden