Verbeteringen in en om stadion De Geusselt

17 aug 2016 20:21
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #166
ik vond dat deuntje wel leuk...is toch clublied, je kunt al slechts een scheepshoorn laten horen..... :lachen: :lachen: :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2016 20:37 17 aug 2016 20:40 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #167
Kijk 'Ding Dong' is voor de MVV fan belangrijker dan ... zeg het maar.
Foi foi foi foi.

Gek he dat niemand MVV nog serieus neemt?

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2016 20:38
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #168
Wat vonden jullie dan van opkomst 'nummer'?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2016 20:41
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #169

Peter Pan schreef : Wat vonden jullie dan van opkomst 'nummer'?

Geweldig :applaus: :applaus:

:lachen: :lachen:

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2016 20:58
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #170

Janepie schreef : Kijk 'Ding Dong' is voor de MVV fan belangrijker dan ... zeg het maar.
Foi foi foi foi.

Gek he dat niemand MVV nog serieus neemt?


Ja, zeg het inderdaad maar, dan wat? Ik zie niemand hier zeggen dat het belangrijker is dan iets anders en velen die hier iets neerzetten doen dat ook bij andere onderwerpen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2016 22:47 17 aug 2016 22:53 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #171

Jacques schreef :

Janepie schreef : Kijk 'Ding Dong' is voor de MVV fan belangrijker dan ... zeg het maar.
Foi foi foi foi.

Gek he dat niemand MVV nog serieus neemt?


Ja, zeg het inderdaad maar, dan wat? Ik zie niemand hier zeggen dat het belangrijker is dan iets anders en velen die hier iets neerzetten doen dat ook bij andere onderwerpen.

Tja drukte om een deuntje lijkt me maar waar het echt om draait ...

MVV Mcdrek binnenkort en als het zo doorgaat hebben we straks gewoon een drive in waarin ook eventueel gevoetbalt kan worden. MVV stadion is niks meer en niks minder dan opstap plekken voor de jeugd die naar Spanje gaat met bussen.

Dus nog effe en we halen even een BigMac en gaan we daarna even bij MVV langs om te kijken of er nog wat te doen is.
Verrek, in die bunker langs de A2 wordt gevoetbald?! Daar branden lampen?! Eerst even eten en dan even over het hekje kijken.

De Gele M staat toch niet voor MVV of wel?

Wat hebben wij toch een mooi stadion zeg, prachtig geparkeerd achter de gebouwen en de McDrek en straks tussen de Lindes van de Groene Loper. De enige afslag die naar de Geusselt wijst is die naar de gele M van de McDrek

Hoe kunnen we MVV Maastricht zo goed mogelijk verstoppen, als straks de A2tunnel open gaat rijden ze zo door naar Standard Liège. Mag hopen dat Fortuna de afslag nog weet te vinden....

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2016 09:02
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #172
@Janepie

Meh me lepke, wat rook jij man?


Even on topic. Er werden de afgelopen jaren enquetes gehouden door MVV over welke opkomstnummer/goaltune/mededelingentune etc. de supporters het liefst horen. Daar is door honderden supporters op gereageerd.

MVV vind het dus wel degelijk belangrijk om te weten welke muziekjes etc de supporters het liefst horen. En terecht! Stel je voor, "Daanke, Ezze!!" Zou het je dan ook niks boeien?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2016 10:35
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #173
In vreuger jaore hadde veer toch 'ne sjoene goaltune? Veurwat is dee verdwene?

De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Pentakel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2016 10:53
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #174
Clubleed in u nuij jeske, iech voont ut wel get höbbe, beter es dee zeik wat ver derveur hadde :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2016 11:00
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #175

MVVke schreef : In vreuger jaore hadde veer toch 'ne sjoene goaltune? Veurwat is dee verdwene?


Deze hebben we nog steeds. In - uit mijn hoofd - 1997 zijn we begonnen met deze tune te mixen met andere nummers, eerst sjeng aon de geng en later glorie mvvke, volgens mij is dat nog altijd de tune hoor. Let maar eens op, zit aan het begin van de goaltune.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2016 11:39
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #176

Boe is dat feeske? schreef : @Janepie

Meh me lepke, wat rook jij man?


Even on topic. Er werden de afgelopen jaren enquetes gehouden door MVV over welke opkomstnummer/goaltune/mededelingentune etc. de supporters het liefst horen. Daar is door honderden supporters op gereageerd.

MVV vind het dus wel degelijk belangrijk om te weten welke muziekjes etc de supporters het liefst horen. En terecht! Stel je voor, "Daanke, Ezze!!" Zou het je dan ook niks boeien?

Boe is dat feeske, dee Janepi is al zeker 5 jaor neet mie in de Geusselt gewees. Op mien oetnuudiging um te kome, is heer neet ingegaange. Heer kint de veranderinge vaan de Geusselt neet, heer heet dee ding-dong gaaroets neet gehuurd, heer heet de opkomstune neet gehuurd.

Gewoen neet serieus numme.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2016 12:40
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #177

MVV4life schreef :

Boe is dat feeske? schreef : @Janepie

Meh me lepke, wat rook jij man?


Even on topic. Er werden de afgelopen jaren enquetes gehouden door MVV over welke opkomstnummer/goaltune/mededelingentune etc. de supporters het liefst horen. Daar is door honderden supporters op gereageerd.

MVV vind het dus wel degelijk belangrijk om te weten welke muziekjes etc de supporters het liefst horen. En terecht! Stel je voor, "Daanke, Ezze!!" Zou het je dan ook niks boeien?

Boe is dat feeske, dee Janepi is al zeker 5 jaor neet mie in de Geusselt gewees. Op mien oetnuudiging um te kome, is heer neet ingegaange. Heer kint de veranderinge vaan de Geusselt neet, heer heet dee ding-dong gaaroets neet gehuurd, heer heet de opkomstune neet gehuurd.

Gewoen neet serieus numme.

Tot iech diech neet tegekom wilt gaaroets neet zègke tot iech neet in de Geusselt kom of bin gewees, wie keumpste daorbei?? Wèts diech daan vaan eederein wee allemaol naor MVV keump en geit en bis diech daan dee Big Brother who's watching us, knap.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2017 15:53
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 83
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #178
Beste MVV-fans,

Via deze weg hoop ik dat mensen kunnen meedenken over het volgende:
PERMANENT GROOT SCHERM IN DE GEUSSELT

Ik probeer via aantal wegen wat informatie te krijgen of en hoe er duidelijkheid kan komen over een te plaatsen (permanent) groot scherm in de Geusselt. Als je het dan gaat over verhoging van de beleving in de Geusselt, de verbeterde mogelijkheden voor reclame (en bijbehorende inkomsten) en modernisering van de Geusselt, is dit wel HET voorbeeld hiervan.

Dit scherm zou dan idealiter voor de noord-tribune of schuin voor het buffervak kunnen komen. Zo hebben de meeste supporters en profijt van en zeker de hoofdtribune (in verband met de mogelijke reclames). Op dit scherm zouden dan voor de wedstrijd beelden van vroeger, opstellingen met foto's en reclames getoond kunnen worden. Tijdens de wedstrijd kunnen hier herhalingen op getoond worden en tussenstanden/ virtuele ranking.

Om te beginnen heb ik Veer zien MVV gevraagd of zij via hun bronnen informatie kunnen inwinnen over de mogelijkheden hiertoe. Er zou wellicht al een onderzoek liggen. Ook hier wordt navraag over gedaan. Misschien dat in de toekomst een (kleine) bijdrage naar onderzoek en installeren van het scherm kan gaan.

Er zijn diverse vragen die hierover zijn. De belangrijkste:
1. Wie betaalt het scherm (gemeente/ MVV/ crowdfunding)?
2. Wie zou verantwoordelijk voor eventueel onderhoud zijn (gemeente/ MVV/ sponsor die dit wil inclusief extra sponsor mogelijkheid)?

Als MVV zelf verantwoordelijk is, is het misschien mogelijk om een soort van crowfunding of sponsoractie op te zetten.

Ik hoop via deze weg dit balletje te laten rollen. Het is toch bijna niet voor te stellen dat een club anno 2017 geen scherm heeft voor visuele effecten en reclame (en ja ik weet dat het er nog wel veel zijn ;) ).

Groetjes,
Olzie
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2017 16:10 22 juni 2017 16:12 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #179

Olzie schreef : Dit scherm zou dan idealiter voor de noord-tribune of schuin voor het buffervak kunnen komen. Zo hebben de meeste supporters en profijt van en zeker de hoofdtribune (in verband met de mogelijke reclames).


In principe prima dat hier zorgvuldig naar wordt gekeken.
In één van de schuine hoeken waar nu de (grijze) kantoorgebouwen zijn, zou eigenlijk de ideale plaats zijn.
Maar met een scherm midden op die gebouwen zitten daar gedeeltelijk ramen achter. Weet niet of onderaan ophangen nog hoog genoeg zou zijn.
Voor de noordtribune...dan kan die tribune er niet op kijken. In het buffervak kan waarschijnlijk meer dan de helft van de boschpoort er niet op kijken. Zal nog moeilijk worden een ideale plek te vinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2017 16:17 22 juni 2017 16:17 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #180
Ik zou zeggen, leg dit neer waar dit naar mijn mening hoort, bij Veer Zien MVV of de SC. Er zijn daar al diverse crowdfundingpijlers die lopen, dit zou daar zeker bij passen!

Initiatieven kanaliseren =meer kans van slagen

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.458 seconden