>
Ontvangen bedankjes 319
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Vluuzak schreef : Wat interesseert het wat Rinkens denkt, op Noord zitten de families, op de hoofdtribune de sponsoren, de bospoort van alles en nog wat en op de angelsite tribune de sfeer groepen, dit lijkt mij toch de ideale mix.[/quote
Ja dit hebben de supporters zelf zo ingevuld of mee akkoord gegaan daar gaat rinkens echt geen verandering in brengen iedereen gaat zitten of staan waar hij of zei dat wil.Vluuzak schreef : Wat interesseert het wat Rinkens denkt, op Noord zitten de families, op de hoofdtribune de sponsoren, de bospoort van alles en nog wat en op de angelsite tribune de sfeer groepen, dit lijkt mij toch de ideale mix.
Ich ga toch zeker zitten waar ik dat wil!!Vluuzak schreef : Wat interesseert het wat Rinkens denkt, op Noord zitten de families, op de hoofdtribune de sponsoren, de bospoort van alles en nog wat en op de angelsite tribune de sfeer groepen, dit lijkt mij toch de ideale mix.
Heel veel. Aangezien door Rinkens zijn wil er een hoop supporters gedupeerd zijn. Over de algemene sfeer maar niet te praten.Vluuzak schreef : Wat interesseert het wat Rinkens denkt
Punker73 schreef : Volksclub ..... PUNT UIT.
Misschien moet het bestuur hun eigen plan nog eens een keer goed nalezen ........
En juist dit wordt op het moment door onze Paul afgebroken, hopelijk stopt hij eens met idiote beslissingen te maken. De passie en ambiance moet terugkeren op de tribunes. Ik mis het ontzettend erg!Punker73 schreef :
Ambiance
MVV Maastricht is gastvrij naar haar bezoekers en biedt vertier in een open en veilige omgeving.
Passie
MVV Maastricht wordt met passie gesteund door haar supporters in een authentieke stadionbeleving. Gepassioneerd gedrag en veiligheid gaan hand in hand. MVV Maastricht zoekt met hen verantwoord de grenzen op.