>
Ontvangen bedankjes 59
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ali de witte schreef : Volksclub of familieclub. Leg mij het verschil dan eens uit.
Die hele SV affaire is wel degelijk van belang. Het kan namelijk iedereen gebeuren.glowwie schreef : Dhr rinkens en alle mensen erom heen breken niks af ze zijn aan een opbouw bezig om van MVV een stabiele club te maken die weer door Maastricht in de armen gesloten wordt en als dit ten koste gaat van sommige figuren dan moet het maar,MVV is er voor iedereen ook voor de vader die met zijn zoon komt,per slot van rekening is dat de toekomst.Zie niet in wat er op tegen is om een volks club of familie club te zijn.
Kan wel weer zeggen dat ik al meer dan 45 jaar naar MVV ga en welke ellende hebben we niet allemaal door staan van degradatie tot bijna financieel einde en steeds had je het gevoel het kan niet goed gaan op den duur,en zie nu denk ik er anders over MVV,het gaat de goede kant op en MVV is al verder dan gedacht,boven aan staan,geen schulden,niet de angst dat morgen de Limburger weer een of ander ramp bericht heeft.
MVV zit in je bloed het zit in je hele denken en doen,daar zal de sfeer in het stadion niet veel aan veranderen,want als dat een reden was om MVV supporter te zijn hadden we er allang geen supporters meer.
Het is moeilijk uit telegen wat MVV betekend en als ik lees dat mensen zo maar weg kunnen blijven omdat de sfeer er niet meer is vraag ik me af of dat nu wel de supporters zijn waar we op zitten te wachten..
Dit hadden we op groot formaat moeten ophangen bij het laatste praotkaffee.Punker73 schreef : Volksclub ..... PUNT UIT.
letterlijke kopie van het 5 sterren / 5 punten plan dat door het nieuwe bestuur is opgesteld en ondertekend:
4.1 VISIE
MVV Maastricht is een volksclub met een voetbalhistorie van 108 jaar in de hoogste divisies. MVV Maastricht is onlosmakelijk verbonden aan de stad Maastricht en haar regio. MVV Maastricht is van iedereen en speelt het beste betaalde voetbal binnen de door haar leden vastgestelde mogelijkheden. MVV Maastricht heeft de vertrouwde uitstraling van een familiebedrijf.
4.2 MISSIE
Euregionaal wordt MVV Maastricht als mooie en traditierijke club beschouwd. MVV Maastricht neemt haar economische, competitieve en maatschappelijke verantwoordelijkheid binnen alle geledingen serieus en biedt een platform voor sportbeleving. In harmonie met belanghebbenden wordt deze dynamische, maar ook complexe oriëntatie, vorm en inhoud gegeven.
4.3 KERNWAARDEN
Traditie
MVV bestaat sinds 1902 als volksclub en speelt in een witte broek, witte kousen, een rood shirt met witte mouwen en op de borst prijkt de Maastrichtse ster. De thuishaven is Maastricht en het clublied is “Jao, dat is us MVV” geschreven door Mathieu Niël in 1943. MVV staat onveranderlijk voor betaald voetbal in stad en regio.
Ambiance
MVV Maastricht is gastvrij naar haar bezoekers en biedt vertier in een open en veilige omgeving.
Passie
MVV Maastricht wordt met passie gesteund door haar supporters in een authentieke stadionbeleving. Gepassioneerd gedrag en veiligheid gaan hand in hand. MVV Maastricht zoekt met hen verantwoord de grenzen op.
Misschien moet het bestuur hun eigen plan nog eens een keer goed nalezen ........
glowwie schreef : en als dit ten koste gaat van sommige figuren dan moet het maar<---- ---->MVV is er voor iedereen.
Leg eens uit svp. Wie bedoel je met "lieden" ?glowwie schreef : niet voor lieden die voetbal zien als een platform om zich eens lekker uit te leven in negatieve zin,maar denk dat je slim genoeg bent om te weten wie en wat ik bedoelde.
Je bedoeld hiermee de mensen die nu een onterecht stadionverbod van MVV hebben gekregen zonder hoor en wederhoor , bij zelfverdediging?glowwie schreef : niet voor lieden die voetbal zien als een platform om zich eens lekker uit te leven in negatieve zin,maar denk dat je slim genoeg bent om te weten wie en wat ik bedoelde.
glowwie schreef : niet voor lieden die voetbal zien als een platform om zich eens lekker uit te leven in negatieve zin.
Dat kun je niet proberen (Een family club er van maken) mensen lief toch, hoe een club is word bepaald door de supporters en de cultuur van de stad. En door de mensen die komen kijken naar MVV!!sjoen-mestreech schreef : mvv Was in de jaren 30-60 denk ik meer een cult club.
toen werd het een volksclub.
En nu proberen ze er een familieclub van te maken.
Althans zo bekijk ik het.