>
Ontvangen bedankjes 307
opadiehard schreef : ZO HEE...vitesse laatste 3 of 4 jaar 43 miljoen euries verlies...waar hebben we het over ...gr opa
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
gaston satijn schreef :
opadiehard schreef : ZO HEE...vitesse laatste 3 of 4 jaar 43 miljoen euries verlies...waar hebben we het over ...gr opa
Tja opa...Dat is een van de clubs die dat mogen van de KNVB..Al hebben die clubs 250 miljoen schuld dan nog zal de knvb ze altijd het handje boven het hoofd houden..weten we ook weer waarom de betaald voetbal gelden zo oneerlijk verdeeld worden.
"Leuk" voor de supporters van Veendam, RBC, AGOVV, Haarlem, Amersfoort, Wageningen enz om zulke berichten te lezen!!
Geld maakt meer kapot dan je lief is!
Boschpoort schreef : www.omroepbrabant.nl/?news/219221552/FC+...ers+aangehouden.aspx
Benieuwd welke straf deze clubs opgelegd gaan krijgen van de KNVB.
Wij kregen een wedstrijd zonder publiek wegens een beker bier op het veld...
Janepie schreef : Een groot aantal Eredivisieclubs heeft zich negatief geuit over de aanwezigheid van kunstgrasvelden in de Nederlandse competitie.
Dat blijkt uit een enquete van AD Sportwereld onder trainers, aanvoerders en keepers in de Eredivisie.
De clubs die de kunstgrasvelden hekelen zijn van mening dat deze velden leiden tot een oneerlijke competitie.
De meest geuite klacht is dat voetballen op kunstgras voelt alsof je een andere sport aan het beoefenen bent. Van de clubs die echt gras in hun thuishaven hebben, vindt een grote meerderheid een verbod op het neppe gras wenselijk.
In de eredivisie zijn maar liefst zes clubs die hun thuiswedstrijden op kunstgras spelen. Zij zijn positief tot gematigd kritisch over het voetballen op kunstgras.
Hartmans1973 schreef : www.eenvandaag.nl/binnenland/53956/_ik_w...hter_terug_uit_syri_
Hoop dat ze snel terug komt.
mvv supporter schreef : eerst vertrekken om mensen pijn / kwaad te doen en dan er achter komen dat het nieuws / actie films niet altijd overdreven zijn.... en dan om hulp roepen?
Ik ben blij dat de moeder haar gevonden heeft. Maar lijkt me wel dat ze vervolgt word.....
houtengerard schreef : @MVV supporter
Dit gaat volgens mij om een (Nederlands) meisje dat is ' gebrainwasht' door haar extremistische vriend. Dit is niet het verhaal van die Maastrichtse terrorist die een aanslag heeft gepleegd in Bagdad.
Het verhaal is ook erg onvolledig geschreven in de pers, maar de moeder stelt dat zij onder dwang is meegegaan met haar vriend. Zal waarschijnlijk wel een loverboy zijn geweest, iemand met twee gezichten. Toch vreemd dat anno 2014 de ouders hun kinderen hier nog steeds niet tegen kunnen beschermen. Je ziet het zo vaak, makkelijk beïnvloedbare meisjes die vallen voor een exotische liefde, en zonder eigen 'ik' in die relatie blijven. Knap dat die moeder haar dochter heeft weten te vinden, als ze het aan de autoriteiten had overgelaten had ze waarschijnlijk haar dochter nooit meer gezien.
les rouges blancs schreef : Hopelijk brengt de overheid dit Mestreechs meitske / kind ook net zo snel terug als ze f-16 over de hele wereld sturen
Jacques schreef :
les rouges blancs schreef : Hopelijk brengt de overheid dit Mestreechs meitske / kind ook net zo snel terug als ze f-16 over de hele wereld sturen
Ik ga nu vast wat mensen tegen me in het harnas jagen, maar waarom zou de overheid die terugreis moeten betalen? :
Ik vind het oprecht een heel goede actie van die moeder, het is een prachtig verhaal, en zoals je zegt, iedereen doet in zijn jeugd wel eens domme/ondoordachte dingen, daar niet van.