Overig nieuws (niet over MVV)

03 nov 2014 08:56
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1171

opadiehard schreef : ZO HEE...vitesse laatste 3 of 4 jaar 43 miljoen euries verlies...waar hebben we het over :schamen: ...gr opa ;)

Tja opa...Dat is een van de clubs die dat mogen van de KNVB..Al hebben die clubs 250 miljoen schuld dan nog zal de knvb ze altijd het handje boven het hoofd houden..weten we ook weer waarom de betaald voetbal gelden zo oneerlijk verdeeld worden.
"Leuk" voor de supporters van Veendam, RBC, AGOVV, Haarlem, Amersfoort, Wageningen enz om zulke berichten te lezen!!
Geld maakt meer kapot dan je lief is!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2014 09:48
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1172
Nu ja, het punt is niet zo zeer dat de KNVB Vitesse de hand boven het hoofd houdt. Vitesse maakt wel boekhoudkundig gezien deze verliezen, maar vooralsnog storten de Russen gewoon geld op de rekening van de club, dus echt in geldnood zitten ze daar niet. Dat was bij Veendam, RBC, AGOVV etc wel anders.

Het gevaar is natuurlijk dat de Russen op een gegeven moment geneog gespeeld hebben en weggaan.

Wat ik de KNVB echt verwijt, is dat ze clubs gewoon de licentie afpakken en dan bestaat een club niet meer... In andere landen word je gewoon een divisie teruggezet. Dat is vervelend, maar daar valt overheen te komen (KV Mechelen, Napoli, Fiorentina, Juventus schieten me zo snel te binnen). De KNVB maakt clubs kapot en inderdaad met in verhouding belachelijk weinig schuld, in bijna alle genoemde gevallen ging het om een paar ton. Ik blijf dat een heel vreemde rol vinden van de KNVB, ze zouden er voor de clubs moeten zijn, maar in feite zijn ze juist tegen de (kleine) clubs? :?:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

03 nov 2014 11:13
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1173

gaston satijn schreef :

opadiehard schreef : ZO HEE...vitesse laatste 3 of 4 jaar 43 miljoen euries verlies...waar hebben we het over :schamen: ...gr opa ;)

Tja opa...Dat is een van de clubs die dat mogen van de KNVB..Al hebben die clubs 250 miljoen schuld dan nog zal de knvb ze altijd het handje boven het hoofd houden..weten we ook weer waarom de betaald voetbal gelden zo oneerlijk verdeeld worden.
"Leuk" voor de supporters van Veendam, RBC, AGOVV, Haarlem, Amersfoort, Wageningen enz om zulke berichten te lezen!!
Geld maakt meer kapot dan je lief is!

Volgens de berichtgeving zitten ze tegen de uefa norm aan van 44 miljoen!...gr opa ;)

....

03 nov 2014 11:38
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1174
www.omroepbrabant.nl/?news/219221552/FC+...ers+aangehouden.aspx

Benieuwd welke straf deze clubs opgelegd gaan krijgen van de KNVB.
Wij kregen een wedstrijd zonder publiek wegens een beker bier op het veld...

05 nov 2014 11:26
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1175

Boschpoort schreef : www.omroepbrabant.nl/?news/219221552/FC+...ers+aangehouden.aspx

Benieuwd welke straf deze clubs opgelegd gaan krijgen van de KNVB.
Wij kregen een wedstrijd zonder publiek wegens een beker bier op het veld...

De vraag stellen is hem beantwoorden :thinking:

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

10 nov 2014 13:00
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1176
Een groot aantal Eredivisieclubs heeft zich negatief geuit over de aanwezigheid van kunstgrasvelden in de Nederlandse competitie.

Dat blijkt uit een enquete van AD Sportwereld onder trainers, aanvoerders en keepers in de Eredivisie.
De clubs die de kunstgrasvelden hekelen zijn van mening dat deze velden leiden tot een oneerlijke competitie.

De meest geuite klacht is dat voetballen op kunstgras voelt alsof je een andere sport aan het beoefenen bent. Van de clubs die echt gras in hun thuishaven hebben, vindt een grote meerderheid een verbod op het neppe gras wenselijk.
In de eredivisie zijn maar liefst zes clubs die hun thuiswedstrijden op kunstgras spelen. Zij zijn positief tot gematigd kritisch over het voetballen op kunstgras.

Facta Non Verba

10 nov 2014 18:41
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1177

Janepie schreef : Een groot aantal Eredivisieclubs heeft zich negatief geuit over de aanwezigheid van kunstgrasvelden in de Nederlandse competitie.

Dat blijkt uit een enquete van AD Sportwereld onder trainers, aanvoerders en keepers in de Eredivisie.
De clubs die de kunstgrasvelden hekelen zijn van mening dat deze velden leiden tot een oneerlijke competitie.

De meest geuite klacht is dat voetballen op kunstgras voelt alsof je een andere sport aan het beoefenen bent. Van de clubs die echt gras in hun thuishaven hebben, vindt een grote meerderheid een verbod op het neppe gras wenselijk.
In de eredivisie zijn maar liefst zes clubs die hun thuiswedstrijden op kunstgras spelen. Zij zijn positief tot gematigd kritisch over het voetballen op kunstgras.

Dat zullen de grotere clubs wel zijn die het oneerlijk vinden.
Maar om kosten te besparen kan dit niet anders of de grotere clubs moeten er ook wat van zeggen dat hun meer televisiegelden krijgen. En dat ze kleinere clubs geld geven voor het ´gewone gras´ te kunnen behouden.

Voor ons als supporters vinden we het ook niet fijn maar als je het financieel niet breed hebt en je kunt hier op besparen dan is het maar zo. En ik denk ook het meerder deel van de spelers.

18 nov 2014 09:23
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1178

Hartmans1973 schreef : www.eenvandaag.nl/binnenland/53956/_ik_w...hter_terug_uit_syri_

Hoop dat ze snel terug komt.

Een Nederlandse moeder heeft, tegen het advies van de politie in Maastricht in, haar dochter opgespoord en teruggehaald uit Raqqa, de hoofdstad van het door Islamitische Staat uitgeroepen kalifaat in Syrië. Moeder Monique en haar 19-jarige dochter Aïcha zijn op hun vlucht gestrand in Turkije, omdat de jonge vrouw zonder paspoort reisde.
Moniques dochter vertrok in februari naar Turkije, schrijft 1Limburg.nl. In de maanden voor haar vertrek zou ze bekeerd tot de islam en geradicaliseerd zijn. Ze veranderde haar naam in Aïcha. Haar plan was om in Syrië te trouwen met een Turks-Nederlandse jihadi en voormalig militair, genaamd Yilmaz.

Voor vertrek van de moeder is een Whatsapp-bericht het laatste teken van leven van Aïcha. Hulp van Nederlandse instanties om Aïcha te vinden blijft uit. In oktober reist moeder Monique tegen alle adviezen in en op de bonnefooi toch af naar de Syrische grens. Tevergeefs.

Noodkreet
Terug in Nederland ontvangt Monique een 'noodkreet' van haar dochter. 'Ze wil naar huis, maar kan Raqqa niet zonder hulp verlaten', laat advocate Landerloo weten. Gehuld in een lichaamsbedekkende sluier vertrekt Monique opnieuw naar het kalifaat en spoort met succes haar dochter op.

Het vluchtende tweetal wordt bij de Turks-Syrische grens aangehouden, omdat Aïcha niet over een paspoort beschikt. Dat werd haar geweigerd op advies van de AIVD. Buitenlandse Zaken laat weten dat beide vrouwen, die momenteel worden vastgehouden in Turkije, binnen een week in Nederland worden verwacht. Het ministerie bemiddelt bij de terugkeer, aldus Landeroo. BZ geeft zelf geen commentaar op de zaak.

Bron: AD

18 nov 2014 10:26
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1179
eerst vertrekken om mensen pijn / kwaad te doen en dan er achter komen dat het nieuws / actie films niet altijd overdreven zijn.... en dan om hulp roepen?
Ik ben blij dat de moeder haar gevonden heeft. Maar lijkt me wel dat ze vervolgt word.....

18 nov 2014 11:47
Mental
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1180

mvv supporter schreef : eerst vertrekken om mensen pijn / kwaad te doen en dan er achter komen dat het nieuws / actie films niet altijd overdreven zijn.... en dan om hulp roepen?
Ik ben blij dat de moeder haar gevonden heeft. Maar lijkt me wel dat ze vervolgt word.....

Fijn dat jij de achtergrond kent en in welke situatie dit heeft voortgedaan......
Leve de betweters.....!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

18 nov 2014 12:31 18 nov 2014 12:33 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1181
wat een nutteloze reactie sorry hoor.

Jou redenatie is dus: Vanwege de achtergrond is dit goedgekeurd.
Dus jij vertelt eventuele slachtoffers ( familie ervan ), vanwege de achtergrond van het meisje vinden wij het goed.

Je begrijpt dat je misschien wel praat over, bom aanslagen, doden van mensen?
In mijn ogen mag dit nooit goed gekeurd worden.
Want dat zou betekenen, 1 iemand word vermoord en de rest van de wereld mag er op los moorden want deze kennen de achtergrond. Geweld / nog erger zou nooit goedgekeurd moeten worden.

En deze mensen gaan niet naar die landen om de was te doen of te gaan koken.
Maar verder maak ik er geen woorden aan vuil,

Nogmaals ik ben ZEEER blij dat deze vrouw haar kind LEVEND heeft gevonden, maar dit betekent niet dat haar acties maar goedgekeurd moeten worden.

18 nov 2014 13:54 18 nov 2014 14:05 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1182
@MVV supporter

Dit gaat volgens mij om een (Nederlands) meisje dat is ' gebrainwasht' door haar extremistische vriend. Dit is niet het verhaal van die Maastrichtse terrorist die een aanslag heeft gepleegd in Bagdad.

Het verhaal is ook erg onvolledig geschreven in de pers, maar de moeder stelt dat zij onder dwang is meegegaan met haar vriend. Zal waarschijnlijk wel een loverboy zijn geweest, iemand met twee gezichten. Toch vreemd dat anno 2014 de ouders hun kinderen hier nog steeds niet tegen kunnen beschermen. Je ziet het zo vaak, makkelijk beïnvloedbare meisjes die vallen voor een exotische liefde, en zonder eigen 'ik' in die relatie blijven. Knap dat die moeder haar dochter heeft weten te vinden, als ze het aan de autoriteiten had overgelaten had ze waarschijnlijk haar dochter nooit meer gezien.

19 nov 2014 00:16 19 nov 2014 00:18 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1183

houtengerard schreef : @MVV supporter

Dit gaat volgens mij om een (Nederlands) meisje dat is ' gebrainwasht' door haar extremistische vriend. Dit is niet het verhaal van die Maastrichtse terrorist die een aanslag heeft gepleegd in Bagdad.

Het verhaal is ook erg onvolledig geschreven in de pers, maar de moeder stelt dat zij onder dwang is meegegaan met haar vriend. Zal waarschijnlijk wel een loverboy zijn geweest, iemand met twee gezichten. Toch vreemd dat anno 2014 de ouders hun kinderen hier nog steeds niet tegen kunnen beschermen. Je ziet het zo vaak, makkelijk beïnvloedbare meisjes die vallen voor een exotische liefde, en zonder eigen 'ik' in die relatie blijven. Knap dat die moeder haar dochter heeft weten te vinden, als ze het aan de autoriteiten had overgelaten had ze waarschijnlijk haar dochter nooit meer gezien.

Iedereen heeft wel eens naast de pot gepist en gelukkig is dit kind / meisje er op tijd achter gekomen .
Reuze respect voor haar moeder die tegen alle " goede" raad en adviezen het enig juiste heeft gedaan:
Er zijn voor je kind en letterlijk je leven op het spel zetten om je eigen vlees en bloed terug naar us sjoen Mestreech te brengen!
Waarvoor respect en hulde :applaus:

Hopelijk brengt de overheid dit Mestreechs meitske / kind ook net zo snel terug als ze f-16 over de hele wereld sturen ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

19 nov 2014 08:37
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1184

les rouges blancs schreef : Hopelijk brengt de overheid dit Mestreechs meitske / kind ook net zo snel terug als ze f-16 over de hele wereld sturen ;)

Ik ga nu vast wat mensen tegen me in het harnas jagen, maar waarom zou de overheid die terugreis moeten betalen? :?:

Ik vind het oprecht een heel goede actie van die moeder, het is een prachtig verhaal, en zoals je zegt, iedereen doet in zijn jeugd wel eens domme/ondoordachte dingen, daar niet van.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u gaston satijn

19 nov 2014 09:03
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1185

Jacques schreef :

les rouges blancs schreef : Hopelijk brengt de overheid dit Mestreechs meitske / kind ook net zo snel terug als ze f-16 over de hele wereld sturen ;)

Ik ga nu vast wat mensen tegen me in het harnas jagen, maar waarom zou de overheid die terugreis moeten betalen? :?:

Ik vind het oprecht een heel goede actie van die moeder, het is een prachtig verhaal, en zoals je zegt, iedereen doet in zijn jeugd wel eens domme/ondoordachte dingen, daar niet van.

Nou Jaques,
Mij ga je niet tegen je in het harnas jagen, gelijk heb je.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Tijd voor maken pagina: 0.341 seconden