Overig nieuws (niet over MVV)

12 aug 2014 12:59
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1126
speel Football Manager al vanaf 2009, heb zelfs met MVV al champions league gewonnen :D

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2014 15:11
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1127

WallieNL schreef : speel Football Manager al vanaf 2009, heb zelfs met MVV al champions league gewonnen :D

Nou WallieNL, als MVV weer zou besluiten om op zoek te gaan naar een nieuwe trainer dan zouden ze zeker jou moeten vragen!!! Ik ben voor! :applaus:

12 aug 2014 15:55
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1128
ik heb 2x ergens gelezen paar jaar terug dan er mensen zijn aangesteld bij hun club in de buurt als hoofdtrainer in betaald voetbal daar omdat ze FM speelde

12 aug 2014 15:56
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1129
Ja, dat is natuurlijk klinkklare onzin.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

12 aug 2014 17:10
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer

12 aug 2014 17:24
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1131
Die jongen had ervaring binnen internationale sportkringen en kreeg de baan nadat hij via zijn netwerk eens met de vice-voorzitter van de club had gesproken. Dus hij kreeg die baan niet "omdat hij FM speelde" maar omdat hij handig in netwerken is/de juiste contacten had en enige ervaring had binnen de sportwereld. Dat staat allemaal gewoon in het artikel, maar het is natuurlijk leuker om in de titel te doen alsof hij de baan kreeg omdat hij FM speelde.

De FM-database is erg uitgebreid en bevat spelers van over de hele wereld. Ik kan me goed voorstellen dat je als Engelse club de database gebruikt als basis als je een scout naar een op voetbalgebied onbekend land stuurt. Dan hoeft die scout niet weken te verspillen aan te ontdekken welke teams veelbelovende jeugdspelers bevatten, hij bekijkt dat gewoon in de FM-database en kan veel gerichter scouten.

Daarentegen is er geen enkele logische link tussen "goed zijn in FM" en daadwerkelijk een goede trainer zijn. Een club die een trainer zou aanstellen omdat deze goed presteert in FM zou compleet idioot bezig zijn.

Maar goed, zinloze discussie dit verder :P

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

12 aug 2014 17:30
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1132
Ik heb op FM 2013 met MVV 5x de CL gewonnen en op een gegeven moment een transferbudget van 575 miljoen. Op de huidige FM ben ik titelkandidaat in de Eredivisie met EVV Echt na opgeklommen te zijn uit de topklasse. Heerlijk verslavend spel, waar ik me intussen alweer groen en geel aan geërgerd heb :cheer:

14 aug 2014 15:04
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1133
www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=221975
jack tuyp op huurbasis naar Helmond Sport.
vond dit wel een leuke spits voor MVV :(

14 aug 2014 19:19
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1134

WallieNL schreef : www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=221975
jack tuyp op huurbasis naar Helmond Sport.
vond dit wel een leuke spits voor MVV :(

Volledig mee eens

14 aug 2014 20:00
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1135
Maar waarschijnlijk te duur. Wij hebben Brouwers al gehaald, die eenzelfde rol als Tuyp zal moeten gaan invullen.

15 aug 2014 14:36
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1136
FC Dordrecht vult selectie verder aan met Van Deelen

FC Dordrecht heeft opnieuw een speler toegevoegd aan de selectie. Jordy van Deelen (21) ondertekende vrijdag een contract voor één seizoen.
Van Deelen werd afgelopen seizoen gehuurd van Feyenoord door de promovendus. Daarna liep zijn verbintenis af en zat hij zonder club. De rechtsback trainde al wel mee bij de Dordtenaren, maar mag zich ook officieel lid van de selectie noemen.

Van Deelen kwam in de seizoenen 2011/12 en 2012/13 uit voor Excelsior. Dordrecht won in het eerste competitieduel verrassend met 1-2 bij SC Heerenveen. Zaterdagavond is PEC Zwolle de opponent.

www.vi.nl/nieuws/fc-dordrecht-vult-selec...n-met-van-deelen.htm

Weet de reden niet dat hij niet naar MVV is gekomen.. maar gaat nu in ieder geval Eredivisie spelen

15 aug 2014 16:57
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1137

Sjappie schreef : FC Dordrecht vult selectie verder aan met Van Deelen

FC Dordrecht heeft opnieuw een speler toegevoegd aan de selectie. Jordy van Deelen (21) ondertekende vrijdag een contract voor één seizoen.
Van Deelen werd afgelopen seizoen gehuurd van Feyenoord door de promovendus. Daarna liep zijn verbintenis af en zat hij zonder club. De rechtsback trainde al wel mee bij de Dordtenaren, maar mag zich ook officieel lid van de selectie noemen.

Van Deelen kwam in de seizoenen 2011/12 en 2012/13 uit voor Excelsior. Dordrecht won in het eerste competitieduel verrassend met 1-2 bij SC Heerenveen. Zaterdagavond is PEC Zwolle de opponent.

www.vi.nl/nieuws/fc-dordrecht-vult-selec...n-met-van-deelen.htm

Weet de reden niet dat hij niet naar MVV is gekomen.. maar gaat nu in ieder geval Eredivisie spelen

omdat mvv een verdediger wilde die centraal en rechtback kon spelen en van deelen speelt alleen als rechtsback helaas

22 aug 2014 12:14 22 aug 2014 12:15 door Jacques. Reden: bron toegevoegd
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1138
Gaat RKC omvallen? Of redt Ben Mandemakers ze weer?

'Of Waalwijk betaald voetbal houdt? Dat lijkt me wel'

De toekomst van RKC Waalwijk staat nadrukkelijk op het spel. Bekend was al dat de club na de degradatie naar de Jupiler League stevig moest bezuinigen, maar inmiddels is de situatie zo schrijnend dat de Brabanders niet eens meer de stadionhuur kunnen betalen.
Het Brabants Dagblad meldt vrijdag dat de Eerstedivisionist al sinds juli geen geld meer heeft overgemaakt aan de gemeente Waalwijk. De krant baseert zich op vertrouwelijke stukken van de lokale overheid. Wethouder Ronald Bakker vindt dat er 'alle aanleiding is om met verhoogde alertheid naar de ontwikkelingen rond RKC te kijken'.

Desgevraagd laat algemeen directeur Remco Oversier (foto) tegenover Voetbal International weten dat hij 'uit principe niet reageert op vertrouwelijke berichten van de wethouder richting gemeenteraad.' Dat Oversier daarmee inderdaad de suggestie wekt dat het kantje boord is bij RKC, zegt hij op de koop toe te nemen.

'Iedereen kan invullen dat het voor een club die net naar de Jupiler League is gedegradeerd en ook nog eens een belastingschuld van een miljoen euro terug moet betalen, heel moeilijk is' , aldus Oversier tegenover VI. 'Maar ik ben bezig met een gezondheidsproces met de club. En alleen dáár richt ik me op.' Op de vraag of RKC het seizoen als betaald voetbalclub afmaakt, zegt de directeur: 'Dat lijkt me wel.'

Oversier bevestigt wel dat spelers als Sander Duits en Robert Braber weg mogen 'mits voor hen de juiste prijs wordt betaald'. Al geldt dit in feite voor alle spelers, benadrukt de RKC-baas. Daarnaast is de club in gesprek met Dennis Rommedahl om naar oplossingen te zoeken wat betreft zijn contract in het Mandemakers Stadion. De Deen kwam begin vorig seizoen naar RKC, maar speelde vanwege blessures nog geen duel. Hij drukt zwaar op de begroting, maar weigert vooralsnog in te leveren.

Bron: vi.nl

22 aug 2014 13:48
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1139
-3 für die Mannschaft!!

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

22 aug 2014 14:34
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1140
Waar ik het heel jammer vond dat clubs als RBC, AGOVV en Haarlem moesten verdwijnen, steek ik bij die viezeriken uit Waalwijk de vlag uit als ze failliet gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Tijd voor maken pagina: 0.339 seconden