Overig nieuws (niet over MVV)
19 nov 2014 11:59
19 nov 2014 12:00 door Mental.
mvv supporter schreef : wat een nutteloze reactie sorry hoor.
Jou redenatie is dus: Vanwege de achtergrond is dit goedgekeurd.
Dus jij vertelt eventuele slachtoffers ( familie ervan ), vanwege de achtergrond van het meisje vinden wij het goed.
Je begrijpt dat je misschien wel praat over, bom aanslagen, doden van mensen?
In mijn ogen mag dit nooit goed gekeurd worden.
Want dat zou betekenen, 1 iemand word vermoord en de rest van de wereld mag er op los moorden want deze kennen de achtergrond. Geweld / nog erger zou nooit goedgekeurd moeten worden.
En deze mensen gaan niet naar die landen om de was te doen of te gaan koken.
Maar verder maak ik er geen woorden aan vuil,
Nogmaals ik ben ZEEER blij dat deze vrouw haar kind LEVEND heeft gevonden, maar dit betekent niet dat haar acties maar goedgekeurd moeten worden.
Omdat ik vind dat jij een vooringenomen mening hebt, zonder de achtergrond te kennen, heb ik dan een nutteloze reactie?
Gast doe normaal!!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
19 nov 2014 14:51
mvv supporter
Platinum Boarder
eigenlijk wil ik op dit onderdeel niet meer reageren maar toch ga ik het doen.
Er zal zeker een verhaal / achtergrond aan vast zitten.
Maar veranderd dit het feit dat personen naar die landen afreizen om te strijden / mensen te doden?
Die situatie veranderd er niet door. Ik gaf alleen aan van ik neem aan dat ze vervolgt word.
Dat betekent in Nederland een eerlijke rechtszaak waar de situatie bekeken word.
Hier uit zal blijken of ze schuldig is aan iets of niets.
Ik heb niet lopen roepen 10 jaar de cel in of dergelijke en ik toon ook respect naar de moeder.
Echter vind ik jou reactie te kort door de bocht.
Een flauw maar hard voorbeeld.
Stel een familie lid van jou word vermoord of komt om in een verkeersongeluk / geweldsmisdrijf.
Zal het jou dan veel boeien wat de voorgeschiedenis is? Ik neem aan van niet.
Want jij bent een familie lid kwijt door toedoen van een ander. Of deze nu verdrietig was / dronken maakt jou in die situatie niet meer uit. Ik denk zelfs dat je boos zou worden als familie van de dader tegen jou zou zeggen "stel je niet aan je weet de voorgeschiedenis niet "
Ik denk neutraal over deze situatie en kies niet meteen kant omdat ik die persoon misschien ken of dat het een Maastrichtenaar is, ik zou het zelfde gereageerd hebben als het hier om een duitser , fransman of dergelijke zou gaan
19 nov 2014 14:56
Jongens hou a.u.b. op. Het begint op die zwarte pieten discussie te lijken. Vrijdag is er een wedstrijd!
19 nov 2014 16:04
les rouges blancs
Platinum Boarder
Jacques schreef :
les rouges blancs schreef : Hopelijk brengt de overheid dit Mestreechs meitske / kind ook net zo snel terug als ze f-16 over de hele wereld sturen
Ik ga nu vast wat mensen tegen me in het harnas jagen, maar waarom zou de overheid die terugreis moeten betalen? :
Ik vind het oprecht een heel goede actie van die moeder, het is een prachtig verhaal, en zoals je zegt, iedereen doet in zijn jeugd wel eens domme/ondoordachte dingen, daar niet van.
Nee Jaques, ik respecteer jouw mening en heb dus totaal geen moeite met je standpunt. Het ging me met " overheid" niet om geld voor de terugreis maar eerder om diplomatieke en juridische steun ( aangezien moeder en dochter in Turkije zitten en wachten op de nodige papierkraam ). Sorry als dit niet zo overkwam...
19 nov 2014 16:05
mvv supporter schreef : eigenlijk wil ik op dit onderdeel niet meer reageren maar toch ga ik het doen.
Er zal zeker een verhaal / achtergrond aan vast zitten.
Maar veranderd dit het feit dat personen naar die landen afreizen om te strijden / mensen te doden?
Die situatie veranderd er niet door. Ik gaf alleen aan van ik neem aan dat ze vervolgt word.
Dat betekent in Nederland een eerlijke rechtszaak waar de situatie bekeken word.
Hier uit zal blijken of ze schuldig is aan iets of niets.
Ik heb niet lopen roepen 10 jaar de cel in of dergelijke en ik toon ook respect naar de moeder.
Echter vind ik jou reactie te kort door de bocht.
Een flauw maar hard voorbeeld.
Stel een familie lid van jou word vermoord of komt om in een verkeersongeluk / geweldsmisdrijf.
Zal het jou dan veel boeien wat de voorgeschiedenis is? Ik neem aan van niet.
Want jij bent een familie lid kwijt door toedoen van een ander. Of deze nu verdrietig was / dronken maakt jou in die situatie niet meer uit. Ik denk zelfs dat je boos zou worden als familie van de dader tegen jou zou zeggen "stel je niet aan je weet de voorgeschiedenis niet "
Ik denk neutraal over deze situatie en kies niet meteen kant omdat ik die persoon misschien ken of dat het een Maastrichtenaar is, ik zou het zelfde gereageerd hebben als het hier om een duitser , fransman of dergelijke zou gaan
Ten eerste reageer ik nog niet eens zo over jouw inhoud maar meer over het feit dat omdat ik niet hetzelfde als jou denk dat mijn reactie nutteloos is!!!
Ten tweede weet jij niet hoe ik over de zaak denk en duw jij me in een hoekje en misschien denk ik er heel anders over.
Ten derde door jouw hypothese ga je er vanuit dat ze jihadist is ipv jihadbruid (zoek op wat het verschil is)!!!!
@Schapendonk, dat is pas een nutteloze discussie!!!!
19 nov 2014 20:42
les rouges blancs schreef :
Jacques schreef :
les rouges blancs schreef : Hopelijk brengt de overheid dit Mestreechs meitske / kind ook net zo snel terug als ze f-16 over de hele wereld sturen
Ik ga nu vast wat mensen tegen me in het harnas jagen, maar waarom zou de overheid die terugreis moeten betalen? :
Ik vind het oprecht een heel goede actie van die moeder, het is een prachtig verhaal, en zoals je zegt, iedereen doet in zijn jeugd wel eens domme/ondoordachte dingen, daar niet van.
Nee Jaques, ik respecteer jouw mening en heb dus totaal geen moeite met je standpunt. Het ging me met " overheid" niet om geld voor de terugreis maar eerder om diplomatieke en juridische steun ( aangezien moeder en dochter in Turkije zitten en wachten op de nodige papierkraam ). Sorry als dit niet zo overkwam...
Ah, verkeerd begrepen dan. Als het enkel om de papierhandel draait, zou het inderdaad de ambassade (of wie er ook precies over gaat) sieren om dit snel in orde te maken
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
19 nov 2014 22:35
MVV4life
Platinum Boarder
Jacques schreef : Ah, verkeerd begrepen dan. Als het enkel om de papierhandel draait, zou het inderdaad de ambassade (of wie er ook precies over gaat) sieren om dit snel in orde te maken
En daar heeft de overheid snel mee geholpen, ze zijn weer in NL.
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
19 nov 2014 23:50
MVV4life
Platinum Boarder
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
27 nov 2014 22:48
27 nov 2014 22:49 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Wist ff niet onder welke topic dan maar hier,heerlijk wat een vechtlust in de kuip
.
Sinds lange tijd weer een wedstrijd live gezien,totaal geen spijt van gehad wat een publiek en wat een gun factor heeft deze club,ja hoor zegt een geb.rotterdammer... maar dan toch
supertrots op deze club en zijn supporters.
Konden wij als mvv maar ooit weer aansluiten in de hoogste klasse van het betaalde voetbal!...ooit?...gr opa
Ps OOK klasse voor onze dames daar in italie...diepe buiging...rogier
...gr
....
29 nov 2014 21:46
De terugkeer van de tweede divisie in het Nederlandse voetbal lijkt nog een formaliteit. De verenigingsraad van het amateurvoetbal heeft zaterdag met ruime meerderheid ingestemd met een nieuwe competitiestructuur.
Die voorziet in een verplichte promotie en degradatie tussen betaald en amateurvoetbal vanaf seizoen 2016/2017 en het invoeren van een extra landelijke competitie tussen de huidige twee Topklassen en de Jupiler League. Die tweede divisie moet voor een geleidelijke doorstroming zorgen tussen het amateurvoetbal en het profvoetbal.
De plannen voor de nieuwe competitiestructuur zijn afkomstig van een stuurgroep met daarin alle geledingen van het voetbal. In de voorgestelde opzet treden de beloftenteams van de betaaldvoetbalclubs ook toe in dezelfde competitiestructuur. Op dit moment spelen de beloften in een aparte, gesloten competitie. De bondsvergadering neemt dinsdag 2 december een definitief besluit over de plannen.
Facta Non Verba
06 jan 2015 01:04
Raffalaldo
Platinum Boarder
Ashley Oldham uit Texas is fan van de Engelse voetbalclub Oldham. Wellicht vanwege haar achternaam. Ze wilde een keer haar favorieten zien spelen tegen Rochdale en dus maakte ze een trip van 7.400 km naar Lancashire, maar daar stond ze zaterdag voor een gesloten poort. De wedstrijd bleek te zijn verzet omdat Rochdale in de FA Cup moest spelen tegen Nottingham Forrest. "Waar is iedereen", vroeg ze zich op Twitter af.
www.hln.be/hln/nl/9091/Time-out/article/...mpleet-verrast.dhtml
Toch wel sneu zoiets...
10 jan 2015 10:41
Alemannia Aachen heeft de verkoop van kaarten voor het thuisduel tegen Rot-Weiß Essen tot maandag stopgezet.
Er hebben al 25.693 mensen een kaartje gekocht voor de Regionalliga-topper tussen de nummer twee Alemannia en koploper Rot-Weiß. Dat is een record voor het vierde niveau in Duitsland.
Het oude record werd in september 2012 gevestigd. Toen trok het duel tussen Lokomotive Leipzig en Rasenballsport 24.795 mensen.
Extra vakken
Het aantal toeschouwers in Aken kan bij een uitverkocht Tivoli naar ca 30.000 stijgen. Dan moet de club met toestemming van politie en justitie vakken openen die normaliter gesloten blijven. De beslissing hierover wordt komende week verwacht.
www.1limburg.nl/kaartverkoop-alemannia-a...gd?context=section-2
13 jan 2015 20:29
mvv4ever
Platinum Boarder
Leven in Maastricht
Slapend rijk worden. Voor studenten in Maastricht is het binnenkort werkelijkheid. Als ze iets langer blijven slapen en daardoor de ochtendspits in het openbaar vervoer missen, krijgen ze in het kader van Maastricht Bereikbaar een financiële beloning, meldt dagblad De Telegraaf. Het gaat om vier euro per dag met een maximum van 600 euro per jaar. Goed initiatief of kunnen we het geld beter besteden?
Ik wist niet waar ik het moest plaatsen dus dan maar hier.
Ik las dit net op facebook en ik sta echt perplex ervan.
13 jan 2015 21:52
mvv4ever schreef : Leven in Maastricht
Slapend rijk worden. Voor studenten in Maastricht is het binnenkort werkelijkheid. Als ze iets langer blijven slapen en daardoor de ochtendspits in het openbaar vervoer missen, krijgen ze in het kader van Maastricht Bereikbaar een financiële beloning, meldt dagblad De Telegraaf. Het gaat om vier euro per dag met een maximum van 600 euro per jaar. Goed initiatief of kunnen we het geld beter besteden?
Ik wist niet waar ik het moest plaatsen dus dan maar hier.
Ik las dit net op facebook en ik sta echt perplex ervan.
Tsja, het blijft de Telegraaf he?
Dit is voor iedereen die in Maastricht werkt van toepassing:
www.maastrichtbereikbaar.nl/nl/fietsofovmee
29 jan 2015 18:39
29 jan 2015 18:40 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
De 23 jarige kevin van veen vertrekt bij FC OSS,hij gaat spelen bij het engelse SCUNTHORPE UNITED(speelt op het derde engelse niveau).
Hij speelde vorig seizoen nog bij de amateurs van JVC CUIJK.
Hij staat hoog op de topsoorderslijst met maar liefst 16 doelpunten.
Ze zijn dus bij de amateurs uit te halen,ook,,super,,spitsen maar er zal dan ook wel weer een flink prijskaartje(loon) aan hangen,tenminste als het gaat over het budget van die vaan us.
Die braziliaanse spits die speelt bij de TREFFERS en FORTUNA te min vond gaat proberen om een contract binnen te halen bij VVV?...ja dan loop je binnen
...gr opa
....
Tijd voor maken pagina: 0.332 seconden