Overig nieuws (niet over MVV)

24 apr 2014 12:01
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1066
Zorghotel bij Geusseltstadion

De Maastrichtse zakenman Benoit Wesly bouwt samen met aannemersbedrijf Jongen uit Landgraaf een zorgtoren bij stadion Geusselt. De 55 meter hoge toren komt naast het hotel van Wesly en moet in 2016 open gaan. Het vergunningentraject is in gang gezet.

Maastricht
Door onze verslaggever

In de toren komen volgens Wesly onder meer operatiekamers van het academisch ziekenhuis Maastricht, een fitness- en welnessruimte voor revalidatie, een diagnostisch centrum van de Limburgse zorgondernemer Loek Winter en flexplekken voor medici. Ook komt er een nieuwe parkeergarage voor 114 auto's.

Met het Apple Health Park, zoals het project voorlopig is gedoopt, is een ‘substantieel bedrag' gemoeid, zegt Wesly. Hoeveel exact wordt geïnvesteerd wil de hotelier niet kwijt. De nieuwe zorgtoren levert volgens hem 120 extra banen op, vooral aan de onderkant van de arbeidsmarkt.

Doel van Wesly is om kleinschalige en efficiënte zorg te gaan bieden. Het azM gaat het gebouw gebruiken voor dagopnames, bevestigt een woordvoerder van het ziekenhuis. „Zo kunnen we minder complexe ingrepen scheiden van de grotere operaties. Dat moet effectiever en efficiënter gaan werken.” limburger.nl

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, izzo

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 apr 2014 13:20
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

27 apr 2014 11:14
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1068

Janepie schreef : Zorghotel bij Geusseltstadion

De Maastrichtse zakenman Benoit Wesly bouwt samen met aannemersbedrijf Jongen uit Landgraaf een zorgtoren bij stadion Geusselt. De 55 meter hoge toren komt naast het hotel van Wesly en moet in 2016 open gaan. Het vergunningentraject is in gang gezet.

Maastricht
Door onze verslaggever

In de toren komen volgens Wesly onder meer operatiekamers van het academisch ziekenhuis Maastricht, een fitness- en welnessruimte voor revalidatie, een diagnostisch centrum van de Limburgse zorgondernemer Loek Winter en flexplekken voor medici. Ook komt er een nieuwe parkeergarage voor 114 auto's.

Met het Apple Health Park, zoals het project voorlopig is gedoopt, is een ‘substantieel bedrag' gemoeid, zegt Wesly. Hoeveel exact wordt geïnvesteerd wil de hotelier niet kwijt. De nieuwe zorgtoren levert volgens hem 120 extra banen op, vooral aan de onderkant van de arbeidsmarkt.

Doel van Wesly is om kleinschalige en efficiënte zorg te gaan bieden. Het azM gaat het gebouw gebruiken voor dagopnames, bevestigt een woordvoerder van het ziekenhuis. „Zo kunnen we minder complexe ingrepen scheiden van de grotere operaties. Dat moet effectiever en efficiënter gaan werken.” limburger.nl

Hier was al sprake van in 2010: www.wijlimburg.nl/nieuws-overzicht/wesly...s-center-maastricht/

Ben benieuwd wat dit voor MVV kan betekenen.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

27 apr 2014 13:20
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1069
Waarschijnlijk helemaal niks. Benoit Wesly zorgt vooral goed voor zichzelf. Heeft MVV alleen maar gebruikt om de trainingsvelden voor n prikje te kopen om er zijn hotel en Applebee's neer te pleuren.

27 apr 2014 13:44
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1070

OOFUS! schreef : Waarschijnlijk helemaal niks. Benoit Wesly zorgt vooral goed voor zichzelf. Heeft MVV alleen maar gebruikt om de trainingsvelden voor n prikje te kopen om er zijn hotel en Applebee's neer te pleuren.

Dat Benoit alleen maar aan zich zelf denkt bleek wel uit eerdere uitspraken van de oud - voorzitter. "Ik gooi het geld nog liever in de Maas, dan kan ik het tenminste zien drijven".

Aon de géng

02 mei 2014 13:06
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1071
nos.nl/artikel/643053-ajax-met-keeper-vermeer-tegen-nec.html

Is dit noe good nuijts, umtot Vermeer minder good is es Cillessen, of is dit noe slech nuijts, umtot Cillessen zoe dus z'n aw club neet kint matse?

03 mei 2014 14:31
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1072
Oke alvast bedankt Ajax. :lolno:
Met Vermeer in het doel dan hebben ze een grabbelton daar ik snap echt niet hoe zo´n gozer bij een club als Ajax kan keepen.
Of zie ik dit verkeerd?

03 mei 2014 15:20
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1073

mvv4ever schreef : Oke alvast bedankt Ajax. :lolno:
Met Vermeer in het doel dan hebben ze een grabbelton daar ik snap echt niet hoe zo´n gozer bij een club als Ajax kan keepen.
Of zie ik dit verkeerd?

Zul je net zien dat hij straks een penalty van NEC eruit tikt in de 94ste minuut bij een 1-0 stand terwijl Roda voor staat :S

03 mei 2014 15:22
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1074
denk dat je dit verkeerd ziet, hij zal zijn uiterste best doen om nog mee te mogen naar WK
Hopelijk blundert die bananenplukker!

03 mei 2014 15:33
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1075

Bung schreef : Hopelijk blundert die bananenplukker!

???????

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

03 mei 2014 16:40
Guevara
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1076

Bung schreef : Hopelijk blundert die bananenplukker!

Grappig, joh :thinking:. Wat een niveau.

03 mei 2014 17:59
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1077
Zie dat Van de Hoorn basis staat, dat biedt perspectief.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

08 mei 2014 06:24
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1078
Weet niet waar te plaatsen maar las gister een artikel dat een belgiese rechtbank heeft bepaalt dat een speler aan het einde van het seizoen kan vertrekken tegen de betaling van een jaar salaris?
De klepel en de klok voor mij?
Wie helpt mij wat verder? ...gr opa ;)

....

08 mei 2014 08:16
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1079
Ik ben geen jurist maar zoals ik het begrijp geldt dat alleen voor België. Het is bovendien niet iets dat voor MVV heel erg spannend zou zijn, de meeste van onze spelers mogen blij zijn dat ze bij MVV een contract hebben en zullen echt niet snel een club vinden die zo veel meer betaalt, dat het voor hun lonend is om hun contract af te kopen.

Als het voor heel Europa zou gaan gelden, dan is dat een forse slag voor de transfermarkt. Dan kunnen spelers als Messi en Cristiano Ronaldo voor "maar" 15 miljoen euro opgehaald worden, en bijvoorbeeld een Tadic van Twente voor "maar" 1 miljoen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

08 mei 2014 21:53 08 mei 2014 21:54 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1080

Jacques schreef : Ik ben geen jurist maar zoals ik het begrijp geldt dat alleen voor België. Het is bovendien niet iets dat voor MVV heel erg spannend zou zijn, de meeste van onze spelers mogen blij zijn dat ze bij MVV een contract hebben en zullen echt niet snel een club vinden die zo veel meer betaalt, dat het voor hun lonend is om hun contract af te kopen.

Als het voor heel Europa zou gaan gelden, dan is dat een forse slag voor de transfermarkt. Dan kunnen spelers als Messi en Cristiano Ronaldo voor "maar" 15 miljoen euro opgehaald worden, en bijvoorbeeld een Tadic van Twente voor "maar" 1 miljoen.

Dat snapte ik ook wel :P ,ik bedoelde meer eigenlijk als dit zou kloppen zou het weleens een europese rechtzaak kunnen worden kijk naar het bosman arrest...gr opa ;)

....

Tijd voor maken pagina: 0.330 seconden