Overig nieuws (niet over MVV)
05 dec 2013 22:42
Ik heb de burgemeester vaker gezien in de Geusselt. Zijn actie is niet handig, maar zo reageren is niet nodig.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
05 dec 2013 22:50
Frank Salemans
Platinum Boarder
Als hij daar gezoend zou hebben met een vrouw, was het dan anders geweest?
06 dec 2013 00:00
06 dec 2013 00:01 door Ekstertjj.
Als je hier toch dingen mag neerzetten wat géén betrekking heeft op MVV dan bij deze;
Nelson Mandela is op 95-jarige leeftijd overleden R.I.P. - een groot mens is heengegaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Och jeh
06 dec 2013 09:04
Waar het m.i. om gaat is dat Hoes zijn belangrijkste belofte heeft gebroken.
Het huwelijk is een instituut waarbij je elkaar beloofd eeuwig (of in ieder geval voor de rest van je leven) trouw te zijn en is dus van grote symbolische waarde. Als je het anders ziet kun je beter een geregistreerd partnerschap aangaan. Dit contract geeft je dezelfde juridische rechten en plichten als een huwelijk, maar zonder deze speciale symboliek erbij. De huwelijksgelofte is daarom, in mijn ogen, de belangrijkste die je kunt maken.
Deze gelofte komt echter ook met veel verantwoordelijkheid. Het kan om allerlei redenen misgaan in een relatie, maar je hebt altijd twee keuzes. Een, je blijft trouw, en vecht voor je huwelijk. Twee, hopelijk pas na optie een, je besluit dat het geen verdere zin heeft en beëindigd je relatie op een nette manier zonder je partner eerst te bedriegen. Als je dan toch vreemdgaat ben je niet eerlijk naar je partner, je huwelijk en jezelf. Vreemdgaan (door man of vrouw, met iemand van het andere of hetzelfde geslacht, dat is compleet irrelevant) binnen een huwelijk getuigt dan ook van een gebrek aan karakter, wilskracht, ruggengraat en (zelf)respect.
Maar iemand die de belangrijkste belofte breekt, en geen keuzes durft/kan maken, vertrouwen we dan wel de hoogste bestuurlijke functie in de stad toe? Dat valt voor mij niet te rijmen. Helaas is vreemdgaan schering en inslag maar ik keur het ten zeerste af. In dat opzicht ben ik misschien ouderwets maar Hoes heeft met deze actie zijn respect bij mij verspeeld (dat al hevig aangetast was door o.a. zijn gedrag in het coffeeshopdossier).
06 dec 2013 12:41
Ekstertjj schreef : Als je hier toch dingen mag neerzetten wat géén betrekking heeft op MVV dan bij deze;
Nelson Mandela is op 95-jarige leeftijd overleden R.I.P. - een groot mens is heengegaan.
Heet inderdaod (gelökkeg) niks mèt voetbal te make, meh eindelek weer 'ns get vaan niveau. Wat Nelson Mandela dao heet klaor gespäöld is toch vaan väöl miejer importantie es wat ''dee vaan us'' in ziene vrije tied deit dach iech zoe.
RIP Mister Mandela.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj
06 dec 2013 14:16
Frank Salemans schreef : Als hij daar gezoend zou hebben met een vrouw, was het dan anders geweest?
Nee Frank, kijk maar wat in Meersen is gebeurt en daar waren wel politieke gevolge. (en helaas een goed mens heen gegaan)
10 dec 2013 09:20
Jim Cemint
Platinum Boarder
Wat een klucht... en wat een afgang... het zal je club maar zijn. FC Den Bosch is met open ogen getrapt in een grap van PowNews waarbij een nepsjeik met de club in gesprek gaat over een eventuele overname. Maar ook de trainer en een aantal spelers worden er even doorgehaald.
www.ad.nl/ad/nl/10444/Offside/article/de...ik-van-PowNews.dhtml
10 dec 2013 09:53
Ik weet zeker als ons bestuur op die manier in het nieuws was gekomen we hen met pek en veren de stad uitgejaagd hadden.
En dan beweren dat je het spelletje doorhad maar wel meegespeeld hebt. En dat pas op de dag van uitzending bekend maken. Wat een afgang voor die bestuurders daar in Den Bosch.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73
10 dec 2013 09:58
Ik schrik vooral van het feit wat er dus bij sommige clubs kan als je met geld komt .... even een opsomming uit het artikel:
- Trainer Ruud Kaiser ontslagen.
- Andere clubkleuren en naam.
- Gescheiden ingangen voor mannen en vrouwen.
- Geen homo's op het veld.
- Een alcoholverbod.
- Zwart betalen van spelers.
I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
10 dec 2013 10:04
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
opadiehard schreef : Wat ik steeds zieliger vind dat het zo gemakkelijk geaccepteerd word binnen het maastrichse?
Jongens ik zie hem nog staan op vakkie b...1 keer slechts daarna heb ik hem niet meer gezien?
Ik ben nog steeds zo verontwaardigt...ben ik nu te doordravend?...is er iemand,,begrijpend,, of ,,positief,,...gr opa .
Toch nog even terugkomend op jou post opa...
Ik heb Onno wel tussen de 5 en 10 keer zien staan op trepke B. Daarnaast is hij donateur van Veer Zien MVV. Ik heb hem de laatste tijd niet meer gezien inderdaad, maar dat kan ik wel begrijpen als ik Albert Verlinde hoor zeggen dat ze elkaar alleen in het weekend zien en meer tijd willen doorbrengen met hun twee.
Boe is dat feeske?
10 dec 2013 10:30
Jim Cemint
Platinum Boarder
Boschpoort schreef : Ik weet zeker als ons bestuur op die manier in het nieuws was gekomen we hen met pek en veren de stad uitgejaagd hadden.
En dan beweren dat je het spelletje doorhad maar wel meegespeeld hebt. En dat pas op de dag van uitzending bekend maken. Wat een afgang voor die bestuurders daar in Den Bosch.
Inderdaad Boschpoort. Die hadden zich niet meer in De Geusselt kunnen vertonen. Ze doen er nu een beetje lacherig over in Den Bosch maar ze zullen zeker niet gelukkig zijn met de situatie. Daar zal nog wel een hartig woordje over gesproken worden daar. Leuk ook voor de trainer en hun spitsen.
Toch moet ik eerlijk zeggen dat ik 'm even kneep toen ze gisteravond het rijtje met benaderde clubs noemden. Maar gelukkig geen MVV. Al had ik het nog wel eens willen zien als dit in het tijdperk Goumans/Capa/Jongen was geweest.
10 dec 2013 12:45
Roei baank
Platinum Boarder
Dit soort overnames zou in Maastricht niet meer mogelijk zijn. Door de oprichting van de vereniging MVV is er een orgaan die de kernwaarden van de club bewaakt en toezichthouder is van de BVO.
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
10 dec 2013 17:29
opadiehard
Platinum Boarder
Boe is dat feeske? schreef :
opadiehard schreef : Wat ik steeds zieliger vind dat het zo gemakkelijk geaccepteerd word binnen het maastrichse?
Jongens ik zie hem nog staan op vakkie b...1 keer slechts daarna heb ik hem niet meer gezien?
Ik ben nog steeds zo verontwaardigt...ben ik nu te doordravend?...is er iemand,,begrijpend,, of ,,positief,,...gr opa .
Toch nog even terugkomend op jou post opa...
Ik heb Onno wel tussen de 5 en 10 keer zien staan op trepke B. Daarnaast is hij donateur van Veer Zien MVV. Ik heb hem de laatste tijd niet meer gezien inderdaad, maar dat kan ik wel begrijpen als ik Albert Verlinde hoor zeggen dat ze elkaar alleen in het weekend zien en meer tijd willen doorbrengen met hun twee.
Iedereen die mij kent weet dat ik het alleen maar deed om een gezonde discussie op gang te brengen niet meer dan dat.
Mijn reactie klonk een beetje ,,fel,, maar was niet als zodanig bedoeld.
Ik vond een discussie,gezien de landelijke aandacht wel van toepassing
...gr opa
.
....
11 dec 2013 20:30
mvv4ever
Platinum Boarder
Ben niet blij met deze actie van Onno , maar zolang hij lid is van veer zien MVV en soms naar wedstrijden komt kijken mag hij burgemeester blijven van mij.
Leers zou geen lid worden van veer zien MVV .
17 dec 2013 07:52
Nao Väöre
Platinum Boarder
Van het hoge AJAX-gehalte binnen de KNVB zijn we voorlopig nog niet af.
Van Praag blijft ook komende drie jaar voorzitter KNVB
Michael van Praag blijft ook de komende drie jaar voorzitter van de KNVB. Dat is maandagavond besloten op de algemene vergadering van de voetbalbond.
Foto: ProShots
Van Praag staat sinds 2008 aan het hoofd van de KNVB. Eerder was de Amsterdammer bijna vijftien jaar preses van Ajax.
De 66-jarige Van Praag toonde zich uiteraard tevreden met de beslissing. "De manier waarop het gaat is heel erg leuk. Maar er kan altijd meer en daar ga ik me op richten."
Op de vergadering werd eveneens besloten dat de bouw van de KNVB Campus door mag gaan. De bond wil het sportcentrum in Zeist flink renoveren. Daar is een bedrag van ruim dertien miljoen euro mee gemoeid.
De KNVB hoopt met de verbouwing omstandigheden te creëren om het Nederlands elftal ook in Zeist te laten trainen en verblijven tussen de interlands door.
Erelidmaatschap
Van Praag reikte op de vergadering ook het erelidmaatschap van de KNVB uit aan Gerard Bouwer. De 72-jarige bestuurder verlaat zijn post als lid van de raad van commissarissen omdat de maximale zittingstermijn is bereikt.
Oud-international Johan de Kock zal de plaats van Bouwer overnemen. Simon Kelder, voormalig bestuurslid van Excelsior, werd herkozen in het bestuur betaald voetbal.
Lees alles over voetbal op NUsport
Door: NUsport/Charlie Bootsman
Aon de géng
Tijd voor maken pagina: 0.337 seconden