Overig nieuws (niet over MVV)

13 nov 2013 18:31
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #976

zittribuun schreef : politie optreden Sittard nog niet afgerond[/url]

Zijn ze daar in Zitterd nog steeds bezig met het leegvegen van het stadionplein?! ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, Ekstertjj

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2013 14:44
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #977
Vandaag uitspraak in bieroorlog FC Twente

Vandaag zal de rechtbank van Almelo uitspraak doen in het kort geding dat FC Twente heeft aangespannen tegen sponsor en bierleverancier Grolsch.

FC Twente en Grolsch zijn al sinds mensenheugenis aan elkaar verbonden, maar de relatie staat zwaar onder druk, omdat de Enschedese club van mening is dat de bierbrouwer te hoge tarieven rekent. De Tukkers zouden bij andere brouwerijen drie ton goedkoper uit kunnen zijn.

Volgens De Telegraaf is de bieroorlog een gevoelig onderwerp. Grolsch heeft FC Twente altijd gesteund, in goede, maar zeker ook in slechte tijden, en dat is de achterban niet vergeten. Daarnaast is het biermerk ook als naamgever van het stadion, de Grolsch Veste, verbonden aan de club.

Het contract tussen beide partijen loopt nog tot 2020. Vandaag wordt duidelijk of het contract inderdaad tot die tijd wordt voortgezet of dat er per direct een einde komt aan de jarenlange samenwerking.

bron : Elf

22 nov 2013 11:54
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #978
'Geen eerste divisie meer bij interlands'
Geplaatst op
21 november 2013
Laatste update
21 november, 22:42
Foto's 1 Reacties 5 Fons Groenendijk. Fons Groenendijk.
DEN BOSCH - De eerste divisie zal volgend seizoen stilliggen tijdens interlandperiodes. Dat zegt Jelle Beuker van de Coöperatie Eerste Divisie. De beloftenteams van FC Twente en vooral PSV en Ajax missen bij interlands veel spelers.

Fons Groenendijk heeft gelijk
Critici vinden dat er daarom sprake is van competitievervalsing: wie de beloftenteams treft tijdens een interlandperiode, speelt tegen een verzwakte opponent.

Representatief

"We hadden bedacht om dan door te spelen om de eerste divisie wat meer exposure te geven", stelt Beuker. "Maar Fons Groenendijk (trainer Jong Ajax, red.) heeft gelijk als hij zegt dat hij met interlands grote problemen heeft om een representatief elftal op de been te krijgen, omdat er veel spelers niet beschikbaar zijn." Beuker maakt wel het voorbehoud dat er nog niets definitief besloten is: "Maar ik kan me niet voorstellen dat de clubs hier op tegen zijn."

22 nov 2013 12:32
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #979

Armand schreef :
Fons Groenendijk heeft gelijk
Critici vinden dat er daarom sprake is van competitievervalsing: wie de beloftenteams treft tijdens een interlandperiode, speelt tegen een verzwakte opponent

Meh die teams touwlaote en ze allerlei veurdeile geve, dat is gelökkeg gein vervalsing....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

25 nov 2013 22:24 25 nov 2013 22:25 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #980
Dit weekend geschrokken wat er allemaal mogelijk is op de nederlandse voetbalvelden.
Ik heb het dan over de wedstrijd van de eagles tegen vitesse...jeetje hoe bont kun je het als publiek maken.
Eerst al die spreekkoren en dat de hele wedstrijd lang, die supporter op het veld die dan ook nog met zachte hand door een suppoost van het veld word gehaald en gewoon op de tribuun mag plaats nemen?
Als klap op de vuurpijl letterlijk en figuurlijk dan vuurwerk?
Als dit bij mvv was gebeurd dan was de wedstrijd definitief gestaakt en had er al in de landelijke pers veel negatieve publiciteit gestaan!
Ben benieuwd naar de mega boete en mega straf die deventer te wachten staat...gr opa ;).

....

26 nov 2013 05:25
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #981

Makkelie legde de schuld ook niet bij de club. 'Er is omgeroepen dat de supporters zich moesten gedragen en ook de voorzitter heeft de fans toegesproken. Zij treffen geen blaam. Het zijn de supporters die het hier doen.' Wat er nu verder gebeurt, wist Makkelie niet. 'Ik maak mijn rapport op en dan laat ik het verder aan de KNVB over.' Bron: AD

De KNVB kan dit niet in de doofpot duwen. Je hebt 2 mogelijkheden. Of ze krijgen een lichte straf omdat Makkelie al aangeeft dat de club er alles aan heeft gedaan.
Of Go Ahead wordt als "voorbeeld" gebruikt.
Het is zeker niet goed wat er is gebeurd, maar de KNVB zal de kleintjes weer harder gaan aanpakken. Was dit in Amsterdam gebeurd, dan waren ze er met een waarschuwing vanaf gekomen.

28 nov 2013 14:28
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #982
VI en Elf berichten :

NAC houdt weer hand op: 'twee miljoen alstublieft?'

NAC Breda lijkt maar niet uit de geldzorgen te komen. Ook nu het sportief beter gaat dan in de afgelopen jaren, is er wederom heel snel geld nodig om te kunnen overleven.

Een paar jaar geleden heeft NAC zich bij een andere redding laten afzetten door de gemeente. Breda vraagt 1,2 miljoen euro huur aan de club, een van de oorzaken waarom NAC niet kan groeien. Er is zo snel mogelijk twee miljoen nodig.

Financiers moeten het gat gaan dichten, maar die stellen wel een voorwaarde: de huur moet omlaag. En dat was de gemeente nou net niet van plan. Als de patstelling blijft bestaan, krijgt NAC in december al acute problemen met het uitbetalen van salarissen.

28 nov 2013 15:27
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #983

les rouges blancs schreef : VI en Elf berichten :

NAC houdt weer hand op: 'twee miljoen alstublieft?'

NAC Breda lijkt maar niet uit de geldzorgen te komen. Ook nu het sportief beter gaat dan in de afgelopen jaren, is er wederom heel snel geld nodig om te kunnen overleven.

Een paar jaar geleden heeft NAC zich bij een andere redding laten afzetten door de gemeente. Breda vraagt 1,2 miljoen euro huur aan de club, een van de oorzaken waarom NAC niet kan groeien. Er is zo snel mogelijk twee miljoen nodig.

Financiers moeten het gat gaan dichten, maar die stellen wel een voorwaarde: de huur moet omlaag. En dat was de gemeente nou net niet van plan. Als de patstelling blijft bestaan, krijgt NAC in december al acute problemen met het uitbetalen van salarissen.

È klein deil vaan dat bedraag kinne ze mesjiens verkriege oet 'ne meugeleke transfer vaan Schalk. Volgens L1 heet ein of aander akeleg schwarzgelb clubke oere nao 'm.
Vraog m'ch daan toch eders kier weer aof boe ze 't vaan kinne betaole....

29 nov 2013 22:19 29 nov 2013 22:25 door Roei baank.
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #984

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

29 nov 2013 22:38
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #985

Roei baank schreef : Dit soort avonden horen eigenlijk thuis in de Geusselt.

issuu.com/armand56/docs/folder_go2013_digitaal/1?e=0/5503476

www.kvk.nl/lokale-informatie/brabant/adv...rAliasStat=belgiedag

Grenzeloos ondernemen en sportsponsoring met voetbalclub MVV
www.degrensgevallen.com/2012/05/grensove...d-ondernemen-en.html

04 dec 2013 22:31 04 dec 2013 22:32 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #986
Overig nieuws niet over mvv?
Toch maar hier...onno...onno...onno?
Wat dacht je hier in maastricht is alles mogelijk?
Je maakt je onmogelijk...belachelijk...in het openbaar...in een maastrichtse hotel lounge?
Ik hoor al net als die keeper van denhaag de liederen :schamen: :schamen: :schamen: gr opa ;).

....

04 dec 2013 22:35
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #987

opadiehard schreef : Overig nieuws niet over mvv?
Toch maar hier...onno...onno...onno?
Wat dacht je hier in maastricht is alles mogelijk?
Je maakt je onmogelijk...belachelijk...in het openbaar...in een maastrichtse hotel lounge?
Ik hoor al net als die keeper van denhaag de liederen :schamen: :schamen: :schamen: gr opa ;).

Inderdaad opa, hier meer info, voor wie het boeit.

www.dichtbij.nl/maastricht/regio/artikel...ng-te-voorkomen.aspx

Facta Non Verba

04 dec 2013 22:40
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #988
Tijd om op te stappen. Mag hij die vuile Gerdo van Grootheest meteen meenemen.

05 dec 2013 07:49 05 dec 2013 07:51 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #989

αναρχος schreef : Tijd om op te stappen. Mag hij die vuile Gerdo van Grootheest meteen meenemen.

Kunnen wij DIRECT Luc Winants, thans burgemeester te Brunssum, terughalen !!!

Aon de géng

05 dec 2013 22:25
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #990
Wat ik steeds zieliger vind dat het zo gemakkelijk geaccepteerd word binnen het maastrichse?
Jongens ik zie hem nog staan op vakkie b...1 keer slechts daarna heb ik hem niet meer gezien?
Ik ben nog steeds zo verontwaardigt...ben ik nu te doordravend?...is er iemand,,begrijpend,, of ,,positief,,...gr opa ;).

....

Tijd voor maken pagina: 0.350 seconden