Overig nieuws (niet over MVV)

21 mrt 2014 18:30
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1036

MVV4life schreef : Geen idee of ik het hier moest plaatsen of bij humor...
Acceptatie begint toch net door samen te zijn en je niet af te scheiden?

bron: www.powned.tv/nieuws/sport/2014/03/psv_voor_homos_af.html

PSV krijgt een speciale supportersclub voor homo's, lesbiennes, biseksuelen en transgenders. Zaterdag, tijdens de wedstrijd tegen Roda JC, beleeft de 'Pink Chapter' zijn vuurdoop.

De supportersclub wil de acceptatie van homoseksualiteit in het voetbal vergroten, "want dat is nog steeds een heel groot taboe", aldus initiatiefnemer Patricia Klokgieters tegen Omroep Brabant.

Het is niet de bedoeling dat de supportersclub in het stadion zichtbaar wordt. Daaromheen wel. Zo wil de groep busreizen naar uitwedstrijden en evenementen organiseren.

Dus...ze wèlle geliek behandeld weure mer goon ziech daan wel zelf in è hökske plaotse...Logisch...

Iech stèl euvergens veur um ze zaoterdag in 't oetvak te zètte. Körke zien verboje veur R*da-supporters....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2014 20:23
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1037

Boschpoort schreef : Is inderdaad prachtig om te zien Jacques. Toch een kleine nuancering: De Graafschap dat nu op de vijfde plaats staat heeft een doelsaldo van +17, MVV -2.
Dat verschil zie ik ons niet inhalen voor het eind van de competitie maar als we op dit schema doorgaan met punten pakken is dat geen probleem!

Dat is en zal altijd het probleem bij MVV zijn het doelsaldo. :thinking:

22 mrt 2014 17:23
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1038

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

24 mrt 2014 20:30
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1039
Geloof het of niet ik krijg een enquette voor gelegd via c g select en raad eens? die ga ik giga verknallen hij gaat namelijk over....rade :lachen:.
Ik zal eens eerlijk mijn mening daar doorgeven over deze wonder mooie stad,met nu nog een eredivisie club,maar dan moet ik wel snel zijn met invullen :lachen: :thumbsdown:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques

25 mrt 2014 00:32
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1040

MVVke schreef :

PSV krijgt een speciale supportersclub voor homo's, lesbiennes, biseksuelen en transgenders. Zaterdag, tijdens de wedstrijd tegen Roda JC, beleeft de 'Pink Chapter' zijn vuurdoop.

De supportersclub wil de acceptatie van homoseksualiteit in het voetbal vergroten, "want dat is nog steeds een heel groot taboe", aldus initiatiefnemer Patricia Klokgieters tegen Omroep Brabant.

Het is niet de bedoeling dat de supportersclub in het stadion zichtbaar wordt. Daaromheen wel. Zo wil de groep busreizen naar uitwedstrijden en evenementen organiseren.

Dus...ze wèlle geliek behandeld weure mer goon ziech daan wel zelf in è hökske plaotse...Logisch...

Iech stèl euvergens veur um ze zaoterdag in 't oetvak te zètte. Körke zien verboje veur R*da-supporters....

Moest die opmerking over die 'körke" nu echt?...

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

25 mrt 2014 11:58
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1041

Ben Salemans schreef :

MVVke schreef :

Moest die opmerking over die 'körke" nu echt?...

Jao!! Es v'r op dees site noe eg dusdaoneg polletiek correc geleuter mote verkondige tot zelles dit soort humor (humor jao) nog neet mie maag, daan kinne v'r beter emigrere nao Noord-Korea.

25 mrt 2014 23:24
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1042
Bron: www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/d...e-burgemeester.dhtml

Aangifte tegen 'discriminerende' burgemeester

Feyenoorders trekken vergelijking met Wilders

Een supportersgroep van Feyenoord is van plan om aangifte te doen tegen de burgemeester van Nijmegen en 'elke burgemeester die zich schuldig maakt aan discriminatie en vrijheidsberovende maatregelen'. De fans voelen zich gediscrimineerd omdat ze voetbalsupporter zijn.

----

lees verder bij bron.

En ze höbbe nog geliek ouch nog.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, De_Lange

31 mrt 2014 22:07
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1043
Zo, laten we het weer eens over de stand van het eerste elftal hebben in plaats van jeugdteams en een oude sokkenverkoper die alleen maar aandacht wil en helaas ook krijgt.

Almere wint vanavond ook van Excelsior. Daarmee blijft het gat met Excelsior op de vierde plaats zowaar te overzien. Als - en dit is een grote als natuurlijk - we woensdag van Den Bosch winnen staan we ineens weer zevende, met de zesde en vijfde plaats dichtbij en de vierde en derde plaats niet eens vreselijk ver weg.

Wat een knotsgekke competitie toch. Het seizoen is bijna voorbij, maar na komend weekend kunnen we, in ieder geval in theorie, op iedere positie van de vijfde tot en met de vijftiende staan... Laten we hopen dat we inderdaad de komende twee thuiswedstrijden 6 punten pakken. Zowel voor de stand als de periodetitel. :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

08 apr 2014 19:33
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1044
:thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:

Van Geel wil met Feyenoord in 2015 naar Jupiler League
dinsdag 8 april 2014 om 17:38 door Ruben Winkels

Feyenoord is van plan het tweede elftal in te schrijven voor deelname aan de Jupiler League. Met ingang van het seizoen 2015/2016 volgen de Rotterdammers het voorbeeld van Ajax, PSV en FC Twente.

De beloften van de Amsterdammers, Eindhovenaren en Enschedeërs debuteren dit seizoen in de Jupiler League en als het aan Martin van Geel ligt volgt Feyenoord snel. De technisch directeur denkt dat de talentvolle jeugdspelers op dat niveau nog sneller stappen richting het eerste kunnen zetten.

"Vorig seizoen besloten wij af te haken toen de mogelijkheid bestond om mee te gaan draaien in de Jupiler League", zegt Van Geel tegen het Algemeen Dagblad. "De kostenpost van ongeveer 700.000 euro was daarvoor de belangrijkste oorzaak. We willen nu wel graag aansluiten in 2015 en hopen dat wij dan ook kunnen worden toegevoegd."

De stap naar de Jupiler League heeft gevolgen voor het samenwerkingsverband met stadgenoot Excelsior, benadrukt Van Geel. "Natuurlijk. We kunnen niet én spelers leveren aan Excelsior én spelers opstellen in ons beloftenteam in de Jupiler League. Zoveel spelers hebben we niet eens."

08 apr 2014 19:58
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1045
Na jong Ajax - jong PSV - jong Twente en jong Feyenoord dat in 2015 wil toetreden tot de Jupiler league.

Zijn bij mvv maastricht de alarmbellen afgegaan hoe krijgen we de jeugd de a en b op een hoger niveau.

Na een goed gesprek te hebben gehad in Zeist mag ook de A en B jeugd van mvv maastricht vanaf 2015 toe treden tot de Jupiler league om zo sneller op een hoger niveau te komen.

Wat een flut competitie hoe maak je het voetbal in eigen land kapot.
Ik heb hier echt geen woorden meer voor de competitie wordt naar de kloten geholpen de redders van mvv waar voor eeuwig dankbaar maar ze maken de club ook beetje bij beetje weer kapot ben er helemaal klaar mee........

08 apr 2014 21:20
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1046
Bestuur heeft inderdaad voor gestemd. Hopelijk worden die jonge elftallen er snel uitgegooid, maar ik ben er bang voor. De knvb is er helaas alleen voor de grote clubs. Na feyenoord zal ook vitesse wel willen toetreden en vinden er het halve seizoen oefenwedstrijden plaats waar ik niet naar toe zal gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, aait wief

08 apr 2014 21:58
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1047
Dit had ik al voorspeld, dit is een logisch gevolg andere clubs willen niet achter blijven.
Probleem is dat er nog een aantal jupiler-league clubs meedoen.

Dit geeft aan hoe belachelijk de deelname van 2e elftallen is.
Draad zo puur om de eredivisie beter te maken ipv de jupiler clubs serieus te nemen.

Meteen terug zonder beloften elftallen.

09 apr 2014 08:46
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1048
Ook ik vind er helemaal niets aan met al die tweede elftallen...maar als ze het nu eens zo zouden regelen dat die tweede elftallen alleen uitwedstrijden spelen dan heb je er als jupiler club nog iets aan. Dan speel je twee keer thuis tegen al die tweede elftallen. Heb je straks op een seizoen toch drie of vier thuiswedstrijden meer. 3500 x 10 x 4= 140.000 euro...Ik vind dat geen slecht idee. Zo maak je van de nood een deugd. Ben je meteen van het gezeik van een combi regeling naar een of ander bijveld af.

09 apr 2014 08:51
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1049
Al die oefenwedstrijden onderbreken het seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Badjakker

09 apr 2014 12:00
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1050

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Tijd voor maken pagina: 0.429 seconden