Overig nieuws (niet over MVV)

17 dec 2013 09:01
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1006
Trainer van Dordrecht boos op KNVB ' Knvb bedankt voor de competitie vervalsing' :lachen:

bron elf voetbal

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2013 12:21
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1007
Woede en ongeloof bij medewerkers van FC Utrecht over hun ontslag. Ze moeten weg vanwege grote geldnood. De club loopt langs de rand van de afgrond, zegt directeur Wilco van Schaik.

Het steekt me dat ik vlak voor mijn pensioen aan de kant ben geschoven, terwijl er nooit klachten waren. De kerstdagen zijn al verpest
Materiaalman Evert
Materiaalman Evert Nagtegaal (62) kan het nauwelijks bevatten dat de club die in zijn hart zit, hem na 26 jaar trouwe dienst aan de kant zet. Samen met vijf andere clubiconen werd hij deze week ontslagen. Ook worden nog zes aflopende contracten niet verlengd.

'Maandag deed ik nog wat klusjes voor de club op Zoudenbalch, een dag later moest ik me melden op kantoor bij de directie en hoorde ik het slechte nieuws. Ik heb het totaal niet zien aankomen en voel me echt beroerd. Het steekt me dat ik vlak voor mijn pensioen aan de kant ben geschoven, terwijl er nooit klachten waren. De kerstdagen zijn al verpest.'

Nagtegaal is niet de enige clubicoon die het veld moet ruimen. Ook wedstrijdsecretaris Marian Michelakis (57) moet na 28 jaar vertrekken, net als hoofd jeugdscouting Jan Straub (64).

Straub kon zijn oren niet geloven toen hem ontslag werd aangezegd. 'Een paar weken geleden nog werd een presentatie gegeven over het succes van de jeugdopleiding en scouting. Onze jeugdteams draaien allemaal bovenin mee. We werken met tachtig clubs samen. Nee, deze mededeling kwam echt als een donderslag bij heldere hemel. En dan ook nog op een asociaal moment, vlak voor kerst.' Straub zit een half jaar voor zijn pensioen.

Algemeen directeur Wilco van Schaik begrijpt de emoties. 'Dit gaat niet in de koude kleren zitten. Het is het zwaarste besluit dat ik moest nemen. Maar ik heb geen keuze, ik moet FC Utrecht redden. Het is een kwestie van overleven.' De club sloot dit jaar af met een verlies van 7 miljoen euro.

Van Schaik waarschuwt dat het jaar 2014 cruciaal wordt voor het voortbestaan van FC Utrecht. 'Ik ben optimistisch, maar er moet echt wel iets gaan bewegen.'

24 dec 2013 14:16 24 dec 2013 14:17 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1008
't Volgende beriech heet niks mèt voetbal te make, meh wouw 'ch toch eve oonder eure aondach bringe:

è Leef klein meidske vaan 2 jaor is in de binnestad häöre levelingsknuffel verlore. Aongezeen 'ch 'r behuurlek good kin, kin 'ch 't neet euver m'n hart verkriege de volgende link neet te deile:

www.dichtbij.nl/maastricht/regionaal-nie...hof-knuffel-waf.aspx

Zeker mèt de keersdaog, die dèks toch al emotioneel zwoer belaoje zien, voont 'ch tot dit soort beriechte veur eine kier wel mochte.
Es g'r get wèt, verwitteg m'ch ezzebleef.

24 dec 2013 15:07
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1009
Uit betrouwbare bron vernomen dat Waf andere mensen aanviel en daarom hebben moeten laten inslapen.
Sterkte met het verlies.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

24 dec 2013 16:59
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1010

Audiowaste schreef : Uit betrouwbare bron vernomen dat Waf andere mensen aanviel en daarom hebben moeten laten inslapen.
Sterkte met het verlies.

Iech wouw tots diech noe 2 jaor weurs en veulde wat zie noe veulde, smakeloze ''humor''.....

24 dec 2013 17:33 24 dec 2013 17:34 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1011
Misschien een rare vraag: Maar waarom koop je geen nieuwe knuffel? Misschien dat op internet nog ergens een oud model te krijgen is. Zoek eens in het Frans op ebay.com, misschien dat hij ergens voor een habbekrats te bestellen is. Die chinezen maken alles na, als het een bekend merk is. Maar dan moet je wel het merk weten, anders ben je wel een dagje hiermee zoet.

Misschien staat hij hier tussen.
(wee wee wee).ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_sop=15&_nkw=baby+chien&rt=nc&LH_PrefLoc=2

24 dec 2013 17:34 24 dec 2013 17:39 door houtengerard.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1012

houtengerard schreef : Misschien een rare vraag: Maar waarom koop je geen nieuwe knuffel? Misschien dat op internet nog ergens een oud model te krijgen is. Zoek eens in het Frans op ebay.com, misschien dat hij ergens voor een habbekrats te bestellen is. Die chinezen maken alles na, als het een bekend merk is. Maar dan moet je wel het merk weten, anders ben je wel een dagje hiermee zoet.

Misschien staat hij hier tussen.
(wee wee wee).ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_sop=15&_nkw=baby+chien&rt=nc&LH_PrefLoc=2

Nörges te vinde jaomer genóg. Boete dat: De maaks häör ech neet mie wies tot de dezelfde Waf is, ze herkint 'm oet doezende.

Ps: `t is geine knuffel dee 'ne hoond moot veurstèlle, dee naom heet ze 'm zelf gegeve, dus de bemeujlek 't al gans.

24 dec 2013 17:38 24 dec 2013 18:16 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1013
Ik denk wel dat je dat zou kunnen, misschien zelf een beetje extra uitgeleefd maken voordat je het teruggeeft. Jammer dat de foto zo onduidelijk is, anders zocht ik even mee.

Edit: ok geen hond :)

Misschien dat je beter een leuker cadeau kunt proberen te geven, kinderen verleggen hun aandacht hierdoor sneller. Even dat speelgoedboek in de handen duwen, dan zien ze vast wel iets wat ze leuk vinden. Want dit product kan uit alle windstreken komen. Of toch volgend jaar maar even naar Zuid-Frankrijk rijden en daar vragen wie hun leverancier is. Als je dit daar op een markt hebt gekocht, kun je beter in het Engels zoeken in China, want dat is hoe die marktlieden dit doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

24 dec 2013 19:15 24 dec 2013 19:17 door Joehoe.
Joehoe
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1014

Audiowaste schreef : Uit betrouwbare bron vernomen dat Waf andere mensen aanviel en daarom hebben moeten laten inslapen.
Sterkte met het verlies.

:lachen:

Serieus:
Oplossing ligt inderdaad in het verlengde van Houtengerard. Zo'n knuffel is alles voor die kleine. Staat voor veiligheid, durf, contact en nog veel meer. Daarom is het belangrijk om dit probleem snel op te lossen.

Gezien de kerst die voor de deur staat zou je met een eenvoudig te begrijpen versje kunnen vertellen dat Waf het hier heel koud heeft en alvast naar Frankrijk is vertrokken vanwege de zon (al ga je in de zomer een dorp verder van de zon genieten, dat begrijpt die kleine toch niet). Maar Waf was wel zo lief om zijn lieve neefje bij (naam van die kleine) achter te laten.

Als je een briefje schrijft met:
Voor (naam kleine),

Wil jij op mijn lieve neefje passen?

Ik ben alvast naar de zon, niet verdrietig zijn, mijn lieve neefje, die de winter veel leuker vindt, komt op je passen.

Hij houdt van (lievelingseten van die kleine).

En ik beloof elke week te schrijven.

Schrijf je ook terug?

Kusje Waf.

Dan heb je een half jaar de tijd om een vervanger te zoeken. Zoals Houtengerard aangeeft, met een foto van die knuffel heb je zo een replica gevonden.

En het voordeel van een briefwisseling tussen die knuffel en dat kind is dat ze meteen leert dat afscheid nemen ook leuke kanten kan hebben (vriendjes maken, zonder oude vrienden uit het oog te verliezen en een verrassingselement als haar oude vriendje weer iets stuurt: leuk voor ouders ook, lijkt me: iedereen profijt).

Maar het leukte is natuurlijk als de echte knuffel wordt gevonden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

25 dec 2013 11:58 25 dec 2013 12:01 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1015
De awwers perbere 't noe mèt 'ne roze kleine knuffel, gister ging 't wel, meh ''waf'' is è verboje woord vaanaof noe.
Dat vaan dat gediech is è good idee, meh dat mage de awwers daan toch fijn doen. Nùm m'ch in dit geval gerös 'ne weike, meh iech zouw 't dao ech neet druug bij kinne hawwe es 'ch dat zouw veurleze :blush:
Sterker nog, zelles noe al neet. Sterk spul, dee Fisherman's Friend.. :(
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

25 dec 2013 13:36
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1016

MVVke schreef : De awwers perbere 't noe mèt 'ne roze kleine knuffel, gister ging 't wel, meh ''waf'' is è verboje woord vaanaof noe.
Dat vaan dat gediech is è good idee, meh dat mage de awwers daan toch fijn doen. Nùm m'ch in dit geval gerös 'ne weike, meh iech zouw 't dao ech neet druug bij kinne hawwe es 'ch dat zouw veurleze :blush:
Sterker nog, zelles noe al neet. Sterk spul, dee Fisherman's Friend.. :(

Weike.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, serke

15 jan 2014 22:35
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1017
Lees net op voetbal zone dat ook Excelsior in financieel (zeer) zwaar weer zit. Ze kampen met een schuld van 3 miljoen euro!

15 jan 2014 22:45
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1018
Hier het hele artikel van het AD,

De Rotterdamse voetbalclub Excelsior kampt met een schuld van 3 miljoen euro. Voorzitter Albert de Jong maakte woensdag op de nieuwjaarsreceptie bekend dat Excelsior mede daarom door de licentiecommissie van de KNVB wordt teruggezet naar categorie 1. Dat betekent dat de club uit de Jupiler League onder verscherpt toezicht van de nationale bond komt te staan.
De Jong onthulde dat Excelsior afgelopen jaar dankzij financiële injecties is ontsnapt aan een faillissement. 'We hebben lange tijd structureel te weinig inkomsten gegenereerd, de huidige faciliteiten zijn daar debet aan. Tel daar de onverwacht slechte sportieve prestaties van afgelopen seizoen bij op, waardoor media-inkomsten en recettes ernstig tegenvielen, en dan hebben we een paar van de oorzaken van onze slechte financiële situatie', aldus de voorzitter.

Als club uit categorie 1 heeft Excelsior een plan van aanpak moeten maken, waarin staat hoe de club uit de financiële problemen denkt te komen. De Jong verwacht dat zijn club bij het tweede meetmoment van dit jaar, in juni, weer zal 'promoveren' naar categorie 2. 'Het gevaar voor wat betreft de continuïteit van onze club is afgewend. Er zal niet verder op grote schaal bezuinigd hoeven worden. Wel moeten we de komende jaren zuinig zijn en onze inkomsten vergroten. We gaan met elkaar op de langere termijn de club schuldenvrij maken, daar hebben we vertrouwen in', aldus De Jong in zijn nieuwjaarsspeech.

Sportief ligt Excelsior wel op koers. Na 22 wedstrijden in de Jupiler League nemen de Kralingers de zevende plek in, met volop uitzicht op een plek in de play-offs om promotie naar de eredivisie.

24 jan 2014 14:38
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1019
KNVB zet Nijhuis buitenspel na ‘schoolreisjegedrag’

Vrijdag, 24 januari 2014 om 07:15

Bas Nijhuis is vanwege wangedrag tijdens een trainingskamp disciplinair gestraft, zo meldt De Telegraaf. De Nederlandse scheidsrechters waren twee weken in Belek om zich voor te bereiden op de tweede competitiehelft. Nijhuis klom 's nachts over het balkon van assistent-scheidsrechter Coen Droste en spookte daarna met grensrechter Edwin de Vree over de gangen van het hotel. Volgens de KNVB past dit 'schoolreisjegedrag' niet bij een professionele organisatie.

Nijhuis, 37 jaar, mocht door zijn wangedrag afgelopen weekeinde niet fluiten bij de competitiewedstrijd tussen SC Cambuur en Go Ahead Eagles, zag het midweekse bekerprogramma aan zich voorbij gaan en zal ook de komende competitieronde niet in actie komen. Dat geldt ook voor De Vree. Danny Makkelie haalde ook geen wit voetje bij de KNVB. Tijdens het onderdeel ’Keek op de week', waarbij de scheidsrechters in groepjes sketches opvoerden, toonden de door Makkelie aangevoerde arbiters en assistenten het bekende YouTube-filmpje van Joseph Blatter die hard van een podium valt.

Dat viel niet in goede aarde bij de aanwezige bondsvoorzitter en UEFA-bestuurder Michael van Praag. De FIFA, onder aanvoering van Blatter, gaf Makkelie in 2011 namelijk de mogelijkheid om als jongste Nederlander toe te treden tot het FIFA-scheidsrechterskorps. Scheidsrechtersbaas Dick van Egmond maakte een dag later aan alle scheidsrechters en assistent-scheidsrechters duidelijk dat hij niet gediend was van het gedrag van Makkelie, die anderhalf jaar geleden na afloop van het Europa League-duel tussen FC Vaslui en Internazionale een brandslang leegspoot in het hotel.

Aon de géng

24 jan 2014 18:43 24 jan 2014 18:50 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1020

Nao Väöre schreef : Angelsidetribune zet Opadiehard buitenspel na ‘schoolreisjegedrag’

Vrijdag, 24 januari 2014 om 07:15

Opadiehard is vanwege wangedrag vlak voor het begin van de laatste thuiswedstrijd disciplinair gestraft, zo meldt De Leugeneer. De MVV diehards waren een half uur voor begin in de Gouden Ster om zich voor te bereiden op de tweede competitiehelft. Opadiehard klom in de hekken en spookte daarna samen met Serke over het gangpad naar de angelsidetribune van alles uit.
Volgens het overgrote deel van de oude harde kern past dit 'schoolreisjegedrag' niet bij een professionele organisatie.

Opa, 57 jaar, mag door zijn wangedrag afgelopen weekeinde alleen maar Spa-tjes ( geen "spatjes" dus...) drinken bij de komende competitiewedstrijden. Dat geldt ook voor Serke. Aajt Wief haalde ook geen wit voetje bij de oude kern.
Tijdens het napraten over de wedstrijd tegen Eindhoven, toonden hij de spelers zijn achterwerk.

Dat viel niet in goede aarde bij de aanwezige bestuurders van de SC en VZM. Bij het overtreden van ongeschreven fatsoensregels volgt een algemeen bierconsumptieverbod voor Serke en Opa voor de komende twee seizoenen.
Aswin beraadt zich nog welke maatregel Aajt Wief tegemoet kan zien.

Wie is ut meugelik..? weurd vervolgd ! :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aswin

Tijd voor maken pagina: 0.327 seconden