Overig nieuws (niet over MVV)

18 mrt 2016 09:19
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1291
Gelukkig is er nergens oorlog, hebben we geen vluchtingen en economisch crisis. Anders moisten de heren en dames in het pluche ook nog echt gaan werken!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2016 09:51
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1292
Het is totaal van de gekke. Voetbal supporters worden in dit land vogelvrij verklaard. Terwijl er wekelijks liquidaties plaats vinden, afgehakte hoofden op stoepen worden gelegd. Worden voetbalsupporters voor de kleinste, niet illegale maar alleen onwenselijke zaken, voor de rest van hun leven aan de schandpaal genageld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

18 mrt 2016 10:20
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1293

αναρχος schreef : Het is totaal van de gekke. Voetbal supporters worden in dit land vogelvrij verklaard. Terwijl er wekelijks liquidaties plaats vinden, afgehakte hoofden op stoepen worden gelegd. Worden voetbalsupporters voor de kleinste, niet illegale maar alleen onwenselijke zaken, voor de rest van hun leven aan de schandpaal genageld.

Dat heeft niet per se te maken met voetbalsupporters.. Geheel volgens de moderne tijd was er een camera bij aanwezig die het heeft vastgelegd en via social media kan het dan hard gaan.

En ongeacht om welke groep het dan gaat, het gedrag in deze filmpjes wordt terecht afgekeurd.

Kamervragen gaat dan wel wat ver, maar dat PSV zich terecht afvraagt of men met deze personen geassocieerd wil worden, vind ik niet meer dan normaal.

18 mrt 2016 10:49
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1294
Ondanks dat het gedrag voor alle Nederlandse moraalridders niet door de beugel kan is er niks strafbaars gebeurd. Waar een kleine reprimande op zijn plaats is worden deze mensen door internationale media, compleet door het slijk gehaald. Verliezen zij waarschijnlijk hun baan en wilt PSV ook nog een stadionverbod uitdelen. Ik vind het buitensporig, net zoals het gezeik over opblaaspoppen en het 'incident' van afgelopen week in Venray. Waarbij in de media, alle zaken eenzijdig belicht worden zonder enige vorm van wederhoor en waarbij er ook nog complete onwaarheden worden verkondigd. Onwaarheden welke overigens ook nog niet eens gerectificeerd worden op het moment dat de aap uit de mouw komt. Ik kom ervan aan het kotsen :puke: :puke: :puke: :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

19 mrt 2016 15:06 19 mrt 2016 15:07 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1295

αναρχος schreef : Ondanks dat het gedrag voor alle Nederlandse moraalridders niet door de beugel kan is er niks strafbaars gebeurd. Waar een kleine reprimande op zijn plaats is worden deze mensen door internationale media, compleet door het slijk gehaald. Verliezen zij waarschijnlijk hun baan en wilt PSV ook nog een stadionverbod uitdelen. Ik vind het buitensporig, net zoals het gezeik over opblaaspoppen en het 'incident' van afgelopen week in Venray. Waarbij in de media, alle zaken eenzijdig belicht worden zonder enige vorm van wederhoor en waarbij er ook nog complete onwaarheden worden verkondigd. Onwaarheden welke overigens ook nog niet eens gerectificeerd worden op het moment dat de aap uit de mouw komt. Ik kom ervan aan het kotsen :puke: :puke: :puke: :puke:[/quote
______________________________________________________________________________________________________________

OPA ZEET:

Als we het speciaal over die misbaksels van eindhoven hebben mogen die van mij een levenslang stadion verbod krijgen,wat een minderwaardige/onmenselijke actie.
Wat uit mijn stoel een totaal onmachtig gevoel kijkend richting tv,normen en waarden zijn uit deze wereld.
Ik vind dit nog erger als die van de supporters van feyenoord in rome!
Dit koppel ik geheel los van het geen in venray gebeurd zou zijn,en alle onwaarheden die door de limburgse media verspreid werd.
Want onwaarheid word waarheid als er feiten aantoonbaar op tafel worden gelegd,dus pas als het dalijk tot een veroordeling komt mag je met al je media geilheid zaken gaan publiceren,dus mvv supporters(45) onterecht en psv heel terecht mag heel voetbalminnend en mensen die niks met voetbal van doen hebben een dikke :puke: over afgeven...gr opa :blush:

....

19 mrt 2016 15:41
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1296
Als je er niet bij bent kan je er niet over oordelen. Een filmpje van een minuut zegt totaal niks over de hele situatie. Ik heb ook ergens gelezen dat de bedelaars gooi bewegingen maakten, om hiermee de psv supporters over te halen, geld naar ze te gooien. Dus ik blijf erbij dat je niet kan oordelen over de situatie als je er zelf niet bij bent geweest. Daarnaast staat het je vrij om dit gedrag onwenselijk te vinden, maar ik vind het belachelijk dat mensen gestraft worden zonder dat ze de wet hebben overtreden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

19 mrt 2016 15:49
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1297

αναρχος schreef : Als je er niet bij bent kan je er niet over oordelen. Een filmpje van een minuut zegt totaal niks over de hele situatie. Ik heb ook ergens gelezen dat de bedelaars gooi bewegingen maakten, om hiermee de psv supporters over te halen, geld naar ze te gooien. Dus ik blijf erbij dat je niet kan oordelen over de situatie als je er zelf niet bij bent geweest. Daarnaast staat het je vrij om dit gedrag onwenselijk te vinden, maar ik vind het belachelijk dat mensen gestraft worden zonder dat ze de wet hebben overtreden.

En gezien het filmpje van een minuut vonden de bedelaars het ook nog eens niet erg. Gezien de lachende gezichten. Maar politiek correct Nederland wil hun politieke correctheid weer eens tonen met als slachtoffer de voetbalsupporter. In het echt zouden dezelfde mensen dit soort bedelaars straal voorbij lopen en ze vies aankijken. Immers worden dit soort bedelaars vaak opgepakt bij winkeldieven en zakkenrollerij.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

19 mrt 2016 17:13
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1298

αναρχος schreef : Als je er niet bij bent kan je er niet over oordelen. Een filmpje van een minuut zegt totaal niks over de hele situatie. Ik heb ook ergens gelezen dat de bedelaars gooi bewegingen maakten, om hiermee de psv supporters over te halen, geld naar ze te gooien. Dus ik blijf erbij dat je niet kan oordelen over de situatie als je er zelf niet bij bent geweest. Daarnaast staat het je vrij om dit gedrag onwenselijk te vinden, maar ik vind het belachelijk dat mensen gestraft worden zonder dat ze de wet hebben overtreden.

Je hebt in een ding zeker gelijk wettig hebben ze niets mis gedaan maar dan toch :puke: ...gr opa ;)

....

19 mrt 2016 19:07
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1299

opadiehard schreef :

Je hebt in een ding zeker gelijk wettig hebben ze niets mis gedaan maar dan toch :puke: ...gr opa ;)

Opa ik weet niet of je ooit in Spanje geweest bent Maar dit zijn geen daklozen , dit zijn Roma's ( zigeuners ) die er bewust voor kiezen om niet te werken . En hun geld verdienen met bedelen/zakkenrollen. Ik heb in Spanje een jaar of 10 geleden 40 euro voor 4 blikjes cola betaald aan een zigeunerin .

21 mrt 2016 17:31
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1300
Tijdens PSV - Ajax herhaalde het trainerskorps van Ajax hetzelfde trucje als in de wedstrijd MVV - jong Ajax.
Wie mocht bij Ajax invallen ? juist: Viktor Fisher. Is dat geen speler van jong Ajax ???
Het wordt toch hoog tijd dat de KNVB :sick: tegen deze wanpraktijken actie onderneemt.
Mijn voorstel zou zijn: voor de aanvang van de competitie dien je een spelerslijst in te vullen. Voor Ajax en PSV houdt dit in dat ze pas na de winterstop spelers uit de jong elftallen ingezet mogen worden. (zie het als een soort transfer).

Aon de géng

22 mrt 2016 01:46
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1301

Nao Väöre schreef : Tijdens PSV - Ajax herhaalde het trainerskorps van Ajax hetzelfde trucje als in de wedstrijd MVV - jong Ajax.
Wie mocht bij Ajax invallen ? juist: Viktor Fisher. Is dat geen speler van jong Ajax ???
Het wordt toch hoog tijd dat de KNVB :sick: tegen deze wanpraktijken actie onderneemt.
Mijn voorstel zou zijn: voor de aanvang van de competitie dien je een spelerslijst in te vullen. Voor Ajax en PSV houdt dit in dat ze pas na de winterstop spelers uit de jong elftallen ingezet mogen worden. (zie het als een soort transfer).

Ha, Nao Väöre. Misschien heel dom van me, maar je uitleg van de situatie gaat me te snel. Wat is 'hetzelfde trucje'? En Viktor Fisher is toch in principe een speler van Ajax-1? Kun je me uitleggen wat nu precies de wanpraktijk is?

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

22 mrt 2016 11:48
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1302
Als je goed leest zie je ook dat hij juist bedoelt dat dit een speler van Ajax-1 is. En dit is de wanpraktijk. Een lijst van spelers van jong ajax voorafgaand aan de competitie lijkt me inderdaad een oplossing.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Nao Väöre

23 mrt 2016 17:05
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1303

Schapendonk schreef : Als je goed leest zie je ook dat hij juist bedoelt dat dit een speler van Ajax-1 is. En dit is de wanpraktijk. Een lijst van spelers van jong ajax voorafgaand aan de competitie lijkt me inderdaad een oplossing.

Gohf meldt elders op dit Forum dat spelers Fischer, Sinkgraven etc. vrijdags doorgaans niet met Jong Ajax meespelen, omdat ze dan zaterdags of zondags niet met het eerste van Ajax mogen meespelen. Maar als die spelers op maandag (zoals op maandag 14 maart tegen MVV in de Geusselt) met Jong Ajax willen meespelen, levert dat geen enkel probleem op. Dan mogen ze de eerstvolgende wedstrijd van het eerste team wel meespelen. Dat is nog eens competitievervalsing! Zo word je dus dubbel genaaid als je 's maandags moet spelen... (Hopelijk heb ik het goed begrepen.)

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

24 mrt 2016 13:33
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1304
En daarom heeft Ajax bij de KNVB doorgedrukt dat hun jong team in principe altijd op maandag speelt.

24 mrt 2016 14:10
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1305
Voetballegende Johan Cruijff overleden.
Wat men van hem mag vinden, hij is ontegenzeggelijk een icoon van het Nederlandse voetbal.

Zijn meest geveugelde uitspraak 'Elk nadeel heb z'n voordeel' blijkt letterlijk dagelijks nog juist.
RIP Johan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Tijd voor maken pagina: 0.328 seconden