Overig nieuws (niet over MVV)

19 feb 2013 20:42 19 feb 2013 20:42 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #721
Ech hiel erreg kloete wat allemaol gebäört is, meh de knvb draaf noe toch ech door mèt die belacheleke regels. D'r is euver de ganse wereld gein inkel land boe de betutteling zoe groet is.
Verbeek klaog, Van Basten klaog, Advocaat klaog, Maaskant klaog.
Jeh wee neet eigelek.
De blijfs mèt d'n han vaan lui aof, en mèt krenkdes goeje en grove belediginge, dat huurt ziech neet, meh allewijl maag ech niks mie.
Kinste neet tege kritiek?? Gaank daan bij punnikclub ''de vrolijke vingerhoed'', en weur geine sjeidsrechter.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2013 16:33
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #722
www.elfvoetbal.nl/nieuws/251355_psv-sele...n-catacomben-de-kuip

Ik zeg er niks meer over, filmpje zegt genoeg....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

24 feb 2013 19:47
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #723
SC Veendam krijgt uitstel voor plan

SC Veendam heeft van de KNVB een maand extra de tijd gekregen om een plan van aanpak in te dienen. Dat meldt RTV Noord.
Veendam had de bond om uitstel gevraagd, omdat de club meer tijd nodig heeft om geldschieters te vinden. Van de KNVB heeft de club uit de Jupiler League nu tot 1 april de tijd gekregen. In eerste instantie was 1 maart de deadline.

In het plan moet Veendam onder meer uitleggen hoe de club het geldtekort van 150.000 euro wil gaan oplossen. Veendam staat na 21 wedstrijden om de negende plaats in de Jupiler League. De ploeg pakte vrijdag een punt tegen De Graafschap (1-1).

Dit weekend haalde Veendam 600 euro binnen via een kaartenactie van FC Groningen. Ongeveer zestig fans van Veendam gingen zaterdag tegen gereduceerd tarief naar de thuiswedstrijd tegen PEC Zwolle. De opbrengst verdwijnt in de kas van de financieel noodlijdende club.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

26 feb 2013 13:12 26 feb 2013 13:13 door Dixi.
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #724
Volgens mij zitten deze stoeltjes met een kliksysteem vast.....

www.voetbalblog.nl/nieuws/ware-veldslag-op-tribunes-in-portugal

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

26 feb 2013 18:40
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #725
Verbeek nieuwe trainer Twente volgend seizoen...

26 feb 2013 18:44
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #726

Danny1983 schreef : Verbeek nieuwe trainer Twente volgend seizoen...

Bron?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

26 feb 2013 19:10 26 feb 2013 19:11 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #727

Sjotelsplak schreef :

Danny1983 schreef : Verbeek nieuwe trainer Twente volgend seizoen...

Bron?

Sorry das wat ik denk hij heeft t zelf uitgesproken en omdat Alfred het seizoen afmaakt lijkt t me best logisch

"Ooit hoofdtrainer bij FC Twente zou hartstikke mooi zijn"

18:21 bron Bron: Noordhollands Dagblad

Gertjan Verbeek ziet het ooit wel eens zitten om trainer van FC Twente te worden. De oefenmeester van AZ vindt het alleen nu nog niet aan de orde om de functie van de recent ontslagen Steve McClaren op korte termijn al over te nemen.

De vijftigjarige Verbeek staat niet onwelwillend tegenover een vertrek naar Enschede. "Ik heb tot mijn twintigste vlak naast het Diekman Stadion gewoond en ben al die jaren supporter geweest van FC Twente", stelt de trainer in het Noordhollands Dagblad. "Ik heb nog plakboeken met handtekeningen van spelers uit die tijd. Dus dan is het logisch dat die club me wat doet'', aldus Verbeek.

Desondanks vindt de voormalig trainer van onder meer Feyenoord en sc Heerenveen het nog geen tijd om al op de zaken vooruit te lopen. "Als ik er dan ooit een keer hoofdtrainer zou kunnen zijn, zou dat hartstikke mooi zijn. Maar dat is helemaal niet aan de orde. Ik ben druk met AZ en mijn contract loopt nog twee jaar door", zegt een vastbesloten oefenmeester, die het niet gek vindt dat hij genoemd wordt als mogelijke opvolger. "Ach, bij Club Brugge werd ik ook genoemd en bij Standard Luik ook."

Lees verder: www.soccernews.nl/news/188149/Ooit_hoofd...i_zijn#ixzz2M1vTxCPh

26 feb 2013 19:46
MVVFR08
Bezoeker
Bezoeker
Overig nieuws (niet over MVV) #728
Johan Derksen stopt als hoofdredacteur van het medium Voetbal International. De 64-jarige Derksen was 36 jaar actief voor het weekblad. WPG Uitgevers maakt dinsdag het vertrek van de hoofdredacteur bekend.

Derksen zal zijn werkzaamheden tot en met augustus van dit jaar voortzetten, waarna hij afzwaait. Thijs van Veghel en Tom van Hulsen nemen het takenpakket van Derksen over. Derksen was in totaal 36 jaar werkzaam bij Voetbal International, waarvan 13 jaar als hoofdredacteur. Onder zijn leiding groeide het weekblad uit tot een toonaangevend merk in de voetbaljournalistiek met onder meer een TV-programma, radiostation, website en een boekenuitgeverij.

Overigens zal Derksen nog wel vier jaar doorgaan als columnist van het weekblad en is het nog niet bekend of hij ook stopt met zijn optredens in het TV-programma. "Ik heb het volste vertrouwen in mijn opvolgers en sta mijn werkkamer op 1 augustus met plezier af aan Thijs van Veghel en ik weet dat de organisatie in goede handen is bij Tom van Hulsen", laat Derksen in een eerste reactie weten.

26 feb 2013 21:08 26 feb 2013 21:09 door peter ruiver.
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #729
Ik hoop dat de NAM, of andere kapitaalkrachtige bedrijven, Veendam vóór vrijdag redden van de ondergang.

Draan wie verkes Wullem !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

27 feb 2013 16:14
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #730
SC Veendam is voorlopig gered. Het voortbestaan van de club uit de Jupiler League was in acuut gevaar omdat er geen geld in kas was om de salarissen over februari uit te betalen.

Hoofdsponsor Gjaltema heeft zich daarvoor garant gesteld, zo meldt de club woensdag op de website. Veendam was de laatste jaren al enkele keren dicht bij een faillissement.

Door de nieuwe financiële problemen - de club moest voor 1 maart een bedrag van 150.000 euro zien binnen te halen - dreigde de club uit het noorden zelfs het einde van het seizoen niet te halen. De bijdrage van de sponsor maakte dat een beraad over een mogelijk faillissement woensdag kon worden afgelast.

''Het spreekt voor zich dat SC Veendam de royale geste van ondernemer Koos Gjaltema zeer waardeert en respecteert. Het onderstreept nogmaals dat het bedrijf méér is dan alleen de hoofdsponsor van onze club'', aldus een verklaring van de club.

De gemeente wees dinsdag nog een verzoek van de club af om de huur van het stadion aan de Langeleegte kwijt te schelden dan wel op te schorten.

Det probleem is vuurleupig opgelost!! :thumbsup:

Draan wie verkes Wullem !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVFR08

27 feb 2013 16:34
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #731
Die 6 punte blieve veurluipig in Mestreech!

28 feb 2013 15:40
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #732
KNVB erkent probleem rondom AZ - PSV

Nu AZ en PSV in de bekerfinale staan, is het mogelijk in het belang van de Alkmaarders dat ze het onderlinge duel op 20 april in de competitie verliezen om zeker te zijn van Europees voetbal. De KNVB erkent het probleem.
Foto

"We hebben dit al vaker aangekaart bij de UEFA, maar het is voor alle Europese competities verplicht om de verliezend bekerfinalist een ticket te geven als ze verliezen van een club die in de competitie Champions League-voetbal heeft afgedwongen", laat de bond weten aan VI.

"In de toekomst hopen we dit soort gevallen te voorkomen. Daarom blijven de bij de UEFA aandringen op nieuwe regelgeving."

28 feb 2013 15:57 28 feb 2013 15:59 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #733
Parkstad Limburgstadion wordt mogelijk binnenkort gedeeld

Roda JC Kerkrade deelt binnenkort mogelijk het stadion met een Duitse club. Alemannia Aachen is een club uit de Bundesliga 3. die momenteel op zoek is naar een nieuwe thuisbasis voor haar wedstrijden. De club zou interesse hebben in het Parkstad Limburgstadion. Dat meldt de Limburger.

Aachen kan het niet meer opbrengen om de huur te betalen voor haar huidige stadion Neuer Tivoli. Door deze reden onderzoekt de club of er een mogelijkheid is om binnenkort naar Kerkrade te verhuizen.

De voornaamste reden voor de interesse in Parkstad Limburgstadion is omdat er ongeveer 20.000 toeschouwers in het stadion passen. Daarbij ligt de thuisbasis van Alemannia Aachen zo’n vijftien kilometer van de Limburgse club vandaan.

Verkeerde topic mag verplaats worden AUB

28 feb 2013 18:20 28 feb 2013 18:30 door MVVFR08.
MVVFR08
Bezoeker
Bezoeker
Overig nieuws (niet over MVV) #734
Bedankt Danny: Dan zitten er dus echt zoveel 'Duitsers' inclusief Kerkrade en omstreken en incl vrijkaarten in dat kut "stadion"? :applaus: en zelfs dan nog is het niet vol. :whistle:

De voornaamste reden voor de interesse in Parkstad Limburgstadion is omdat er ongeveer 20.000 toeschouwers in het stadion passen

28 feb 2013 18:47
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #735
Een stadion die leeg staat, leverd niks op, dus uiteindelijk komen de partijen er wel uit en wordt gewoon in Tivoli gespeeld. Zelfs in de 4e klasse........

Tijd voor maken pagina: 0.317 seconden