>
Ontvangen bedankjes 83
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
damske schreef : Het gaat goed daar in Rotjeknor.
Al ben ik het wel eens met dit bericht.
Vloet roept dat hij verantwoordelijk is en moet hij opstappen en niet Vonk.
'Clubleiding en geldschieters willen ook vertrek Vloet bij Sparta'
gepubliceerd op 4 april '13
Het ontslag van trainer Michel Vonk en diens assistent Pascal Jansen heeft bij Sparta Rotterdam niet alleen sportieve gevolgen. Ook op financieel vlak. De Kasteelclub heeft nauwelijks geld om een opvolger aan te stellen.
Bovendien zouden clubleiding en geldschieters bij de club uit Rotterdam-West, de grote favoriet voor de titel in de Jupiler League, ontevreden zijn over het beleid van algemeen en technisch directeur Wiljan Vloet. Volgens De Telegraaf willen de partijen dat de Brabantse eindverantwoordelijke in de dagelijkse leiding ook zijn verantwoordelijkheid neemt.
Hij is de persoon geweest die Vonk aanstelde en weer ontsloeg en zou verantwoordelijk zijn voor de samenstelling van de selectie. Met nog vijf duels op het programma in de Jupiler League, waar de club nu een derde plaats inneemt, is er geen tijd om nog een nieuwe trainer aan te stellen. Oud-spelers Arjan van der Laan en Peter van den Berg maken het seizoen in ieder geval af.
Sparta Rotterdam zou door de sportieve crisis, die is ontstaan deze zomer, volgens de ochtendkrant ook hoofdsponsor Europroducts kwijt raken. De grote geldschieter wil alleen haar contract verlengen als de club volgend jaar in de Eredivisie uitkomt. Wordt ongetwijfeld vervolgd. Vrijdag staat in ieder geval de uitwedstrijd tegen FC Dordrecht op het programma.
(powned.tv)Niet alle spelers van SC Veendam zijn even rouwig om het faillissement van hun club. Sidney Schmeltz is zelfs dolblij dat zijn werkgever dood en begraven is. Dat zegt hij in een videoboodschap die hij op internet plaatste.
"Yoyoyo waddup keekers", begint de 23-jarige Nieuwegeiner zijn relaas. "Ik ga hier eindelijk weg uit het noorden. Terug naar de wereld van beschaving."
"Ik ga die walkie inleveren en die soort van gekke Mercedes A-klasse. Veendam is dying, ik ben happy." De voetballer heeft het filmpje zojuist na alle commotie verwijderd.
Schmeltz voetbalde eerder bij Willem II, Almere City FC en Sparta; clubs die wel gewoon in het beschaafde deel van Nederland liggen. Veendam ging maandag officieel failliet, ondanks een inzamelingsactie die ruim twee ton opleverde.
Jacques schreef : Ik heb Henk ten Cate erg hoog zitten als trainer. Vraag is of hij tijd genoeg heeft om het team naar zijn hand te zetten.
Boschpoort schreef : Wat een hufter:
(powned.tv)Niet alle spelers van SC Veendam zijn even rouwig om het faillissement van hun club. Sidney Schmeltz is zelfs dolblij dat zijn werkgever dood en begraven is. Dat zegt hij in een videoboodschap die hij op internet plaatste.
"Yoyoyo waddup keekers", begint de 23-jarige Nieuwegeiner zijn relaas. "Ik ga hier eindelijk weg uit het noorden. Terug naar de wereld van beschaving."
"Ik ga die walkie inleveren en die soort van gekke Mercedes A-klasse. Veendam is dying, ik ben happy." De voetballer heeft het filmpje zojuist na alle commotie verwijderd.
Schmeltz voetbalde eerder bij Willem II, Almere City FC en Sparta; clubs die wel gewoon in het beschaafde deel van Nederland liggen. Veendam ging maandag officieel failliet, ondanks een inzamelingsactie die ruim twee ton opleverde.