>
Ontvangen bedankjes 1215
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Dat bin iech neet gans mèt diech eins, jao de aofwezigheid vaan de sfeer (door de ultras) is ouch vaan invloed gewees. Mèr ut bestuur heet de sfeer vaan de ultras d'r gere beij, dat bliek oet alle gesprekke.gaston satijn schreef : Ik denk dat een groot gedeelte ook komt door de afwezigheid van de ultras die toch een groot gedeelte van de sfeer in De Geusselt maakten.
Je merkt nu ook dat de familieclub zich begint te vormen naar wens van het bestuur....helaas word de familie steeds verder uitgedund, waardoor het straks nog maar een klein gezinnetje is.....
NathanR schreef : Vind het vreemd dat er mensen zijn die dit forum bezoeken maar geen 10-15 euro hebben voor de wedstrijd. Is het zo moeilijk om aan geld te komen tegenwoordig. In mijn tijd ging men de auto van zijn buurman wassen of zoiets.
Denk ook dat voetbal niet meer zo leeft onder de jeugd, die zijn nog hoofdzakelijk met computer games bezig (ben eens benieuwd waar dit gaat eindigen... in het algemeen). De meesten gaan niet meer gezellig naar een voetbal wedstrijd maar leven nog in een soort virtuele werled met smart-phones etc
De catering moet mvv natuurlijk wel zelf in de hand nemen (zoals bij Fortuna). Wanneer komt er een kroeg onder de Q-park tribune a la HelmondSport. Dan drink ik daar een pilsje naar de wedstrijd. Iedere amateur club heeft dat. Dan kunnen tegelijk die irritante palen opgedoekt worden die het uitzicht tijdens de wedstrijd belemmeren.
Roei baank schreef : Tuurlijk zal de prijs van een ticket invloed hebben op het aantal bezoekers maar relatief gezien zal dit niet het grootste struikelblok zijn om de Geusselt te bezoeken. Stel dat gisteren iedereen voor 5 Euro naar binnen mocht dan betwijfel ik of er 5000 toeschouwers aanwezig waren geweest.
Het gebodene is meer een punt van aandacht.
Dat begint al bij het parkeren. Niks geregeld en dan heb ik het nog niet over parkeerplaatsen voor gehandicapten.
Dan de catering. Kwantitatief en kwalitatief onder de maat.
Vervolgens het veldspel. Puur catenaccio, waarvoor de gemiddelde toeschouwer niet naar een stadion komt.
Tel daarbij op dat we al jaren tegen dezelfde, niet aansprekelijke, tegenstanders ballen en een verklaring is snel gevonden.
Frappant detail vind ik ook het aankoop beleid. Teveel spelers die MVV niets opleveren na einde contract. Naast onze ervaren as kan men beter investeren in talenten die toekomst perspectief hebben en die MVV financieel iets opbrengen zoals Leroy. Soit.
Al deze bovenstaande treurnis kan over enkele weken echter weer verleden tijd zijn want we praten over de Juup league. Schreurs maakt weer zijn goals, Veldmate krijgt zijn vertrouwen terug en Sema heeft zich aangepast enz. enz. Als Ron Elsen in de winterstop, na een etentje met Roland Duchâtelet, ook nog eens een aantal talenten (Anil Koç, Corentin Fiore, François Marquet, Julien de Sart en Deni Milosevic) naar de Geusselt weet te lokken dan kan het zo maar eens zijn dat we het volgend jaar meedoen om de prijzen in een kolkende Geusselt. Gamins, haw pin.
Dat is een hele juiste uitspraak van Anarchos. Het MVV bestuur zou er wellicht beter aan doen in te zetten op beleving. Als iedereen zijn gedrag rationeel van de prijs/kwaliteit verhouding laat afhangen zit er over twee maanden geen hond meer in de Geusselt.αναρχος schreef : Een supporter vindt altijd wel wat geld om naar zijn clubje te gaan.
Een klant bepaalt de waarde van het product en beslist dan of hij het product koopt.
Boschpoort schreef :
Dat is een hele juiste uitspraak van Anarchos. Het MVV bestuur zou er wellicht beter aan doen in te zetten op beleving. Als iedereen zijn gedrag rationeel van de prijs/kwaliteit verhouding laat afhangen zit er over twee maanden geen hond meer in de Geusselt.αναρχος schreef : Een supporter vindt altijd wel wat geld om naar zijn clubje te gaan.
Een klant bepaalt de waarde van het product en beslist dan of hij het product koopt.