In een jaar tijd ihaakt 1/3 van de toeschouwers af

07 okt 2014 12:05
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
In een jaar tijd ihaakt 1/3 van de toeschouwers af #61

Maosbrögk schreef : Een wedstrijd van MVV moet een avondje uit zijn, waarbij de volgende zaken belangrijk zijn (in mijn ogen):

* vaste speeldag + tijdstip: vrijdagavond 20u is MVV in de Jupiler League, niet zaterdag 16.30u / 18u / 19.45u, zondag of maandag.
* bereikbaarheid stadion: rondom de Geusselt is het een grote bouwput. Dat weet iedereen ivm tunnelproject, maar helpt niet. Je moet je auto zo'n beetje in Schimmert parkeren, de weg achter de Geusselt is vaak erg donker en modderig. Niet fijn.
* Kaartverkoop: eenduidigheid en duidelijkheid. Het moet gewoon altijd mogelijk zijn om voor de wedstrijd bij een kassa een kaartje te kopen. Nu is het vaak onduidelijk en toeschouweronvriendelijk: wel/niet kaartverkoop bij loket, ID-controle wel/niet verplicht, etc.
* Toegangsprijzen: losse tickets zijn veeeeeel te duur. MVV bezuinigt, begroting gaat flink omlaag, er wordt minder geïnvesteerd in de selectie en dat zie je duidelijk terug in de kwaliteit op het wel, maar toch durft MVV de prijzen omhoog te gooien. € 20,- tegen Oss gaat geen mens uitgeven. Realistische prijzen svp!
* Ontvangst: 3 rijen dik met stewards/security/politie die je aankijken of je de grootste crimineel van de Euregio bent. Ben eigenlijk wel benieuwd naar hun "vangst". Buiten de paraplu's die je niet mag meenemen (ook al zoiets belachelijks). Je fans zijn je trouwste bezoekers! Wees er zuinig op! Zij zijn namelijk de enige constante factor van de club!
* Drank: er moet voldoende en kwalitatief goede drank zijn. Is nu door VeerZienMVV goed geregeld. Muntjessysteem is ook prima.
* Sfeer: investeer in de relatie met de partijen die zorgen voor de juiste voetbalsfeer. Leg hen niet té veel regeltjes op. Bijvoorbeeld het staan op de trappen. Gezeur om niets. Ik snap de achterliggende gedachten wel, maar wees niet kinderachtig. Dit seizoen zie je hoe belangrijk een 12e man is!
* Kwaliteit voetbal: natuurlijk willen we allemaal oogstrelend voetbal zien, maar dat is vaak niet realistisch. Passie en inzet moet er echter ALTIJD zijn! Dat slaat ook over naar de tribunes.
* Entertainment voor de wedstrijd en in rust: draai fatsoenlijke muziek, laat Boileau zo min mogelijk praten (en al helemaal niet over al dat maatschappelijk geneuzel of alle clubs van de week). Laat jeugdteams lekker voetballen of penalty's nemen en begeleidt dat met een lekker muziekje. Meer is niet nodig.
* Na afloop: je hoeft niet altijd een MOTM te kiezen. Vooral niet na een dramatische wedstrijd. Wie neemt dit nog serieus? Laat toeschouwers ook normaal naar huis gaan. Geen hekken plotseling dichthouden ofzo. Ook mag de politie zich meer verdekt opstellen bij het verlaten van stadion. Komt maar al te vaak voor dat ze bij uitgang Angel-Side/hoofdtribune met koplampen aan, schijnend op de uitgang en met draaiende motor staan te wachten. Werkt provocerend.


Veel dingen ben ik het mee eens (Ontvangst, inzet, sfeer, randzaken, etc)
Kaartprijzen is meen ik in overleg met supporters opgezet, althans de prijzen van vorig seizoen zijn geëvalueerd?

Sommige dingen kunnen gewoon niet anders. MOTM bijv krijgt MVV gewoon geld voor omdat het genoemd word in combinatie met een sponsor! Moet je dat geld dan niet willen? Of erger jij je daar zo erg aan dat je dan thuisblijft? Boileau idem.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2014 13:36
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
In een jaar tijd ihaakt 1/3 van de toeschouwers af #62
Weet niet of ik het hier kan plaatsen, maar heb me voor de wedstrijd tegen De Graafschap wel goed geërgerd aan de beveiliging. Ik heb zelf een seizoenkaart voor de Boschpoort. Aan het hek stond een suppoost die de kaarten moest controleren. Deze man had totaal geen uitstraling en kon volgens mij zijn eigen naam nog niet schrijven. Sorry, dat ik het zo verwoord, deze man kan hier ook niets aan doen. Maar als ik dan zie dat er een supporter komt met een kaartje van de Angel-side tribune (achter het doel) en hiermee naar de Boschpoorttribune wil en door deze voornoemde suppoost terecht de toegang geweigerd krijgt en een beetje stennis begint te maken heb ik met alle goede bedoelingen ingegrepen ter beveiliging van deze suppoost. Ik heb hem gezegd dat het beter is om zo iemand door te laten naar de Boschpoort om verdere escalatie te voorkomen. Na een minuut of 5 komt er een hoofdsteward en vraagt mij wat er voorgevallen is. Ik heb hem het geval uitgelegd en hij vond dat ik dat ik goed gehandeld had. In het vervolg van het gesprek gaf deze hoofdsteward aan dat ze niet genoeg mensen hadden en dat er de volgende keer wel iemand zou staan waar dit niet meer mogelijk bij is. Toen hij me ook nog vertelde waarom ze mensen te weinig hadden brak helemaal mijn klomp. Ze hadden 24 man moeten afstaan aan de beveiliging van het Pisart-festival. Nou dat vind ik dus helemaal niet kunnen. Ten eerste MVV speelt thuis en daar zijn de stewards cq. suppoosten erg hard nodig en ten tweede vind ik dat dit de beveiliging van het Pisart-festival een aangelegenheid van de Gemeente Eijdsen-Margraten en niet van Maastricht. Ik vraag me dus af hoe het mogelijk is dat die mensen uitgeleend worden als men ze zelf hard nodig heeft!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2014 13:49
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
In een jaar tijd ihaakt 1/3 van de toeschouwers af #63
Dat verklaart misschien iets, het viel me op dat er tegen Oss helemaal geen suppoosten meer tussen Boschpoort en Angel Side stonden. Met kaartje Angel side kon je gewoon op Boschpoort zitten en vice versa.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2014 13:55
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
In een jaar tijd ihaakt 1/3 van de toeschouwers af #64

Jo70 schreef : Weet niet of ik het hier kan plaatsen, maar heb me voor de wedstrijd tegen De Graafschap wel goed geërgerd aan de beveiliging. Ik heb zelf een seizoenkaart voor de Boschpoort. Aan het hek stond een suppoost die de kaarten moest controleren. Deze man had totaal geen uitstraling en kon volgens mij zijn eigen naam nog niet schrijven. Sorry, dat ik het zo verwoord, deze man kan hier ook niets aan doen. Maar als ik dan zie dat er een supporter komt met een kaartje van de Angel-side tribune (achter het doel) en hiermee naar de Boschpoorttribune wil en door deze voornoemde suppoost terecht de toegang geweigerd krijgt en een beetje stennis begint te maken heb ik met alle goede bedoelingen ingegrepen ter beveiliging van deze suppoost. Ik heb hem gezegd dat het beter is om zo iemand door te laten naar de Boschpoort om verdere escalatie te voorkomen. Na een minuut of 5 komt er een hoofdsteward en vraagt mij wat er voorgevallen is. Ik heb hem het geval uitgelegd en hij vond dat ik dat ik goed gehandeld had. In het vervolg van het gesprek gaf deze hoofdsteward aan dat ze niet genoeg mensen hadden en dat er de volgende keer wel iemand zou staan waar dit niet meer mogelijk bij is. Toen hij me ook nog vertelde waarom ze mensen te weinig hadden brak helemaal mijn klomp. Ze hadden 24 man moeten afstaan aan de beveiliging van het Pisart-festival. Nou dat vind ik dus helemaal niet kunnen. Ten eerste MVV speelt thuis en daar zijn de stewards cq. suppoosten erg hard nodig en ten tweede vind ik dat dit de beveiliging van het Pisart-festival een aangelegenheid van de Gemeente Eijsden-Margraten en niet van Maastricht. Ik vraag me dus af hoe het mogelijk is dat die mensen uitgeleend worden als men ze zelf hard nodig heeft!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2014 15:27
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
In een jaar tijd ihaakt 1/3 van de toeschouwers af #65

Roei baank schreef :

mvv supporter schreef : die kakkers van het bestuur snappen niet dat 3 rijen beveiligers provocerend of intimiderend werkt aangezien ze hier zelf nooit mee te maken hebben. Ook al dienen ze voor de veiligheid het moet wel met de juiste maten zijn.


Kleine opmerking van mijn kant. Deze "kakker", sinds kort, wordt al jaren hiermee geconfronteerd bij de ingang Angelside/hoofdtribune en nu als bestuurder is dat niet anders.

Er ontstaat wel een levendige discussie op deze manier met veel informatie. Veel bekende infomatie maar toch ook enkele interessante minder bekende opmerkingen. Wordt vervolgd.


Mijn opmerking is puur bedoeld op het bestuur van MVV, niet op dat van veer zeen MVV of de Supportersclub. Ik kan mij niet voorstellen dat als rinkens komt hij gefouilleerd gaat worden. dat lijkt mij ook het zelfde voor de andere die tot het bestuur behoren. Tevens lijkt het mij niet dat bij de business club er 3 rijen beveiligers zullen staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2014 16:00 07 okt 2014 16:01 door Maosbrögk.
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
In een jaar tijd ihaakt 1/3 van de toeschouwers af #66

Boe is dat feeske? schreef : Sommige dingen kunnen gewoon niet anders. MOTM bijv krijgt MVV gewoon geld voor omdat het genoemd word in combinatie met een sponsor! Moet je dat geld dan niet willen? Of erger jij je daar zo erg aan dat je dan thuisblijft? Boileau idem.


Ik benoem voor mij belangrijke zaken voor een mooi avondje MVV, zonder irritaties dus. MOTM + Boileau zijn voor mij irritaties. Hoef je voor mij alleen echt niet aan te passen en ik zal er ook niet door thuisblijven, maar geef ik slechts aan.
Prima dat er een sponsor voor is, maar maak dan de 12e man MOTM of voor mijn part de ballenjongen (niet die van afgelopen vrijdag!) of roep de naam van de sponsor desnoods als je die paar tientjes niet kunt missen. Het slaat gewoon nergens op als je een belabberde wedstrijd hebt gezien, je met 0-4 onderuit bent gegaan en dan toch nog een MOTM uitroept...vind ik niet professioneel overkomen.
Boileau kakelt alleen maar. Vraag me af wie er serieus naar luistert. Ik wil een ontspannen sfeer, dus muziek. Geen lezing over onze maatschappelijk projecten, of alle prijzen voor onze fantastische loterij.
Maar nogmaals: is mijn mening. Dat jij er wel blij van wordt, vind ik prima.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2014 16:40
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
In een jaar tijd ihaakt 1/3 van de toeschouwers af #67
Maar is Boileau nou je probleem, of hetgeen hij omroept? Want ik denk niet dat Boileau dit zelf verzint/bedenkt dat hij dit gaat omroepen :lachen:

Ik stoor me er totaal niet aan, maar het gaat toch voornamelijk het ene oor in en het andere oor uit, dus toegevoegde waarde heeft het ook niet echt.

Man of the Match "het publiek" of zoiets is bij een wanprestatie wellicht een goede. Al vermoed ik dat bij het sponsorpakket hoort dat je op de foto gaat met de man of the match, een wedstrijdshirt van die speler etc.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2014 16:54
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
In een jaar tijd ihaakt 1/3 van de toeschouwers af #68

Jacques schreef : Maar is Boileau nou je probleem, of hetgeen hij omroept? Want ik denk niet dat Boileau dit zelf verzint/bedenkt dat hij dit gaat omroepen :lachen:


Beide ;)
WAT hij zegt en HOE hij het zegt (en van dit alles allemaal veel te veel én te hard) :sick:
Maar goed, hij is ook maar vrijwilliger en die moeten we omarmen (en dan zijn microfoon afpakken :woohoo: )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2014 18:43
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
In een jaar tijd ihaakt 1/3 van de toeschouwers af #69

Maosbrögk schreef :

Boe is dat feeske? schreef : Sommige dingen kunnen gewoon niet anders. MOTM bijv krijgt MVV gewoon geld voor omdat het genoemd word in combinatie met een sponsor! Moet je dat geld dan niet willen? Of erger jij je daar zo erg aan dat je dan thuisblijft? Boileau idem.


Ik benoem voor mij belangrijke zaken voor een mooi avondje MVV, zonder irritaties dus. MOTM + Boileau zijn voor mij irritaties. Hoef je voor mij alleen echt niet aan te passen en ik zal er ook niet door thuisblijven, maar geef ik slechts aan.
Prima dat er een sponsor voor is, maar maak dan de 12e man MOTM of voor mijn part de ballenjongen (niet die van afgelopen vrijdag!) of roep de naam van de sponsor desnoods als je die paar tientjes niet kunt missen. Het slaat gewoon nergens op als je een belabberde wedstrijd hebt gezien, je met 0-4 onderuit bent gegaan en dan toch nog een MOTM uitroept...vind ik niet professioneel overkomen.
Boileau kakelt alleen maar. Vraag me af wie er serieus naar luistert. Ik wil een ontspannen sfeer, dus muziek. Geen lezing over onze maatschappelijk projecten, of alle prijzen voor onze fantastische loterij.
Maar nogmaals: is mijn mening. Dat jij er wel blij van wordt, vind ik prima.


Oh ik respecteer je mening hoor, ik denk alleen aan de middenweg tussen wat goed is voor de club en goed is voor de fan. Soms is dat tegenstrijdig.

Vind maar eens iemand zo gek als Raymond om dit match na match, seizoen na seizoen te doen. Denk dat als Boileau bedankt de club nog meer geld misloopt dan nu al...dat moeten we echt niet willen.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2014 16:05
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
In een jaar tijd ihaakt 1/3 van de toeschouwers af #70
Nou het geschreeuw van meneer Boileau kan me gestolen worden. Je hoeft niet elke vrijwilligersactie te waarderen omdat het zo geweldig is dat iemand dat kosteloos doet. Ik heb er niet om gevraagd en velen met mij ook niet als ik op de tribune zo eens mijn oor te luister leg. Dus die reden om iets te laten voortduren vind ik niet terecht.

Laten ze in het stadion twee grotere scoreborden ophangen (wordt sowieso tijd dat dat eens gebeurt) waar je al die zinloze informatie tijdens de wedstrijd kunt lezen. Ook het zeer amateuristisch omroepen (zeg maar gerust om-schreeuwen) van de winnende loten in de loterij is tenenkrommend. Ik erger me echt groen en geel aan die man. Op de momenten dat hij er niet is en wordt vervangen door een andere stadionspeaker (ben zijn naam kwijt) gaat het veel rustiger, korter en zonder geschreeuw.

Wat moet je dan in de rust? Wat tips...
Zorg in de rust voor een leuk jeugdwedstrijdje met grotere jeugd (bijvoorbeeld D-jeugd die echt al kunnen ballen) op een centraal gesitueerd speelveld, zodat iedereen wat kan zien. En laat op de achtergrond een lekker muziekje draaien, dan is het prima. Of zorg voor een leuke attractie (heb ik eens gezien bij het Nederlands Elftal) door latje schieten vanaf ongeveer de middellijn, en als je hem raakt krijg je een lekker bedrag. Deze prijs wordt dan slechts een of twee keer per jaar uitgereikt omdat dit zeer moeilijk is. Mooie kans voor een sponsor om naam te krijgen ... maakt het spannend! laten we ook naar andere clubs kijken wat daar in de rust gebeurt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2014 16:18
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
In een jaar tijd ihaakt 1/3 van de toeschouwers af #71

Sjarelke schreef : Nou het geschreeuw van meneer Boileau kan me gestolen worden. Je hoeft niet elke vrijwilligersactie te waarderen omdat het zo geweldig is dat iemand dat kosteloos doet. Ik heb er niet om gevraagd en velen met mij ook niet als ik op de tribune zo eens mijn oor te luister leg. Dus die reden om iets te laten voortduren vind ik niet terecht.

Laten ze in het stadion twee grotere scoreborden ophangen (wordt sowieso tijd dat dat eens gebeurt) waar je al die zinloze informatie tijdens de wedstrijd kunt lezen. Ook het zeer amateuristisch omroepen (zeg maar gerust om-schreeuwen) van de winnende loten in de loterij is tenenkrommend. Ik erger me echt groen en geel aan die man. Op de momenten dat hij er niet is en wordt vervangen door een andere stadionspeaker (ben zijn naam kwijt) gaat het veel rustiger, korter en zonder geschreeuw.

Wat moet je dan in de rust? Wat tips...
Zorg in de rust voor een leuk jeugdwedstrijdje met grotere jeugd (bijvoorbeeld D-jeugd die echt al kunnen ballen) op een centraal gesitueerd speelveld, zodat iedereen wat kan zien. En laat op de achtergrond een lekker muziekje draaien, dan is het prima. Of zorg voor een leuke attractie (heb ik eens gezien bij het Nederlands Elftal) door latje schieten vanaf ongeveer de middellijn, en als je hem raakt krijg je een lekker bedrag. Deze prijs wordt dan slechts een of twee keer per jaar uitgereikt omdat dit zeer moeilijk is. Mooie kans voor een sponsor om naam te krijgen ... maakt het spannend! laten we ook naar andere clubs kijken wat daar in de rust gebeurt.


Um eve in te haoke op ''een lekker muziekje''; Boe iech m'ch bovemaoteg aon sjaggerneer dat is dat aggressieve boemboemboem-gesjrieuw dat oet de speakers kump. Vaan dee opzweipende ''meziek''. Veurwat neet gewoen get vaan Mestreechse bojem, ouch dao in is genóg variatie te vinde, en dat steit è stök korter bij M.V.V. en de supporters. Dee achterleke meziek dee ze noe dreie huurt miejer toes in è basketbal, honkbal of American Football stadion.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2014 18:17
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
In een jaar tijd ihaakt 1/3 van de toeschouwers af #72
Waar al niet om gestoord word jezus....
Als je geld binnen krijgt om onzin te lullen is het niet goed.
Als er niks wordt gezegd en minder geld binnenkomt zit iedereen weer te zeiken dat ze geld moeten binnen halen.
Ik stoor me er totaal niet aan dat Boileau de hele rust vol klets..

Zou btw wel leuker zijn ook dat in de rust vanalles wordt gedaan op het veld (Latje trappen , jeugd dat potje voetbalt enzo..)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2014 18:18
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
In een jaar tijd ihaakt 1/3 van de toeschouwers af #73
Muziek is een kwestie van smaak. De een wil hardcore de ander klassieke muziek en weer een ander wil reggae. Oftewel je doet het als dj nooit goed.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever, Sjotelsplak, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.376 seconden