>
Ontvangen bedankjes 96
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
pinobel schreef : Bij punt 1: Als ik zie op welk (laag) niveau de onder21 en de jeugdelftallen bijna allemaal spelen, zal het voor een goede speler niet zo heel lastig zijn om daar uit te blinken. Maar om hem op grond daarvan snel een contract te geven? Als zijn team op een hoger niveau zou spelen zou diezelfde speler misschien totaal niet opvallen en nooit in aanmerking komen voor een contract. Dus lijkt het me belangrijk dat de teams zsm op een hoger niveau gaan spelen om de kwaliteiten van spelers beter te kunnen beoordelen.
Jacques schreef : 15 keer dat kleine symbolische bedrag en voor MVV betekent dat gewoon dat je een absolute topverdiener in de eerste selectie niet meer kan betalen.
Ik snap je idee echt wel maar ik snap ook volkomen dat MVV niet iedere onder-21 speler een “symbolisch” contract geeft.
Ik geloof er overigens, maar ik val in herhaling, echt helemaal niets van dat Ruben van Bommel ooit een contractje voor 300 euro per maand had getekend. Nee, ook niet voor zijn debuut.
pinobel schreef :
Welke podcast? Zie nergens een.opadiehard schreef : Wat is jullie gedachte/mening omtrent de nieuwe podcast?.. mvrgr Opa.
Zoals altijd komt Laura intelligent en verbaal sterk over. Ze is ook erg open en eerlijk over alle problemen .opadiehard schreef : Wat is jullie gedachte/mening omtrent de nieuwe podcast?.. mvrgr Opa.