Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

• MVVke
  • MVVke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

20 Feb 2014 11:50
Jacques wrote:
Boschpoort wrote: Opinie: Waarom Roda (niet) degradeert

Anco Jansen
2. Het aantrekken van Anco Jansen was een tactische meesterzet. Roda wilde Jansen al in de zomer hebben, maar De Graafschap vroeg te veel. Door in de winterstop alle publiciteit te richten op Veldwijk, kon de technische staf van Roda in de luwte onderhandelen over Anco Jansen. Op eredivisieniveau komt die veel beter tot zijn recht dan de beperkte Veldwijk, ook al is hij nu tijdelijk geblesseerd.

Jansen is minimaal 6 weken uitgeschakeld en moet geopereerd worden. :lol: :lol: :lol: Tactische meesterzet, inderdaad :lol: :lol: :lol: Op eredivisieniveau komt Jansen veel beter tot zijn recht, nou, dan heeft hij voor de verkeerde club gekozen :P

hopen dat Nemeth en Hupperts geblesseerd raken of weer geschorst worden, zijn de enige fitte aanvallende spelers die nog een beetje kunnen voetballen bij hun.

Wielang zitte ze nog zoonder dee Demouge eigelek?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Feb 2014 12:09
Volgens mij nog 3 weken of zo. Demouge zal nooit meer helemaal fit worden, medische staf gaf ook advies aan de koempels om hem NIET te kopen maar ze hebben het toch gedaan. :lol: Kans is groot dat die voor NEC of zo weer opgelapt wordt met spuiten en bandages en daarna weer een maand er uit ligt.

Ook op dit punt: ze vinden zelf dat ze wel veel pech hebben met blessures. Maar als je medische staf zelf aangeeft dat een speler lichamelijk helemaal niet meer in staat is om profvoetbal te spelen en hem toch een contract van 2 ton per jaar odner de neus te duwen, dan is dat geen pech, maar gewoon oerstom. Al die verhalen dat ze zoveel pech hebben, onzin.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: MVVke

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

21 Feb 2014 13:28
Ik heb vandaag nog niets over onze oosterburen geplaatst. Dat kan natuurlijk niet, in deze tijden moet ik profiteren en alle goede nieuws uit die streek met jullie delen. Mijn bronnen vertellen me dat Fledderus nog altijd nauwelijks kan lopen en waarschijnlijk geopereerd moet worden. Als dat zo is, komt hij dit seizoen niet meer in actie. Ze wachten zo lang mogelijk met dit besluit in de hoop dat hij toch nog genoeg hersteld om een paar wedstrijden met de nodige spuiten en pijnstillers mee te hobbelen, maar het lijkt eerder slechter dan beter te gaan met hem.

Voor mij is dit ongelofelijk goed nieuws. Fledderus is

a. een gifkikker die een team op sleeptouw kan nemen en dat is precies wat ze daar nodig hebben op dit moment
b. een van de weinige spelers bij hun die redelijk gemakkelijk scoort en die een goede voorzet/vrije trap/corner in de benen heeft
c. kortom een van de weinige eredivisiewaardige spelers daar.

Als Demouge en Fledderus dit seizoen inderdaad niet meer fit geraken, dan hangt aanvallend gezien/qua doelpunten echt alles van Nemeth en Hupperts af bij de koempels. Dat is te weinig om er in te blijven. :thumbsup: :daag:

Dat van die bronnen was trouwens een grapje, een collega vertelde dit en die had het weer van zijn zoon en die kent weer iemand etc etc. Geen idee hoe betrouwbaar dit is, laten we hopen dat het klopt.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

• Boschpoort
  • Boschpoort's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

21 Feb 2014 14:20
Ik heb ook een bron die wel dicht bij het vuur zit (en dat is geen grap) en die wist me te vertellen dat het bestuurlijk enorm rommelt daar achter de wawa-linie. Nol Hendriks heeft geen enkel vertrouwen in het zooitje dat er nu zit. Heerenveen heeft hen via Hendriks een spits aangeboden (naam is me ontschoten). Hoefden ze niet...
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

21 Feb 2014 14:49
Positieve aan dit soort berichten is dat het de kans op degradatie en een financiele instorting daarna vergroot. Negatieve is dat op die puinhopen Hendriks de regie weer zal overnemen. Als die nog een laatste kunstje wil doen en niet meer op de centen let maar gas geeft, zijn ze zo weer in de eredivisie terug. Ik vraag me wel af hoe serieus Hendriks echt nog aan de kar wilt trekken, volgens mij heeft hij daar de laatste jaren kansen genoeg voor gehad. Die roept liever vanaf de zijlijn.

Ik ben benieuwd wat er daar allemaal gaat gebeuren als ze degraderen. Als ze dan niet heel snel een man als Hendriks de vrije hand geven, zou die degradatie daar wel eens veel harder kunnen aankomen dan ze verwachten.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

21 Feb 2014 20:10
Jongens, ieder jaar weer hetzelfde. Dit gaat niet gebeuren. Als het weer zover is ontsnappen ze weer ter nauwer nood in de laatste minuut, en doen ze alsof ze de champions league hebben gewonnen. Om te kotsen.

• gaston satijn
  • gaston satijn's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

21 Feb 2014 22:05
En ADO loopt ook al maar uit...gerrum...zoe hubbe ze dao in niederrhein -west -falen toch steeds minder kans.............

• Bigfootje7
  • Bigfootje7's Avatar
  • New Member
  • New Member

21 Feb 2014 23:39
Morgen verliezen bij Cambuur en week erna bij Vitesse hahaha waar ik naar toe ga om dat mee te maken :P :applaus:

• gaston satijn
  • gaston satijn's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Feb 2014 07:19
Bigfootje7 wrote: Morgen verliezen bij Cambuur en week erna bij Vitesse hahaha waar ik naar toe ga om dat mee te maken :P :applaus:

Neem voor de zekerheid ff 11 rood/witte shirtjes mee.....
The following user(s) said Thank You: Jacques

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Feb 2014 07:58
Boschpoort wrote: Ik heb ook een bron die wel dicht bij het vuur zit (en dat is geen grap) en die wist me te vertellen dat het bestuurlijk enorm rommelt daar achter de wawa-linie. Nol Hendriks heeft geen enkel vertrouwen in het zooitje dat er nu zit. Heerenveen heeft hen via Hendriks een spits aangeboden (naam is me ontschoten). Hoefden ze niet...

Hij vertelde ook bij tvl dat hij het niet begreep dat tomasson aangetrokken was(te onervaren) en dan ook nog een contract voor 3 en een half jaar!
Ook was hij niet betrokken bij het verhaal van die exelcior spits,ja 2 dagen voor het sluiten van de transfermarkt maar toen had ik hem nog niet zien spelen zei hij en dan houd het op...gr opa ;)
....

• mvv4ever
  • mvv4ever's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Feb 2014 12:21
Ik verheug me al op het volgend seizoen!!

• MVVke
  • MVVke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Feb 2014 15:56
Eigelek huurt 't bij de categorie ''humor'', mer aongezeen 't realiteit weurt, hei 'n ammezant tèllefoongesprek:

The following user(s) said Thank You: MVV4life

• Meeser
  • Meeser's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

22 Feb 2014 16:23
Hahahaha... Leuk telefoongesprek

• Bigfootje7
  • Bigfootje7's Avatar
  • New Member
  • New Member

22 Feb 2014 18:50
Sinds 2 weken ben ik ff Cambuur Supporter hahha

• Bigfootje7
  • Bigfootje7's Avatar
  • New Member
  • New Member

22 Feb 2014 21:38
SC Cambuuuuuuuuuuuuur hahaha en ook nog 2 Rode kaarten :P, wie gaat volgende week mee naar Arnhem :P

Time to create page: 0.384 seconds