Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- MVVke
-
- Away
- Platinum Member
-
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
06 Apr 2014 21:06Lambik wrote: Verstandige man die Vergoossen.
Bèste moderators, wie laank maag dee Lambik nog doorgoon mèt dit geëtter eders kier?
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
06 Apr 2014 21:14 - 06 Apr 2014 21:20ouwe rot wrote: Vergoossen op l1 tv om 1730uur.
alleen fc limburg is de redding.
Het spel is weer begonnen.
Tja...
die kleine acht ton (gedeclareerd te zijn door de heren Vogelzang, Vergoossen en consorten voor Sporting Limburg) zal ondertussen wel op zijn...
books.google.nl/books?id=tTh3AAAAQBAJ&pg...ng%20limburg&f=false
ieder paar jaar roept die man dat sinds 2008....
Februari dit jaar in Elf achtte Vergoosson Kerkrade zelfs de beste thuisbasis voor FC Limburg of Limburgia ( de naam die hij het beste vindt passen) : "Daar zitten capabele bestuurders en de faciliteiten zijn ook prima..."
Tja...wat wil je nog meer...Ik heb respect voor hetgeen hij destijds hier in de Geusselt gedaan heeft, maar dit :thumbsdown:
FC Limburg...? Alleen maar zoals Vic Gerardu het destijds tegen mij zei:
" allein mer in Mestreech...!"

- opadiehard
-
- Platinum Member
-
06 Apr 2014 21:41Lambik wrote: Verstandige man die Vergoossen.
Ik wil eigenlijk niet op je reageren maar kan het niet laten...man ga sadonia vervelen...kun je hier geen blok krijgen op deze site...webmaster?...gr opa :schamen:
- Aswin
-
- Platinum Member
-
06 Apr 2014 21:49 - 06 Apr 2014 21:51Lambik wrote: Verstandige man die Vergoossen.
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
- gaston satijn
-
- Platinum Member
-
06 Apr 2014 21:55opadiehard wrote:Lambik wrote: Verstandige man die Vergoossen.
Ik wil eigenlijk niet op je reageren maar kan het niet laten...man ga sadonia vervelen...kun je hier geen blok krijgen op deze site...webmaster?...gr opa :schamen:
Num 't ze neet koellik...die lui misse eurreges un chromosoompje...die weite neet beter :blink:

- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
06 Apr 2014 21:57 - 06 Apr 2014 22:01ouwe rot wrote: Vergoossen op l1 tv om 1730uur.
alleen fc limburg is de redding.
Het spel is weer begonnen.
niet alleen de fans van *oda en FSC, maar zelfs de fanatatieke fans van andere clubs zijn en waren tegen een fusie
Hier vak 410 van Ajax bijvoorbeeld:
Is de volgende maatschappelijke stap LUL ( Limburg Ultra's United)....?
Ik zie Snuf al hand in hand met een Westsider oes Kirchroa lopen....
Denk 't niet...
- Schapendonk
-
- Banned
-
07 Apr 2014 07:21Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
07 Apr 2014 08:52Hoewel ik het van harte oneens ben met vrijwel alles wat Lambik hier op het forum plaatst, vind ik dat iedereen die zich aan de forumregels houdt zijn mening mag geven.MVVke wrote:Lambik wrote: Verstandige man die Vergoossen.
Bèste moderators, wie laank maag dee Lambik nog doorgoon mèt dit geëtter eders kier?
Zeker gezien de titel van dit topic ligt het voor de hand dat ook discussies over FC Limburg hier gevoerd moeten kunnen worden.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
07 Apr 2014 09:39NEC haalt geen enkel punt meer deze competitie gezien de tegenstanders, de schorsingen en mentale tikken van de laatste weken.
roda wint thuis van Groningen en dan staan ze boven NEC. Einde verhaal. En dan zullen ze zich wel weer weten te redden in de nacompetitie...
- Schapendonk
-
- Banned
-
07 Apr 2014 10:39Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Dixi
-
- Platinum Member
-
07 Apr 2014 11:06Boschpoort wrote: Overigens, ik wil de juichstemming hier niet bederven maar ik durf de weddenschap aan dat NEC rechtstreeks degradeert en roda niet.
NEC haalt geen enkel punt meer deze competitie gezien de tegenstanders, de schorsingen en mentale tikken van de laatste weken.
roda wint thuis van Groningen en dan staan ze boven NEC. Einde verhaal. En dan zullen ze zich wel weer weten te redden in de nacompetitie...
Komt mijn voorspelling.....
NEC haalt volgende week een punt bij AZ want die komen gehavend uit de strijd tegen Benfica.
Twente zorgt ervoor dat het doelsaldo van Roda nog slechter dan dat van NEC wordt zou het hierop aankomen (3-0 is gelijk doelsaldo).
Dan pakt Roda een puntje thuis tegen Groningen (al zitten die gruwelijk in the winning mood).
En de Eagles sluiten hun seizoen in stijl thuis af met een mooie overwinning op Roda.
Het enige jammere aan dit alles is dat wij dan al uitgevoetbald zijn. Wat had ik de degradatie graag gevierd tijdens de laatste wedstrijd van MVV......zie je de euforie al voor je...
Dixi
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
07 Apr 2014 19:33 - 07 Apr 2014 19:34Schapendonk wrote: Ik zit trouwens wel al te popelen om ze in de Geusselt een draai om de oren te geven :lol: Maar ja nog even geduld...
vieze veurkroeper... :lachen:
achteraon aonsleete... es dao daan nog get veur diech euverlbijf....
(naodat Pinobel, Opa en nog get vaan die aw kwezels al veuraon stoon te poopelle...hahaha)
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
07 Apr 2014 19:35Dixi wrote:Boschpoort wrote: Overigens, ik wil de juichstemming hier niet bederven maar ik durf de weddenschap aan dat NEC rechtstreeks degradeert en roda niet.
NEC haalt geen enkel punt meer deze competitie gezien de tegenstanders, de schorsingen en mentale tikken van de laatste weken.
Komt mijn voorspelling.....
NEC haalt volgende week een punt bij AZ want die komen gehavend uit de strijd tegen Benfica.
Twente zorgt ervoor dat het doelsaldo van Roda nog slechter dan dat van NEC wordt zou het hierop aankomen (3-0 is gelijk doelsaldo).
Dan pakt Roda een puntje thuis tegen Groningen (al zitten die gruwelijk in the winning mood).
En de Eagles sluiten hun seizoen in stijl thuis af met een mooie overwinning op Roda.
Het enige jammere aan dit alles is dat wij dan al uitgevoetbald zijn. Wat had ik de degradatie graag gevierd tijdens de laatste wedstrijd van MVV......zie je de euforie al voor je...
Dixi
dan gaan we toch met z'n allen met een bus na Deventer om de Eagles te steunen, toch ...?
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
07 Apr 2014 21:59Als Goffertwatcher tegen wil en dank juich ik je visie toe, maar ik denk dat ook RKC nog niet helemaal kansloos. Ik zie liever NEC degraderen, dan kan ik lopen naar de wedstrijd! Net als MVV kan het wel eens zo zijn dat NEC tegen betere tegenstanders makkelijker uit de voeten kan komen.Boschpoort wrote: Overigens, ik wil de juichstemming hier niet bederven maar ik durf de weddenschap aan dat NEC rechtstreeks degradeert en roda niet.
- MVVke
-
- Away
- Platinum Member
-
08 Apr 2014 12:14Boschpoort wrote:Hoewel ik het van harte oneens ben met vrijwel alles wat Lambik hier op het forum plaatst, vind ik dat iedereen die zich aan de forumregels houdt zijn mening mag geven.MVVke wrote:Lambik wrote: Verstandige man die Vergoossen.
Zeker gezien de titel van dit topic ligt het voor de hand dat ook discussies over FC Limburg hier gevoerd moeten kunnen worden.
Mèt 'n gooj discussie is inderdaod niks mis. Mer heer oonderbojt noets get en is d'r gewoen op oet um de boel hei te stange. Dao is wieneg discussie aon daan.