Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

• Mestreech85
  • Mestreech85's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Mvvke

Re: Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

04 May 2014 14:09

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Mestreech85
  • Mestreech85's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Mvvke

04 May 2014 14:16

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

04 May 2014 16:40
foxsports.nl/video/211156-88-doelpunt-al...sh-ajax-nec-2-2.html

Werelds, dat doelpunt in de 88e minuut :lol: ook de lachende gezichten op de tribune :thumbsup: Ik kan er niet genoeg van krijgen...

• Kletswief
  • Kletswief's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

04 May 2014 17:53
pinobel wrote: Bij L1 hebben ze inmiddels binnen een dag of 2 al een stuk of 20 onderwerpen over *oda. Als een wahwahfan een scheet laat maken ze er al een onderwerp van op hun nieuwssite. Alleen al voor L1 hoop ik zo erg dat ze degraderen. In ieder geval, de vlag ligt (alweer) klaar.

Jip. Bij L1 krijgen ze zeker een oude spijkerbroek van Nol.

Ben benieuwd hoe evenredig het sportnieuws nu verdeeld gaat worden over de clubs.

Eindelijk een einde aan de bundesliga show. :lachen:

• Kletswief
  • Kletswief's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 May 2014 17:56
NathanR wrote: Ajax - Nec 2-2 met slechte toneelspelers

deze wedstrijd is natuurlijk gekocht
This match is SOLD !

En wij maar denken dat de voetbal mafia alleen in Zuid Europa aanwezig is....
voetbal in NL is ook niet schoon (het land van de NSB'ers en de huigelaars) maar dat wissen we eigenlijk al.
De jong-teams is ook puur het belang van de top-clubs.... de rest is niet belangrijk

ik weet niet of ik hier zo blij mee moet zijn
(had het beter gevonden als Rda tegen Sparta was uitgeschakeld)

ps NEC degradeert hierdoor waarschijnlijk ook....

Ach... had Feyenoord maar een paar jaar eerder zijn sportieve plicht moeten doen en niet kiezen voor speler Cisse...
:thumbsup:

• Kletswief
  • Kletswief's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 May 2014 18:00
Schapendonk wrote: Triest gevalletje is die van der Leur trouwens. Samen met Bannier een schande voor de stad Maastricht. Ik ken een tijd dat ze zo'n mensen deden kaalscheren...

Stelletje huichelaars!!! Ongelovelijk dat ze nog in de stad mogen komen.
Erger nog dat spelers van Aken-noord zoals Fledderuks in Mestreech wonen. :thumbsdown:

• Kletswief
  • Kletswief's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 May 2014 18:02
Hopelijk volgend seizoen een mooie, gepaste supportersactie!!!

• Dixi
  • Dixi's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 May 2014 18:06 - 04 May 2014 18:07
Hendriks vreest supporters Roda

Arnold Hendriks weet niet of hij Roda gaat helpen om snel terug te keren in de eredivisie. De 'suikeroom' van de Kerkaadse club vreest de reacties van een kleine groep supporters.

'Ik word 77 jaar. Ik kan niet op tegen de harde kern,' zegt Hendriks tegenover L1. De zakenman wil Roda alleen helpen als er voldoende draagvlak is bij de supporters. Verder wil hij Sef Vergoossen er graag bij hebben bij Roda. "Vergoossen is de beste trainer die we ooit gehad hebben". Hendriks eist verder dat directeur Marcel van den Bunder vertrekt als hij instapt.

Wat Nol eigenlijk bedoeld is: Mijn beloofde 3 miljoen gaan dit zinkend schip echt niet redden. Maar hoe kan ik mijn beloftes intrekken zonder gezichtsverlies? Oh wacht......ik gooi het op harde kern van de supporters, werkt altijd.

Dixi
Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
Last edit: 04 May 2014 18:07 by Dixi.
The following user(s) said Thank You: Maosbrögk, mvv4ever, opadiehard

• mvv4ever
  • mvv4ever's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 May 2014 21:40
Even he ik vond het mooi dat R*da is gedegradeerd , maar ze zijn wel gedegradeerd door de KNJB met hun onterechte penalty's , rode kaarten en penalty's die ze niet hebben gekregen.

En Ajax moet zich diep en diep schamen nog nooit zo'n slechte kampioen gezien die de laatste wedstrijden nog niet eens kan winnen..

Neemt niet aan dat dit leedvermaak is voor mij en ik me al zeker verheug op het volgend seizoen!

• mvv4ever
  • mvv4ever's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 May 2014 21:43
Dixi wrote: Hendriks vreest supporters Roda

Arnold Hendriks weet niet of hij Roda gaat helpen om snel terug te keren in de eredivisie. De 'suikeroom' van de Kerkaadse club vreest de reacties van een kleine groep supporters.

'Ik word 77 jaar. Ik kan niet op tegen de harde kern,' zegt Hendriks tegenover L1. De zakenman wil Roda alleen helpen als er voldoende draagvlak is bij de supporters. Verder wil hij Sef Vergoossen er graag bij hebben bij Roda. "Vergoossen is de beste trainer die we ooit gehad hebben". Hendriks eist verder dat directeur Marcel van den Bunder vertrekt als hij instapt.

Wat Nol eigenlijk bedoeld is: Mijn beloofde 3 miljoen gaan dit zinkend schip echt niet redden. Maar hoe kan ik mijn beloftes intrekken zonder gezichtsverlies? Oh wacht......ik gooi het op harde kern van de supporters, werkt altijd.

Dixi

De fans willen Sef Vergoossen er niet erbij en dat wilt Ome Nol wel daar ligt de clinch...
Nou en daar geef ik die R*da fans gelijk in iemand die fanatiek FC Limburg wilt hoor je niet bij de club te hebben.

Dit lijkt de doodsteek voor de club te gaan worden want als Ome Nol niks investeert dan zie ik ze diep en diep in de schulden komen.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 May 2014 22:30
mvv4ever wrote:
En Ajax moet zich diep en diep schamen nog nooit zo'n slechte kampioen gezien die de laatste wedstrijden nog niet eens kan winnen..
Nee, Go Ahead speelde gisteren de pannen van het dak :rolleye:
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

04 May 2014 22:36 - 04 May 2014 22:40
Klopt helemaal. In Go Ahead hadden alleen AJAX,PSV en Heerenveen gewonnen(dacht ik) en dan komt de nummer laatst op bezoek en dan kunnen ze opeens niet meer winnen (zelfs geen gelijkspel) :thinking: Roda heeft trouwens op Nac en Cambuur na de minste doelpunten gemaakt en ook horen ze bij de clubs die de meeste tegen kregen(op Nec na) dus ze zijn heel terecht gedegradeerd. Daar valt niet om te huilen in Kerkrade, maar ze moeten hun verlies gewoon inzien. Het is volkomen terecht.
Last edit: 04 May 2014 22:40 by Schapendonk.

• Us Clubke
  • Us Clubke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Speel vol Trots, met de ster voorop

04 May 2014 23:48 - 04 May 2014 23:55
Kampioenschap, play offs en degradatie bereik je na een seizoen.
Niet na 1 wedstrijd of bepaalde momenten dat het effe tegen zat, want er waren ook momenten dat het wel mee zat (die worden altijd vergeten)
Zeker als je LAATSTE wordt, na een jaar eerder in blessuretijd degradatie miraculeus te ontlopen, ben je TERECHT GEDEGRADEERD.
En of dit nu slecht voor het Limburgse voetbal is? Ze zijn gewoon niet goed genoeg, zeker met al die overheidssteun (dikke 20 miljoen)

Dat het limburgse nivo slecht was is bekend, dat is niks nieuws. Dit zou zelfs door meer derby's weleens beter voor het limburgse voetbal kunnen zijn.

Ik ben verheugd dat die kots club uit het zuiden nu eens zelf mag mee maken hoe het is om te spelen in een gedrocht van de jup competitie.
Een moeras waar je steeds verder wegzakt.

Dat zo'n burgemeester verklaart liever naar Feyenoord te kijken dan top en achiles... Pfffff. Alsof wij deze wedstrijden zo geweldig vinden en niet tegen ajax psv en Feyenoord willen spelen. Dan is de geuselt ook te klein met een capaciteit van 9000 man (incl veiligheidsvakken)
Last edit: 04 May 2014 23:55 by Us Clubke.

• Us Clubke
  • Us Clubke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Speel vol Trots, met de ster voorop

05 May 2014 00:10
Mvv heeft 56 jaar achter elkaar op het hoogste nivo gespeeld en in totaal 78 jaar....... Wat is nou die 41 jaar....... Pffff
Toen *oda promoveerde speelde mvv al zo'n dikke 50 jaar op het hoogste nivo :thumbsup:
Laten we zeggen dat ze pas half zoveel jaren op het hoogste nivo gespeeld hebben als MVV.

Laat maar eens zien hoe zij het gaan doen en zich redden uit de jup league.
Ze zullen bij het minste of geringste tegenslag zich willen fuseren net als een paar jaar terug. Of de gemeente maar de parkeerplaatsen kopen of ze verzinnen weer iets nieuws.
Binnen een paar jaar is het daar echt huilen en daar profiteert het hele Limburgse voetbal van. Ik verheug me al op die dag.
The following user(s) said Thank You: MVV4life, Bung

• Janepie
  • Janepie's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Sterker Door Strijd

05 May 2014 00:45
Facta Non Verba
The following user(s) said Thank You: Sjotelsplak, De_Lange

Time to create page: 0.385 seconds