Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- gaston satijn
-
- Platinum Member
-
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
05 May 2014 07:23Zal mij een bockwurst zijn hoe het in de rest van de provincie gaat.
Voor MVV en ook Fortuna is het volgens mij het beste wat kon gebeuren, de degradatie van hun.
Het enige wat mij daaraan boeit is hoelang de gemeenteraad daar die gasten nog kan blijven steunen. Op een gegeven moment moet het geduld van die inwoners daar toch op zijn. Het is trouwens ons ieder belastinggeld wat daar in die club verdwijnt. Wat ik ook weer niet begrijp want overal moet bezuinigd worden. Word tijd dat de mensen in Den Haag zich daar eens tegen gaan verzetten.
Het volgende waarop ik dan ook zit te wachten is hun faillissement, dan zal ik alle 148 pagina's van de extra bijlage met plezier lezen en ondanks de protesten van mijn vrouw, mooi de slaapkamer mee behangen.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
05 May 2014 07:37Sinds die tijd had ik maar één wens en die is nu uitgekomen.
Ik wens Aachen-Nord een lang verblijf toe in de Jupiler League
- Schapendonk
-
- Banned
-
05 May 2014 08:24 - 05 May 2014 08:24Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
05 May 2014 09:30 - 05 May 2014 09:32www.l1.nl/sport/253915-roda-fans-paaien-hendriks
- Schapendonk
-
- Banned
-
05 May 2014 10:28Please Log in or Create an account to join the conversation.
- glowwie
-
- Premium Member
-
05 May 2014 10:34
- Schapendonk
-
- Banned
-
05 May 2014 10:44Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hill28
-
- Visitor
-
05 May 2014 12:08Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Janepie
-
- Banned
-
- Sterker Door Strijd
05 May 2014 12:30Toverland weet nog niet of het ook volgend seizoen hoofdsponsor is van Roda JC.
Het bedrijf heeft nog geen beslissing genomen over een eventuele verlenging van het sponsorcontract. Het attractiepark uit Sevenum is sinds 2012 shirtsponsor van de Kerkraadse club. Dat contract loopt na dit seizoen af.
Degradatie
Het is dus onzeker of Toverland ook volgend seizoen op de shirts van Roda JC staat, maar het bedrijf benadrukt dat dit niets te maken heeft met de degradatie van de club naar de eerste divisie. Toch geeft Toverland aan dat de situatie nu anders is. 'Wil je ook een eerste divisieclub sponsoren? Dat is een ander publiek en het gaat dan ook om andere bedragen', zegt woordvoerder Teun Borst van Toverland. 'We bekijken elk jaar opnieuw hoe we onze middelen inzetten om het bedrijf onder de aandacht te brengen van de mensen.'
Borst kan niet zeggen wanneer de definitieve beslissing over het sponsorcontract met Roda JC wordt genomen.
van l1.nl
- Huib
-
- Premium Member
-
05 May 2014 13:31Daarna weer over tot te orde van de dag. Al denkt L1 daar anders over; het gaat maar door het gaat maar door. Hebben ze in Kerkrade geen lokale omroep.
Het Fc Limburg verhaal wordt ook weer van stal gehaald. Typisch; het lijkt of men hierin in de redding van het voetbal in Kerkrade ziet.
Voor mij nu weer al aandacht naar MVV.
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
05 May 2014 14:02Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
05 May 2014 14:16Kunstgras heeft ook niet mijn voorkeur maar als het moet dan moet het maar. Als dat betekent dat Klein Geusselt met alle kosten kan worden gesloten én het stadion multifunctioneel gebruikt kan worden, dan moet het maar. Vergeet niet dat dat sowieso onderdeel is van de deal met de gemeente.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
05 May 2014 14:41Janepie wrote: Het is dus onzeker of Toverland ook volgend seizoen op de shirts van Roda JC staat, maar het bedrijf benadrukt dat dit niets te maken heeft met de degradatie van de club naar de eerste divisie. Toch geeft Toverland aan dat de situatie nu anders is. 'Wil je ook een eerste divisieclub sponsoren?', zegt woordvoerder Teun Borst van Toverland.
De eerste en de derde zin spreken elkaar letterlijk en voor 100% tegen. De onzekerheid heeft juist alles te maken met de degradatie, als je leest wat Teun Borst zegt. Hoe kun je die twee zinnen nou klakkeloos vlak achter elkaar opschrijven? Ik blijf me iedere keer weer verbijsteren over het niveau van de lokale/provinciale media.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
05 May 2014 17:09www.powned.tv/nieuws/sport/2014/05/timme..._op_rijm_over_r.html
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
- Speel vol Trots, met de ster voorop
05 May 2014 17:34Boschpoort wrote: En dan gaat de minister van buitenlandse zaken rijmpjes op internet zitten plaatsen over de ondergang van roda. Om je kapot te schamen.
www.powned.tv/nieuws/sport/2014/05/timme..._op_rijm_over_r.html
Oh heerlijk toch.
Jongens wat is dit genieten.
Werkelijk een hoogstaand nivo journalistiek......iedereen maakt zich belachelijk.....fantastisch.
Zolang L1 doorgaat over de degradatie blijf ik werkelijk in de wolken.
Ook die soap over hendriks is zo veranderlijk als het weer op de zuid pool.
Sponsoren die niet gaan verlengen.......spelers die weg willen..... Ach jongens fantaschtisch.
Mijn seizoenskaarten zijn weer besteld... :thumbsup: