Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

• gaston satijn
  • gaston satijn's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

05 May 2014 07:23
Door al die sympathie voor die ossies kweek je alleen maar meer haat. In alle berichtgeving staat telkens dat heel Limburg huilt voor de degradatie van die zielige club..Wat ik begrijp is dat ik in Maastricht en Sittard en verder daar boven (eigenlijk tot Groningen) niemand heb zien huilen. Het niveau van het Limburgs voetbal interesseert me geen zak, want ik ben een ras MVV Supporter. Dat is het enige wat mij interesseert, of we de volgende wedstrijd gaan winnen en of het gezellig en spannend word.
Zal mij een bockwurst zijn hoe het in de rest van de provincie gaat.
Voor MVV en ook Fortuna is het volgens mij het beste wat kon gebeuren, de degradatie van hun.
Het enige wat mij daaraan boeit is hoelang de gemeenteraad daar die gasten nog kan blijven steunen. Op een gegeven moment moet het geduld van die inwoners daar toch op zijn. Het is trouwens ons ieder belastinggeld wat daar in die club verdwijnt. Wat ik ook weer niet begrijp want overal moet bezuinigd worden. Word tijd dat de mensen in Den Haag zich daar eens tegen gaan verzetten.
Het volgende waarop ik dan ook zit te wachten is hun faillissement, dan zal ik alle 148 pagina's van de extra bijlage met plezier lezen en ondanks de protesten van mijn vrouw, mooi de slaapkamer mee behangen.
The following user(s) said Thank You: MVV4life, MVVke, Maosbrögk, Jacques

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Nao Väöre
  • Nao Väöre's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

05 May 2014 07:37
Vergeet nooit toen wij destijds degradeerden alle koempels in Sportpark Kaalheide "Dag MVVke" zongen.
Sinds die tijd had ik maar één wens en die is nu uitgekomen.
Ik wens Aachen-Nord een lang verblijf toe in de Jupiler League
Aon de géng
The following user(s) said Thank You: MVV4life, Jacques, Bung

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

05 May 2014 08:24 - 05 May 2014 08:24
Absoluut. Nu weten zij ook eens hoe het is. No mercy!
Last edit: 05 May 2014 08:24 by Schapendonk.
The following user(s) said Thank You: MVV4life, Janepie

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

05 May 2014 09:30 - 05 May 2014 09:32
En ja hoor, de harde kern klopt aan bij Nol Hendriks. Hij is opeens wel weer goed. Ze houden weer het handje op.

www.l1.nl/sport/253915-roda-fans-paaien-hendriks
Last edit: 05 May 2014 09:32 by Schapendonk.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

05 May 2014 10:28
The following user(s) said Thank You: Sandro

• glowwie
  • glowwie's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

05 May 2014 10:34
fijn en leuk dat we zoveel leed vermaak hebben met onze ooster buren,maar zelf staan we gevoels matig op het punt om falliet te gaan en wat heb je dan aan al het leed vermaak........ :(
The following user(s) said Thank You: Jacques, Sandro, Och jeh

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

05 May 2014 10:44
Dat gevoel heb ik dus niet. Ik heb vandaag de nieuwe seizoenskaart besteld :thumbsup: en hoor ook berichten over kunstgras. Ik verheug me op volgend seizoen. Ik ga positief denken.
The following user(s) said Thank You: MVV4life, Jacques, opadiehard

• Hill28
  • Hill28's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

05 May 2014 12:08
Toch geen kunstgras in de Geusselt hoop ik?

• Janepie
  • Janepie's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Sterker Door Strijd

05 May 2014 12:30
Toverland: 'Nog geen beslissing sponsorcontract Roda JC'

Toverland weet nog niet of het ook volgend seizoen hoofdsponsor is van Roda JC.

Het bedrijf heeft nog geen beslissing genomen over een eventuele verlenging van het sponsorcontract. Het attractiepark uit Sevenum is sinds 2012 shirtsponsor van de Kerkraadse club. Dat contract loopt na dit seizoen af.

Degradatie
Het is dus onzeker of Toverland ook volgend seizoen op de shirts van Roda JC staat, maar het bedrijf benadrukt dat dit niets te maken heeft met de degradatie van de club naar de eerste divisie. Toch geeft Toverland aan dat de situatie nu anders is. 'Wil je ook een eerste divisieclub sponsoren? Dat is een ander publiek en het gaat dan ook om andere bedragen', zegt woordvoerder Teun Borst van Toverland. 'We bekijken elk jaar opnieuw hoe we onze middelen inzetten om het bedrijf onder de aandacht te brengen van de mensen.'

Borst kan niet zeggen wanneer de definitieve beslissing over het sponsorcontract met Roda JC wordt genomen.
van l1.nl
Facta Non Verba

• Huib
  • Huib's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

05 May 2014 13:31
Ik heb zaterdagavond de degradatie gevierd samen met vrienden en vriendinnen. Zondagmorgen nog even nagenieten bij al die rapportages.

Daarna weer over tot te orde van de dag. Al denkt L1 daar anders over; het gaat maar door het gaat maar door. Hebben ze in Kerkrade geen lokale omroep.

Het Fc Limburg verhaal wordt ook weer van stal gehaald. Typisch; het lijkt of men hierin in de redding van het voetbal in Kerkrade ziet.

Voor mij nu weer al aandacht naar MVV.

• De Zwarte Vogel
  • De Zwarte Vogel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • nao väöre

05 May 2014 14:02
Voor mij zou het wel prettig zijn, wanneer ook NEC degradeert. Dan kan ik weer eens ouderwets lopend naar een wedstrijd van MVV. In de oude Goffert - met sintel- en wielerbaan - stonden de MVV-supporters altijd "Staanplaats Oost", daar voelde ik me helemaal thuis bij NEC-MVV. Helaas zitten de uitsupporters tegenwoordig in een lelijke kooi.

• Boschpoort
  • Boschpoort's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

05 May 2014 14:16
Omdat ik in het buitenland zat, heb ik de daadwerkelijke degradatie niet echt meegemaakt. Ik kon pas bijlezen toen ik 's avonds in het hotel terugkeerde en vanwege het tijdsverschil was toen alles al achter de rug. Uiteraard was ik erg verheugd over de afloop maar eerlijk gezegd wordt de vreugde over roda's degradatie behoorlijk getemperd door de berichten over onze eigen club. Ik hoop dat we überhaupt de derbies nog kúnnen spelen.

Kunstgras heeft ook niet mijn voorkeur maar als het moet dan moet het maar. Als dat betekent dat Klein Geusselt met alle kosten kan worden gesloten én het stadion multifunctioneel gebruikt kan worden, dan moet het maar. Vergeet niet dat dat sowieso onderdeel is van de deal met de gemeente.
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

05 May 2014 14:41
Niet dat het mij inhoudelijk verder wat uitmaakt, maar hoe kun je als journalist jezelf nou serieus nemen en een tekst als deze neerpennen?
Janepie wrote: Het is dus onzeker of Toverland ook volgend seizoen op de shirts van Roda JC staat, maar het bedrijf benadrukt dat dit niets te maken heeft met de degradatie van de club naar de eerste divisie. Toch geeft Toverland aan dat de situatie nu anders is. 'Wil je ook een eerste divisieclub sponsoren?', zegt woordvoerder Teun Borst van Toverland.

De eerste en de derde zin spreken elkaar letterlijk en voor 100% tegen. De onzekerheid heeft juist alles te maken met de degradatie, als je leest wat Teun Borst zegt. Hoe kun je die twee zinnen nou klakkeloos vlak achter elkaar opschrijven? Ik blijf me iedere keer weer verbijsteren over het niveau van de lokale/provinciale media.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

• Boschpoort
  • Boschpoort's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

05 May 2014 17:09
En dan gaat de minister van buitenlandse zaken rijmpjes op internet zitten plaatsen over de ondergang van roda. Om je kapot te schamen.

www.powned.tv/nieuws/sport/2014/05/timme..._op_rijm_over_r.html

• Us Clubke
  • Us Clubke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Speel vol Trots, met de ster voorop

05 May 2014 17:34
Boschpoort wrote: En dan gaat de minister van buitenlandse zaken rijmpjes op internet zitten plaatsen over de ondergang van roda. Om je kapot te schamen.

www.powned.tv/nieuws/sport/2014/05/timme..._op_rijm_over_r.html

Oh heerlijk toch.
Jongens wat is dit genieten.
Werkelijk een hoogstaand nivo journalistiek......iedereen maakt zich belachelijk.....fantastisch.

Zolang L1 doorgaat over de degradatie blijf ik werkelijk in de wolken.

Ook die soap over hendriks is zo veranderlijk als het weer op de zuid pool.

Sponsoren die niet gaan verlengen.......spelers die weg willen..... Ach jongens fantaschtisch.

Mijn seizoenskaarten zijn weer besteld... :thumbsup:

Time to create page: 0.380 seconds