Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
15 Mar 2016 18:45Omdat ik niet bij L1 werk, kan het opeens niet dat ik zoiets typ? :lol:Schapendonk wrote: Audiowaste sorry met alle respect maar ik vind dit niet kunnen. Verwijderen a.u.b. :lol:
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
15 Mar 2016 18:50Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Janepie
-
- Banned
-
- Sterker Door Strijd
15 Mar 2016 19:01 - 15 Mar 2016 19:11Maatschappelijke shit al jaren en die troep steek het lekker in je reet MVV. Braafste jongetje van de klas willen zijn, ook prima, maar niet over de rug van onschuldige mensen, al jaren. Jezelf zo belachelijk maken zet meer kwaad bloed bij je eigen achterban die je nu dreigt te (of al bent verloren?) verliezen. Van een sleeping gigant naar een sleeping Janet!
Ik zal in ieder geval nooit meer dan ook nooit meer MVV volgen of familie aansporen om eens mee te gaan naar "us MVVke" bestaat "us MVVke" überhaupt nog?
MVV NSB. :puke: :puke:
- Hartmans1973
-
- Elite Member
-
Re: Re:Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
15 Mar 2016 19:11Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Janepie
-
- Banned
-
- Sterker Door Strijd
15 Mar 2016 19:43 - 15 Mar 2016 19:43En ja ik lees even graag mee op dat forum om de andere kant van het verhaal eens te lezen en te proberen te begrijpen.
Naam: Hannez
Tijd: 15-03-2016 17:29
Ik zie de actie van het MVV-bestuur met hun 45 stadionverboden als een poging om hun eigen nalaten recht te trekken. Ik stel mij de volgende vragen:
1)Ik lees dat er slechts 6 MVV-stewards aanwezig waren in Deventer, waarvan er 2 aldaar klappen hebben gehad.
2) Het welles-nietes verhaal tussen MVV en busonderneming had men kunnen voorkomen door op voorhand (enkele dagen van tevoren) duidelijke instructies te sturen naar de bus-ondernemer. Waarom wordt dit op de dag zelf aan een of andere steward over gelaten?
3) Waarom rijden er geen stewards mee op elke bus, waaronder de bewuste bus? Is het niet om in te grijpen, dan minstens toch om te controleren / rapporteren.
Ik ben er niet bij geweest, kan dus niet oordelen, maar uit de getuigenverklaringen die ik tot nu toe heb gehoord (waaronder de chauffeur van de kids), heb ik nergens opgemaakt dat de 'kidsbus' daadwerkelijk is aangevallen. Het aanvallen van overige supporters is ook erg en zeker niet goed te praten, maar het constant blijven vermelden dat er kinderen zijn aangevallen vind ik als Roda-fan overtrokken en onterecht, tenzij dit aangetoond wordt en dat heb ik tot nu toe niet gezien.
Dat de verboden zijn uitgedeeld nadat er een optelsom is gemaakt van diverse incidenten (zoals ook voorvallen in Deventer) kan ik wel begrijpen. Ik heb niks met MVV en van mij mogen alle geweldplegers worden aangepakt, maar ik hoop wel dat goedwillende supporters niet de dupe worden.
- Zwegel
-
- Platinum Member
-
15 Mar 2016 20:05Ik dacht dat er na het Breda verhaaal, nu met dit nieuwe bestuur een nieuwe weg was ingeslagen.
De voorzitter gaf me van het weekend nog goede hoop dat dit ook zo was.
Ze zouden eerste uitzoeken wat er precies gebeurd was alvorens te reageren op de sensatiebeluste uitlatingen van L-eins en een paar zielige R0d@ supporters (lees: kids van midden 20) :woohoo:
Nu, 2 dagen later scheren ze alles over één kam en geven ze iedereen een schorsing (stadionverbod)
Hoe serieus kan je dan nog genomen worden als bestuur ??
Je eigen supporters een stadionverbod geven en nog niet eens weten of ze wel wat gedaan hebben.
Nee, ook in deze voorzitter heb ik me gruwelijk vergist
Ik was positief gestemd, en was zelfs aan het denken om ook doanteur te gaan worden van: Veer zien MVV.
Maar op deze manier hoeft het voor mij niet meer, geen cent meer naar MVV.
Ik wil niet geassocieerd worden met een club die niet eens voor haar eigen achterban op komt.
Op deze manier gaat de club kapot, en wie krijgt dan weer de schuld ?
Juist ja, de supporters !!!
Maar bestuur. steek eerst maar eens de hand in eigen boezem !!!
Schandalig.....
- pinobel
-
- Platinum Member
-
15 Mar 2016 20:17Zwegel wrote: Eigenlijk heb ik het helemaal gehad met MVV.
Ik dacht dat er na het Breda verhaaal, nu met dit nieuwe bestuur een nieuwe weg was ingeslagen.
De voorzitter gaf me van het weekend nog goede hoop dat dit ook zo was.
Ze zouden eerste uitzoeken wat er precies gebeurd was alvorens te reageren op de sensatiebeluste uitlatingen van L-eins en een paar zielige R0d@ supporters (lees: kids van midden 20) :woohoo:
Nu, 2 dagen later scheren ze alles over één kam en geven ze iedereen een schorsing (stadionverbod)
Hoe serieus kan je dan nog genomen worden als bestuur ??
Je eigen supporters een stadionverbod geven en nog niet eens weten of ze wel wat gedaan hebben.
Nee, ook in deze voorzitter heb ik me gruwelijk vergist
Ik was positief gestemd, en was zelfs aan het denken om ook doanteur te gaan worden van: Veer zien MVV.
Maar op deze manier hoeft het voor mij niet meer, geen cent meer naar MVV.
Ik wil niet geassocieerd worden met een club die niet eens voor haar eigen achterban op komt.
Op deze manier gaat de club kapot, en wie krijgt dan weer de schuld ?
Juist ja, de supporters !!!
Maar bestuur. steek eerst maar eens de hand in eigen boezem !!!
Schandalig.....
Ik heb MVV al een mailtje gestuurd met mijn mening. Lucht wat op!
- Meeser
-
- Premium Member
-
15 Mar 2016 20:41Vorig jaar werd de Mvv supportersbussen opgewacht door oda supporters tijdens de wedstrijd oda-mvv. Doorgedraaide oda supporters belaagden de bussen waar vrouwen en kinderen inzaten. Roda bestuur deed net of haar neus bloeide.
Veel jongens wat nu een stadionverbod hebben gekregen zorgden voor de nodige gezellige sfeer bij Mvv. Nu krijgt iedereen maar een stadionverbod terwijl men alleen maar afgaat op de sensatieverhalen van dat Aken noord volk.
Raddraaiers mogen aangepakt worden maar dit slaat echt nergens op! Schande om zo met je eigen supporters om te gaan!
- Meerssen
-
- Premium Member
-
15 Mar 2016 20:43De eerste door de party-bus, en de tweede door de wisselende reacties van onze voorzitter.
De tegenstanders en de neutrale toeschouwers lachen zich dubbel.
- vette sajs
-
- Premium Member
-
15 Mar 2016 22:43 - 15 Mar 2016 22:46Ik wil helemaal niet met een bus reizen maar ben hiertoe verplicht door enkele lokale figuren, als er iets gebeurd als ik met de auto ga ben ik zelf verantwoordelijk( ook voor mijn veiligheid)
Als er wat gebeurd met bijv 2 man die toevallig in mijn (verplichte) bus zitten, en ik hou ze tegen en praat ze om ( zoals ook daadwerkelijk door sommige betrokkenen vrijdag is gedaan) krijg ik als dank een stadion verbod.
We hebben het hier over de partybus maar dit kan volgende week net zo goed bij een sc bus gebeuren..
Super geregeld die BUSCOMBI :evil:
Super geregeld die sv door het bestuur, :puke:
Ik denk dat er ook uit Zeist weer wat telefoontjes zijn gekomen, en dan moet ja als braafste jongetje van de klas naar hun pijpen dansen , ook vertel je eerst iets anders.......
- Boschpoort
-
- Administrator
-
15 Mar 2016 22:53 - 15 Mar 2016 23:04Het bestuur kan zich niet permitteren niets te doen. Onderzoek afwachten en dan pas maatregelen opleggen is zinloos. Ze moeten nu naar de buitenwereld laten zien daadkrachtig te zijn.
Als je even naar de speelkalender kijkt kon deze 'straf' in de praktijk wel eens erg meevallen.
Veel kwalijker is de rol die de 'fans' en ook het bestuur van die club uit de oostelijke mijnstreek spelen. Heel snel en heel hard ongenuanceerd en zelfs met inmiddels bewezen leugens blijven uithalen naar MVV. Heel bewust de club en onze supporters beschadigen. Walgelijke mentaliteit om zelfs nu de chauffeur van die kidsbus heeft verklaard dat er niks gebeurd is, dit te blijven volhouden. ik heb alleen een zielepoot horen klagen 'dat hij er bijna niet meer geweest was'. Ik wil zonder meer aannemen dat die flapdrol hersenletsel heeft opgelopen maar dat is dan toch ruim voor vrijdagavond geweest.
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
15 Mar 2016 23:07 - 15 Mar 2016 23:10Echter, nu een paar uur later en de woede en onbegrip is al wat gezakt....
Verplaats je in het bestuur, kijk naar alle berichtgevingen, er hangt nog een boete boven je hoofd, de negatieve berichtgevingen stoppen niet, de buitenwereld verlangt actie, etc. Wat zou jij doen, als je bestuur was?
Niks doen? En dan wellicht een hogere boete van de KNVB, want die van MVV treden toch niet op, we zullen het ze wel eens laten voelen? Sponsors die klagen, want MVV is alleen maar negatief in het nieuws?
Wel wat doen? We geven ze een schorsing en hopen dat er snel duidelijkheid komt, immers zoals Kay zegt, de komende 3 weken zijn er geen thuiswedstrijden. Als dan alles is uitgezocht, valt de schade mee, maar heb je de negatieve berichtgeving wel omgedraaid.
Ik twijfel er niet aan dat de waarheid boven tafel zal komen en dat dan de andere voorzitters ook maar hun verantwoording nemen, zoals onderaan in het bericht staat vermeld:
"MVV Maastricht rekent erop dat alle betrokken clubs op eenzelfde wijze zullen handelen en passende maatregelen nemen tegen hun aanhangers, die bij deze verwikkelingen betrokken zijn geweest en daarbij over de schreef zijn gegaan."
Ik ga meewerken aan het boven tafel krijgen van de waarheid en ga me inzetten om de groep weer zo snel mogelijk binnen te krijgen!
En ja, er zijn momenten dat ik plof van woede, het voelt zo oneerlijk dat er nu onschuldigen worden gestraft!
Maar als dit helpt om de gemoederen te bedaren en we komen hier sterker uit, dan zullen we terugkijken op een andere manier.
Hetzelfde geldt voor de wedstrijd tegen GAE, als ze de videobeelden bekijken, zal blijken dat er een reactie was op een actie van die van GAE, aanstekers, bier, riemen vlogen om de oren. Stewards en beelden zullen dit bevestigen.
Ik zal straks het hardste lachen als de SV's aan de kant van GAE en *oda worden uitgedeeld.
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
15 Mar 2016 23:43
Dit betekend dus dat je in de partybus hebt gezeten. Kun jij dan ook bevestigen dat het verhaal wat in de media geschetst wordt volledig verkeerd is en het statement hier op mvvfans meer op waarheid berust? En zijn er trouwens ook stewards aanwezig geweest in die bus en waarom hebben die niet ingegrepen toen de verkeerde route werd ingezet?
Hoop voor jou en mede-onschuldigen dat snel de waarheid boven tafel komt en gepaste straffen komen voor de daadwerkelijke raddraaiers.
- Breurske
-
- Senior Member
-
16 Mar 2016 02:47vette sajs wrote: Ik heb al jaren een hekel aan die klote buscombi's, maar dit versterkt mijn gevoel daar alleen maar over. Als ik in een bus stap waarin ook enkele mensen zitten die bijv wat bier of iets dergelijks van te voren hebben genuttigd en wat baldadig worden, kan ik dus een sv krijgen van ons bestuur omdat ik (verplicht) in een bus ben gestapt.
Ik wil helemaal niet met een bus reizen maar ben hiertoe verplicht door enkele lokale figuren, als er iets gebeurd als ik met de auto ga ben ik zelf verantwoordelijk( ook voor mijn veiligheid)
Als er wat gebeurd met bijv 2 man die toevallig in mijn (verplichte) bus zitten, en ik hou ze tegen en praat ze om ( zoals ook daadwerkelijk door sommige betrokkenen vrijdag is gedaan) krijg ik als dank een stadion verbod.
We hebben het hier over de partybus maar dit kan volgende week net zo goed bij een sc bus gebeuren..
Super geregeld die BUSCOMBI :evil:
Super geregeld die sv door het bestuur, :puke:
Ik denk dat er ook uit Zeist weer wat telefoontjes zijn gekomen, en dan moet ja als braafste jongetje van de klas naar hun pijpen dansen , ook vertel je eerst iets anders.......
Afgelopen vrijdag gold er een auto/buscombi voor de Mvv supporters, zoals bij meerdere uitwedstrijden afgelopen seizoen.
Er was dus ook de mogelijkheid om met de auto op te rijden, echter maakt Mvv hier nooit ergens melding van.
- RedWhiteArmy
-
- Elite Member
-
- MOF NOT TOF
16 Mar 2016 07:33Please Log in or Create an account to join the conversation.