Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- Gohf
-
- Platinum Member
-
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
20 Sep 2016 10:55Dat vind ik gewoon wrang. Nu heb je toch een beetje het gevoel dat ze dit doen omdat het toch "maar" Fortuna is.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- pinobel
-
- Platinum Member
-
20 Sep 2016 11:11Gohf, ik geef je hierin groot gelijk. Natuurlijk wordt er met een paar maten gemeten. De grote clubs kunnen zich op alle gebied gewoon meer permitteren (bij Feijenooprd is er bijna altiijd fakkels, ooit hiervoor gestraft?) en de kleine clubs worden keihard aangepakt. Maar ligt dit aan de KNVB of aan de tuchtcommissie of de licentiecommissie? Dit zijn volgens mij toch verschillende instanties?Gohf wrote: Natuurlijk is Fortuna hier zelf schuld aan. Maar kijk naar Twente. Fortuna is haar afspraken niet nagekomen, Twente heeft doelbewust gefraudeerd. Daarnaast regels = regels mbt Fortuna wat de KNVB betreft. Echter wanneer de rechter oordeelt dat de degradatie van Twente rechtmatig is draait de KNVB(beroepscommissie) zijn eigen besluiten opeens weer om. Dan zijn regels op opeens geen regels meer.
Dat vind ik gewoon wrang. Nu heb je toch een beetje het gevoel dat ze dit doen omdat het toch "maar" Fortuna is.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
20 Sep 2016 11:22pinobel wrote:Gohf, ik geef je hierin groot gelijk. Natuurlijk wordt er met een paar maten gemeten. De grote clubs kunnen zich op alle gebied gewoon meer permitteren (bij Feijenooprd is er bijna altiijd fakkels, ooit hiervoor gestraft?) en de kleine clubs worden keihard aangepakt. Maar ligt dit aan de KNVB of aan de tuchtcommissie of de licentiecommissie? Dit zijn volgens mij toch verschillende instanties?Gohf wrote: Natuurlijk is Fortuna hier zelf schuld aan. Maar kijk naar Twente. Fortuna is haar afspraken niet nagekomen, Twente heeft doelbewust gefraudeerd. Daarnaast regels = regels mbt Fortuna wat de KNVB betreft. Echter wanneer de rechter oordeelt dat de degradatie van Twente rechtmatig is draait de KNVB(beroepscommissie) zijn eigen besluiten opeens weer om. Dan zijn regels op opeens geen regels meer.
Dat vind ik gewoon wrang. Nu heb je toch een beetje het gevoel dat ze dit doen omdat het toch "maar" Fortuna is.
Of die niet worden gestraft weet ik niet: is het niet makkelijker om iemand te pakken bij een relatief kleine club met een fakkel dat tussen een volgepakte tribune bij Feyenoord? Daarnaast zal een dergelijke sanctie bij een kleinere club eerder inhakken dan bij een grote club, waardoor het bij de kleinere clubs altijd snellers als nieuws naar buiten komt
- SC MVV Maastricht
-
- Premium Member
-
20 Sep 2016 11:41 - 20 Sep 2016 11:41Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
20 Sep 2016 15:32SC MVV Maastricht wrote: .
Goed verhaal. Lekker kort ook.
- gaston satijn
-
- Platinum Member
-
20 Sep 2016 15:57 - 20 Sep 2016 15:57Boschpoort wrote:SC MVV Maastricht wrote: .
Goed verhaal. Lekker kort ook.
Ik moet zeggen SC MVV Maastricht heeft een punt :lachen: :lachen: :lachen:
- thomas043
-
- Senior Member
-
25 Sep 2016 18:57Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVVke
-
- Away
- Platinum Member
-
25 Sep 2016 20:17Spesjaol veur hun in hun eige taol, vinde zebij NEC veur deen eine kier vas neet erg :thumbsup:
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
25 Sep 2016 23:32Sagt dieser Angelsider zum Westside Ultra Schwein.
Du und ich wir stimmen ein,
schön ist es auf der Welt zu sein !

- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
26 Sep 2016 20:44 - 26 Sep 2016 20:50Wat zou het toch geweldig zijn als Ton Caanen onder dat kostuum uitkomt en de stadssleutel van Maastricht krijgt komend jaar. Hij mag dan geen Maastrichtenaar zijn, maar dat hij 'De Mestreechter Geis' bezit, dat heeft hij bij Roda uitstekend laten zien met een briljant strak transferbeleid waar zelfs FC Barcelona van in de moeilijkheden zou komen. Ton is eine vaan us en verdient zo'n gebaar. :thumbsup:
Ton de umhoeggevalle hoeglöstige d'n ierste, Alaaf!
Misschien kunnen ze Schrouff uit compassie een vergunning geven om loempia's te verkopen op de markt. Dan ziet hij toch een stukje van zijn aandelen en vermiste investeringen terug.
- Sjonnie
-
- Platinum Member
-
- pinobel
-
- Platinum Member
-
01 Oct 2016 21:38Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
01 Oct 2016 21:41Please Log in or Create an account to join the conversation.
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
01 Oct 2016 22:10Ik had liever 0-0 gezien, nu lopen ze bij mij in de buurt naast hun schoenenSjonnie wrote: Roda - NEC 0-1 :applaus:
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
01 Oct 2016 23:33De Zwarte Vogel wrote:Ik had liever 0-0 gezien, nu lopen ze bij mij in de buurt naast hun schoenenSjonnie wrote: Roda - NEC 0-1 :applaus:
Lekker boeiend moet je daar maar niet gaan wonen.