Oud-MVV'ers

27 feb 2013 15:10 27 feb 2013 15:11 door MVVFR08.
MVVFR08
Bezoeker
Bezoeker
Oud-MVV'ers #226
Dat schreef ik dus net ook al ;)

En dit mag m.i. verplaatst naar de rubriek 'overig nieuws' op dit forum.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2013 00:33
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #227
Op de chat tijdens de wedstrijd tegen Ally City, was er even een kleine discussie over de nieuwe trainer.
Daarbij werd de naam van Raymond Libregts genoemd.
Ook al was het een gerucht dat nergens op beruste en dus in het rijk der fabelen thuishoort,
hier iets over Raymond voor die deze naam niets zegt.

Hij is de zoon van voormalig bondscoach Thijs Libregts, die ook trainer was bij PSV en Feyenoord.
Speelde van 1990 t/m 1996 bij us MVV-ke.

Teamfoto MVV 94/95.

Bovenste rij v.l.n.r. Frans Schobbe, Roger Reijnders, Frank Dikstaal, Jeffrey van As, Twan Scheepers, S. van Wissen, Sjoerd Sanders, Ivo Joordens, Sjef Hoenjet.

Middelste rij v.l.n.r. Richard Roelofsen, Roger Knarren, Reginald Thal, Jan van Grinsven, Rein van Duijnhoven, Roberto Straal, Raymond Libregts, Armand Benneker.

Onderste rij v.l.n.r. Sef Vergoossen, Roberto Lanckohr, Hans Visser, Ghalid Salanat, Stijn Haeldermans, Maurice Hofman, Eric Maes, Rob Delahaye, Ron Elsen.

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

28 feb 2013 11:11
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Oud-MVV'ers #228
Op de middelste rij: Roger Knarren. Toch is het soms ook even schrikken om terug in de tijd te gaan, want als ik daar nog aan terug denk. :rolleye:

28 feb 2013 22:16
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #229

Schapendonk schreef : Op de middelste rij: Roger Knarren. Toch is het soms ook even schrikken om terug in de tijd te gaan, want als ik daar nog aan terug denk. :rolleye:

OPA ZEET:

De wasmasjien draaide geen euveruren...heer bleef altied spic en span :lachen:...bezuinigen :lachen:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

09 mrt 2013 11:47 09 mrt 2013 11:51 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #230
Amateurvoetbaltrainer half blind geschopt
door Bjorn Thimister

MAASTRICHT - Omdat hij de trainer van amateurclub VV Keer half blind geschopt zou hebben, is er gisteren voor de rechtbank in Maastricht tegen Thijs V. (24) de maximale werkstraf van 240 uur en een half jaar voorwaardelijke gevangenisstraf (proeftijd twee jaar) geëist.

De massale vechtpartij vond plaats in maart 2010, direct na afloop van het duel tussen Valkenburgse Iason en VV Keer. Thijs V. zou toen Jo Geyselaers vol in het gezicht geschopt hebben, terwijl deze op de grond lag. De voetbaltrainer raakte hierdoor buiten westen en hield aan deze zware mishandeling ernstig letsel over: vier breuken in zijn bovenkaak, een hersenschudding, afgebroken tanden en een gebroken neus en oogkas. Door dit laatste werd hij gedeeltelijk blind.

Geyselaers, die door de molestatie bovendien een posttraumatische stressstoornis heeft, kan sindsdien niet meer werken en tevens het vak van voetbaltrainer niet meer uitvoeren. ,,Ik heb hier nooit een excuus van verdachte voor gehad", zei hij in zijn slachtofferverklaring. Thijs V. die eerder door de KNVB voor twee jaar werd geschorst, ontkende tegenover de rechtbank alle beschuldigingen aan zijn adres.
De officier van justitie sprak over 'een hele grote fout' die de amateurvoetballer heeft gemaakt. ,,Wat heeft een schop tegen een hoofd nou met sport te maken ? Dat is een ernstig strafbaar feit." V's advocaat Françoise Landerloo vroeg om vrijspraak. ,,Er zijn namelijk door getuigen te veel tegenstrijdige verklaringen afgelegd.
Uitspraak over twee weken
www.telegraaf.nl

11 mrt 2013 00:32
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Oud-MVV'ers #231
Ik had nog nooit van Jean Cox gehoord, maar dit is in ieder geval een leuk stuk over hem op limburger.nl...

www.limburger.nl/article/20130306/VTMVV0..._van_Jean,_clubicoon

Afscheid van Jean, clubicoon

Wie in de jaren zeventig en tachtig op een doordeweekse dag door de catacomben van de Geusselt liep, kwam steevast een klein, rondborstig mannetje tegen met kwajongensogen en een echt Sjengen-accent. Meestal liep hij met een pollepel in de hand, nadat hij in de keuken een dampende schaal piepers voor de trainer van dienst had neergezet. Of hij sleepte een groot net met ballen naar het materiaalhok, waar hij als een koning de scepter zwaaide.

Jean Cox was veel meer dan de materiaalman, kok of manusje-van-alles van MVV. Jean Cox was de vertrouwensman, vraagbaak en praatpaal van vrijwel iedereen in de MVV-familie, van de administrateur tot de reservekeeper. Als George Knobel, de succescoach in die jaren, geen tijd had om terug te rijden naar zijn huis in Roosendaal, zorgde Jean ervoor dat hij een stevige maaltijd voorgezet kreeg. Meestal in zijn trainerskamertje, maar soms ook gewoon in het ballenhok. En dan kon Knobel meteen ook alles kwijt wat op zijn lever lag. Want Jean had altijd een luisterend oor. Later, in de jaren tachtig, vertrok Barry Hughes zondagochtend soms om vijf uur van huis op weg naar de Geusselt. Veel te vroeg voor de wedstrijd, uiteraard, maar Hughes wilde per se nog altijd even koffie leuten met Jean Cox. En Jean hoorde dan wat er allemaal goed en wat er mis was bij MVV, zonder dat de trainer bang hoefde te zijn dat het meteen allemaal op straat lag. Jean wist immers precies wat hij wel en niet geheim moest houden. Die geheimen heeft Jean allemaal tot het graf bewaard. Eind februari overleed hij, 88 jaar oud. MVV heeft een clubicoon verloren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, les rouges blancs

11 mrt 2013 14:15
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #232
Maaskant geeft Groningen-pijp aan maarten

De samenwerking tussen FC Groningen en Robert Maaskant blijft beperkt tot een seizoen. De hoofdtrainer heeft algemeen directeur Hans Nijland laten weten geen heil te zien in een verdere samenwerking.
Foto

Dat meldt het Dagblad van het Noorden. Zaterdag kwam al naar buiten dat Maaskant en de club er samen over uit waren hoe de toekomst eruit ziet. Dat blijkt dus een avontuur zonder elkaar te worden.

Tussen Maaskant en het publiek ontstond nooit een goede band. Afgelopen zaterdag tegen NAC werd zelfs gescandeerd: 'Maaskan rot op'. Dat was voor de oefenmeester naar alle waarschijnlijk de druppel om na dit seizoen de pijp aan maarten te geven.

PEC Zwolle-trainer Art Langeler wordt als opvolger genoemd.

bron: MARTIJN MOOIWEER (ELF) gepubliceerd op 11 maart '13 13:38

11 mrt 2013 14:17
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #233

jeoff schreef : Ik had nog nooit van Jean Cox gehoord, maar dit is in ieder geval een leuk stuk over hem op limburger.nl...

www.limburger.nl/article/20130306/VTMVV0..._van_Jean,_clubicoon

Afscheid van Jean, clubicoon

Wie in de jaren zeventig en tachtig op een doordeweekse dag door de catacomben van de Geusselt liep, kwam steevast een klein, rondborstig mannetje tegen met kwajongensogen en een echt Sjengen-accent. Meestal liep hij met een pollepel in de hand, nadat hij in de keuken een dampende schaal piepers voor de trainer van dienst had neergezet. Of hij sleepte een groot net met ballen naar het materiaalhok, waar hij als een koning de scepter zwaaide.

Jean Cox was veel meer dan de materiaalman, kok of manusje-van-alles van MVV. Jean Cox was de vertrouwensman, vraagbaak en praatpaal van vrijwel iedereen in de MVV-familie, van de administrateur tot de reservekeeper. Als George Knobel, de succescoach in die jaren, geen tijd had om terug te rijden naar zijn huis in Roosendaal, zorgde Jean ervoor dat hij een stevige maaltijd voorgezet kreeg. Meestal in zijn trainerskamertje, maar soms ook gewoon in het ballenhok. En dan kon Knobel meteen ook alles kwijt wat op zijn lever lag. Want Jean had altijd een luisterend oor. Later, in de jaren tachtig, vertrok Barry Hughes zondagochtend soms om vijf uur van huis op weg naar de Geusselt. Veel te vroeg voor de wedstrijd, uiteraard, maar Hughes wilde per se nog altijd even koffie leuten met Jean Cox. En Jean hoorde dan wat er allemaal goed en wat er mis was bij MVV, zonder dat de trainer bang hoefde te zijn dat het meteen allemaal op straat lag. Jean wist immers precies wat hij wel en niet geheim moest houden. Die geheimen heeft Jean allemaal tot het graf bewaard. Eind februari overleed hij, 88 jaar oud. MVV heeft een clubicoon verloren.

Dhr Cox was een zeer aardige, aimabele man en inderdaad een clubman in hart en nieren !
Röst zacht, menier Cox... Sterke aon alle femilie en vrun...

20 mrt 2013 16:16
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #234
Tommie begint eraan gewend te raken het loon iets later krijgen.

'We wachten hier op salaris, maar iedereen toont begrip'

20/03/2013 12:48

Tom Daemen hoeft de komende tijd geen geld te verwachten van zijn werkgever EN Paralimni. Door de nijpende financiële situatie in Cyprus blijven de banken op het eiland voorlopig gesloten, waardoor alleen pinautomaten geld verstrekken.

'Ik versta niet wat de mensen hier allemaal roepen, maar het nieuws staat 24 uur per dag aan', vertelt Daemen aan Voetbal International. 'Ze zitten gekluisterd aan de buis en weten nog niet wat er gaat gebeuren, maar de mensen met flinke tegoeden zitten wel te zweten.'

Door de gesloten banken, worden met name de pinautomaten geteisterd. 'Wat opvalt is dat er rondom de pinautomaat veel meer afschriften liggen dan normaal. De banken zijn gesloten, dus iedereen wil z'n geld nog eruit halen.'

De eurolanden willen Cyprus steunen met tien miljard euro aan noodkredieten, mits het eiland zelf 5,8 miljard bijdraagt aan de redding van de eigen banken. De consequenties zijn ook op het voetbalveld te merken. 'Wij moeten nu ook wachten op ons salaris, maar iedereen toont begrip. De heffing op belasting op Cyprus is een voordeel, maar daar krijgen we nu de rekening van.'

'Er moeten geen loze beloftes gesteld worden', antwoord Daemen op de vraag wanneer hij zijn salaris kan verwachten. 'Want dat kan de irritatie alleen maar groter laten worden.'

'Liever even afwachten zonder al te veel problemen. Ik heb ondertussen ook meer ervaring met dit soort situaties dan me lief is, door de tijd bij Fortuna Sittard en MVV', besluit de middenvelder. (Joost Hofman)

20 mrt 2013 17:29
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #235

opadiehard schreef :

Schapendonk schreef : Op de middelste rij: Roger Knarren. Toch is het soms ook even schrikken om terug in de tijd te gaan, want als ik daar nog aan terug denk. :rolleye:

OPA ZEET:

De wasmasjien draaide geen euveruren...heer bleef altied spic en span :lachen:...bezuinigen :lachen:...gr opa ;).

Haha, Roger Knarren, inderdaad :lachen: was een soort cultheld, die jongen leek soms echt per ongeluk in het betaalde voetbal verzeild te zijn geraakt, hele wedstrijden dat hij geen bal goed raakte. Zijn eerste seizoen was volgens mij het seizoen van de degradatie uit de eredivisie midden jaren negentig, toen kwam hij een paar keer nog verrassend goed invallen en scoorde nog wel eens. Maar daarna in de eerste divisie raakte hij echt geen knikker meer. Ik kan me nog herinneren dat Sieske de keeper omspeelde en de bal opzij legde waar Knarren hem alleen maar in een totaal leeg doel hoefde te tikken, het doel bij de oude staantribune. Wat deed onze Roger? Hij trapte finaal in de grond, miste de bal en moest gewisseld worden omdat hij zichzelf geblesseerd had...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

20 mrt 2013 17:59
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Oud-MVV'ers #236
En ongelooflijk dat zo'n spelers hier hun levenlang op blijven teren.....: www.sportingheerlen.nl/nieuwsbericht/19-...ner-sporting-heerlen

22 mrt 2013 15:55
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Oud-MVV'ers #237
Oud-MVV-speler Alfons Arts is vandaag op non-actief gezet als trainer van Cambuur.

De club is van mening dat Arts - die zijn contract niet wou verlengen - niet meer in staat zal zijn om het gewenste resultaat te behalen..

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Bijlagen:

22 mrt 2013 19:23
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #238

Danny1983 schreef : Oud-MVV-speler Alfons Arts is vandaag op non-actief gezet als trainer van Cambuur.

De club is van mening dat Arts - die zijn contract niet wou verlengen - niet meer in staat zal zijn om het gewenste resultaat te behalen..

Dit omdat hij met zijn gedachte al bij MVV is. Let maar op, ik denk dat hij de nieuwe trainer gaat worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

22 mrt 2013 19:46
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Oud-MVV'ers #239

Mie leef Mestreech schreef :

Danny1983 schreef : Oud-MVV-speler Alfons Arts is vandaag op non-actief gezet als trainer van Cambuur.

Dit omdat hij met zijn gedachte al bij MVV is. Let maar op, ik denk dat hij de nieuwe trainer gaat worden.

Dat is helemaal niet zo gek gedacht nu denk ik t ook ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

23 mrt 2013 11:16
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #240

Danny1983 schreef :

Mie leef Mestreech schreef :

Dat is helemaal niet zo gek gedacht nu denk ik t ook ;)

Ik hoop toch van niet, ik sluit me aan bij Roberto langoor. :blink:

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden