Oud-MVV'ers

19 juli 2013 18:38
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #286

serke schreef : Prince Rajcomar voor een jaar getekend bij vvv-venlo.

Krieg Kjell et gemekkelik taege die oet Venlow :lachen:

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2013 12:38
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Oud-MVV'ers #287

peter ruiver schreef :

serke schreef : Prince Rajcomar voor een jaar getekend bij vvv-venlo.

Krieg Kjell et gemekkelik taege die oet Venlow :lachen:

Of niet ... vorig jaar tegen Fortuna ging meneer constant lopen eikelen en vragen om kaarten voor MVV-ers. Ik heb met toen echt kapot geërgerd aan Rajcomar ....

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

20 juli 2013 15:41
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #288
Jammer dat Rajcomar vorig seizoen bij FSC tekende omdat er een prestigestrijd met MVV werd uitgevochten door FSC-investeerders, die grof geld moesten betalen voor Rajcomar, terwijl Rajcomar niets liever dan bij MVV was gebleven. Ik zou hem graag samen met Veldmate hebben willen zien in de spits (vullen elkaar goed aan) en dan nog Schreurs derbij. Maar helaas....
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, de bok

21 juli 2013 11:27 21 juli 2013 11:33 door Boer458. Reden: tabel
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #289
Rode Duivel Nacer Chadli verlaat het Nederlandse FC Twente en trekt voor een transfersom van zeven miljoen euro naar het Engelse Tottenham Hotspur. Dat meldde de Franstalige krantengroep Sudpresse zondag.

opleidingsvergoedinkje ?

Percentage's per levensjaar
De opleidingsvergoeding wordt verdeeld onder alle clubs waar een speler actief was vanaf zijn 12e tot en met zijn 23e levensjaar. Per jaar heeft een club recht op een deel van de vergoeding. De verdeling is als volgt;

Levensjaar Deel van vergoeding Deel van totale transfersom
12 5% 0.25%
13 5% 0.25%
14 5% 0.25%
15 5% 0.25%
16 10% 0.5%
ieder volgend jaar t/m 23 0.5%
(als ik het niet mis heb heeft hij 2 jaar voor MVV gespeeld en betekent dit 1% van de transfersom van 7.000.000,-)

23 juli 2013 07:41
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #290
Oud MVV doelman Peter Gerards, kandidaat technisch manager bij Roda JC.
Bron: DDL

Peter Gerards (9 augustus 1955) is voormalig voetballer en voetbaltrainer die actief is in de voetbalscouting. Als keeper kwam hij uit voor PSV, PEC Zwolle, MVV, Seiko Hongkong, Alwehda Bahrein, RKC Waalwijk, SVV en FC Utrecht.Na zijn loopbaan als profvoetballer werd hij trainer bij zowel amateur- als profteams. Hij was vervolgens actief bij de vakbond voor profvoetballers, in 1998 werden hij en zakenpartner Sigi Lens echter ontslagen door de VVCS.

De goeie ouwe tijd met Cees Schapendonk, Soren Busk, Van Marwijk, Van Bommel, Van Poppe, John Webb etc.

23 juli 2013 10:34
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #291
Aafjes kan ook weg bij PEC Zwolle,schijnbaar in goed overleg contract ontbonden.
bron diverse teletekst

23 juli 2013 15:03
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #292

Mienclub1902 schreef : Oud MVV doelman Peter Gerards, kandidaat technisch manager bij Roda JC.
Bron: DDL

Peter Gerards (9 augustus 1955) is voormalig voetballer en voetbaltrainer die actief is in de voetbalscouting. Als keeper kwam hij uit voor PSV, PEC Zwolle, MVV, Seiko Hongkong, Alwehda Bahrein, RKC Waalwijk, SVV en FC Utrecht.Na zijn loopbaan als profvoetballer werd hij trainer bij zowel amateur- als profteams. Hij was vervolgens actief bij de vakbond voor profvoetballers, in 1998 werden hij en zakenpartner Sigi Lens echter ontslagen door de VVCS.

De goeie ouwe tijd met Cees Schapendonk, Soren Busk, Van Marwijk, Van Bommel, Van Poppe, John Webb etc.

Inderdaad, nooit vergeet ik meer die middag in "de Meer", waar MVV Ajax zijn grootste thuisnederlaag in competitieverband in de Meer bezorgde. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Sjevraoje.

Aon de géng

23 juli 2013 15:09
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #293
Schitterend ja, 3-6, maar ook in een andere wedstrijd (tegenstander weet ik ff niet meer) het terugspeelballetje van Barry Hulshoff op , nee over doelman Peter Gerards kan ik mij nog goed herinneren.

23 juli 2013 21:58
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Oud-MVV'ers #294
‘Nog één afscheidsmatch’

HASSELT - Met Johan Gerets zet een kleurrijk figuur onverwacht een punt achter zijn carrière. De 31-jarige Gerets kon nooit uit de enorme schaduw van zijn vader Eric treden, maar speelde toch een leuke loopbaan bijeen.
Het laatste wapenfeit van Johan Gerets bleek uiteindelijk de promotie van Sporting Hasselt naar derde klasse.

De memorabele eindrondewedstrijd in het Dudenpark van Union was zijn laatste officiële wedstrijd. Een mooi afscheid, al wist hij dat toen nog niet.

‘Ik ging ervan uit dat ik dit seizoen nog op een basisplaats zou kunnen rekenen’, zegt Gerets. ‘Dat bleek in het begin van het seizoen niet meer het geval.’

‘De wedstrijden met de reserven die ik ongetwijfeld zou moeten spelen, zouden er te veel aan zijn. Bovendien wilde ik geen ruiten ingooien met onder meer voorzitter Stijnen, waarmee ik een goede vriendschap heb.’

Verder speelden er nog factoren mee bij de drastische beslissing van de Rekemnaar.

‘Ik heb altijd de volledige steun van bestuur en trainer nodig. Die was er niet meer. Verder draait mijn leven al zolang enkel rond voetbal. Mijn gezin kwam daarbij op de achtergrond. Dat wil ik goedmaken.’

Magisch

De ex-speler van MVV, Harelbeke, Dender, Wezet, Patro Maasmechelen en Sporting Hasselt maakte heel wat mee in zijn carrière.

‘Maar het mooiste deel van mijn loopbaan speelde zich toch af in Dender, met een onverwachte promotie naar eerste klasse’, gaat Gerets verder.

‘De ontvangst in het stadion van Standard was magisch. De reactie van de Standardsupporters, toen ze de naam Gerets afriepen, bezorgt me nog steeds kippenvel.’

‘Die kick pakken ze me nooit meer af. Mijn papa heeft altijd gezegd dat ik het nooit tot in eerste klasse zou schoppen. Dat ik dat wél bereikte, is een overwinning.’

Coach

Dat hij de zoon van legende Eric Gerets is, heeft volgens Johan twee kanten.

‘Mijn naam heeft poorten geopend die voor anderen misschien gesloten zouden blijven’, weet hij. ‘Langs de andere kant blijft iedereen je natuurlijk vergelijken. Die verwachting bracht veel stress met zich mee, ook omdat ik dat niet kon waarmaken.’

‘Mijn papa was ook altijd een harde leermeester. We hebben veel discussies gehad. Maar hij heeft bewezen dat hij gelijk heeft. Kijk naar wat hij bereikt heeft. Wie ben ik overigens om hem tegen te spreken.’

Zaak

Voor het zwarte gat vreest Johan Gerets niet.

‘Ik kreeg al veel telefoons van clubs met aanbiedingen, maar ik kom niet terug op mijn beslissing. Nu kan ik mij volop concentreren op de verdere uitbouw van mijn zaak Feel good, Eat good. Samen met mijn vrouw begeleiden we sporters.’

Ook voor het gepaste afscheid wordt nog gezorgd.

‘Ik kreeg misschien al veertig voorstellen van spelers voor een afscheidsmatch. Daar zullen namen tussenzitten als Karel Geraerts, Jelle Van Damme en Stijn Stijnen. Die moet wel in het doel van de tegenstander, zodat ik tegen hem kan scoren.’

Over de coach van de ploeg moet Johan niet lang nadenken: ‘Laat dat maar mijn papa zijn. Dan heb ik toch één keer in mijn carrière onder hem gespeeld.’

25 juli 2013 14:10
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #295
Tom Daemen komt komende week zijn conditie op peil houden bij MVV Maastricht. Tom staat momenteel nog onder contract bij AEK Larnaca. Vanwege de geboorte van zijn zoon mag hij van de club uit Cyprus langer in Maastricht blijven. Over ongeveer een week zal hij weer terugkeren naar Larnaca.

Bron: MVV Maastricht Facebook pagina

25 juli 2013 14:12
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #296
En wie weet, mag hij wel verhuurd worden ;-) Zou niet verkeerd zijn als van Hyfte en/of Rutjes vertrekken.

25 juli 2013 14:34
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #297

Jim Cemint schreef : Tom Daemen komt komende week zijn conditie op peil houden bij MVV Maastricht. Tom staat momenteel nog onder contract bij AEK Larnaca. Vanwege de geboorte van zijn zoon mag hij van de club uit Cyprus langer in Maastricht blijven. Over ongeveer een week zal hij weer terugkeren naar Larnaca.

Tom heeft vanmorgen overigens al meegetraind met de MVV-selectie.

25 juli 2013 16:13
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #298

Jim Cemint schreef : En wie weet, mag hij wel verhuurd worden ;-) Zou niet verkeerd zijn als van Hyfte en/of Rutjes vertrekken.

Mijn standpunt hierin is bekend :(

Draan wie verkes Wullem !!

25 juli 2013 23:37
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #299

Sandro schreef :

Jim Cemint schreef : Tom Daemen komt komende week zijn conditie op peil houden bij MVV Maastricht. Tom staat momenteel nog onder contract bij AEK Larnaca. Vanwege de geboorte van zijn zoon mag hij van de club uit Cyprus langer in Maastricht blijven. Over ongeveer een week zal hij weer terugkeren naar Larnaca.

Zou me niks verbazen als Tom in Nederland blijft. Bij MVV is een 2e. Al zou ik dat niet erg vinden!

26 juli 2013 11:12
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #300

tuutsje schreef :

Sandro schreef :

Zou me niks verbazen als Tom in Nederland blijft. Bij MVV is een 2e. Al zou ik dat niet erg vinden!

Het MVV zonder Tom Daemen speelde sneller en frisser... ik vraag me soms wel eens af , welke meerwaarde heeft Tom voor een BVO ??

Tijd voor maken pagina: 0.343 seconden