Oud-MVV'ers

15 okt 2013 17:00
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #331
Ja LRB, dat had ik inderdaad ook op LinkedIn gezien.
Dat shirtje staat hem op de een of andere manier toch het beste!
Voor mij mag hij terug komen ballen! Zal alleen te duur zijn denk ik wat hij vraagt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2013 17:03 15 okt 2013 17:04 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #332
Ik weet niet precies hoe ons huishoudboekje er uit ziet na het vertrek van Labylle, maar volgens mij hebben we simpelweg helemaal geen geld meer. Amateurcontractje maximaal.

Daemen zou in ons huidige systeem het best tot zijn recht komen in de rol van Van Hyfte of Rutjes, Van Hyfte zal gewoon blijven spelen want doet het goed. Rutjes idem. Daemen zou dus vooral voor de breedte komen. Kan me voorstellen dat Tommie daar geen zin in heeft. Al zou hij met de schorsingen die Rutjes nog gaat oplopen vanwege de gele kaarten wel welkom zijn voor die breedte...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

15 okt 2013 17:04
elneik
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #333
Voor mij mag Daemen ook terugkomen. Zo breed zitten we op het middenveld niet en een speler met zijn ervaring is altijd welkom. Geld zal inderdaad een probleem worden...

15 okt 2013 17:29
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #334
Een fondsje opstarten om Tom voor een jaar hier te krijgen?
Tom dee is vaan us ole ole !!
hahahaha
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

21 okt 2013 16:13
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #335
Ik weet niet of dit helemaal het juiste topic is, maar het viel me toevallig op. Bij Fortuna heeft inmiddels Tarik Bhar speelminuten gemaakt, die was vorige zomer bij ons op proef (en had naar mijn mening niets in het betaald voetbal te zoeken). Vreemd genoeg presenteert de propagandemachine hem als de zoveelste jongen uit eigen jeugd die zijn debuut maakt, maar hij komt helemaal niet uit de jeugd van Fortuna, heeft altijd in het Waalse gespeeld als jonge jongen. :thinking: :thinking:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

31 okt 2013 18:53
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #336
Na gisteren het trieste en schokkende verhaal van Fernando Ricksen te hebben gezien,
vroeg ik me af hoe het eigenlijk gaat met Nanninga.

OK...hij speelde langer voor *oda, maar toch genoten we van z'n tijd bij MVV.

Gelukkig gaat het beter met hem sinds hij uit zijn coma ontwaakt is:

15 nov 2013 09:05
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #337

Aanschouw, de mooie goal die Lance Voorjans maakte voor KRC Uerdingen tegen Allemania.

Dit is Lance in zijn goede vorm, jammer dat hij dit nooit meer heeft gehaald de afgelopen jaren.

16 nov 2013 08:06
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #338
Bouma zet punt achter carrière

Wilfred Bouma zal nooit meer een wedstrijd spelen als profvoetballer. De verdediger heeft een punt achter zijn carrière gezet.

Bouma kreeg afgelopen zomer bij PSV geen nieuw contract. De 35-jarige speler ging toen opzoek naar een nieuwe club, maar een transfer zat er niet in. Inmiddels heeft hij besloten om te stoppen.

PSV heeft aan Bouma laten weten dat hij in aanmerking komt voor een baan in de jeugdopleiding van de Eindhovenaren. Naast PSV was Bouma ook speler van Fortuna Sittard, MVV Maastricht en Aston Villa. Hij heeft ook 37 interlands voor het Nederlands elftal op zijn naam staan.

21 nov 2013 15:49
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #339

Update over Dick Nanninga ( interview van 3 november) :

www.radio1.nl/item/164214-Vliegende%20Ke...Dick%20Nanninga.html

Sterkte en een goede revalidatie toegewenst, Dick !
Bijlagen:

22 dec 2013 21:18
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #340
Lloyd Borgers geit nao de winterstop speule veur de Belzje 4e klasser Neerpelt.

16 jan 2014 15:16
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #341
Landzaat via geslaagde stage definitief terug bij Willem II

Willem II sluit Denny Landzaat weer in de armen. De 38-voudige international van het Nederlands elftal tekende een contract tot het eind van dit seizoen bij de nummer twee van de Jupiler League.

Landzaat ging tijdens de winterstop al met de Tilburgers mee naar Turkije op trainingskamp. De middenvelder maakte daar een dermate goede indruk op trainer Jurgen Streppel dat hij een permanente plek in de selectie kreeg aangeboden.

'Het is voor Willem II geweldig dat we een speler met zijn staat van dienst kunnen toevoegen aan de selectie', zegt Streppel tegen Voetbal International. 'Denny is voor ons een prima versterking. Hij is superfit. Je kunt merken dat hij goed heeft getraind bij AZ, waar hij zijn conditie op peil hield.' De Tricolores staan op de tweede plaats in de Jupiler League en willen zo snel mogelijk terug naar de Eredivisie. Streppel denkt met Landzaat een speler te halen die daartoe het laatste zetje kan geven.

Daarmee begint Landzaat aan zijn tweede periode bij Willem II. Hij kwam tussen 1999 en 2003 ook al uit voor de club, waarmee hij in het seizoen 1999/2000 in de Champions League speelde. Verder voetbalde de nu 37-jarige Amsterdammer voor Ajax, MVV, AZ, Feyenoord, Wigan Athletic en FC Twente. Landzaat stond tot het eind van vorig seizoen onder contract bij de club uit Enschede, waarvoor hij op 21 december 2012 zijn laatste wedstrijd afwerkte.

Bron: VI

18 jan 2014 11:43
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #342
Arsenal stelt Jonker aan als nieuwe hoofd opleidingen

Andries Jonker start na dit seizoen met een nieuwe uitdaging. De huidige assistent-trainer van VfL Wolfsburg wordt hoofd opleidingen bij Arsenal.

Als vervanger van Liam Brady gaat Jonker aan de slag als manager of academy. De Amsterdammer maakt het seizoen nog wel af bij VfL Wolfsburg, waar hij assistent is van trainer Dieter Hecking. Daarvoor was hij in diverse functies werkzaam bij Bayern München.

Jonker was daarvoor actief bij de KNVB en assistent van Louis van Gaal bij Bayern München. Ook was hij in Nederland trainer van FC Volendam, MVV Maastricht en Willem II.
Lijkt me een mooie samenwerking met MVV. Zou Andries eens bellen!

18 jan 2014 14:26
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #343
Galatasaray heeft een dubbelslag geslagen op de transfermarkt. Umut Gündogan en Salih Dursun versterken per direct de ploeg van Roberto Mancini, zo meldt de Turkse topclub.

De middenvelder en verdediger zetten zaterdag hun handtekening onder een contract, dat hen tot de zomer van 2018 in Istanbul houdt. Dursun en Gündogan komen over van respectievelijk Kayserispor en Bucaspor. Laatstgenoemde club komt uit op het tweede niveau in Turkije.

De toptransfer van Gündogan mag op zijn minst opmerkelijk worden genoemd. De 23-jarige middenvelder speelde eerder bij Anderlecht en MVV Maastricht, alvorens hij de overstap naar Gençlerbirligi maakte. In 2009 werd hij uitgeleend aan RBC Roosendaal. Sinds 2012 speelde Gündogan bij Bucaspor.

18 jan 2014 20:44
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #344
Hoe lang heeft die bij ons in de jeugd gespeeld? Een half jaar of zo? Ik kan me hem helemaal niet herinneren, en in die tijd bezocht ik nog wel eens wedstrijden van de jeugd...

18 jan 2014 22:59
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Oud-MVV'ers #345
Die heeft net een paar weken voor ons gespeeld in de voorbereiding destijds, toen die al werd weggeplukt. Dus niet gek als je hem niet kent hoor. Maar MVV staat natuurlijk zoals uit dit nieuwsbericht weer blijkt goed op je CV. ;)

Tijd voor maken pagina: 0.357 seconden