Oud-MVV'ers
22 jan 2014 20:46
Onderwerp Auteur
ADO Den Haag wil meewerken aan vertrek Esajas
DEN HAAG – ADO Den Haag wil meewerken aan een vertrek van aanvaller Malcolm Esajas. Diverse clubs uit de Jupiler League hebben reeds interesse getoond.
De Haagse club heeft de geïnteresseerde partijen laten weten onder welke voorwaarden Esajas mag vertrekken. ADO Den Haag heeft laten weten dat één van de geïnteresseerde clubs niet kan voldoen aan de gestelde eisen.
Esajas werd vorig jaar zomer overgenomen van MVV. Esajas speelde tot nu toe twee wedstrijden in het shirt van ADO Den Haag. Uit tegen Heracles maakte hij als invaller zijn debuut en in de thuiswedstrijd tegen SC Cambuur mocht hij ook invallen.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
22 jan 2014 20:59
Ben een fan van Esajas. Kon tenminste voorin de bal vasthouden, en door zijn techniek was hij onberekenbaar voor een tegenstander. Samen met Labylle aan de linkerflank was hij een van de reden dat het zo goed liep in de eerste seizoenshelft vorig jaar. Waren beide zeer sterk aan de bal (en een verdediger durfde niet eens te happen naar de bal.
Kunnen we hem niet ruilen met Braken ?
22 jan 2014 21:34
En die ene geinteresseerde club die niet kan voldoen aan hun eisen zijn wij zeker ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, La Chouffe
23 jan 2014 18:27
Onderwerp Auteur
Oud-Ajacied aast op betaald voetbaljob: "En dan fulltime"
HOENSBROEK - Ole Tobiasen (38) hoopt op een kans in het betaalde voetbal. De voormalig Deens international heeft in onderling overleg met het bestuur van zijn huidige club EHC in de winterstop besloten na het seizoen te zullen vertrekken. Wat voor functie hij krijgt, maakt de trainer op zich weinig uit.
Tobiasen beëindigde in 2011 zijn loopbaan als profvoetballer. Hij ging aan de slag bij EHC en is daar nu twee seizoenen eindverantwoordelijke. De oud-speler van onder meer Ajax en sc Heerenveen werkt één dag in de week als individuele trainer bij Excelsior en doet ook scoutingswerk voor de Rotterdammers. Het liefst zou hij zijn werkterrein verplaatsen naar een fulltimefunctie in het betaalde voetbal.
“Ik zou graag vast bij een club willen werken en honderd procent met voetbal bezig willen zijn”, zegt Tobiasen in gesprek met Voetbal Centraal. “Het maakt me niet uit of dat bij een club in de Eredivisie is of bij een ploeg uit de Jupiler League. Ik ben niet zo kieskeurig, eerlijk gezegd, maar moet wachten op mijn kans in het betaalde voetbal.”
De 38-jarige oud-international heeft inmiddels zijn UEFA A-Diploma. Hij is deze maand begonnen met zijn diploma Coach Betaald Voetbal. Een functie als hoofdtrainer ligt dan ook nog niet in de lijn der verwachting. Dat hoeft ook niet per se. Tobiasen was al jeugdtrainer bij Roda JC Kerkrade en vindt het ook leuk om iets met jeugd te doen. Assistent-trainer lijkt hem ook een mooie baan. “Als ik maar plezier in mijn werk heb.”
Dat laatste heeft hij dit seizoen bij EHC en bij Excelsior. In Rotterdam assisteerde hij tot de winterstop de naar Roda JC Kerkrade vertrokken Jon Dahl Tomasson. De nieuwe trainer Marinus Dijkhuizen maakt ook graag gebruik van de diensten van de Deen. “Ik help het team op het vlak waar op dat moment behoefte aan is”, legt Tobiasen uit. “Dat kan de opbouw zijn, maar ik kan ook kijken hoe de verdediging staat, bijvoorbeeld. Of ik geef individuele training.”
Één dag in de week werken op profniveau smaakt naar meer. Tobiasen wil zich graag ontwikkelen. De Nederlandse speelstijl is hij al helemaal eigen. “Denemarken probeert de Nederlandse speelwijze een beetje te kopiëren”, meent hij. “Ik ben hier in Nederland opgegroeid met die manier van werken en ben zelf ook een trainer die zijn ploeg graag wil laten voetballen.”
23 jan 2014 18:36
Onderwerp Auteur
4DE KLASSE C - SPOUWEN MOPERTINGEN - nieuws 23/01
SPOUWEN MOPERTINGEN De documenten voor Harrie Gommans zijn toegekomen, zodat hij zondag op Lyra zijn debuut kan vieren. De spits, die bij MVV ooit 22 keer scoorde in de eerste divisie en volgende maand 31 wordt, werkte de afgelopen dagen naarstig aan zijn conditie.
15 feb 2014 21:57
Nao Väöre
Platinum Boarder
Duitse media: Bert van Marwijk ontslagen als trainer HSV
door Lex Boon
Sport
Bert van Marwijk is ontslagen als trainer van Hamburger SV, zo melden Duitse media. De oud-bondscoach van Oranje, die in september werd aangesteld, ging vandaag met zijn ploeg met 4-2 onderuit bij hekkensluiter Eintracht Braunschweig. Voor HSV is het al de achtste competitienederlaag op rij. De ploeg staat onder de degradatiestreep, slechts een puntje boven Braunschweig.
Mirko Slomka zou de vervanger worden van Van Marwijk, die eerder al aangaf dat de wedstrijd tegen Braunschweig cruciaal zou worden. De Nederlandse trainer is slechts 143 dagen trainer geweest van HSV.
Aon de géng
25 feb 2014 12:48
Tomasson hoopt oude bekende te verwelkomen
Jon Dahl Tomasson hoopt Ole Tobiasen aan zijn staf toe te kunnen voegen. Beide Denen speelden met elkaar samen bij sc Heerenveen en stonden eerder dit seizoen al eens samen op het trainingsveld.
Foto
Foto: ANP Pro Shots
“ Zou graag in de Eredivisie willen werken”
Bij Excelsior haalde Tomasson zijn oude teamgenoot al binnen als parttime-trainer van de Kralingers. Tobiasen werd onlangs nog ontslagen als trainer van hoofdklassser EHC uit Hoensbroek vanwege teleurstellende resultaten.
"Het kan snel gaan in het voetbal", zegt hij tegenover Voetbal International. "Er is niets concreet, maar er is wel contact." Ook bekent Tobiasen dat hogerop zijn ambitie ligt. "Ik zou graag werkzaam willen zijn in het betaalde voetbal."
Het is nog maar de vraag welke rol Tobiasen eventueel in gaat vullen in de staf van Roda. Volgens technisch directeur Leon Vlemmings is de aanstelling van de Deen niet aan de orde. "Ik heb hem daar nooit over gesproken."
Hoera, Vivat, Mestreech!!!!!
25 feb 2014 16:40
SjoSa schreef : Tobiasen werd onlangs nog ontslagen als trainer van hoofdklassser EHC uit Hoensbroek vanwege teleurstellende resultaten.
En dus voegen we hem toe aan de staff van Roda ......
I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke
28 mrt 2014 11:33
Wat is er met ons groot talent Leroy labylle gebeurt,
was een van onze beste spelers,
s helaas naar Zwolle vertrokken maar is daar op een zijspoor beland .
Heel jammer hij was een speler na mijn hart hoop dat het nog allemaal goed komt met hem.
28 mrt 2014 17:47
johan schreef : Wat is er met ons groot talent Leroy labylle gebeurt,
was een van onze beste spelers,
s helaas naar Zwolle vertrokken maar is daar op een zijspoor beland .
Heel jammer hij was een speler na mijn hart hoop dat het nog allemaal goed komt met hem.
Leroy is helaas langdurig gebleseerd(been) geraakt nadat hij 2 invalbeurten heeft gehad bij PEC Zwolle.
Ik hoop en denk dat hij zichzelf nog eel terug vecht.
05 apr 2014 11:11
Roei baank
Platinum Boarder
Des nouvelles importantes à Liege
Noémie Happart (Miss Belgique 2013): «Je suis célibataire et vivante!»
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
20 apr 2014 20:52
Nao Väöre
Platinum Boarder
Leroy Labylle heeft vanavond met zijn nieuwe club de KNVB-beker gewonnen.
In de finale werd Ajax met maar liefst 5 - 1 verslagen.
Indien Pec Zwolle iets koelbloediger was geweest had de uitslag nog hoger kunnen zijn.
Leroy: gefeliciteerd
Aon de géng
21 apr 2014 13:42
21 apr 2014 13:43 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Roei baank schreef : Des nouvelles importantes à Liege
Noémie Happart (Miss Belgique 2013): «Je suis célibataire et vivante!»
Noémie : "Gardienne de but.. Et toujours toutes mes dents " ( 07.04.2014)
21 apr 2014 19:47
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Is zij de dochter van de beruchte José Happart die probeerde de Voerstreek te verfransen? Met zo een keeper durf je niet eens te scoren!
21 apr 2014 20:09
Is geen familie van Jose de Fouronaise...
Tijd voor maken pagina: 0.440 seconden