Oud-MVV'ers
27 aug 2014 10:18
Ik denk het ook.
Ik heb die tekst - hoewel ik er niet achter sta - niet als een bedreiging gezien.
In het vervolg zullen we alle teksten die als bedreiging kunnen worden uitgelegd direct verwijderen om dit soort dubieuze berichtgeving in de Limburgse media te voorkomen, althans daar geen aanleiding toe te geven.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
27 aug 2014 10:28
Boschpoort schreef : Ik denk het ook.
Ik heb die tekst - hoewel ik er niet achter sta - niet als een bedreiging gezien.
In het vervolg zullen we alle teksten die als bedreiging kunnen worden uitgelegd direct verwijderen om dit soort dubieuze berichtgeving in de Limburgse media te voorkomen, althans daar geen aanleiding toe te geven.
Inderdaad misschien verstandig. Triest hoe iedereen ook nu weer
de MVV supporter over een kam scheert!
Kan me absoluut niet vinden in dat bericht, maar net als jou zag ik daar ook geen bedreiging in.
Jammer dat het nodig is dat jullie dus een controlerende functie moeten uitvoeren op een forum.
Van de ene kant van de mensen die er van alles van maken (media), van de andere kant weet iedereen hier op het forum dat " men" meekijkt en zou zo nu en dan de berichten heus wel een stuk genuanceerder gebracht mogen worden.
JAMMER
Natus et suscitavit in Marsana
27 aug 2014 11:05
Ik denk dat dit ook weer "trollen" zijn want ik kan me niet voorstellen dat die bedreigingen uit Maastricht komen.....
27 aug 2014 11:19
Wel werkelijk een schande hoe de Limburgse media op deze manier weer pure sensatie zoeken. Zij weten ook dat dit wordt overgenomen door de landelijke media, met alle gevolgen van dien. Het gaat hier waarschijnlijk om een onnozel forumbericht, maar op deze manier wordt er alweer zo'n grote lading op de derby gelegd. Ok, dat is natuurlijk precies wat zij willen, maar de ethiek in deze is ver te zoeken.
27 aug 2014 11:24
Komt MVV en supporters weer netjes in de publiciteit. Net zoals vorig jaar. Gezegd of niet gezegd, met dit soort meldingen in het nieuws bedenkt een sponsor zich wel 3x.
27 aug 2014 11:55
weer negatieve publiciteit voor mvv
Laat die onzin achterwege.
27 aug 2014 12:01
MVV4life
Platinum Boarder
Iech dink ouch tot dat de bron mot zien...
Triest!
Iech kin zoe koed weure op die media! D'r gebeure zoeveul positieve zake en dao kins diech nurriges gèt euver leze.
En daan 'n veronderstelling opblaoze es of de 3e wereld oorlog is oetgebroke.
Bah bah.
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
27 aug 2014 12:19
La Chouffe
Expert Boarder
En inmiddels is dit ook overgenomen door landelijke media (voetbalzone, soccernews, elf.nl enz. enz.) en worden we weer neergezet als een stelletje oermensen...pff..
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
27 aug 2014 12:27
27 aug 2014 12:29 door pepernoot.
L1 is hierin de grote boosdoener, zelfde verhaal als met die eieren, bellen ze hem ook op: 'we hebben gehoord dat je ruiten zijn ingegooid". Zegt Danny tot dat niet het geval is, alleen een paar eieren. Zie het resultaat: landelijk nieuws.
Nu weer het zelfde verhaal, ze melden aan Danny dat er bedreigingen zijn en vragen hem meerdere malen of hij aangifte gaat doen. Hij geeft vervolgens aan dat als dat blijkt te kloppen hij dat misschien zal overwegen. Als iemand mij zegt dat iemand van plan is mijn huis in de fik te steken dan overweeg ik natuurlijk ook aangifte, of ik dat daadwerkelijk ga doen is een tweede.
Ze wilden bijvoorbeeld vandaag ook weer komen filmen bij hem thuis om maar weer met nieuws te komen.
Ik begin wel de schijt te krijgen van L1
.
27 aug 2014 12:33
In dit geval was DDL eerder met een klein artikel op de voorpagina en een groter artikel in het sportkatern
27 aug 2014 12:48
MVV4life
Platinum Boarder
Danny heeft intussen op facebook een bericht geplaatst dat die van L1 sensatiezoekers zijn.
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
27 aug 2014 13:16
Een rectificatie zou meer dan op zijn plaats zijn vanuit L1 en DDL! Inclusief openlijk excuus aan de club MVV en haar achterban!! (Kijken of de landelijke media die dan ook overnemen...)
Facta Non Verba
27 aug 2014 13:23
Peter Pan
Platinum Boarder
Wordt het niet eens tijd voor een flinke schadevergoeding na al die onwaarheden in de media?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie
27 aug 2014 13:25
27 aug 2014 13:27 door Janepie.
Peter Pan schreef : Wordt het niet eens tijd voor een flinke schadevergoeding na al die onwaarheden in de media?
Ja eens maar dan zul je als club MVV moeten kunnen aantonen wat exact de geleden schade is door deze derde partij (en wie stel je aansprakelijk voor wat? De media of de 'bron van geruchten'?) voor de club en diens relaties.
Facta Non Verba
27 aug 2014 15:03
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Excuses richting Danny Schreurs en zijn familie
Beste MVV'er,
Voetbal is ons leven en daar zijn duizenden mensen in en rond Maastricht dagelijks mee bezig. De ene al wat meer dan de ander, maar wel met een rood-wit hart. Uiteraard gaat dit samen met heel veel passie en bezieling, maar ook met veel respect en fatsoen.
Afgelopen weekend is het huis besmeurd van onze oud-collega Danny Schreurs en wordt zijn gezin zelfs bedreigd. Alle medewerkers, vrijwilligers, sponsoren, supporters en het bestuur van MVV spreken hun afschuw uit over dit onrecht dat het gezin van Danny is aangedaan. Profvoetballer zijn is een beroep en brengt verantwoordelijkheden met zich mee, zowel voor de speler als voor zijn gezin en familie. Kortom, ook voor Danny Schreurs moet er brood op de plank komen en dat verdient hij komend seizoen in Kerkrade. Dat is een heel normaal proces in het voetbal: "nobody is bigger than the game!".
Als MVV-familie weten wij zeker dat deze walgelijke acties niet afkomstig zijn van onze MVV-supporters. De afgelopen maanden heeft het bestuur samen met alle supportersgroepen intensief samengewerkt met maar één doel, namelijk het belang van MVV staat voorop. Uiteraard begrijpen wij dat supporter van MVV zijn, samen gaat met veel emoties, passie en engagement. Daar is MVV ook trots op, maar deze vormen van geweld hebben niets te maken met het supporter zijn.
Samen met het supportersoverleg zullen wij er alles aan doen om dit soort excessief gedrag te bestrijden en vragen U allen om ons hierbij te steunen! Ondanks dat dit gedrag zich voor doet in onze samenleving, wil het nog niet zeggen dat onze MVV-familie dit moet accepteren.
Aan Danny en zijn gezin bieden wij onze welgemeende excuses aan en wensen hen veel succes toe voor de toekomst, als voetballer en als mens. Aan onze supporters roepen wij op om, zoals altijd, achter hun team te staan en zondag te laten zien en horen waarom wij MVV zijn.
Namens de MVV-familie,
Paul Rinkens
Voorzitter
Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip
Tijd voor maken pagina: 0.578 seconden