Oud-MVV'ers

27 aug 2014 15:17
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Oud-MVV'ers #451

MVV4life schreef : Danny heeft intussen op facebook een bericht geplaatst dat die van L1 sensatiezoekers zijn.

waar kan ik dat zien??

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2014 15:27
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #452
Excuses had voor mij niet gehoeven.
De club MVV staat hier buiten en treft geen enkele blaam, dus waarom excuses aanbieden aan iets waar je part noch deel aan hebt?
Echter dat de club hier zich openlijk van distantieert vind ik een uitermate goed statement!

Natus et suscitavit in Marsana
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

27 aug 2014 15:35
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #453
Bericht van MVV vind ik onzin.
MVV staat hier helemaal buiten, dus waarom excuses aanbieden? Zijn huis is beklad? Bedreigingen...die Schreurs zelf tegenspreekt?
Zo wordt hier weeeeeeeer extra aandacht op gelegd.
In het bericht staat dan wel dat Rinkens weet dat het geen MVV-fans zijn die dit hebben gedaan, maar media pikt dat niet op en zal alleen spreken van "MVV biedt excuses aan voor bedreigingen".
M.a.w.: weer extra aandacht voor de woorden bedreigingen en MVV.

Dit is weer zo'n voorbeeld van braafste kindje van de klas.
Had maar een nieuwsbericht uitgebracht over de schandalige ontvangst door politie in Almere.
Maar op het moment dat fans een keertje de dupe zijn, hoor je niemand bij MVV.

P.S.: ik ben hoe dan ook tegen bedreigingen e.d., maar vind dit bericht van MVV nergens voor nodig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

27 aug 2014 15:45
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #454
Ik denk dat je dit meer moet zien in de geest van jezelf indekken. Mocht er iets gebeuren, dan is de KNVB er als de kippen bij om MVV ten onrechte te bestraffen. Nu kan MVV zeggen dat ze duidelijk hebben gemaakt aan de fans dat ze dit soort gedrag niet willen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

27 aug 2014 15:46 27 aug 2014 15:49 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #455
een toppertje dat helaas geruisloos verdween nadat ze in & bij het WK in Brasil aanwezig was...
Wie dan, hoor ik jullie denken...

Sofieke ! :thumbsup:

oftewel Sofie Galle ;)

Niet alleen een uiterst lieve meid, nou ja...jongedame.. :)

maar eentje die vanaf haar eerste dag bij MVV ons (de supporters) serieus nam, charmant en vriendelijk te woord stond en hielp indien en waar mogelijk. Dat verdient een complimentje en mag gerust hardop gezegd worden! :applaus:

Gelukkig is ze weer aan de slag ( was ook te verwachten) in het voetbal als Account Executive bij Sports Alliance Ltd:

www.sportsalliance.com/en/clients/overview
twitter.com/SofieGalle

Dus ...
MERCI SOFIE en veel succes in je nieuwe baan !
Allez Sofie, allez Sofie, ALLEZ ☼
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aswin, Aon de geng!

27 aug 2014 16:08 27 aug 2014 16:10 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #456
ik vind het wél goed dat MVV excuses aanbied, is wel het minste dat je kunt doen naar Danny en zijn gezin. Het gaat niet erom of je blaam treft, het gaat erom dat dat Danny (en zijn gezin) zich er niet fijn bij voelt en hij zich in dit bericht van MVV gesteund zou kunnen voelen. Empathie tonen heet dat.

Rinkens past (dit keer wel) de juiste nuance toe en schoffeert 0 fans, sterker nog, hij neemt het voor ze op en beschuldigd niemand. Netjes verwoord.

Dat MVV geen media-aandacht zoekt bij de schandalige politie behandeling Almere-uit is de keuze van MVV, dat wilt niet zeggen dat MVV daar niks aan doet! (brief ligt al op kantoor van Jorritsma)

Braafste jongetje van de klas? Nee gewoon duidelijk communiceren vanuit de club bij iets dat heel veel supporters nu bezig houdt!

Boe is dat feeske?

27 aug 2014 16:27
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #457
MVV Maastricht heeft woensdag afstand genomen van de fans die Danny Schreurs de laatste dagen het leven zuur maken. De aanvaller maakte onlangs de gevoelige overstap naar buurman Roda JC.

Schreurs moet sinds zijn Limburgse transfer over zijn schouder kijken als hij de straat op gaat, tot afgrijzen van zijn oude club MVV. Afgelopen weekend werd het huis van de bedreigde aanvaller besmeurd. 'MVV spreekt zijn afschuw uit over dit onrecht dat het gezin van Danny is aangedaan', aldus de Jupiler League-club bij monde van voorzitter Paul Rinkens.

'Profvoetballer zijn is een beroep en brengt verantwoordelijkheden met zich mee, zowel voor de speler als voor zijn gezin en familie. Kortom, ook voor Danny Schreurs moet er brood op de plank komen en dat verdient hij komend seizoen in Kerkrade. Dat is een heel normaal proces in het voetbal: nobody is bigger than the game!'

Zondag treffen Roda en MVV elkaar in Kerkrade. Rinkens gaat ervan uit dat het dan afgelopen is met de 'walgelijke acties'. 'Als MVV-familie weten wij zeker dat dit niet afkomstig is van MVV-supporters. Uiteraard begrijpen wij dat supporter van MVV zijn, samen gaat met veel emoties, passie en engagement. Daar is MVV ook trots op, maar deze vormen van geweld hebben niets te maken met het supporter zijn.'
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

27 aug 2014 16:33
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Oud-MVV'ers #458
Prima reactie van het bestuur.
Ongeacht wat er nu helemaal gebeurd is, het kwaad is al geschied. Met dank aan L1, de ongenuanceerde sensatiezoekers.
Dan moet je je als bestuur heel nadrukkelijk distantieren van dit soort gedrag. Je kunt en mag niet zwijgen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Oaktree, Janepie

27 aug 2014 17:18
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #459
Snelle en propre reactie van het bestuur. B)
Nog een tip gratuit voor a.s. zondag. Uit recent onderzoek is gebleken dat negeren erger wordt ervaren als gekleineerd worden.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

27 aug 2014 17:45
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #460
Goede actie van bestuur.
Ik hoop dat wij zondag kunnen laten zien (ik ben erbij) dat we de mooiste club van Limburg zijn. Wij geven ons visitekaartje af door 90 minuten achter Us MVV te staan. Geen rotzooi, geen ruzie....daar is de pers op uit.

VEER ZIEN MVV! :)

27 aug 2014 20:21 27 aug 2014 20:21 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #461

Punker73 schreef :

MVV4life schreef : Danny heeft intussen op facebook een bericht geplaatst dat die van L1 sensatiezoekers zijn.

waar kan ik dat zien??

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro

28 aug 2014 09:59 28 aug 2014 10:02 door Oaktree.
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #462

Aon de geng! schreef : Goede actie van bestuur.
Ik hoop dat wij zondag kunnen laten zien (ik ben erbij) dat we de mooiste club van Limburg zijn. Wij geven ons visitekaartje af door 90 minuten achter Us MVV te staan. Geen rotzooi, geen ruzie....daar is de pers op uit.

VEER ZIEN MVV! :)

Heel goede reactie..
Daar zijn ze idd op uit is mijn mening!!!
Vandaar deze speculatiefe berichtgeving, in de hoop dat de supporters er dusdanig door worden opgefokt dat ze zich te buiten gaan.. Dan hebben ze maandag de krant weer vol en spreken ze volop schande.
Triest ook dat R*C zich wel leende om voor de camera van L1 te verschijnen gisteren. Zij moesten zeker weten dat dit juist zorgt voor irriatie en het beter is sommige zaken niet te veel in de media te laten komen.
L1 vroeg zich zelf af of men niet te ver ging en juist door de aandacht niet olie op hetr vuur gooide.
Neen was hun eigen antwoord op de retorische vraag, want zulke berichten zouden niet genegeerd moeten worden.
Maar wat is genegeerd?? Ik vind ook dat politie een (eventuele) bedreiging nooit en te nimmer mag negeren. Maar die rol hoeft de media niet op zich te nemen. Zie de kogelbrief die BvM ooit gehad heeft. Werd niet genegeerd door politie, maar media wist daar niks van af, pas in een veel later stadium.
Dat had nu ook gekund.... Extra politiebewaking voor Danny, maar zonder de mediaheisa waardoor er niet moedwillig veel spanning op deze toch al enerverende derby kwam te staan.
Maar zoals gezegd, daar was en is men op uit!!!

Niet voor het eerst dat MVV slecht in het nieuws komt vlak voor een derby!
Verbaas me al jaren hoe ze voor het elkaar krijgen om telkens de vrijdag voor MVV-FSC vv berichten over bestuurscrisissen of financiele problemen bij MVV te plaatsen.

Ik hoop dan ook van ganse harte dat de MVV aanhang zondag uitblinkt op een postitieve wijze en de tegenstander louter alleen op een ludieke manier te kakken zet.
En hopelijk doen de spelers dan ook!!

Natus et suscitavit in Marsana

28 aug 2014 14:25
Breurske
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #463
Sommige zitten nog net niet met hun hoofd in rinkens zijn duister gaatje.
Maar goed wat moet je ook als je een bestuursfunctie ambieert binnen het huidige mvv... wat een gekoontekroeps!!!
Danny zal komende zondag gewoon de kop van jut worden, Zeik heum aof!

04 sept 2014 08:34
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #464
K. Bilzerse-Waltwilder VV heeft een opvallende transfer afgerond. De club uit vierde klasse c heeft volgens Het Laatste Nieuws Gideon Boateng aangetrokken.

De 23-jarige aanvaller kreeg zijn opleiding bij Anderlecht. Daar kon hij niet doorbreken. Hij vertrok naar Nederland, waar hij voor MVV ging voetballen.

In Maastricht kon hij zich ook niet volledig doorzetten. Hij speelde er in 4 seizoenen tijd 75 wedstrijden. In de Nederlandse tweede klasse scoorde hij 13 keer.

Na zijn verblijf in Nederland keerde hij terug naar België om voor Wezet te gaan voetballen. Bij de tweedeklasser scoorde hij 6 keer in 27 wedstrijden. Vorig seizoen stond hij onder contract bij Geel waar hij 2 keer raak trof in 11 wedstrijden.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

04 sept 2014 08:46
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #465
Ongelofelijk. In zijn eerste wedstrijden leek hij sneller, sterker en had een betere techniek dan alle andere spelers op het veld. En toen was hij pas 17. Hij zou alleen wat slimmer moeten leren spelen en dan zou het een doelpuntenmachine worden. Ik dacht echt dat we een groot talent in huis haalden met hem. Totaal weggezakt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Tijd voor maken pagina: 0.362 seconden