Oud-MVV'ers

12 feb 2015 16:19
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #496
Heracles Almelo-trainer John Stegeman kiest zaterdag in de thuiswedstrijd tegen Feyenoord (aftrap 18.30 uur) voor Bram Castro onder de lat. Dennis Telgenkamp verliest daardoor zijn basisplaats.

Bron: VI

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2015 06:41 19 mrt 2015 06:43 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #497
Overleden harrie heijnen...las ik vanmorgen in de gezet.
Hij kwam in 1969 naar mvv voor 50.000 gulden en speelde daar anderhalf jaar tot dat hij ruzie kreeg met george knobel.
Hij vertrok naar vvv en werd daar ook net als hier razend populair,harrie...harrie...scandeerden wij, lekker vinnig voetballertje daar op de vleugel.
Het lijkt net of hij hier jaren had gespeeld :thumbsup: ...
Gister 18 maart 2015 overleden aan slokdarmkanker...bij het lezen van dit bericht ga ik weer dromen over vroeger en over de andere clubiconen...familie van harrie en nabestaanden en friends ontzettend veel sterkte bij het verwerken van zijn overlijden...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7

19 mrt 2015 18:02 19 mrt 2015 18:05 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #498

opadiehard schreef : Overleden harrie heijnen...las ik vanmorgen in de gezet.
Hij kwam in 1969 naar mvv voor 50.000 gulden en speelde daar anderhalf jaar tot dat hij ruzie kreeg met george knobel.
Hij vertrok naar vvv en werd daar ook net als hier razend populair,harrie...harrie...scandeerden wij, lekker vinnig voetballertje daar op de vleugel.
Het lijkt net of hij hier jaren had gespeeld :thumbsup: ...
Gister 18 maart 2015 overleden aan slokdarmkanker...bij het lezen van dit bericht ga ik weer dromen over vroeger en over de andere clubiconen...familie van harrie en nabestaanden en friends ontzettend veel sterkte bij het verwerken van zijn overlijden...gr opa ;)

Heijnen is een zoon van Sjang Heijnen, een oud-voetballer van VVV. In zijn jeugd voetbalde hij aanvankelijk voor Venlosche Boys. Later kwam hij in de jeugdopleiding van VVV terecht. Op zijn zeventiende maakte hij zijn debuut in het eerste elftal. Heijnen zat in de selectie van het VVV-elftal dat in 1959 de KNVB beker won door met 4-1 van ADO te winnen. Heijnen werd regelmatig geselecteerd voor nationale jeugdelftallen.

Toen VVV in 1962 degradeerde, ging Heijnen voor een transfersom van 80.000 gulden over naar ADO. Onder de Oostenrijkse trainer Ernst Happel ontwikkelde de Haagse ploeg zich als subtopper. In de zeven jaar dat Heijnen bij ADO speelde, eindigde de club tweemaal derde en tweemaal vierde in de Eredivisie. Vier keer werd de finale van de KNVB beker gehaald, die in seizoen 1967/68 gewonnen werd. Met Kees Aarts en Lambert Maassen vormde Heijnen de gevreesde voorhoede van ADO. Samen met Aarts werd Heijnen door bondscoach Georg Kessler in 1966 opgesteld in een oefeninterland van het Nederlands elftal tegen Oostenrijk. De wedstrijd ging met 2-1 verloren. Heijnen werd hierna nog enkele keren opgeroepen voor Oranje, maar kwam niet verder dan de reservebank.

In de zomer van 1967 speelde hij met ADO in de Verenigde Staten als de San Francisco Golden Gate Gales. In 1969 vertrok Heijnen voor 50.000 gulden naar MVV. Omdat hij niet kon opschieten met trainer George Knobel, verruilde hij anderhalf jaar later MVV voor zijn oude club FC VVV. In 1973 sloot hij daar zijn profcarrière af.

Nadien was de Venlonaar nog in het regionale amateurvoetbal actief, eerst als speler bij SC Irene in Tegelen en later als trainer van diverse clubs. Ook had hij een café ('Beej Mandje') op de Parade in Venlo en een drankenhandel.

bron: WIKI

uit 1969 Harrie als speler van ADO tegen MVV

uit 1969 nog enkele artikelen als speler van MVV :

Rust zacht.....

sterkte toegewenst aan familie, vrienden en ieder die Harrie gekend heeft...

22 mrt 2015 14:44
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #499

Edwin van Berge Henegouwen, 1989 - 1991 bij MVV heeft een nieuwe baan erbij :
scouting en wedstrijdanalyse bij VVV-Venlo.

MVV 1990

Bijlagen:

25 mrt 2015 08:22
manmetpet
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #500
Mister MVV én Sphinx weggestuurd als directeur wc-pottenbedrijf (Reginald Thal)

Bron: www.wijlimburg.nl/nieuws-overzicht/miste...ampaign=2015-03-25-1

Gr. MMP

25 mrt 2015 09:38
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #501
Altijd voorop in de strijd. Een echte MVV-er
Ik hoop dat het bestuur hem polst om een functie binnen MVV te bekleden.

Door zijn lange dienstverband binnen de Sfinx zal hij wel een groot netwerk opgebouwd hebben.
Hiervan kan MVV alleen maar profiteren.

Aon de géng

25 mrt 2015 12:12 25 mrt 2015 12:17 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Oud-MVV'ers #502
Zo, even een open sollicitatie richting de landskampioen.. Die waren natuurlijk aan het wachten tot hij op de markt komt.. Bidetten en urinoirs verkopen en per pallet verschepen, is natuurlijk dé ervaring die een Technisch Directeur bij PSV nodig heeft..

Ben ik nu de enige die dit een beetje over 'the top' vindt? Of zou dat een strategisch antwoord zijn voor het UWV, om het te kunnen uitzingen tot de pensioengerechtigde leeftijd? Want zoveel carrière perspectief heb je niet als 50+'er die net zijn baan verloren heeft, ik denk dat iedereen met dergelijke bagage wel van een klein commercieel bedrijf naar een multinational wilt. En nee, ik denk niet dat hij een toegevoegde waarde is bij MVV als TD (totaal geen ervaring in deze sector). Als voorzitter heeft hij wel zijn charmes en positieve media uitstraling, maar dat is geld weggooien als je die functie commercieel gaat maken. Dat geld is elders nodig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, opadiehard

26 mrt 2015 16:47
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #503
Reginald is ok!!! Een echte MVV man. Daarnaast geen domme jongen. Zie hem graag in een functie bij MVV.

26 mrt 2015 16:58
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Oud-MVV'ers #504

houtengerard schreef : Ben ik nu de enige die dit een beetje over 'the top' vindt? Of zou dat een strategisch antwoord zijn voor het UWV, om het te kunnen uitzingen tot de pensioengerechtigde leeftijd? Want zoveel carrière perspectief heb je niet als 50+'er die net zijn baan verloren heeft, ik denk dat iedereen met dergelijke bagage wel van een klein commercieel bedrijf naar een multinational wilt. En nee, ik denk niet dat hij een toegevoegde waarde is bij MVV als TD (totaal geen ervaring in deze sector). Als voorzitter heeft hij wel zijn charmes en positieve media uitstraling, maar dat is geld weggooien als je die functie commercieel gaat maken. Dat geld is elders nodig.

Ik ben het hier niet met je eens Houten. iemand met kwaliteiten - zeker commerciele kwaliteiten - komt ook als vijftiger nog wel aan de bak. Maar wel in een management functie uiteraard. Ik denk dat Reginald echt nog wel wat te kiezen heeft. Of dat binnen de voetballerij zal zijn is een ander verhaal. Daar is de spoeling natuurlijk wel dun. Bij MVV zal het niet zijn tenzij hij als vrijwilliger zijn diensten aanbiedt maar dat zal een potentiele werkgever toch geen goed idee vinden.

26 mrt 2015 18:26 26 mrt 2015 18:33 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Oud-MVV'ers #505

Boschpoort schreef :

houtengerard schreef : Ben ik nu de enige die dit een beetje over 'the top' vindt? Of zou dat een strategisch antwoord zijn voor het UWV, om het te kunnen uitzingen tot de pensioengerechtigde leeftijd? Want zoveel carrière perspectief heb je niet als 50+'er die net zijn baan verloren heeft, ik denk dat iedereen met dergelijke bagage wel van een klein commercieel bedrijf naar een multinational wilt. En nee, ik denk niet dat hij een toegevoegde waarde is bij MVV als TD (totaal geen ervaring in deze sector). Als voorzitter heeft hij wel zijn charmes en positieve media uitstraling, maar dat is geld weggooien als je die functie commercieel gaat maken. Dat geld is elders nodig.

Ik ben het hier niet met je eens Houten. iemand met kwaliteiten - zeker commerciele kwaliteiten - komt ook als vijftiger nog wel aan de bak. Maar wel in een management functie uiteraard. Ik denk dat Reginald echt nog wel wat te kiezen heeft. Of dat binnen de voetballerij zal zijn is een ander verhaal. Daar is de spoeling natuurlijk wel dun. Bij MVV zal het niet zijn tenzij hij als vrijwilliger zijn diensten aanbiedt maar dat zal een potentiele werkgever toch geen goed idee vinden.

Sorry, ik formuleerde het wat onduidelijk, maar ik bedoel richting PSV/Stap hogerop. Niet in de algemene zin op de arbeidsmarkt, hij kan zeker nog 17 jaar (of langer) zijn commerciële expertise bieden aan een bedrijf, die hier naar op zoek is. Maar om meteen de jongensdroom van iedere directeur in de pers gooien, dat vind ik wat voorbarig. Werkend Nederland doet minder aan stoelendans aan de top, omdat ze bang zijn, dat ze eens naast de stoel belanden, job hoppen is minder in trek. Maar meneer Thal doet of ze hem aan de horizon al zien aankomen in Eindhoven. Begin eerst eens bij FC Eindhoven zou ik zeggen, bewijs je daar eens. Of hij moet misschien een goede VVD'er kennen die hem wat kan ritselen :P . Ik denk eerlijk gezegd dat hij dit als grap formuleerde in de media, en de reporter weer eens niet de ironie/sarcasme van Reginald las, dat moet wel.

Hopelijk blijft Sphinx sponsoren nu het is overgenomen. Anders is er weer een bedrijf ter ziele in Maastricht, waar MVV het van moet hebben.

27 mrt 2015 11:27
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #506
Van Marwijk gaat bij go ahead eagles fungeren als klankbord etc. Ik snap niet dat MVV niet meer gebruik maakt van de diensten van van Marwijk. Ik weet zeker dat hij hart voor MVV heeft en ook iets voor MVV wil betekenen.

27 mrt 2015 14:44
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #507
Alleen iemand met een zak geld kan MVV helpen.

31 mrt 2015 06:13
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #508
Malcom Esajas's contract wordt niet verlegt ij ADO e mag dus weg

11 apr 2015 12:28
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Oud-MVV'ers #509
Zo Rene Trost heeft een behoorlijke veeg uit de pan gekregen van Benoit Wesley in het programma avondgasten :ohmy: . Onveveer vanaf 26:00

www.l1.nl/video/avondgasten-10-apr-2015

11 apr 2015 16:10
jacco
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #510
Als er een iemand met zichzelf bezig was toen hij bij mvv voorzitter was , was hijzelf dat, toen hijn zijn hotel naast het stadion had , hield hij het voor gezien
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, houtengerard, Jacques

Tijd voor maken pagina: 0.514 seconden