Oud-MVV'ers
11 apr 2015 20:10
Karakter
Platinum Boarder
damske schreef : Malcom Esajas's contract wordt niet verlegt ij ADO e mag dus weg
Moet je niet willen halen. Is ook al bijna dertig, dus winst maak je er sowieso niet meer op. Buiten dat zal hij bij ADO wel degelijk een mooi salaris verdienen. Hij wil ongetwijfeld inleveren om weer ergens aan de bak te komen, maar of dat genoeg is om de gok te wagen betwijfel ik..
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
11 apr 2015 20:20
Karakter schreef :
damske schreef : Malcom Esajas's contract wordt niet verlegt ij ADO e mag dus weg
Moet je niet willen halen. Is ook al bijna dertig, dus winst maak je er sowieso niet meer op. Buiten dat zal hij bij ADO wel degelijk een mooi salaris verdienen. Hij wil ongetwijfeld inleveren om weer ergens aan de bak te komen, maar of dat genoeg is om de gok te wagen betwijfel ik..
Ik heb een paar weken geleden gelezen dat hij voor 2 jaar getekent heeft bij RKC.
11 apr 2015 20:24
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Jack tuyp word niet verlengd bij helmond.
Maar die zal wel te hoge salariseisen hebben.
Wel een echte afmaker!
11 apr 2015 21:17
jacco schreef : Als er een iemand met zichzelf bezig was toen hij bij mvv voorzitter was , was hijzelf dat, toen hijn zijn hotel naast het stadion had , hield hij het voor gezien
Oei, dit mag je niet hardop zeggen bij sommige MVV-fans
helemaal mee eens hoor. Ik ken de verhalen dat als er een groep sponsoren de beurs trok voor wat extra geld voor MVV, Benoit altijd net even andere bezigheden had. Geen idee wat er van waar is verder.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
14 apr 2015 14:12
Oud-MVV'er Brncic wordt nieuwe trainer Patro Eisden
Oud-MVV speler Drazen Brncic wordt de nieuwe trainer van de Belgisch-Limburgse voetbalclub Patro Eisden Maasmechelen.
Patro speelt in de Belgische eerste divisie.
2003 tot 2007
De 43-jarige Kroaat speelde vier seizoenen voor MVV, van 2003 tot en met 2007. Als offensieve middenvelder scoorde hij in totaal 21 keer.
AC Milan
Voor zijn MVV-tijd stond Brncic onder meer onder contract bij AC Milan. Daar speelde hij één Champions League wedstrijd en kwam hij vijf keer uit in de Serie A, de hoogste Italiaanse voetbalklasse.
Twee jaar
Brncic is momenteel trainer bij het Brusselse Union. Hij gaat volgend seizoen aan de slag bij Patro Eisden en heeft een contract voor twee jaar getekend.
14 apr 2015 14:24
Jacques schreef :
jacco schreef : Als er een iemand met zichzelf bezig was toen hij bij mvv voorzitter was , was hijzelf dat, toen hijn zijn hotel naast het stadion had , hield hij het voor gezien
Oei, dit mag je niet hardop zeggen bij sommige MVV-fans helemaal mee eens hoor. Ik ken de verhalen dat als er een groep sponsoren de beurs trok voor wat extra geld voor MVV, Benoit altijd net even andere bezigheden had. Geen idee wat er van waar is verder.
Ik heb soortgelijke verhalen gehoord. Personen als Wesly en ook Melchior hebben alleen aan MVV verdiend, zo gaan de geruchten. Eigenbelang is altijd voor gegaan.
14 apr 2015 16:49
De_Lange
Platinum Boarder
Boschpoort schreef : Ik heb soortgelijke verhalen gehoord. Personen als Wesly en ook Melchior hebben alleen aan MVV verdiend, zo gaan de geruchten. Eigenbelang is altijd voor gegaan.
Zo zal dat altijd blijven gaan, daarvoor zijn het investeerdes. Uiteindelijk wordt je er als club niet beter van.
14 apr 2015 22:09
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Oud-MVV'er Brncic wordt nieuwe trainer Patro Eisden
Oud-MVV speler Drazen Brncic wordt de nieuwe trainer van de Belgisch-Limburgse voetbalclub Patro Eisden Maasmechelen.
Patro speelt in de Belgische eerste divisie.
2003 tot 2007
De 43-jarige Kroaat speelde vier seizoenen voor MVV, van 2003 tot en met 2007. Als offensieve middenvelder scoorde hij in totaal 21 keer.
AC Milan
Voor zijn MVV-tijd stond Brncic onder meer onder contract bij AC Milan. Daar speelde hij één Champions League wedstrijd en kwam hij vijf keer uit in de Serie A, de hoogste Italiaanse voetbalklasse.
Twee jaar
Brncic is momenteel trainer bij het Brusselse Union. Hij gaat volgend seizoen aan de slag bij Patro Eisden en heeft een contract voor twee jaar getekend.
Ik had hem graag bij MVV gezien. Wellicht nog in de toekomst als hoofdtrainer.
20 apr 2015 11:19
middenstip
Platinum Boarder
Jef Dreesen, oud voetballer van MVV is in de leeftijd van 91 jaar overleden.
Jef was in hart en leden een verwoed supporter en was bij elke uit en thuis
wedstrijd present.
Jef was een ras echte MVVer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs, Anna D., johan, opadiehard
20 apr 2015 11:39
alle mensen en familie vaan Jef Dreesen gecondoleerd en veel sterkte jef jou ster zal daar boven altied stralen
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Sjotelsplak, Anna D., middenstip
20 apr 2015 20:06
20 apr 2015 20:07 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Rös zach, menier Dreesen...
Väöl sterkte towgewins aon femilie en vrun !
De volgende gebruiker (s) zei dank u johan, opadiehard
21 apr 2015 06:32
21 apr 2015 06:40 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Oudste MVV-speler Dresens (91) overleden.
Jef Dresens, de oudste MVV-speler die nog in leven was is vrijdag op 91 jarige leeftijd overleden. Dresens maakte deel uit van de ploeg ,die in 1947 Zuid-Nederlands kampioen werd. Tot op hoge leeftijd bezocht hij de training van MVV, samen met andere oud spelers van MVV. Het is de tweede speler van het kampioensteam van wie MVV in korte tijd afscheid moet nemen onlangs overleed ook André Berkhof
RIP
Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u johan
31 mei 2015 21:23
Frostie_999
Platinum Boarder
Gideon Boateng is op proef bij Fortuna.....
03 juni 2015 11:42
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Frostie_999 schreef : Gideon Boateng is op proef bij Fortuna.....
Vond Gideon Boateng destijds hier best een degelijke voetballer... de meningen waren over hem verdeeld en heeft hier naar mijn inzicht nooit echt een terechte kans gekregen...
03 juni 2015 12:44
Peter Pan
Platinum Boarder
Snap nog steeds niet wat er met die Boateng is gebeurd. Herriner me nog de tijd dat af en toe naast Thiebaut in de spits stond, een beer van een kerel en best balvast. Het seizoen erna was hij ineens een smal snel mannetje op de flank. Zou hij een tweelingbroer hebben?
Tijd voor maken pagina: 1.184 seconden