Oud-MVV'ers
03 juni 2015 12:51
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Peter Pan schreef : Snap nog steeds niet wat er met die Boateng is gebeurd. Herriner me nog de tijd dat af en toe naast Thiebaut in de spits stond, een beer van een kerel en best balvast. Het seizoen erna was hij ineens een smal snel mannetje op de flank. Zou hij een tweelingbroer hebben?
Hij heeft door de aanwezigheid van thiebaut destijds nooit een kans gehad op zijn spitspositie. Best begrijpelijk natuurlijk door de aanwezigheid van Gunther. Maar zet je messi in het doel en dus op de verkeerde plek dan zal hij denk ik ook niet op zijn plek zijn. (Of zou messi daar ook geweldig op zijn plek staan
)
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
03 juni 2015 13:11
Boateng en Thiebaut hebben maar een half jaar samengespeeld, Boateng kwam in december 2008 en Thiebaut verliet ons in de zomer van 2009.
03 juni 2015 13:19
En juist in dat half jaar dat hij samen met Thiebaut speelde, leek Boateng op zijn best. Dat halve jaar was ik echt diep onder de indruk van hem en dacht dat we een toekomstige topspeler in huis hadden. Daarna leek hij minder snel in handelen en rennen, durfde geen acties meer te maken et cetera. Ontzettend zonde. Geen idee wat daar nu precies gebeurd is. Het zal de "bezielende" coaching van "toptrainer" Çapa wel zijn geweest
Had altijd verwacht dat hij bij een nieuwe club weer de draad op zou pakken, dat het puur een kwestie van zelfvertrouwen was. Maar dat is blijkbaar niet het geval geweest.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo
03 juni 2015 13:23
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Jacques schreef : En juist in dat half jaar dat hij samen met Thiebaut speelde, leek Boateng op zijn best. Dat halve jaar was ik echt diep onder de indruk van hem en dacht dat we een toekomstige topspeler in huis hadden. Daarna leek hij minder snel in handelen en rennen, durfde geen acties meer te maken et cetera. Ontzettend zonde. Geen idee wat daar nu precies gebeurd is. Het zal de "bezielende" coaching van "toptrainer" Çapa wel zijn geweest
Had altijd verwacht dat hij bij een nieuwe club weer de draad op zou pakken, dat het puur een kwestie van zelfvertrouwen was. Maar dat is blijkbaar niet het geval geweest.
Vergeet ook niet de reacties van het overgrote deel van het publiek ten aanzien van Gideon als hij de bal wel had. Dit was niet mis en dat doet inderdaad iets met je zelfvertrouwen.... om nu weer jaren na dato het in vele ogen zwarte schaap Capa hier de schuld van te geven, gaat me echt weer te ver... ergens mogen de zogenaamd *steunende* supporters zich ook wel zelf aankijken. Hadden wij hem meer gesteund dan had je minder twijfel bij Boateng gehad en inderdaad een eventuele topspits voor de toekomst gehad.
03 juni 2015 14:06
Lees dit forum, of het oude forum, maar eens terug. Ik heb Boateng tot de laatste snik verdedigd. Had een gigantisch zwak voor dat kereltje.
Çapa zette Boateng vaak op rechtsbuiten (ook toen Thiebaut al weg was) en daar was die jongen helemaal niet geschikt voor.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
03 juni 2015 15:26
03 juni 2015 15:27 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
De enige kwaliteiten die ik Boateng vond hebben, was met de kop. Voetballend bracht hij niet veel. Hij was toen wel een stuk jonger natuurlijk. Maar net als Caracciollo destijds vond ik het een voetballer die afhankelijk is van hoe goed zijn teamgenoten hem benutten. Zelf de actie maken kan hij niet. Maar voor Fortuna zal hij een vooruitgang zijn voor de huidige nummer negen, man daar kreeg je een maagzweer van destijds bij de derby, die kon echt niet voetballen.
03 juni 2015 16:33
FC Den Bosch trekt verdediger Dalian Maatsen aan.
FC Den Bosch heeft centrale verdediger Dalian Maatsen aangetrokken. De verdediger (21) komt transfervrij over van MVV Maastricht en zal zich per 1 juli bij de selectie van FC Den Bosch voegen. Beide partijen zijn een contract voor één seizoen overeengekomen, met een optie aan Bosche zijde voor verlenging met nog een seizoen.
Dalian Maatsen is geboren op 2 januari 1994 in Vlaardingen. Maatsen doorliep vanaf de B-jeugd de jeugdopleiding van Feyenoord, kwam in 2013 uit voor NAC Breda en maakte in de zomer van 2014 de overstap naar MVV Maastricht. Afgelopen seizoen kwam Maatsen tot 18 competitiewedstrijden voor de Limburgse ploeg.
Trainer/coach René van Eck is enthousiast over de komst van Dalian Maatsen naar FC Den Bosch: "Dalian is een snelle, technisch vaardige, centrale verdediger. Hij heeft een verzorgde opbouw en is sterk in de duels. Dalian is gemotiveerd om voor FC Den Bosch aan de slag te gaan, we kijken uit naar een mooie samenwerking."
www.fcdenbosch.nl/Nieuws/9/4799/FC
DEN BOSCH TREKT VERDEDIGER DALIAN MAATSEN AAN.html&SiteID=1
03 juni 2015 16:43
Frostie_999
Platinum Boarder
Dat vind ik wel balen. Vond Maatsen het heel aardig doen, zeker naast Kuipers. Kuipers als mandekker, Maatsen voor het opbouwen. Jammer hoor!
03 juni 2015 16:56
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Mwah er zal door speler en club wel een afweging zijn gemaakt ... voor Maatsen zal wel een andere goede opvolger komen ... hub vertrouwen in mvv essebleef...
03 juni 2015 19:58
Raffalaldo
Platinum Boarder
Jacques schreef : En juist in dat half jaar dat hij samen met Thiebaut speelde, leek Boateng op zijn best. Dat halve jaar was ik echt diep onder de indruk van hem en dacht dat we een toekomstige topspeler in huis hadden. Daarna leek hij minder snel in handelen en rennen, durfde geen acties meer te maken et cetera. Ontzettend zonde. Geen idee wat daar nu precies gebeurd is. Het zal de "bezielende" coaching van "toptrainer" Çapa wel zijn geweest
Eens met je woorden. Het leek wel alsof Anderlecht ons per ongeluk Lukaku een half jaar had verhuurd en het seizoen erna de echte Boateng werd aangetrokken. Waar hij na een half jaar spelen al door velen werd toegezongen (Sjeng Sjeng Boateng), maakte hij de verwachting niet waar. De trainer had daar zeker weten ook een aandeel in.
03 juni 2015 20:29
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Vandaag dit bericht op internet te vinden.... wat had ik die man graag in maastricht onze sterrendragers zien trainen en coachen...
Robert Maaskant blijft bij NAC Breda, tot blijdschap van de supporters. Een deel van de achterban meldde zich woensdagavond bij het huis van de trainer.
Ongeveer honderd NAC-fans zochten Maaskant thuis op om te laten merken dat hij moet blijven. De actie leidde tot hevige emoties bij de trainer, die na de degradatie van zondag zijn tranen ook niet kon bedwingen.
"Zoals jullie weten heb ik het erg zwaar met wat er gebeurd is. Maar dit kan ik niet in de steek laten", snikte hij, met zijn zoontje op zijn arm. "Dit is het laatste zetje." De korte speech werd met groot gejuich ontvangen.
Het Algemeen Dagblad meldde al dat Maaskant op korte termijn zijn handtekening onder een eenjarig contract gaat zetten. Na het krankzinnige duel met Roda JC in Breda (1-2) bood de coach zijn ontslag aan bij het bestuur, maar in de dagen erna kwamen beide partijen er toch uit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak
04 juni 2015 15:21
Jim Cemint
Platinum Boarder
05 juni 2015 14:00
05 juni 2015 14:02 door Schapendonk.
Jim Cemint schreef : Hier het filmpje van het bezoek van de NAC fans aan huize Maaskant:
www.hln.be/hln/nl/9091/Time-out/article/...-zien-aankomen.dhtml
Goeie actie. Mooi om te zien. En laten we eerlijk zijn. NAC is best een mooie club. Het spreekt me in ieder geval meer aan dan Emmen, Telstar of Achilles. Ik snap het verleden wel tussen MVV en NAC en het neemt niet weg dat het een club is waarmee MVV weer opnieuw rekening moet houden. Ik wens Maaskant het beste.
05 juni 2015 15:59
Mienclub1902
Platinum Boarder
LLoyd Borgers naar SV Meerssen
05 juni 2015 18:24
05 juni 2015 18:38 door Sandro.
KRC Genk neemt afscheid van Hans Visser
Peter Balette neemt zijn positie in als assistent-trainer.
KRC Genk heeft besloten afscheid te nemen van assistent-trainer Hans Visser (*17/12/1966), sinds 2008 actief bij de club. Limburger Peter Balette (*11/04/1961) wordt zijn vervanger. Balette was vorig seizoen assistent-trainer van kampioen AA Gent en ruilt de campagne "Champions League" in voor het nieuwe project bij KRC Genk.
KRC Genk is Hans Visser erg dankbaar voor de geleverde inspanningen binnen zijn functie. De club erkent zijn bijdrage in de successen van de voorbije periode en we wensen hem dan ook veel succes in zijn verdere carrière.
www.krcgenk.be/nl/nieuws/detail/2259/krc...heid-van-hans-visser
MVV is nog op zoek naar een ervaren assistent-trainer die Ron Elsen moet gaan ondersteunen.Daarnaast zal deze nieuwe trainer zich gaan bezighouden met de jeugdopleiding en scouting. !!!!!!!!
www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/nieuws/mv...o-voetbal-op-1-rsquo
Tijd voor maken pagina: 0.334 seconden