Oud-MVV'ers
10 juli 2015 17:47
Boredass
Platinum Boarder
mvv4ever schreef :
Jim Cemint schreef : Vandaag een leuk stukje in de krant over Hans Visser. Heeft nog geen nieuwe club. Wat zou ik deze man graag in de technische staf van MVV zien.
Moet je hem ook kunnen betalen.
Het zal geen slechte man zijn voor MVV om hem aan de technische staf toe te voegen.
Maar op dit moment vind ik de selectie toch voorgaan ook al omdat we al zo weinig te bieden hebben.
En niet dat we straks iemand aan de technische staf toevoegen wat misschien op dit moment overbodig is en geen fatsoenlijke spelers aan te kunnen trekken.
Dat geld wat ze aan Wim Dusseldorp hebben uitgegeven hadden ze aan Visser moeten geven.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
20 juli 2015 13:29
Audiowaste
Platinum Boarder
Danny Schreurs traint nu mee bij SC Telstar.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
20 juli 2015 19:38
Mienclub1902
Platinum Boarder
Dat vind ik ook, van Visser kunnen ze technisch nog wat leren. Bovendien prettige vent ook nog.
Boredass schreef :
mvv4ever schreef :
Jim Cemint schreef : Vandaag een leuk stukje in de krant over Hans Visser. Heeft nog geen nieuwe club. Wat zou ik deze man graag in de technische staf van MVV zien.
Moet je hem ook kunnen betalen.
Het zal geen slechte man zijn voor MVV om hem aan de technische staf toe te voegen.
Maar op dit moment vind ik de selectie toch voorgaan ook al omdat we al zo weinig te bieden hebben.
En niet dat we straks iemand aan de technische staf toevoegen wat misschien op dit moment overbodig is en geen fatsoenlijke spelers aan te kunnen trekken.
Dat geld wat ze aan Wim Dusseldorp hebben uitgegeven hadden ze aan Visser moeten geven.
20 juli 2015 19:44
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Ik denk dat je meer hebt aan de combinatie Elsen / Dusseldorp (kalm / fanatiek) dan aan de combinatie Elsen / Visser (kalm / kalm)
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
21 juli 2015 11:34
Jim Cemint
Platinum Boarder
RIP Dick...
Oud-voetballer Dick Nanninga is overleden in het ziekenhuis in Maaseik. Hij werd enkele weken geleden met hoge koorts opgenomen in het ziekenhuis. Hij is 66 jaar geworden.
Nanninga, die woonde in het Belgische Neeroeteren, kwakkelde al langer met zijn gezondheid. Zo raakte de speler van Roda JC en MVV in 2012 in coma toen zijn linkeronderbeen geamputeerd moest worden als gevolg van een suikerziekte.
Stekker
Tijdens zijn coma moesten de kinderen twee keer beslissen of hij kunstmatig in leven moest worden gehouden. Ze besloten de stekker er niet uit te trekken. Na 5 maanden coma ontwaakte hij.
WK 1978
Het boegbeeld van Roda JC werd internationaal bekend door het doelpunt dat hij scoorde in de WK-finale van 1978 in Argentinië. Nanninga speelde 15 interlands. Nanninga speelde acht seizoenen voor Roda JC en scoorde daarin 107 doelpunten. Hij speelde later vier seizoenen in Maastricht bij MVV.
Bron: 1Limburg
21 juli 2015 13:15
Triest bericht, ik heb begin/midden jaren '80 altijd genoten van zijn inzet en goals. Hoewel Nanninga -via een omweg- van onze oostelijke vrienden kwam was hij al vrij snel populair onder de Maastrichtse aanhang. Ik kan mij in elk geval niet herinneren dat zijn geelzwart verleden hem werd nagedragen.
Dick, rust zacht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel
21 juli 2015 13:37
Het maakte het enige "echte" doelpunt in een wk finale. RIP Nanninga.
22 juli 2015 06:49
Ospitalieri op proef bij de Moffen .
22 juli 2015 09:10
Wat een farce.
22 juli 2015 09:27
Peter Pan
Platinum Boarder
Ach, laat hem daar maar naartoe gaan. Was leuke speler, maar zou dit seizoen toch op de bank zitten. Labylle gewoon veel beter als back en centraal op het middenveld is hij al helemaal niet meer nodig. Was een aardige speler, goed voor erbij wegens zijn multifunctionaliteit, maar zou denk ik veel salaris vragen voor een bankzitter. Dan is hij daar in Kerkrade op het goede adres
Komen wel makkelijk van onze bankzitters af op deze manier, Schreurs, Rutjes, Derix en Ospitalieri
22 juli 2015 09:34
Audiowaste
Platinum Boarder
Ospitalieri, van Son, Palacios en die Zwitser uit de 3e divisie. Die gaan mee doen voor Europees voetbal
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
22 juli 2015 21:10
22 juli 2015 21:15
Ik denk niet dat we hem ooit nog terug zien in het betaalde voetbal.
22 juli 2015 21:31
Zag Smeets gisteren op de markt .
23 juli 2015 06:41
23 juli 2015 06:43 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Dick je was een klasse bak,ik zie je nog staan tijdens een wedstrijd tegen fc Utrecht,in de pauze een zware van Nelle aan het draaien en dan de tweede helft hoppa 2 doelpunten.
Diepe diepe buiging,hoed af....jij was me er eentje nl de ultieme spits.
Hadden we nog maar zo een type...Dick na je lijdensweg....rust zacht...Gr. Opa
....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458
Tijd voor maken pagina: 0.360 seconden