Oud-MVV'ers

24 juli 2015 18:50
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #571
Danny Schreurs is naar Ijsland geweest op proef.
Wat ik heb gehoord.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2015 22:58
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #572

mvv4ever schreef : Danny Schreurs is naar Ijsland geweest op proef.
Wat ik heb gehoord.

heeft er inmiddels getekend.

24 juli 2015 23:09
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer

03 aug 2015 21:42
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #574
In de aflevering 102 van Hard Gras, juni 2015, staat een leuk artikel over Co Prins. Hierin staan ook enkele opmerkingen van Jo Bonfrère en Willy Brokamp over hun teamgenoot van weleer. Overigens wordt deze aflevering ook "ontsierd" door een foto van Ruud Geels op de schouders van Telstarsupporters, nadat hij tegen MVV een hattrick heeft gescoord. Het wordt tijd voor een artikel over de befaamde hattrick van Willy Brokamp!

06 aug 2015 19:05
Sjuulke
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #575
Sven Braken in vorm tijdens laatste training voor de start van het nieuwe seizoen:

,,Iedereen heeft zin in het nieuwe seizoen. Ik kan eigenlijk niet wachten tot het vrijdagavond acht uur is”, reageert Sven Braken, die tijdens de oefensessie met twee schitterende kopballen de show stal.
Na veertien jaar voor MVV te hebben gevoetbald, maakte de spits deze zomer de overstap naar Almere City FC.

Eerder tijdens de Open Dag tegen Flevo Boys scoorde hij 3 van de 5 doelpunten…

www.almerecity.nl/ac_content_v2/nieuws/d...ens-laatste-training

06 aug 2015 19:23
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #576

De Zwarte Vogel schreef : In de aflevering 102 van Hard Gras, juni 2015, staat een leuk artikel over Co Prins. Hierin staan ook enkele opmerkingen van Jo Bonfrère en Willy Brokamp over hun teamgenoot van weleer. Overigens wordt deze aflevering ook "ontsierd" door een foto van Ruud Geels op de schouders van Telstarsupporters, nadat hij tegen MVV een hattrick heeft gescoord. Het wordt tijd voor een artikel over de befaamde hattrick van Willy Brokamp!

vergeet dat "ontsieren"dan snel maar , want hierbij komen twee goede foto's:

1969 van links naar rechts GERARD HOENEN WILLY BROKAMP KO PRINS en FRANCOIS HERBEN

1970 Ko-tje met Nico Rijnders ( MVV - Ajax)

Bijlagen:

06 aug 2015 19:29
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #577

Sjuulke schreef : Sven Braken in vorm tijdens laatste training voor de start van het nieuwe seizoen:

,,Iedereen heeft zin in het nieuwe seizoen. Ik kan eigenlijk niet wachten tot het vrijdagavond acht uur is”, reageert Sven Braken, die tijdens de oefensessie met twee schitterende kopballen de show stal.
Na veertien jaar voor MVV te hebben gevoetbald, maakte de spits deze zomer de overstap naar Almere City FC.

Eerder tijdens de Open Dag tegen Flevo Boys scoorde hij 3 van de 5 doelpunten…

www.almerecity.nl/ac_content_v2/nieuws/d...ens-laatste-training

Sven had dao zin in :

Iech gun häöm e good begin teege Venlo
Bijlagen:

06 aug 2015 19:33
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #578
Mooi om te lezen van Sven, maar wat is er gebeurd met het verhaal dat hij in 2015 geen wedstrijden meer zou spelen vanwege zijn knie?? Naar Lourdes geweest? :rolleye:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

06 aug 2015 20:17
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #579

Jacques schreef : Mooi om te lezen van Sven, maar wat is er gebeurd met het verhaal dat hij in 2015 geen wedstrijden meer zou spelen vanwege zijn knie?? Naar Lourdes geweest? :rolleye:

Hoop voor hem, dat hij niet te vroeg terugkomt. Hij kan altijd nog een terugslag krijgen.

Aon de géng

11 aug 2015 20:08
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #580
Vanavond on 20.45 op FOX sport 1 Heerenveen - De Graafschap met Smeets in de basis bij de Graafschap.

11 aug 2015 20:56
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #581
Aanvaller Gianluca Maria heeft een contract getekend bij Hapoel Ashkelon.
De international van Curaçao treft bij de Israëlische promovendus Jürgen Colin als ploeggenoot.
Maria begon vorig seizoen in de Jupiler League bij MVV Maastricht en maakte het seizoen af bij RKC Waalwijk.

11 aug 2015 21:02
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #582
Ik gun hem een mooie voetbaltoekomst. Veel sukses jong.

11 aug 2015 22:06
Gamin
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #583
Smeets in de basis bij de Graafschap. Doet het best naar behoren! Gun hem het beste

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Kompleminte
Gamin!

12 aug 2015 08:49
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #584
www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2015...weg-naar-galatasaray

Ruud Boffin lijkt op weg naar de Turkse topclub Galatasaray. De doelman, momenteel nog van Eskişehirspor, laat weten dat een deal mogelijk is in de komende dagen.

Door Johan Walckiers

Boffin, al drie seizoenen aan de slag bij Eskişehirspor, liet vorige week zijn manager, Gunter Thiebaut, overvliegen naar Istanbul om te onderhandelen met Galatasaray. Een eerste verkennend gesprek draaide echter op niets uit. Boffin wil niet inleveren om tweede viool te gaan spelen.

"In de Turkse kranten schreven ze zelfs dat ik voor 500.000 euro daar ging gaan spelen. Eerlijk? Moesten ze mij dat voorstel gedaan hebben, had ik tegen Gunter gezegd dat hij zelfs niet hoefde te praten", laat een eerlijke Boffin weten aan Voetbalkrant.com.

“Bij Galatasaray speelt immers nog steeds Fernando Muslera, de doelman waar ook Sinan Bolat zijn tanden op stuk beet. "Er gaan geruchten dat hij nog zou vertrekken (Man United zit achter zijn veren, nvdr.) en dan heb ik wel kansen. Maar als hij blijft, is het waarschijnlijk om op de bank te zitten. Hij is immers immens populair daar."

"Ik heb nog vier jaar contract bij Eskişehirspor en ik ga niet inleveren om bij een topclub op de bank te gaan zitten. Maar Galatasaray heeft zondag aan mijn manager ook laten weten dat ze een tweede aanbieding gaan doen. Zover zitten we niet meer van elkaar, dus mogelijk komt er morgen ofzo schot in de zaak."

Boffin blijft er dus rustig onder. "Eerst wou Eskişehirspor me verkopen omdat mijn contract te zwaar doorwoog. Galatasaray wou echter geen 1,5 miljoen betalen. Logisch! Daarna hebben ze dat laten zakken en nu wil de voorzitter me niet meer verkopen omdat hij me nodig heeft."

"Ik zit dus nog zeker goed en ik laat het op me afkomen. Als Galatasaray me echt wil, zal de deal wel in orde komen. Anders blijf ik gewoon waar ik ben", besluit Boffin.

Ruud heeft hier iets meer dan twee jaar onder contract gestaan, volgens mij krijgen we dan normaal gezien 1% van de transfersom. Laat hem voor 1 miljoen gaan, vangen we toch 10.000 euro. Leuk. Maar vooral leuk voor Ruud, hier door velen altijd verguisd maar nu al jaren basiskeeper in de Turkse competitie, vorig seizoen zelfs uitgeroepen tot 2e in het klassement van beste keepers daar. :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

15 aug 2015 15:36
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #585

Tijd voor maken pagina: 0.435 seconden