Oud-MVV'ers
03 sept 2015 21:03
mvvke4life
Platinum Boarder
Laat maar komen... allen weten we niet waar mvv allemaal mee bezig is. Alles blijft in nevelen gehuld!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
21 sept 2015 22:34
geschiedenisles voor onze jeugd:
vraag : welke oud MVV'er speelde mee in deze Hollywoodfilm ? (Naast Pele !! )
22 sept 2015 06:28
Nao Väöre
Platinum Boarder
Boer458 schreef : geschiedenisles voor onze jeugd:
Co Prins
Aon de géng
22 sept 2015 08:27
Of toch Sylvester Stallone?
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
22 sept 2015 10:35
22 sept 2015 10:37 door De Zwarte Vogel. Reden: artikel in Programmaboekje
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Boer458 schreef : geschiedenisles voor onze jeugd:
Laatst stond een heel artikel over Co Prins in Hard Gras, juni 2015. De anekdote over zijn optreden in deze film naast onder andere Pele en Bobby Moore wordt natuurlijk ook genoemd.
supportersclubmvv.com/wp-content/uploads...cht-Jong-PSV-v05.pdf
22 sept 2015 10:54
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Trouwens met het oog op de komende wedstrijd, welke speler kwam voor veel clubs uit, maar ook voor een club uit Dordrecht en voor MVV?
22 sept 2015 11:04
22 sept 2015 11:11 door BOCA.
Gerrie Mühren en Huub Smeets
22 sept 2015 11:34
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Iets te eenvoudige vraag voor een kenner als Boca!
22 sept 2015 12:26
Met oog op vorige posts, is het geen idee de topics van vroeger op dit forum terug te brengen? Stadion v/d Dag, Vraog vaan d'n daag, was ook altijd interessant!
Degene die de vraag correct beantwoordde, mocht de nieuwe vraag geven.
22 sept 2015 13:16
22 sept 2015 13:21
03 okt 2015 16:47
Robster-85
Senior Boarder
Zoals ik al een paar keer beschreven heb dat dit de meest dramatische voetballer is, gaat hij nu zelfs nog slechter voetballen in Sittard.
Ga zo door Marco
Zie tekst 1limburg
Trainer Peter van Vossen, zwaar onder druk, koos ervoor Joeri Schroijen een linie door te schuiven waardoor er op linksback een plek vrij kwam voor Marco Ospitalieri. De keuze voor de oud-MVV’er pakte dramatisch uit.
Kansloos
Een kwartier onderweg liet de Belg met Italiaanse roots zich onvoorstelbaar makkelijk uitspelen door Felitciano Zschusschen, die Fortuna-doelman Ferhat Kaya kansloos liet in de korte hoek: 1-0. Het was niet de enige keer dat Ospitalieri faalde.
03 okt 2015 19:37
Wat ik niet goed begrijp. Ze hadden toch de selectie compleet? Ten minste al die namen die mij werden voorgeschoteld en gepresenteerd, alsof ik er van onder de indruk moest worden. Maar veel komt er ook niet van terecht. Nu is de competitie natuurlijk nog niet lang bezig en kan er nog veel gebeuren, maar hun start is met al die " namen?" toch een stuk minder te noemen.
Even ter herinnering:
Schapendonk schreef :
Ik word van hun oefenwedstrijden nou ook niet echt enthousiast. Met 1-0 in Heerenveen verliezen vind ik nog altijd beter dan thuis 0-5 tegen AZ.(wel de morele winnaar, dat wel) Maar ja hun selectie is rond volgens Gohf
Gohf:
Selectie is inderdaad rond ja. Eventuele buitenkansjes(bij voorkeur een rechts of links buiten) daargelaten.
Tim Janssen(Graafschap)
Van Loen(Sparta)
Lekesiz(duisburg)
Fafiani(Volendam)
De Regt(Helmond)
Mert(Nec)
Schroyen(VVV)
Hutten(Excelsior)
Ik ben erger gewend als fortuna fan.
03 okt 2015 20:42
Roei baank
Platinum Boarder
Aardige selectie maar zo lang de DSM gamins die twee Daltons er niet uit kieperen blijven ze in een spagaat zitten.
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
03 okt 2015 20:54
Betere selectie dan ze vorig jaar hadden maar ze doen daar net alsof ze een top-5 selectie hebben. Dat hebben ze niet. MVV heeft echt een betere selectie dan Fortuna. Zijn niet veel spelers van Fortuna die een basisplaats bij MVV zouden hebben als iedereen van ons fit is. Ook met een fatsoenlijke trainer voor Fortuna eindigen wij boven hen.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Tijd voor maken pagina: 0.387 seconden