Oud-MVV'ers

05 okt 2015 16:28
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #616
Ik vind ze echt geen slechte selectie hebben.
Misschien niet voor de top maar wel een selectie dat beter kan dan wat ze nu laten zien.
Ospitalieri kan beter.
Mert , Fafiani , Schroyen zou ik ook bij MVV willen zien hoor.
Maar het komt gewoon niet eruit bij hun en ik denk dat dat aan de trainer gewoon ligt/lag.

Gelukkig voor Fortuna is hij nu wel eruit geknikkerd.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2015 16:57
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #617

mvv4ever schreef : Ik vind ze echt geen slechte selectie hebben.
Misschien niet voor de top maar wel een selectie dat beter kan dan wat ze nu laten zien.
Ospitalieri kan beter.
Mert , Fafiani , Schroyen zou ik ook bij MVV willen zien hoor.
Maar het komt gewoon niet eruit bij hun en ik denk dat dat aan de trainer gewoon ligt/lag.

Gelukkig voor Fortuna is hij nu wel eruit geknikkerd.

Schroyen kan niet verdedigen, en aanvallend is Labylle vele malen beter. Ik zou die enkel voor de bank willen. En voor de rest geldt vergelijkbaar verhaal. Fafiani is een controlerende middenvelder. Daar hebben wij Ippel en die vind ik echt beter. Mert is volgens mij een aanvallende middenvelder/linksbuiten. Voor zover je bij ons kunt spreken van een aanvallende middenvelder is Peeters dat, en onze linksbuiten is Croux. Beiden veel beter dan Mert. Zouden bij ons zeker nuttige spelers zijn, maar wel voor de breedte, niet voor de basis.

Onze "mindere" plekken zijn centraal en rechts achterin en centraal en rechts voorin. Met de kanttekening dat een herstelde Kuipers de wat zwakkere plek centraal achterin oplost. Maar Janssen van hun zou bij ons waarschijnlijk ook spelen. Rechts achterin heeft Fortuna zelf alleen maar brandhout. Lekesiz begon sterk aan het seizoen in de spits maar is volledig weggezakt. Geen idee of t Bies beter is, dat is koffiedik kijken. Rechts voorin loopt bij hun Hutten, dat vind ik een goede speler. Die zou hier ook een basisplaats hebben.

Voor het seizoen zou ik liever Kaya als Coppens in het doel gehad hebben, maar die Kaya staat bijna wekelijks te blunderen dit seizoen. Dat zou natuurlijk puur een kwestie van vertrouwen kunnen zijn, wellicht dat hij met een nieuwe trainer weer sterk gaat keepen.

Al met al kom je dan uit op twee of drie spelers van Fortuna die bij ons - als iedereen fit is - een basisplaats zouden hebben. Meer echt niet. Fortuna kan de play-offs halen als alles meezit, en kan deze ook zo maar mislopen als het tegenzit. Ploeg die tussen plaats 8 en 12 zal eindigen. MVV is gewoon een stapje verder en zal tussen plaats 6 en 10 eindigen. Het verschil is niet gigantisch maar wel duidelijk te zien.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

06 okt 2015 17:24
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #618
Misschien niet zo duidelijk geweest, ik vind het goede spelers maar zoals jezelf aangeeft geen enkele zou een basisplaats hier krijgen mits iedereen fit is van ons.
Want qua kwaliteit hebben onze spelers gewoon net iets meer en niet omdat ik voor MVV ben of om Fortuna te kleineren het is gewoon zo.
Alleen ben ik toch van mening dat ze met zo'n spelers groep beter kunnen.
En zeker boven een Telstar, Oss of Achilles moeten kunnen eindigen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

07 okt 2015 10:35
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Oud-MVV'ers #619
Robert Maaskant per direct ontslagen als trainer bij NAC Breda

BREDA - Trainer Robert Maaskant is per direct ontslagen als trainer bij NAC Breda. Dat maakte NAC-watcher van Omroep Brabant, Ronald Sträter, dinsdagavond wereldkundig. Later bevestigde de club uit de Jupiler League het vertrek van Maaskant.

bron: omroepbrabant.nl
De kerst valt vroeg dit jaar.
Eigenlijk te verwachten, Maaskant is geen crisismanager.

07 okt 2015 12:02
Robster-85
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #620
Bel hem op.
Hij is welkom.

houtengerard schreef : Robert Maaskant per direct ontslagen als trainer bij NAC Breda

BREDA - Trainer Robert Maaskant is per direct ontslagen als trainer bij NAC Breda. Dat maakte NAC-watcher van Omroep Brabant, Ronald Sträter, dinsdagavond wereldkundig. Later bevestigde de club uit de Jupiler League het vertrek van Maaskant.

bron: omroepbrabant.nl

De kerst valt vroeg dit jaar.
Eigenlijk te verwachten, Maaskant is geen crisismanager.

07 okt 2015 12:15
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #621
In welke rol? Goede motivator maar maakt jonge spelers niet beter en tactisch niet erg sterk. Kijk maar hoe NAC in de Geusselt speelde, totaal zonder idee.

Ik denk met plezier terug aan het jaar onder Maaskant, want voor het eerst in jaren deden we weer bovenin mee. Maar achteraf gezien was een vijfde plaats met die selectie niet eens zo speciaal. Çapa haalde het jaar erna met een gelijkwaardige selectie ook nog de play-offs. En Çapa stel ik qua trainerscapaciteiten gelijk aan Van Vossen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

07 okt 2015 13:53
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #622
Mede onder invloed van Robert Maaskant werd MVV destijds opnieuw richting financiële afgrond geloodsd. Hij is en blijft een overmoedige praatjesmaker. Wezenlijk zit MVV nu nog met de naweeën van die periode.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, Jacques, Boschpoort

07 okt 2015 14:53
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #623
Vandaag zit overigens Frans Körver op de bank in de VI. Het valt op dat hij MVV niet vermeldt als club waarbij hij warmte voelt. Kennelijk heeft hij de indruk dat MVV niet met voldoende respect behandelt. Dat moet toch te herstellen zijn.

17 okt 2015 22:15
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #624

17 okt 2015 23:43 17 okt 2015 23:46 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #625

De Zwarte Vogel schreef : Vandaag zit overigens Frans Körver op de bank in de VI. Het valt op dat hij MVV niet vermeldt als club waarbij hij warmte voelt. Kennelijk heeft hij de indruk dat MVV niet met voldoende respect behandelt. Dat moet toch te herstellen zijn.

Kan ook zijn dat de betreffende verslaggever selectief te werk is gegaan....who knows?

Ik loop Frans de afgelopen seizoenen vaker tegen het lijf vlak voor een wedstrijd van MVV, waarbij hij altijd aanspreekbaar is en een praatje met ons supporters maakt.
Dan kletsen we over zijn aktieve tijd (zowel speler als ook trainer) en het hedendaagse voetbal nu...inclusief MVV.
Dus met die band zit het wel goed. :thumbsup:

Of dat met het vorige (noonk Paul) en huidige bestuur( dee oet Venraaj) ook zo is kan ik niet zeggen, maar dat is niet zo relevant. Dat waren en zijn slechts pasanten.

Frans is OK en draagt us MVV-ke nog altijd in zijn hartje met zich mee ;)

18 okt 2015 09:09 18 okt 2015 09:10 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #626
Frans was ook niet altijd gemakkelijk,als je het bij hem verknoeid hebt kun en kon je het het chaken.
Los van dat zeg frans korver dan zeg je mvv van groningen tot rotterdam...gr opa ;)

....

06 nov 2015 17:23 06 nov 2015 17:24 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #627
Voor de liefhebbers ,VI heeft deze week een artikel van enkele pagina's over ,,onze,, oud mvver willy brokamp,leuk artikel voor de mensen(jeugd) die in vogelvlucht wat willen te weten komen over hem.
Helaas beheers ik niet de techniek om dat hier online te zetten...gr opa ;).

....

10 nov 2015 08:26
Klomeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer

10 nov 2015 11:55
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #629
Een afgescheurde kruisband: dat is erg slecht nieuws. Sterkte met je revalidatie, Sven!

10 nov 2015 12:00
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #630
Niet voorzichtig genoeg geweest met vorige knieblessure? Was aan het eind van vorig seizoen ook geblesseerd geweest aan zijn knie en zou een flinke tijd moeten herstellen maar heeft in voorbereiding en competitie zowat alles gespeeld. Heel zonde voor Sven.

Tijd voor maken pagina: 0.347 seconden