>
Ontvangen bedankjes 363
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Nao Väöre schreef : Dankzij Leon kunnen wij nog steeds naar uzze trots goon loere.
Dat de man zijn tijd ver voor uit was bleek al toen hij op het idee kwam om de Geusselt te overdekken.
Het plan ging niet door. Dit had niets te maken met zijn verleden, maar de door ons geliefde KNVB die het plan volledig torpedeerde .
Zij zagen niets in het spelen in een "hal".
Vreemd genoeg mocht Ajax het later wel.
houtengerard schreef : Jacques je hebt gelijk. Maar welke succesvolle zakenman is niet egoïstisch? (Het verkeerde kant verhaal daar gelaten) Nol naait de kleren ook niet zelf, en betaald ook geen volwaardig Europees loon voor zijn vodden uit China. Dick Schieringa heeft zijn AZ laten groeien ten koste van de samenleving.
Hij had veel meer kunnen doen voor de club daar ben ik het mee eens. Maar je moet een gegeven paard niet in de bek kijken, dat zal dhr. Melchior als geen ander hebben geweten. Een miljoen op een vermogen van 1,2 miljard is een mooi bedrag, maar zeker niet de injectie van een grote weldoener die betrokken is bij een voetbalclub. Maar hij had het niet hoeven doen, laten we daar blij om zijn. Een minuut stilte is prima, zo hoort dat ook uit dankbaarheid, maar een standbeeld, daar had hij inderdaad meer voor mogen (en kunnen) doen als je iemand met een rood-wit hart bent en zo' n over-vermogen hebt.
Trouwens de gemeente Maastricht was verantwoordelijk voor de aanstelling van zijn corrupte vriendjes. Je kunt hem daar niet persoonlijk verantwoordelijk voor houden (ook al zal wellicht het geldbedrag doorslaggevend zijn geweest). Hij had wel kunnen puinruimen in 2010, maar helaas, dat zat er niet in, zijn MVV gevoel was helaas zakelijker. Maar niet afstandelijk in 2003 gelukkig. Volgende week vrijdag heeft hij een minuut stilte en een rouwband verdient vind ik, zij het gekocht.
Zonder Melchior hadden we vanaf 2003 al geen MVV meer gehad. Ondanks het verblijf in de eerste divisie zijn de mooie onvergetelijke momenten ontelbaar. Mede dankzij Melchior kunnen we nog iedere week gaan. Ook in de periode ná 2003 heeft Melchior nog enkele keren financiële hulp toegeworpen. Dat de aanstelling van Goumans en Jongen achteraf niet een succes is gebleken , is een fout geweest. Maar het wanbeleid van beide heren valt Melchior niet aan te rekenen.Jacques schreef : Hij heeft het bestuur neergezet dat er voor zorgde dat we in 2010 zo goed als failliet waren, waar we nu nog altijd een schuld door hebben. Hij heeft vervolgens niet de helpende hand geboden.
Ik ben zwaar tegen een eerbetoon en zal mijn best doen dat te verstoren.
Sjotelsplak schreef :
Zonder Melchior hadden we vanaf 2003 al geen MVV meer gehad. Ondanks het verblijf in de eerste divisie zijn de mooie onvergetelijke momenten ontelbaar. Mede dankzij Melchior kunnen we nog iedere week gaan. Ook in de periode ná 2003 heeft Melchior nog enkele keren financiële hulp toegeworpen. Dat de aanstelling van Goumans en Jongen achteraf niet een succes is gebleken , is een fout geweest. Maar het wanbeleid van beide heren valt Melchior niet aan te rekenen.Jacques schreef : Hij heeft het bestuur neergezet dat er voor zorgde dat we in 2010 zo goed als failliet waren, waar we nu nog altijd een schuld door hebben. Hij heeft vervolgens niet de helpende hand geboden.
Ik ben zwaar tegen een eerbetoon en zal mijn best doen dat te verstoren.