Oud-MVV'ers

09 mei 2016 19:31
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #661
Uiteraard besteed L1 hier aandacht aan, men nodigt Tini Ruijs uit om vervolgens de helft van de tijd te spreken over het incident in Cuijck.

www.1limburg.nl/tini-ruijs-geen-aandacht...ken-aan-bedreigingen

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u gaston satijn

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2016 08:15
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #662

Sjotelsplak schreef : Uiteraard besteed L1 hier aandacht aan, men nodigt Tini Ruijs uit om vervolgens de helft van de tijd te spreken over het incident in Cuijck.

www.1limburg.nl/tini-ruijs-geen-aandacht...ken-aan-bedreigingen

Ik heb mijn abonnement op de limburger maar opgezegd...wat trouwens heel leuk was om te doen.....aangezien ik geen abonnement had.... dan krijg je toch rare vragen en antwoorden....uiteindelijk mr gewoon gezegd dat ik het puur deed om hun tijd te verspillen aangezien zij die van mij ook zo vaak verspillen met die flauwekul allemaal
:lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

10 mei 2016 08:22 10 mei 2016 08:24 door Kay.
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #663
Alles draait nog om clicks, niet meer om nieuwswaarde. Er staat nog net niet "Toen ik zag waarom kon ik het niet geloven" achter. Ik kan bij L1 al heel lang niet meer onderscheiden wat werkelijkheid en fictie is, dus neem ik alles wat ze daar schrijven maar met een flinke zak zout. Ook als het iets is waar ik neutraal in sta, zoals dit. Helaas gelooft een groot deel van de lezers nog steeds klakkeloos alles wat 'de gezit' schrijft en zal dat velen ook nog wel goed uit komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor

13 mei 2016 22:06
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #664
Smeets is boos dat hij is uitgefloten en vraagt zich af waarom ?? Mischien de volgende keer een beetje voorzichtiger zijn met je interviews Bryan?? De Graafschap is op elke positie beter dan MVV/We vreten MVV op , en alsof het nog niet genoeg is , van te voren verkondigen dat hij uit zijn dak zal gaan als hij scoort !!! Sorry Bryan maar je verdient om uitgefloten te worden !!

ps

Zie jezelf niet in hoe BELACHELIJK je accent klinkt ??? Sorry Bryam maar ik heb het even gehad met je.

13 mei 2016 22:26 13 mei 2016 22:31 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #665
Frustrerend dat Smeets scoorde, maar ik vond het persoonlijk jammer dat Bryan door enkelen uitgefloten werd. Kind van de club, jongen van de stad. Zong naar ik begreep gewoon het volkslied mee. Iedereen mag van mij zelf weten wie ze uitfluiten en waarom, maar persoonlijk erger ik me nooit zo aan uitspraken van voetballers in de media, aangezien dat dankzij mediatraining in 99% van de gevallen standaard opmerkingen zijn die volledig inhoudsloos zijn en die het vooral goed moeten doen bij de fans. Elke andere speler van de Graafschap had waarschijnlijk hetzelfde gezegd. Niet leuk om over onze club uit de mond van Smeets te horen, maar hoort ook gewoon bij zijn werk.
En wat betreft het juichen, hij speelt voor de Graafschap. Dat is nu zijn club en daar moet hij zijn werk voor doen. Ook voor hen zijn dit beladen wedstrijden en is er ontlading, zeker als je zoals vanavond de overwinning min of meer steelt. Het gebaartje naar de tribune was wellicht wel overbodig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u danima98, La Chouffe

13 mei 2016 22:33
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #666
Moesten we dan klappen voor zijn goal? Hij had ook na zijn goal niet kunnen juichen en al helemaal niet gebaren naar de tribune. Ook met dit soort dingen moet je als prof kunnen omgaan. Als je bij de tegenstander speelt ben je de vijand en dan wordt je meedogenloos aangepakt. No merci. Klaar. Ik vond het allemaal nog meevallen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

13 mei 2016 22:34 13 mei 2016 22:37 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #667
Tjong jong Smeets is boos.....deze gevoelige jongen moeten we met z'n allen op handen dragen en lof liederen over hem gaan zingen. Ook als hij scoord hij tegen mvv in een zeer belangrijke wedstrijd. wake up dit is nu de grote mensen wereld.

Wat een sukkeltje eerste klas. Als je zo "groets" op us mvvke was dan wou je niet bij mvv weg.
Dat heet beslissingen maken met de daarbij behorende gevolgen ook al staan die je niet aan FACE IT.

13 mei 2016 22:47 13 mei 2016 22:52 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Oud-MVV'ers #668
Ik denk dat men het veel te persoonlijk opvat. Smeets heeft hier gevoetbald, heeft banden opgebouwd en banden verbroken in zijn jeugdjaren hier en zeker als prof Hij is meer dan een poppetje op het veld die af en toe voor de camera spreekt. Op sociaal vlak ben je ook voetballer en moet je een werkbare situatie creëren voor jezelf en je team en heb je ook je ups en downs.

Ik zou me best kunnen voorstellen dat hij dit doelpunt onder de neus wilt wrijven van bepaalde personen binnen de club of binnen het publiek waarmee hij niet door een deur kon. Misschien is dit doelpunt wel juist voor iemand die hij waardeert op persoonlijk niveau. Maar het lijkt me duidelijk dat Smeets profvoetballer is, zijn loon verdient bij de tegenstander en absoluut niet aan liefdadigheid doet. Naar eigen zeggen is hij ook Ajax fan, dus dat maakt hem in mijn ogen de sportman van het jaar. Leuk is het niet voor ons, maar dan had MVV hem maar meer vertrouwen moeten geven in het verleden. Of dat nu op financieel of sociaal vlak is, nu is hij in dienst van de tegenstander en schopt (kopt) hij ons half uit de nacompetitie, en dat heeft MVV zelf laten gebeuren (bewust of onbewust). Smeets is ons helemaal niets verschuldigd in mijn ogen. Dan hadden die elf van ons maar moeten laten zien dat hij geen stap hoger gemaakt heeft voor zijn carrière.
De volgende gebruiker (s) zei dank u danima98, La Chouffe

13 mei 2016 22:50
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #669

pinobel schreef : Moesten we dan klappen voor zijn goal? Hij had ook na zijn goal niet kunnen juichen en al helemaal niet gebaren naar de tribune. Ook met dit soort dingen moet je als prof kunnen omgaan. Als je bij de tegenstander speelt ben je de vijand en dan wordt je meedogenloos aangepakt. No merci. Klaar. Ik vond het allemaal nog meevallen.

Ohnee viel ook mee hoor. En je hebt verder helemaal gelijk, de tegenstander is de vijand. Juichen, tja, dat maakt mij dan niet zoveel uit. Ik wou alleen maar aangeven dat wat voetballers in een interview zeggen vrijwel altijd een voorverpakt verhaal is wat ze alleen maar zeggen omdat ze het moeten zeggen. Zo ook Smeets.

13 mei 2016 22:58
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Oud-MVV'ers #670

houtengerard schreef : Smeets is ons helemaal niets verschuldigd in mijn ogen. Dan hadden die elf van ons maar moeten laten zien dat hij geen stap hoger gemaakt heeft voor zijn carrière.

Nee en als je het zo stelt zijn MVV en de supporters ook niks verschuldigd aan Smeets.. Ik heb verder niks tegen Bryan maar wat een selectieve verontwaardiging van hem. Had hij nou echt niet kunnen indenken dat sommige supporters een goal van hem niet op prijs zouden stellen? Vooral met die gebaartjes richting tribune en het uitbundige gejuich?

Zal allemaal wel.. hopelijk is zijn tere zieltje weer zo gekrenkt dat hij maandag geen pepernoot meer raakt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie

13 mei 2016 23:20
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Oud-MVV'ers #671
Ik heb zijn goal nog redelijk sportief opgevat tijdens de match, maar als je zo gaat juichen en gebaartjes gaat maken en nu gaat huilen tijdens dat interview valt me vies tegen van hem. Hoef hem ook niet meer terug op die manier.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie

13 mei 2016 23:25
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Oud-MVV'ers #672

jeoff schreef :

houtengerard schreef : Smeets is ons helemaal niets verschuldigd in mijn ogen. Dan hadden die elf van ons maar moeten laten zien dat hij geen stap hoger gemaakt heeft voor zijn carrière.

Nee en als je het zo stelt zijn MVV en de supporters ook niks verschuldigd aan Smeets.. Ik heb verder niks tegen Bryan maar wat een selectieve verontwaardiging van hem. Had hij nou echt niet kunnen indenken dat sommige supporters een goal van hem niet op prijs zouden stellen? Vooral met die gebaartjes richting tribune en het uitbundige gejuich?

Zal allemaal wel.. hopelijk is zijn tere zieltje weer zo gekrenkt dat hij maandag geen pepernoot meer raakt.

Nee klopt, het werkt ook twee kanten op. Het is geven en nemen, ook voor hem. Eerst een applaus vragen als hij de catacomben inloopt, en dan verbaasd zijn dat sommigen hem begroeten met een fluitconcert als hij scoort. Dat is voetbal, dat moet hij ook accepteren als hij een ander shirt draagt. En niet de drama queen uithangen in de media. Want volgens mij als hij één negatief bericht leest op facebook, dan is dat in zijn beleving gelijk de mening van het hele stadion. Hopelijk wordt hij daar in de toekomst net zo professioneel in, als met zijn veldspel. Ook een stukje mediatraining zou hem geen kwaad doen, want de pers legt hem de woorden in de mond.

Sinds die 2-1 tegen Roda die hij destijds maakte heeft hij genoeg krediet bij me opgebouwd dat hij éénmalig het stadion mag laten afbranden, dat goaltje kan er ook wel bij. Die harde G daarentegen is pure cultuur verloochening..en doet hem echt geen krediet als Maastricht zijn thuishaven is. Ik zou hem hoe dan ook graag in de toekomst nog eens terug zien in het rood-wit, als hij dan ook zo professioneel is voor zijn ex-werkgevers.
De volgende gebruiker (s) zei dank u hindriks, Puime, La Chouffe

14 mei 2016 08:52
Sjuulke
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #673
Ik had toch echt het idee dat hij om een gele kaart vroeg voor Knops en dat hij daardoor de supporters tegen zich kreeg.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

14 mei 2016 09:00 14 mei 2016 09:10 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #674
vermoeiend zeg die discussie...
WTF is Bryan ...?
In z'n MVV tijd was hij te wisselvallig en vaak niet beslissend...
Heeft zich geen plaats verworven in het rijtje top middenvelders
( zelfs Daemen die technisch minder begaafd was heeft meer verdienste en rendement gehad)

daarnaast dacht hij en z'n pa dat hij in Barca thuishoorde ( grootheidswaanzin?)....vooral in de Ruys tijd

En krediet vanwege *oda...? Onzin !

en verontwaardigd zijn..? Teken van mentale zwakte , calimero gedrag en bewijs dat hij denkt beter te zijn dan hij is.
triest en jammer....

De enige Smeets die bij MVV recht heeft op respect vanwege prestaties is Huub Smeets.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Us Clubke, Nao Väöre, middenstip, danima98

14 mei 2016 13:33
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #675
Ongelofelijk weer hoe Roda-TV dit uitbuit om negatieve gal te spuien over de MVV-Supporters. 1 persoon noemt hem varkenskop op facebook ,vervolgens word er meteen een nieuwsupdate achteraan gegooid om duidelijk te maken hoe MVV-supporters hem beledigen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Janepie

Tijd voor maken pagina: 0.336 seconden