>
Ontvangen bedankjes 396
Jim Cemint schreef : Nu we Labylle de rest van het seizoen moeten missen, zou het geen overbodige luxe geweest zijn als we toch de beschikking zouden hebben over spelers als Ospitalieri en Ofori. Van Marco is natuurlijk bekend dat hij de overstap heeft gemaakt naar Fortuna. Van Ofori was mij niet bekend of hij al een nieuwe club had gevonden nadat hij van Genk kreeg te horen dat hij weg moest. Nou, dat blijkt dus zo te zijn. Via Google kwam ik er achter dat hij nu voor Aken Noord speelt... Die transfer is dan toch met de stille trom tot stand gekomen. Of heb ik iets gemist?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
De Graafschap reageert: ‘Verhaal uit verband gerukt’
L1 meldde maandag dat Bryan Smeets na zijn gelijkmaker tegen Ajax ‘serieus’ wordt bedreigd, maar daarvan is volgens De Graafschap geen sprake. Het klopt volgens de Doetinchemmers ook niet dat de middenvelder vanwege bedreigingen niet zou willen meewerken aan interviews.
/
“We hebben na de wedstrijd iedereen te woord gestaan, Bryan ook. Daarna hebben we de knop omgezet. Er kwamen zoveel interviewverzoeken; de hele landelijke mediawereld wilde Bryan aan tafel. Ik had wel drie dagen met hem door Nederland kunnen crossen. Dat gaan we niet doen. Vanaf zondagavond hebben we even een mediastop ingelast. We hebben nog vier belangrijke wedstrijden te spelen. Daar gaat de focus op en niet op de wedstrijd die is gespeeld tegen Ajax”, aldus woordvoerder Marc Teloh.
“Als er concrete aanwijzingen waren dat er ernstige bedreigingen waren, hadden we ook direct aangifte gedaan. Maar het is heel simpel: we kiezen gewoon voor rust. Dat zal niemand ons kwalijk nemen, we hebben nu even andere belangen”, besluit Teloh. Door het doelpunt van de 23-jarige Smeets ging het kampioenschap niet naar Amsterdam, maar naar Eindhoven. PSV wist, zoals bekend, immers wel te winnen van PEC Zwolle. De Superboeren beginnen vrijdag aan de play-offs.
www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=277402
Geusseltmania schreef : Bryan zou bedreigd worden door Ajax "aanhangers". Belachelijk natuurlijk. Laten wij hem vrijdag in ieder geval van harte verwelkomen. Het blijft toch een Sjeng.