Moppen

07 aug 2012 19:42
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Onderwerp Auteur
Moppen #31
WAT SEETER?:

Een ouder echtpaar is in spanje op vakantie geweest en gaat weer naar huis. In de taxi op de luchthaven Zaventem vraagt de chauffeur waar de reis heen gaat. Naar huis zegt de man. Zijn vrouw die wat doof is vraagt ; Wat seeter? Heer vreug boe veer nao tow gaon. Dan vraagt de taxichauffeur, in welke stad woont u ? In Mestreech antwoord de man. Z'n vrouw vraagt : Wat seeter; Heer vreug boe veer woene,

Zegt de taxichauffeur vervolgens: Mestreech? Daar heb ik de slechtste wip van mijn leven gemaakt: WAt seeter: vraagt zijn vrouw weer. Antwoordt de man ;Dat heer diech nog kint vaan vreuger.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2012 19:46 07 aug 2012 19:48 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Onderwerp Auteur
Moppen #32
Een Turk komt een kledingwinkel binnen en zegt tegen de winkeljuffrouw: 'Ikke broeke wille kope.' Winkeljuffrouw: 'Strakke pijpen?' Turk: 'Ja maarre, eerste broeke kope.'

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een Belg komt een café binnen en vraagt: Waar is het toilet?' De eigenaar antwoordt: 'Die is verstopt.' En de Belg zegt: ' Allee ik vind em wel

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een Belg maakt zijn eerste zeereis. Na enkele dagen vraagt de kapitein hem of alles naar wens is. 'Fantastisch!' zegt hij. 'En reuze handig, die wasmachines in de muur. Wat daar niet allemaal in gaat...'

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

De Belgen gaan hun eerste raket lanceren. En,' vraagt een verslaggever, 'waar gaat de reis naartoe?' 'Nou,' zegt een Belgische astronaut, 'wij gaan naar de zon.' 'Naar de zon?' vraagt de reporter. 'Maar daar is het toch veel te heet? Bent u niet bang dat de raket zal smelten?' 'Nou nee,' lacht de Belg, 'wij zijn niet gek, hoor. We gaan natuurlijk 's nachts!'

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een loodgieter uit West-Vlaanderen krijgt de opdracht om een defecte w.c. te gaan herstellen in Oostende op de derde verdieping. De loodgieter belt aan en er komt een vrouwtje met hoofddoek op het balkon te staan en roept naar beneden: 'Wat jij hebbe moete?' De loodgieter: 't Is voor uw schijthuis dat niet wilt wareke!' Waarop de vrouw zich omdraait en tegen d'r man zegt: 'Achmed voor jou, iemand van Sociale Dienst'...

++++++++++++++++++++++++++++++

Nadat hij in Parijs zeer uitgebreid heeft gegeten vraagt een Nederlander naar de rekening. De kelner presenteert hem het briefje waarop de eind som van 19,99 Euro genoteerd staat. De Nederlander legt twee briefjes van tien neer en wacht ongeduldig op het wisselgeld. De kelner overhandigt hem die ene cent tezamen met een pakje condooms. 'En waaraan dank ik deze attentie?', vraagt de Nederlander. 'Ach', zucht de kelner, 'ik wil voorkomen dat gasten zoals u zich voortplanten.'

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Drie mannen: een Belg, een Nederlander en een neger, zitten gespannen te wachten in de kraamkliniek. Plots komt de dokter binnen: 'Proficiat, alle drie een jongen! Er is echter een probleem, door de drukte hebben we de baby’s verward, maar ik denk dat jullie zelf het best kunnen zeggen wie je kleine is'. Bij de drie baby's neemt de Nederlander onmiddellijk het kleine negertje. Zegt de dokter: 'Maar meneer, dat kan toch niet die van u zijn?' Zegt de Nederlander: 'Ik weet het, maar het is de enige manier om zeker te zijn dat ik niet met een Belg naar huis ga'.

+++++++++++++++++++++++++

Spelenderwijs woordjes leren : De juf vraagt in de klas of de leerlingen een zin kunnen maken met het woordje 'wirwar'. Truuske krijgt eerst het woord en zegt :'Gisteren heb ik mijn mama wol helpen sorteren, het was een echte wirwar' Zeeeer goed zegt de juf, waarop zij Frankske het woord geeft. 'Als mijn papa 's morgens opstaat is zijn haar een echte wirwar'. 'Ook een zeer goede zin' stelt de juf. De derde leerling die het woord neemt is Ahmed, zijn zin is: 'Mijn broer ging forich week een bank overfalle, maar zijn gewirwar kapot'. .....

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

De ene blondine zegt tegen de ander: 'Dit jaar valt Kerstmis op een vrijdag'...Zegt de ander: 'Oh! hopelijk niet op de 13de!!'

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Gesprek tussen twee blondjes: 'Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan'...Zegt de ene. De andere vraagt verwondert: 'En waren de vragen moeilijk??'

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Een blondje krijgt een tweeling en huilt ononderbroken. De verpleegster vraagt: 'Waarom huil je eigenlijk? Je hebt twee prachtige baby’s!' 'Ja, maar ik weet niet van wie die tweede is!!'

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hij: 'Heb jij met een andere man geslapen?' Zij: 'Ik heb alleen geslapen met jou schat, bij die andere was ik wakker'............

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vraagt het ene blondje aan de andere: 'Wat denk jij is dichterbij? De maan of Parijs?' zegt de andere: 'De maan natuurlijk! Of kan jij Parijs van hier zien misschien !?!

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2012 19:49
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Onderwerp Auteur
Moppen #33
h

Geregistreerd: 3 May 12 Locatie: Mestreech Berichten: 8

Tijdens een voetbalwedstrijd MVV-Fortuna zie ik een man met zijn hondje. Allebij gekleed in MVV outfit.

En toen MVV scoorde ging het hondje op zijn achterpoten staan en klapte.

Ik naar die man toe en zeg; knap dat uw hond dat kan.

Maar wat doet hij dan als fortuna Scoort?

Dan maakt hij een salto verteld de man.

Toen vroeg ik; Hoe dat dan? voor of achterover?

Zegt de man; Dat ligt eraan waar ik hem schop.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2012 19:51
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Onderwerp Auteur
Moppen #34
Brief aan God:

"Lieve God,

U heeft in de afgelopen tijd mijn favoriete zanger Michael Jackson tot u genomen, mijn favoriete zangeres Whitney Houston, evenals mijn favoriete actrice Farah Fawcett en mijn favoriete entertainer Ramses Shaffy.

Hierbij laat ik u weten dat mijn favoriete voetbal-elftal Roda JC is''

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2012 00:36
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Moppen #35

Sjraveleer schreef :

Kanarie schreef : het liefst een lekker mokkel, met enig intelect te porren voor een nieuwe editie?


En lekker, en intelect, nou daan begin mer te zeuke

Ich bin ze nog neet tege gekome, in die 38 joar dat ich heij rondloup.


kin aoch neet es diech allein mer sjraavels... :woohoo: .
en diech zeks...al 38 jaor :blink:
...daan bis diech behuurlik luips :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2012 01:17
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Moppen #36

Equinox schreef : Trek LRB een jurkje aan, dan heb je alvast een mokkel met hetzelfde niveau.


mos wel neet Danny's artikel vervuille :angry:
mer bek on toppik.....

daon diech bes dat plezeerke ... geere zellefs, sjatsje vaan miech ! :kiss:
Kin dit volgens diene smaak door de beugel?



mer daan mos diech wel es fuk up...mmmm... sorry es bek up met doen,
zioe wie iech diech letst tegekaom, lekker joonk !




OK..?

Merci! :applaus:

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2012 01:56
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 790
Meer
Moppen #37
Mijn god, wat komen hier veel ultraslechte moppen voorbij. Zo ongelofelijk slecht, dat ze weer grappig worden.

Man met buikklachten gaat naar dokter, die hem even onderzoekt. Zegt de dokter: "Ik geef je 14 zetpillen; die moet je anaal innemen, twee per dag; kom maar over twee weken terug." Twee weken later. Vraagt de dokter: "Hebben de pillen geholpen?" Zegt de man: "Nee, absoluut niet, ik had ze net zo goed in mijn reet kunnen steken!"


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2012 02:42 08 aug 2012 02:48 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Moppen #38

les rouges blancs schreef : kin aoch neet es diech allein mer sjraavels... :woohoo: .
en diech zeks...al 38 jaor :blink:
...daan bis diech behuurlik luips :lachen:


Unne sjerpe hings, is niks debeij :whistle:

Ut lup mig al weg, es un vroumus mot gaape.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2012 20:08
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Moppen #39

Sjraveleer schreef :

les rouges blancs schreef : kin aoch neet es diech allein mer sjraavels... :woohoo: .
en diech zeks...al 38 jaor :blink:
...daan bis diech behuurlik luips :lachen:


Unne sjerpe hings, is niks debeij :whistle:

Ut lup mig al weg, es un vroumus mot gaape.


Dan is 't good en is sjiek um te huure , Sjraveleer ! Tots diech diene Mestreechse veendel ( of tenminste de stek daovaan) altied hoeg helts !

Equinox schreef : Hielemaol niks.

En es LRB 'n raad had zow heer 'n krolkaar zien. :daag:


iech zag ut al... dee batpie heet 'ne kop wie'ne zeibaor... :lachen:
krouwkaar bedoelste of bis diech noe vaan krolsigheid alles door mekaar aon 't goeje...? :whistle:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2012 20:21 08 aug 2012 20:25 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Onderwerp Auteur
Moppen #40
Jao, vindste 't gek!? ;)

Mer LRB, 'ut' ..? Bedoels zeker; 't? :P

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2012 21:21 08 aug 2012 21:22 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Moppen #41

Equinox schreef : Jao, vindste 't gek!? ;)

Mer LRB, 'ut' ..? Bedoels zeker; 't? :P

Neer, neer...lekker dweersliggend tettemöljke vaan us Forum ... volgens de Mestreechse Dictionair maag ut aoch ...
zet dao daan noe mer gewoen e "K" veur en gaank fein speuele ! :kiss: :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2012 21:32
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Onderwerp Auteur
Moppen #42

les rouges blancs schreef :

Equinox schreef : Jao, vindste 't gek!? ;)

Mer LRB, 'ut' ..? Bedoels zeker; 't? :P

Neer, neer...lekker dweersliggend tettemöljke vaan us Forum ... volgens de Mestreechse Dictionair maag ut aoch ...
zet dao daan noe mer gewoen e "K" veur en gaank fein speuele ! :kiss: :P

:thumbsup:
Keumpste boete speule daan of moste op tied naor bed?

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2012 21:51
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Moppen #43

Equinox schreef :

les rouges blancs schreef :

Equinox schreef : Jao, vindste 't gek!? ;)

Mer LRB, 'ut' ..? Bedoels zeker; 't? :P

Neer, neer...lekker dweersliggend tettemöljke vaan us Forum ... volgens de Mestreechse Dictionair maag ut aoch ...
zet dao daan noe mer gewoen e "K" veur en gaank fein speuele ! :kiss: :P

:thumbsup:
Keumpste boete speule daan of moste op tied naor bed?


't is al duuster en daan mot iech en binne zien en nao bed..
Bin altied e braaf menneke dus.....
:lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2012 22:38
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Moppen #44
Hiere waor veur dit soort "gesprekke" neet ut vreigelheukske aongemaak?

On topic:

Jan Wouters wordt op een middag helemaal gek van het gestuntel van zijn spelers. Hij besluit Johan Cruijff te bellen.
'Johan, het is weer eens niks vandaag met de training. Heb jij geen tip voor me?'
'Jawel', zegt Cruijff, 'Laat ze vanmiddag maar tegen die poppen spelen die normaal worden gebruikt voor het nemen van vrije trappen. Gegarandeerd succes.'
Even later belt Wouters weer: 'Zeg Johan, ze staan met 3-0 achter, wat nu?'

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2012 08:09
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Moppen #45

MVV4life schreef : Hiere waor veur dit soort "gesprekke" neet ut vreigelheukske aongemaak?

On topic:

Jan Wouters wordt op een middag helemaal gek van het gestuntel van zijn spelers. Hij besluit Johan Cruijff te bellen.
'Johan, het is weer eens niks vandaag met de training. Heb jij geen tip voor me?'
'Jawel', zegt Cruijff, 'Laat ze vanmiddag maar tegen die poppen spelen die normaal worden gebruikt voor het nemen van vrije trappen. Gegarandeerd succes.'
Even later belt Wouters weer: 'Zeg Johan, ze staan met 3-0 achter, wat nu?'

Dat is alleen op mij van toepassing dat weet je toch..
Iedereen mag hier zeggen wat die wil,behalve ik tenminste waarom worden anders al mijn nieuwe post verwijderd?
En mag andere onzin blijven staan...
Ik mag hier net zo goed mijn mening plaatsen en als iemand het daar niet mee eens is dan reageer je daarop!!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.462 seconden