Moppen

02 sept 2012 00:24 02 sept 2012 00:27 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Onderwerp Auteur
Moppen #76
Sjeinbaar höbs diech weer (en alweer wie dekser beweeze oppe forum) aander luij nuudig um diech te profileere LRB aongezeenste weer begins met aander luij in dien reaksies te betrekke..?

Da's nog altied de beste mop, en bes wel zielig.

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2012 00:31
ingel23
Bezoeker
Bezoeker
Moppen #77
Beste Lrb' tje wanneer houd je nu eens op om in elk bericht van jou mij ingel23 en Equinox steeds te benoemen :?:

Gedraag je eens als een volwassen man ;)

Ik heb je dit ook al vanmorgen geschreven maar mijn bericht is foetsjie ..samen met dat bericht van jou om 02.40 uur.... waar ik zaterdagmorgen een antwoord op heb gegeven met blijf niet bezig mij en Equinox steeds samen te benoemen :?:

Ik heb een eigen denkwijze en mening en ik geef je antwoord en beste moderators roep dit forumlid ook eens ff terug steeds weer mismakende opmerkingen te plaatsen :angry:

Dus lrb als je reageert dan ook graag alleen op die persoon okay :?:

Cheers groet ingel23 ;) :)

02 sept 2012 00:50
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Moppen #78
Een man vraagt aan god: God waarom heb je mijn vrouw zo mooi gemaakt ?
God antwoord: Zodat je van haar kunt houden....
De man antwoord: Maar god, waarom heb je haar zo dom gemaakt ?
God antwoord: Zodat zij van jou kan houden...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

02 sept 2012 00:56
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Onderwerp Auteur
Moppen #79
Twee homo's parkeren hun auto voor hun kapperszaak. Een paar minuten later passeert er een jonge gast en rijdt BWAM... tegen de auto van die homo's.

De homo's komen naar buiten en dan zegt de een tegen de ander: "Ja, bel de politie maar." Waarop die jonge gast antwoordt: "Nee laten we een akkoord sluiten, 500 euro en we spreken er niet meer over." Zegt die ene homo tegen de andere homo: "Nee, bel de politie maar." Jonge gast: "Ok, 1000 en we spreken er niet meer over." Homo tegen homo: "Neen, bel de politie maar." Jonge gast: "Nou ik ben het zat, lik mijn reet!" Homo tegen homo: "Wacht,meneer wil een voorstel doen!"

....

02 sept 2012 00:57
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Onderwerp Auteur
Moppen #80
Op een dag in een groot bos lag een betoverde kikker op een lelieblad in de vijver. Dit bos was zo groot dat hij nog nooit van zijn leven andere dieren had gezien. Toevallig rende op dat moment een konijn, opgejaagd door een beer langs. De kikker vroeg de twee te stoppen. De kikker zei: "Omdat jullie de eerste twee andere dieren zijn die ik zie, mogen jullie ieder drie wensen doen.

Jij eerst, beer". De beer dacht een minuut na en mannelijk als hij was zei hij: "Ik wens dat alle beren in dit bos, behalve ik, vrouwelijk zijn". Nu was het konijn aan de beurt. Het konijn vroeg om een motorhelm en zette hem meteen op. De beer was verbaasd over de stomheid van het konijn om zo je eerste wens te verknallen. De beer was aan de beurt voor zijn tweede wens. "Ik wens dat alle beren in het hiernaast gelegen bos ook allemaal vrouwelijk zijn". Het konijn vroeg om een motor, sprong er onmiddellijk op en startte de motor.

De beer kon zijn oren niet geloven dat het konijn om zulke stomme dingen vroeg. Immers, als hij geld had gewenst, had hij deze dingen allemaal kunnen kopen. De beer was aan de beurt voor zijn laatste wens. Hij dacht een tijdje na en zei: "Ik wens dat alle beren over de wereld vrouwelijk zijn". Het konijn begon te lachen, gaf gas en zei: "Ik wens dat de beer homo is"

....

02 sept 2012 00:58
ingel23
Bezoeker
Bezoeker
Moppen #81
Wat is het verschil tussen een homo en een Duitser :?:
Een Duitser schijt in het roergebied en een homo roert in het schijtgebied

02 sept 2012 00:59
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Onderwerp Auteur
Moppen #82
Twee homo's komen van een party en willen thuisgekomen nog eens goed fuiven...

De ene loopt naar een kast, neemt een potje met een doorzichtig wit zalfje en wrijft dit over zijn piemelke... De andere vraagt waar 'ie in godsnaam mee bezig is.

Waarop deze antwoordt:"Dat is Vaseline en dat is goed voor uw poepeke..." Na de ene zijn daad loopt nu ook de andere naar het kastje, neemt een potje met een doorzichtig blauw zalfje en wrijft dit ook over zijn piemelke... "Wat is datte?", vraagt de ene... Dat is Vicks en dat is goed voor uw keeleke..."

....

02 sept 2012 01:03
ingel23
Bezoeker
Bezoeker
Moppen #83
Waarom kan een man niet tegelijk knap en intelligent zijn?

Omdat hij dan een vrouw zou zijn.

:cheer: ;)

02 sept 2012 01:06
ingel23
Bezoeker
Bezoeker
Moppen #84
Waarom hebben zoveel mannen een bierbuik? Dan heeft die werkeloze dwerg tenminste een dak boven zijn hoofd.
:lolno: :thinking:

02 sept 2012 01:09
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Moppen #85
Iemand met rood haar op een bank zetten en dan vragen hoe het is om rood te staan op de bank, is nooit grappig!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

02 sept 2012 01:11
ingel23
Bezoeker
Bezoeker
Moppen #86
Een wens.......

Een man heeft een goede daad gedaan en daarom komt er een kabouter naar hem toe en zegt: "Meneer, u mag een wens doen!" Waarop de man antwoordt: "Ik zou graag naar Hawai willen, maar ik wil niet varen en ik durf niet met de boot." "Tja," zegt de kabouter, "dan weet ik ook geen oplossing." Waarop de man zegt: "Kun jij dan geen brug voor mij bouwen?" Zegt de kabouter: "Weet je wel wat dat niet kost? Dat is veel te duur, weet je misschien niet iets anders?" "Nou," zegt de man, "dan wil ik graag een vrouw die niet zeurt." Zegt de kabouter: "Wil je verlichting op je brug of gaat het in het donker ook wel?"

Speciaal voor de mannen groet ingel23 ;)

02 sept 2012 01:15 02 sept 2012 01:16 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Moppen #87
Twie sjaolvrun kome elkaar nao lange tied weer 'ns tege.
Allebei zien ze intusse getrowd.
Zeet de eine hardstikke bleij: "Mien vrow is 'ne Ingel"
Zeet de aandere, hiel treestig, "Die vaan miech leef nog"

100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox, ingel23

02 sept 2012 01:15
ingel23
Bezoeker
Bezoeker
Moppen #88

MVV4life schreef : Iemand met rood haar op een bank zetten en dan vragen hoe het is om rood te staan op de bank, is nooit grappig!

:whistle: :whistle: Over perfecte (lange) mensen kunnen er toch geen moppen bestaan? :applaus: :applaus:

02 sept 2012 01:19
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Moppen #89
Er komt een grote man in een café en slaat op de bar en zegt: "Een bier of anders!", dus de kleine barkeeper geeft hem een biertje.
De volgende dag komt die man weer en precies het zelfde verhaal die nacht vertelt de barkeeper het tegen ze vrouw en die vrouw zegt: "Doe eens wat, verman je zelf een beetje!" Dus de volgende dag komt die zelfde man weer en slaat op de bar en zegt: "Een biertje of anders!"
Dus die barkeeper zegt: "Ik ben het zat om je steeds een gratis biertje te geven dit keer kies ik voor anders!" Dus die man denkt na en zegt heel blij: "Oke doe dan maar een cola!"

100% veur de eige club!

02 sept 2012 01:25
ingel23
Bezoeker
Bezoeker
Moppen #90
Twee homofielen gaan achter mekaar de trap op.

De eerste laat een windje. De tweede begint te zingen; 'love is in the air'.

Tijd voor maken pagina: 0.302 seconden