Seizoenskaarten 2012 - 2013
- Aloy Agu
-
- Elite Member
-
Re: Re: Seizoenskaarten 2012 - 2013
08 Aug 2012 14:37Ben; dat is slechts de buitenkant. ze is zeer onberekenbaar.Ben Salemans wrote: Suze Frijns-Thomma, manager Algemene Zaken bij MVV Maastricht, bevestigde mij vanavond na de bijeenkomst voor seizoenkaartenhouders, dat de teller op 1800 staat. Ze vertelde me dat het dit jaar niet mogelijk was om MVV-seizoenskaarten te kopen via internet. Dus dat getal van 1800 of 1802 is op dit moment het echte aantal verkochte seizoenskaarten. Daar komen er de komende tijd voor de eerste thuiswedstrijd allicht nog wel wat bij. En in de winterstop worden er ook altijd nog behoorlijk wat halve seizoenskaarten verkocht.
(Leuke, frisse, slimme vrouw, trouwens, die Suze, die bovendien ook nog eens perfec Mestreechs spreekt. Ook mooi meegenomen is dat ze er geweldig uitziet. Dat is natuurlijk volgens velen totaal onbelangrijk en vreselijk seksistisch van mij, ik weet het, maar zelf vind ik dat toch wel een stuk prettiger praten...)
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- vakB
-
- Premium Member
-
08 Aug 2012 14:53Aloy Agu wrote:Ben; dat is slechts de buitenkant. ze is zeer onberekenbaar.Ben Salemans wrote: Suze Frijns-Thomma, manager Algemene Zaken bij MVV Maastricht, bevestigde mij vanavond na de bijeenkomst voor seizoenkaartenhouders, dat de teller op 1800 staat. Ze vertelde me dat het dit jaar niet mogelijk was om MVV-seizoenskaarten te kopen via internet. Dus dat getal van 1800 of 1802 is op dit moment het echte aantal verkochte seizoenskaarten. Daar komen er de komende tijd voor de eerste thuiswedstrijd allicht nog wel wat bij. En in de winterstop worden er ook altijd nog behoorlijk wat halve seizoenskaarten verkocht.
(Leuke, frisse, slimme vrouw, trouwens, die Suze, die bovendien ook nog eens perfec Mestreechs spreekt. Ook mooi meegenomen is dat ze er geweldig uitziet. Dat is natuurlijk volgens velen totaal onbelangrijk en vreselijk seksistisch van mij, ik weet het, maar zelf vind ik dat toch wel een stuk prettiger praten...)
Die Suze is verantwoordelijk voor het vertrek van de commercieel medewerker Sammy Brigui, deze Sammy heeft heel wat nieuwe sponsoren binnengehaald voor onze club! Deze Suze was voor MVV de marketingvrouw van Rinkens bij de Bergeregroep.
- Sjraveleer
-
- Visitor
-
08 Aug 2012 15:12 - 08 Aug 2012 15:13vakB wrote:Aloy Agu wrote: Ben; dat is slechts de buitenkant. ze is zeer onberekenbaar.
Die Suze is verantwoordelijk voor het vertrek van de commercieel medewerker Sammy Brigui, deze Sammy heeft heel wat nieuwe sponsoren binnengehaald voor onze club! Deze Suze was voor MVV de marketingvrouw van Rinkens bij de Bergeregroep.
Vertel nog uns get mie, wie is dat daan gegaange?
Es de bovenstoande beriechte lees, is ut sjus of ut neet ierlik is gegaange.
- Sjraveleer
-
- Visitor
-
08 Aug 2012 15:30 - 08 Aug 2012 15:35nl.linkedin.com/pub/suze-frijns-thomma/9/774/a55
Wel raar zie heet aoch een eigen bedrief . Naam: "georganiseerd" die ut volgende doen:
naast het uitwerken van tijdelijke projectgerelateerde opdrachten gaat georganiseerd! ook langdurige managementtrajecten aan;
opdrachtgever : * MVV Maastricht- Algemeen Manager- juni 2011-heden
Is ze noe in deens vaan MVV, of weurt zie apart betaolt via heur eigen bedrief, of beide?
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
08 Aug 2012 15:40Daarnaast lijkt me dit forum niet de juiste plaats om hierover te discussiëren.
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- Sjraveleer
-
- Visitor
-
08 Aug 2012 16:04Roei baank wrote: Dit soort zaken hebben altijd 2 zijden.
Daarnaast lijkt me dit forum niet de juiste plaats om hierover te discussiëren.
Welk forum daan wel ?
Ut geit euver MVV, dus ich zeen ut probleem neet ?
Veer zien tog transparant...
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
08 Aug 2012 16:19 - 08 Aug 2012 16:20We praten hier wel uitsluitend over de seizoenskaarten, maar vele mensen hadden (en hebben vooral nu) er de middelen niet (meer) voor...
De uitkomst was de Jupiler Fan kaart, waardoor met een goede korting die mensen gericht een aantal wedstrijden uitzochten.
Ik heb zo menig pa met kinderen of opa met kleinkinderen gezien...
Maar deze kaart is per seizoen 2012/ 2013 geschiedenis en er is niks voor in de plaats gekomen...
Dat betekent dat deze groep mensen minder vaak (of niet meer?) de Geusselt kan bezoeken...
Jammer , het zijn toch ook echte fans, zij het met een kleine portemonnee maar daarom niks minder!
Maar ook voor MVV, want zo krijgt de club ook minder inkomsten...
Of is er iets voor in de plaats gekomen ?
Zou toch gezien de maatschappelijke betrokkenheid en commercieel denken om meer centjes (cash flow) binnen te krijgen, wel iets moeten zijn om over na te denken...
Of denken jullie dat deze groep te verwaarlozen is ?
- jeoff
-
- Away
- Administrator
-
08 Aug 2012 16:27Wellicht worden er wat minder biertjes verkocht in het stadion maar ik verwacht geen daling in de losse verkoop hierdoor.
- Equinox
-
- Banned
-
- STERKER DOOR STRIJD
08 Aug 2012 16:32 - 08 Aug 2012 16:32Link: www.roosregelt.nl/kortingen/items/mvvMVV is één van de oudste voetbalclubs van Nederland en bestaat al meer dan 100 jaren. Heeft u altijd al eens een wedstrijd van 'Us MVV’ke' willen bijwonen, dan kan dat nu met Roos korting. U krijgt per toegangskaartje € 2 (maximaal vier kaartjes per Roos pas). Uitgezonderd zijn de kaartjes in de nacompetitie. Houd even rekening met de winterstop, want dan wordt niet gespeeld.
- Schapendonk
-
- Banned
-
08 Aug 2012 17:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjraveleer
-
- Visitor
-
08 Aug 2012 17:51Ich lees ut woord "onberekenbaar"neet geere, es ut euver luij geit: www.encyclo.nl/begrip/onberekenbaar
Okay ze heet geine voetbalachtergrond, meh organisatorisch heet ze wel een leuke c.v.
Ut geit mich mie um ut feijt dat ze op 2 maniere volgens "linkedin" beij MVV betrokke is, dat wek beij mich vroage op.
Zien doa luij die un indicatie hubbe wieveul euro, mevrouw Frijns per joar kos ? Is dat örgens trök te leeze in un verslaag?
Wie zien die koste verdeilt ? Un gedeilte via de loenlies van mvv, en un gedeilte via hör eige bedrief?
Wieveul euro brink mevrouw Frijns, extra binnen veur de club ?
- Ben Salemans
-
- Administrator
-
08 Aug 2012 19:27Sjraveleer wrote: Nog effe euver uzze manager a.z Suze Frijns: Zien doa luij die un indicatie hubbe wieveul euro, mevrouw Frijns per joar kos? Wieveul euro brink mevrouw Frijns, extra binnen veur de club ?
Die vragen gaan wel erg ver. Ik heb er alle vertrouwen in dat MVV haar gewoon een schappelijk en niet te hoog loon geeft. Back to topic.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
08 Aug 2012 19:28Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Equinox
-
- Banned
-
- STERKER DOOR STRIJD
08 Aug 2012 19:31Zij was vroeger medewerker bij qbic hotels, dus 3x raden hoe ze nu bij MVV terecht is gekomen/ingehuurd.
- jesfen
-
- Away
- Elite Member
-
08 Aug 2012 19:53Equinox wrote: Is zij niet ingehuurd via haar eigen consultancy bureau, www.georganiseerd.com ?
Zij was vroeger medewerker bij qbic hotels, dus 3x raden hoe ze nu bij MVV terecht is gekomen/ingehuurd.
ja???
maakt dat iets uit??
mss omdat ze liever iemand halen waarvan ze weten wat ze kan..
of moeten ze zomaar iemand binnenhalen met de gok dat diegene goed functioneerd..