Seizoenskaarten 2012 - 2013
- Equinox
-
- Banned
-
- STERKER DOOR STRIJD
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- peter ruiver
-
- Platinum Member
-
- Draan wie verkes Wullem !!
Re: Re: Seizoenskaarten 2012 - 2013
08 Aug 2012 20:31Het zou voor veel mensen een uitkomst zijn.
Ook vraag ik me af, waarom deze niet per post worden verstuurd.
- MVV4life
-
Topic Author
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
08 Aug 2012 20:50En es zie ut dao good gedoon heet, daan maage veer dus bleij zien tot ze noe beij MVV is.Equinox wrote: Is zij niet ingehuurd via haar eigen consultancy bureau, www.georganiseerd.com ?
Zij was vroeger medewerker bij qbic hotels, dus 3x raden hoe ze nu bij MVV terecht is gekomen/ingehuurd.
Sorry dat iech ut zegk, mer vin dat sommige vraoge en opmerkinge te wiet goon. In aandere posts weurd gesuggereerd es of d'r gesjoemeld zow weure. Es iemand neet sjoemelt, is ut wel us bestuur!
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- Sjraveleer
-
- Visitor
-
08 Aug 2012 21:06Wel weken un discussie euver ut salarisplafond vaan de speulers, mér neet euver ut oortarief van S. Frijns ?
Ich suggereer niks, ich wöl allein weete , wat de koste zien.
- Equinox
-
- Banned
-
- STERKER DOOR STRIJD
08 Aug 2012 21:26 - 08 Aug 2012 21:27D'r suggereert niemes heij tot d'r gesjoemelt weurt, dat maakste d'r zelvers vaanMVV4life wrote:En es zie ut dao good gedoon heet, daan maage veer dus bleij zien tot ze noe beij MVV is.Equinox wrote: Is zij niet ingehuurd via haar eigen consultancy bureau, www.georganiseerd.com ?
Zij was vroeger medewerker bij qbic hotels, dus 3x raden hoe ze nu bij MVV terecht is gekomen/ingehuurd.
Sorry dat iech ut zegk, mer vin dat sommige vraoge en opmerkinge te wiet goon. In aandere posts weurd gesuggereerd es of d'r gesjoemeld zow weure. Es iemand neet sjoemelt, is ut wel us bestuur!

Iech sjrief allein tot zie oet 't netwerk keump vaan ... en ingeheurd is, dus neet in vaste deens.
En volledig eins met Sjraveleer!
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
08 Aug 2012 21:42 - 08 Aug 2012 21:46Sjraveleer wrote: Jawel, noe goon veer ut gans kriege. Ich stel heij un paar simpele vroage, die betrekking hubbe euver de club, en wat is doa mis met?
Wel weken un discussie euver ut salarisplafond vaan de speulers, mér neet euver ut oortarief van S. Frijns ?
Ich suggereer niks, ich wöl allein weete , wat de koste zien.
Niks mis met Sjraveleer ! :thumbsup:
tots diech sjerp bis en bleifs weete veer, mer dat is 'n aander diskussie !
Kiek lui, effe seriös en dat zoonder wee daan aoch in diskrediet te wulle bringe , mer in 2009 stoond dit in de gezet:
Assistenttrainer is ook scout
door Bjorn Thimister
Een van de nieuwbakken assistent-trainers bij MVV, Hans Vergeer, heeft op zijn minst gezegd een opvallende dubbelfunctie bij de Maastrichtse club. Vergeer verricht in het dagelijks leven voor zijn bedrijf Scouting op Maat voor verschillende (buitenlandse) clubs (inclusief MVV) scoutingwerkzaamheden, terwijl hij vanaf dit seizoen ook als rechterhand van hoofdtrainer Fuat Capa in Maastricht fungeert. Vergeer, die in het verleden werkzaam was bij Fortuna Sittard en VVV, zegt het scouten en zijn werk bij MVV te blijven combineren in de komende tijd. „Clubs mogen mij gewoon bellen om spelers, teams of eventuele talenten in kaart te gaan brengen. Dat weet MVV ook. Ik zoek daarnaast zelf een aantal wedstrijden uit die ik interessant vind en die ga ik bezoeken. Mijn bedrijf gaat voor de club, zo hebben we dat geregeld. Ik werk op een soort projectbasis.” Vergeer erkent dat het ‘zou kunnen dat mensen mijn werkzaamheden voor verschillende partijen raar vinden’. „Dat kan ik me inderdaad voorstellen, maar ik heb duidelijke afspraken met MVV gemaakt. Als ik voor MVV op pad ben en een leuke speler zie, dan breng ik die in kaart voor MVV. De club moet dan maar zelf beslissen wat ze daar mee doet. Voor andere clubs geldt dat ook. Ik werk onder andere ook voor Newcastle United en ik hoop nog op een vaste eredivisieclub. Bovendien: een speler als Christian Brüls is een goede voetballer. Als ik die voor een grote club zou scouten, dan zou MVV dat zelfs niet erg vinden, denk ik. Dat levert de club alleen maar geld op.” MVV-voorzitter Joseph Goumans zegt geen problemen te verwachten door de zogeheten ‘twee petten’ die Hans Vergeer op heeft. ,Als er mensen zijn die dit raar vinden, dan kan ik alleen maar zeggen dat ze gerust kunnen zijn dat MVV hier goede afspraken over gemaakt heeft. Ik zie hier helemaal geen problemen in. Dit lijkt me heel normaal. Wat we doen als hij Newcastle over Brüls zou tippen? Nou en, dat kan hij doen. Net zoals hij een talent in bijvoorbeeld Portugal vindt en dan naar Newcastle stapt. Dat soort talenten zijn toch te duur voor ons en spelers van dertien, veertien jaar zoeken wij niet.” (bron: De Limburger)
En kin miech dus good veurstelle tot iemes ziech get aofvreug!
Dat beteikent dus gaar neet tot Sjraveleer of Suze of us bestuur fout is of iemes örregens vaan besjuldigt weurd ...

- opadiehard
-
- Platinum Member
-
08 Aug 2012 22:21 - 08 Aug 2012 22:22
- MVV4life
-
Topic Author
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
08 Aug 2012 23:00MVV4life wrote: Zoe es geer aon de grafiek kint zien stijge veer dit jaor get helder es veurig jaor.
Mer veer zien 'n paar daog later gestart en gein vroegboekkorting.
Welliech volgend jaor dus toch mer vreuger beginne en daan toch met 'n aander actie es de Roos-kaart?
Veur miech hoof de korting neet, mer ut is wel 'ne drempel um ieder te bestelle. Mesjiens ipv 'n korting 'n uniek MVV gesjink kedoo geve aon de vreugbookers. Bv zoe get wie de polo vaan de ultras, kedoo gedoon door 'ne sponsor, volges miech zow dat störrem loope!
Iech gaon devaan oet tot veer miejer kaarte es veurig jaor zalle verkoupe.
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- MVV4life
-
Topic Author
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
08 Aug 2012 23:01Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- Equinox
-
- Banned
-
- STERKER DOOR STRIJD
08 Aug 2012 23:07Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
09 Aug 2012 07:57 - 09 Aug 2012 07:59Daarom plaats ik al dagen bijna niks :lachen: .opadiehard wrote: Het lijkt net alsof het te goed gaat...en dan word er volgens mij veels te diep gegraven...een topic over seizoenskaarten en dan een hele telegraaf story over kantoor personeel ik ga daarvan over mijn :puke:...jongens het is net de topic van danny alleen hier gaat het echt nergens over,en dat meen ik echt...gr opa.
Hoe minder ik plaats hoe meer onzin er voorbijkomt :lolno:
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
- Equinox
-
- Banned
-
- STERKER DOOR STRIJD
09 Aug 2012 08:14 - 09 Aug 2012 08:17Opa heeft het toch echt over het (geruchten) topic van Danny Schreurs. Maar nu gaan we weer over seizoenskaarten verder hier in het topicDanny1983 wrote:Daarom plaats ik al dagen bijna niks :lachen: .opadiehard wrote: Het lijkt net alsof het te goed gaat...en dan word er volgens mij veels te diep gegraven...een topic over seizoenskaarten en dan een hele telegraaf story over kantoor personeel ik ga daarvan over mijn :puke:...jongens het is net de topic van danny alleen hier gaat het echt nergens over,en dat meen ik echt...gr opa.
Hoe minder ik plaats hoe meer onzin er voorbijkomt :lolno:

- Boschpoort
-
- Administrator
-
10 Aug 2012 11:41Seizoenkaartenstunt!
Voor het eerst kun jij jouw seizoenkaart in minder dan één dag bestellen! Iedereen die voor vrijdag 10 augustus 15.00 uur een seizoenkaart bestelt, kan deze aanstaande zaterdag komen afhalen tijdens het afhaalmoment. Bij de kassa’s tussen de Angel-Side en Hoofdtribune kun je zaterdag van 10.00 uur tot 14.00 uur jouw seizoenkaart komen ophalen. Bestel dus snel en zorg dat je de eerste thuiswedstrijd ‘die Roeie’ ziet strijden!
Let op! Bovenstaand bericht geldt niet voor automatische incasso.
(mvv.nl)
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
15 Aug 2012 11:52Alle supporters die tot en met vrijdag een seizoenkaart aanvragen, ontvangen een GRATIS kaartje voor de wedstrijd tegen FC Oss. Bron Mvv Facebook
Dus snel bestellen en zorg dat we over die 2000 heengaan.
MVV4life mischien nieuwe update?
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
- sjruupke
-
- New Member
-