>
Ontvangen bedankjes 1215
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Roei baank schreef : Een straf idee.
www.paarsenwit.be/belgacom/nl/default.aspx
Frank Salemans schreef : Hoezo sponsor? Je zou ook kunnen denken aan supporters die voor bijvoorbeeld 5-10-15-20-25 euro hun afbeelding op de vlag krijgen. Of een combinatie van sponsor en supporters. Kan een aardig zakcentje opleveren.
Danny1983 schreef : Bestel nu je halve seizoenkaart en ontvang een ticket voor de Play-Offs GRATIS
De MVV-selectie is inmiddels weer volop aan het trainen voor de tweede seizoenshelft. Op vrijdag 25 januari staat de thuiswedstrijd tegen SC Veendam op het programma. Wil jij de tweede seizoenshelft geen thuiswedstrijd meer missen èn live getuige zijn van de ontknoping in de Jupiler League? Bestel dan nu je halve seizoenkaart!
Als je nu een halve seizoenkaart bestelt, ontvang je daarnaast een ticket voor de Play-Offs gratis. Een halve seizoenkaart is al verkrijgbaar vanaf €48,- en geeft toegang tot 8 thuiswedstrijden.
Ga naar www.mvv.nl/halveseizoenkaarten en vraag je seizoenkaart direct aan.
Tot ziens in Stadion de Geusselt!
Jaomer, bin gein keend mie (qua leeftied daan), aanders had iech met kinne doen.Sandro schreef : Vandaag vond in Stadion de Geusselt de kick-off plaats van het project 'Overgewicht Buitenspel'. Kinderen met overgewicht weer met plezier laten bewegen. Dat is in grote lijnen de opzet van dit project.
Vanavond om 22.30 uur is in de late uitzending van Hart van Nederland op SBS6 een korte reportage over dit project.
MVVFR08 schreef : Hoi MVV-ers,
Ik volg jullie forum nou al een tijdje. Ik heb vroeger in Maastricht gestudeerd en zat op kamers in Maastricht.
Ik kan alleen maar hopen dat we binnenkort eens tegen mekaar mogen spelen, ik merk dat er toch wat MVV fans fan zijn van Feyenoord en dat we toch een warme band samen hebben.
Diep respect voor jullie bestuur wat jullie in "leven" heeft gehouden, wij vechten soms ook tegen een bestuur wat fans/supporters niet begrijpt en alle goede bedoelingen ten spijt, uiteindelijk is er maar één doel en dat is de club, nietwaar?
Hopelijk gaan jullie kampioen worden en niet Sparta (da's niet de club uit Rotterdam )
Tot gauw.
Groetjes uit Rotterdam.
FR08