>
Ontvangen bedankjes 776
Dus als ik van te voren wat wil gaan drinken, en ik om kwart voor 8 dan naar de tribune wil gaan moet ik buiten achteraan in de rij sluiten om binnen te komen?Danny1983 schreef : De Gouden Ster en het supportershome:
• Zijn vóór de wedstrijd alleen te bereiken via de buitenpoort van ingang A. Bezoekers die vervolgens het stadion willen binnengaan, dienen dan pas het toegangsbewijs te scannen bij de juiste ingang zoals boven aangegeven.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjotelsplak schreef :
Dus als ik van te voren wat wil gaan drinken, en ik om kwart voor 8 dan naar de tribune wil gaan moet ik buiten achteraan in de rij sluiten om binnen te komen?Danny1983 schreef : De Gouden Ster en het supportershome:
• Zijn vóór de wedstrijd alleen te bereiken via de buitenpoort van ingang A. Bezoekers die vervolgens het stadion willen binnengaan, dienen dan pas het toegangsbewijs te scannen bij de juiste ingang zoals boven aangegeven.
Sjotelsplak schreef :
MVVke schreef : .
Iech vraog miech ech aof of dit wèttelek wel maag?? Alle gegevens vaan sezoenskaarthawwers weure noe gescand, en ze kinne euveral veur gebruuk weure.
D'r zal noe wel gerope weure door alle ''good-praoters'' tot dit neeet zoe is, meh 't is dus wel degelek zoe!!!
Nog eve en v'r moote vingeraofdrökke geve, remspore inlievere en DNA teste oondergoon.
MVVke schreef : Iech vraog miech ech aof of dit wèttelek wel maag?? Alle gegevens vaan sezoenskaarthawwers weure noe gescand, en ze kinne euveral veur gebruuk weure.
D'r zal noe wel gerope weure door alle ''good-praoters'' tot dit neeet zoe is, meh 't is dus wel degelek zoe!!!
Nog eve en v'r moote vingeraofdrökke geve, remspore inlievere en DNA teste oondergoon.
dreekemvvke schreef : als je niets te verbergen heb hoef je ook niet bang te zijn
jeoff schreef :
MVVke schreef : Iech vraog miech ech aof of dit wèttelek wel maag?? Alle gegevens vaan sezoenskaarthawwers weure noe gescand, en ze kinne euveral veur gebruuk weure.
Ik zou zeggen, Google eens op 'Hellend vlak argument' want dat ben je nu aan het geven.
Verder ben ik het eens met de lange.
En vergeet niet dat dit nieuw is voor MVV. Er komt nu vanzelf input van de supporters en Cafe de Gouden ster (volgens mij zijn zij er ook niet blij mee). Ik ben ervan overtuigd dat de regels nog aangepast / versoepeld kunnen worden.
MVVke schreef :
En ouch dit is dus boe 'ch m'ch aon sjaggerneer. Die lèste zin vaan d'ch, veurwat is dat neet al väöl ieder gebäört? Veurwat medein zoe'n roondoet draconische maotregele zoonder iers 'ns te euverlègke mèt bepaolde lui binne bepaolde supportersinstanties?
Euverlègke euver wie 't beter kint, en veural KLANTVRUNTELEKER (mits binne de vörme vaan redelekheid).
jeoff schreef :
MVVke schreef :
En ouch dit is dus boe 'ch m'ch aon sjaggerneer. Die lèste zin vaan d'ch, veurwat is dat neet al väöl ieder gebäört? Veurwat medein zoe'n roondoet draconische maotregele zoonder iers 'ns te euverlègke mèt bepaolde lui binne bepaolde supportersinstanties?
Euverlègke euver wie 't beter kint, en veural KLANTVRUNTELEKER (mits binne de vörme vaan redelekheid).
ten eerste: ik ben het ook niet eens met de uitspraak ' als je niks te verbergen hebt hoef je ook niet bang te zijn'. Dat is net zo fout als een hellend vlak argument
MAAR, MVV zit nog in een leerproces. Dit is volledig nieuw, in een situatie die niet te vergelijken is met andere stadions.
Ik sta volledig achter het gebruik van de draaipoortjes. Na de eerste paar wedstrijden neem ik aan dat er een analyse gemaakt wordt over hoe het gegaan is en wat er misschien beter kan.
Fabrice schreef : Geweldig initiatief van MVV Maastricht, maar in alle eerlijkheid : de iPhone app (alleen voor iPhone4 en <) staat nog in de kinderschoenen