>
Ontvangen bedankjes 27
glowwie schreef : ach kan me er wel iets bij voorstellen,MVV heeft een heel lange winter stop gehad zonder inkomsten van thuis wedstrijden en dan raakt ergens het geld op logisch lijkt me.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjonnie schreef :
glowwie schreef : ach kan me er wel iets bij voorstellen,MVV heeft een heel lange winter stop gehad zonder inkomsten van thuis wedstrijden en dan raakt ergens het geld op logisch lijkt me.
Zou het niet kunnen dat MVV gewoon te veel wedstrijden winnen?? Ik meen ergens gelezen dat MVV omdat ze een salaris plafond hebben een erg hoog premie stelsel heeft .
Lukunku schreef : Via Twitter meld Marco Timmer (Jupiler League volger VI) dat mvv idd gaat stoppen met het betalen van premies. Hoe en wat is morgen in de VI te lezen.
Armand schreef : Als het waar is zal wel een hoop onrust gaan onstaan en zeg dan maar bye bye tegen het kampioenschap,Dit kun je ook niet maken vooral nu niet.Is dat opzet??
tuutsje schreef : Ik heb een gerucht gehoord dat MVV minder wedstrijdpremies uitkeert of hier moeilijk in doet en dat daarom de spelers de afgelopen wedstrijd minder gemotiveerd zouden zijn. Is er iemand die hier meer van weet? De bron is iemand die kort bij Elsen staat.